گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو

در این مقاله  یاد میگیریم که چجوری باید از گیفت کارت نینتندو استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

استفاده از گیفت کارت نینتندو تنها روش عملی پیش و روی کاربران ایرانی است که می توانند به واسطه استفاده از آن از خدمات غیر رایگان این سرویس دهنده و شرکت بزرگ فعال در حوزه بازی سازی استفاده کنند. این شرکت ژاپنی سال هاست که در زمینه تولید بازی های ویدئویی و کنسول ها فعالیت می کند و پس از ورود اینترنت به فضای کل دنیا و زندگی مردم، حالت خرید غیر فیزیکی و نسخه دیجیتال و پرداخت درون برنامه ای را نیز مانند دیگر رقبای خود فعال کرده است.

در صورتی که مایل به استفاده از گیفت کارت نینتندو هستید در ادامه به شما شرح خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را بدون مشکل حتی به عنوان یک ایرانی انجام دهید. پیش از هر کاری شما نیاز به خرید گیفت کارت نینتندو خواهید داشت. برای این کار بدون داشتن حساب ارزی و پرداخت هزینه های اضافه می توانید به سراغ خرید گیفت کارت های 10 تا 50 دلاری بروید. این روش صرفاً با ریدیم کردن امکان خرید را در استور نینتندو به شما می دهد.

با خرید گیفت کارت شما امکان استفاده از بازی های مولتی پلیر آنلاین، پرداخت های درون برنامه ای، پرداخت حق اشتراک و بهره گیری از بهترین بازی های اختصاصی شرکت نینتندو را خواهید داشت.

 

ساخت حساب کاربری نینتندو

 

پیش از هر کاری اگر به تازگی نینتندو خریداری نموده اید به شما پیشنهاد می کنیم که یک حساب کاربری روی وب سایت رسمی این مجموعه بسازید. دقت کنید که در همان مراحل ثبت نام بهتر است که آی پی خود را به کشوری غیر از ایران و ترجیحاً آمریکا تغییر دهید.

 

  1. برای این کار پیشنهاد می کنیم که وارد وب سایت Nintendo.com شوید و روی گزینه Sign up کلیک کنید.
     
  2. سپس کلیدی تحت عنوان Create a Nintendo account را مشاهده می فرمایید که لازم است روی آن مجدداً کلیک کنید.
     
  3. در بخش بعدی از شما درخواست می شود که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد و روی گزینه ثبت بزنید.
     
  4. حالا زمان انتخاب نام کاربری، ثبت آدرس ایمیل، انتخاب رمز عبور، جنسیت، کشور و ساعت و برنامه زمانی است. در نهایت همه این موارد را تأیید و وارد مرحله بعد شوید.
     
  5. یک کد برای شما ایمیل خواهد شد که باید در کادر موردنظر وارد کرده و این مرحله را نیز تأیید کنید.
     
  6. به همین راحتی حساب کاربری شما ساخته شده و آماده استفاده است.
     
  7. البته پیشنهاد می کنیم که برای انجام این پروسه و جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد اکانت از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کرده و آی پی خود را روی ایالات متحده آمریکا یا کشوری که قرار است از گیفت کارت آن استفاده کنید تنظیم نمایید.

ریدیم و استفاده از گیفت کارت نینتندو روی سایت

 

دو روش کلی برای ریدیم کردن و استفاده کردن از گیفت های این مجموعه و شرکت بازی سازی وجود دارد. نخست در مورد روش اول توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد. برای این کار وارد وب سایت نینتندو شوید و اطمینان حاصل کنید که آی پی خود را تغییر داده اید.

  1. گزینه ای تحت عنوان Redeem Points در دسترس شما قرار می گیرد. آن را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
     
  2. در مرحله بعدی مجدداً روی همین گزینه کلیک کنید و در کادری که پیش و روی شما قرار می گیرد کد 16 رقمی گیفت کارت را درج کنید.
     
  3. در مرحله بعدی باید با پیغام شارژ اکانت با موفقیت انجام شد روبرو شوید. در غیر این صورت گیفت کارت شما قبلاً استفاده شده و یا هویت شما تایید نمی شود و ممکن است اکانت شما هر مشکل دیگری داشته باشد.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو در کنسول

 

در حال حاضر امکان استفاده از گیفت کارت های این شرکت روی کنسول های بازی نیز وجود دارد. البته که باز هم باید از قبل اکانتی راه اندازی و یا اگر حساب کاربری دارید به آن لاگین کنید. بر اساس مراحل زیر پیش بروید.

