گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از اکانت اپل موزیک

آموزش استفاده از اکانت اپل موزیک

در این بخش به شما عزیزان آموزش میدیم که چطوری از اکانت اپل موزیک باید استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

درصورتی که از کاربران اپلی هستید احتمالاً می دانید که سرویس اپل موزیک چه امکاناتی دارد و تا چه حد می تواند کار شما را برای گوش کردن به موزیک ها راحت تر کند. در واقع برای استفاده از این سرویس شما نیاز به اکانت اپل موزیک خواهید داشت. این اکانت به صورت پریمیوم و با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می گیرد و البته برای کاربران ایرانی بر اساس همان روتین همیشگی و وجود تحریم ها، امکان خرید مستقیم وجود ندارد.

در نتیجه بسیاری از سایت ها به صورت واسط اقدام به فروش اکانت می کنند و شما می توانید اشتراک خود را از آنها تهیه کنید. 

گیفت استاپ یکی از این مجموعه ها است که در بخش فروشگاه آن شما قادر هستید به راحتی اکانت سه ماهه و یکساله اپل موزیک را خریداری نموده و در کم ترین زمان ممکن این حساب روی اپل آیدی شما فعال شود. البته که نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و پس از فعال شدن اشتراک در اختیار شما قرار می گیرد و صرفاً لازم است که اپل موزیک خود را فعال کنید.

در ادامه البته در مورد نحوه استفاده از آن توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد. در حسن ختام نیز در مورد کلیدی ترین سوالاتی که درمورد استفاده از اکانت گیفت کارت اپل موزیک مطرح می شود به شما پاسخ می دهیم.

 

آموزش کار با اکانت اپل موزیک پریمیوم

 

به طور کلی برای استفاده از حالت پریمیوم نیازی به تنظیمات خاصی روی دیوایس خود ندارید. صرفاً باید اطلاعات اپل آیدی خود را بدانید. 

 

  1. برای مشاهده اپل آیدی وارد تنظیمات دیوایس آیفون یا مک خود شوید. در صفحه پیش و رو گزینه مربوط به اپل آیدی در همان ابتدای صفحه مشخص است. معمولاً اپل آیدی ایمیل شما خواهد بود.
     
  2. پس از آن که آن را مشاهده کردید، لازم است که آیدی یا همان ایمیل خود را یادداشت نموده و آن را در اختیار فروشنده و وب سایت خرید اکانت قرار دهید.
     
  3. آن ها با داشتن اطلاعات اکانت خود اشتراک اپل موزیک را فعال نموده و به شما امکان استفاده از خدمات پریمیوم را می دهند.
     
  4. پس از این که عملیات پرداخت و ریدیم توسط آن ها انجام شد. ایمیل یا پیامکی برای شما ارسال می شود. در این ایمیل تأیید اعتبار به اطلاع شما می رسد.
     
  5. برای تأیید این اکانت لازم است که وارد ایمیل خود شده و اپل آیدی خود را وریفای کنید. اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید و یا به هر دلیل قادر به انجام آن نیستید. می توانید اطلاعات کاربری خود را در اختیار تیم پشتیبانی قرار دهید تا آن ها اکانت شما را فعال کنند.
     
  6. پس از آن پیشنهاد می کنیم که یک بار دیوایس خود را ری استارت یا روشن و خاموش کرده و سپس نرم افزار اپل موزیک را اجرا کنید.
     
  7. اگر در صفحه پیش و رو از شما خواسته شد شماره تماس خود را تایید کنید یا ایمیل دوم ست کنید، بهتر است از این کار صرف نظر نمایید و به سراغ صفحه بعد بروید. معمولاً با انتخاب گزینه دوم این قابلیت برای شما فراهم می شود.
     
  8. اطمینان حاصل کنید که اکانت شما فعال شده و به اینترنت متصل هستید. باید بدون هیچ گونه مشکلی بتوانید از اکانت اپل موزیک خود استفاده کنید.

 

نحوه فعال سازی حالت Family Sharing

 

البته این روش یک حالت متفاوت است. برای این که بتوانید اکانت فمیلی شیرینگ را فعال کنید باید وارد Setting شوید.

 

  1. روی گزینه iCloud کلیک کنید.
     
  2. سپس Set Up Family Sharing را انتخاب کنید.
     
  3. روی گزینه Get Started کلیک کنید.
     
  4. گزینه Continue را انتخاب کنید.
     
  5. وارد اپل آیدی موردنظر شده و سپس Terms and conditions را انتخاب کنید. در منوی پیش و رو اگر روی ادامه کلیک کنید. می توانید حالت فمیلی خود را فعال نمایید.

 

در بخش های بعدی می توانید به صورت دلخواه افراد دیگری را به اشتراک خود اضافه کنید. البته دقت داشته باشید که حذف کردن آن ها به هرکدام از کاربران اطلاع داده می شود. معمولاً اکانت های فمیلی شیرینگ و حساب های اختصاصی اپل موزیک در ایران توسط وب سایت ها و فروشندگان عرضه می شود که به هم تفاوت های کلیدی دارند.

اگر به تازگی اشتراک اپل موزیک خریداری کرده اید، اما نمی دانید که چگونه باید از آن استفاده کنید، در درجه اول می توانید آموزش مربوط به آن را در بخش قبلی همین مقاله بررسی کنید. پس از آن می توانید پرسش های متداول در این مورد را بخوانید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا اشتراک اپل موزیک دائمی است؟