  1. نخست لازم خواهد بود که آی پی خود را تغییر دهید. در منوی پیش و رو روی گزینه Nintendo eShop کلیک نموده و وارد فروشگاه دیجیتال این کنسول شوید.
     
  2. در سمت چپ گزینه ای تحت عنوان Add Funds قرار دارد که باید روی آن کلیک کرده و به صفحه Redeem مراجعه کنید.
     
  3. حالا کد گیفت کارت خریداری شده را در این کادر وارد کنید و روی تأیید کلیک کنید. در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد درست مثل مراحل بالا اکانت شما شارژ شده و استفاده از گیفت کارت نینتندو به این ترتیب ممکن خواهد بود. بدون محدودیت می توانید از شارژ اکانت خود برای انجام کارهای مختلف در کنسول استفاده کنید.

خرید مستقیم و پرداخت با گیفت کارت

 

حالت دیگر پرداخت مستقیم خواهد بود. برای این کار شما نیاز دارید که وارد صفحه خرید بازی شوید. 

 

  1. در حالتی که روی اکانت خود در وب سایت نینتندو هستید به آدرس www.nintendo.com/games یا بخش بازی های سایت نینتندو مراجعه کنید. 
  2. بازی موردنظر را انتخاب کنید و روی گزینه خرید نسخه دیجیتال یا Buy Digital کلیک کنید.
  3. از شما درخواست خواهد شد که به حساب کاربری متصل شوید اگر قبلاً این کار را انجام داده اید مستقیماً به صفحه پرداخت ارجاع داده می شوید. اینجا باید روی گزینه Nintendo eShop Card کلیک نمایید. می بینید که بخش ورود کد در دسترس شما قرار می گیرد.
  4. حالا اگر قصد استفاده از گیفت کارت نینتندو را دارید و می خواهید پرداخت را به واسطه آن انجام دهید. کد را درج و تایید کنید.

بعد از خرید گیفت کارت نینتندو یا حین استفاده از آن در سرویس های بازی نینتندو ممکن است سوالاتی برای شما مطرح شود که در مورد پاسخ و توضیحات مرتبط با آن اینترنت را زیرورو کنید اما راه حل را نیابید. ما در ادامه عمده مشکلات کاربران یا سوالاتی که مطرح می شود و مرتبط با این حوزه است را به شما همراه با پاسخ شرح خواهیم داد.

خرید گیفت کارت

 

سوالات متداول

 

 

آیا امکان پرداخت مستقیم برای خرید بازی وجود دارد؟

در صورتی که قصد پرداخت مستقیم بدون گیفت کارت را دارید. باید از ویزاکارت یا مسترکارت استفاده کنید. این در صورتی است که شما مقیم ایران نباشید و یا از روش های غیرمستقیم ثبت آن استفاده کنید که هگزینه های میلیونی برای شما در پی خواهد داشت.

آیا امکانات وب سایت نینتندو در دسترس ایرانیان است؟

در حال حاضر و خوشبختانه نینتندو قابلیت های خود را از دسترس ایرانیان خارج نکرده اما امکان خرید از طریق حساب های ارزی را نیز بر اساس قوانین بین الملل به کاربران ایرانی نمی دهد. به همین منوال پیشنهاد می کنیم که جهت استفاده از گیفت کارت نینتندو از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

آیا امکان خرید بازی وجود دارد؟

بله شما با استفاده از شارژ حساب و خرید گیفت کارت به راحتی می توانید هم پرداخت های درون برنامه ای را انجام دهید و هم نسخه دیجیتال و غیرفیزیکی بازی های استور این مجموعه بزرگ را خریداری کنید.

امکانات پرداختی نینتندو چیست؟

با خرید گیفت کارت شما می توانید بازی های انحصاری این شرکت را تجربه کنید، از سرویس های مولتی پلیر استفاده نموده و یا این که پرداخت های درون برنامه ای را انجام دهید.

آیا امکان پس دادن گیفت کارت وجود دارد؟

گیفت کارت های فروخته شده با توجه به اینکه امکان تست کد را ندارند امکان باز پس دادن نخواهند داشت و باید توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرند یا به شخص دیگری اعطا شوند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !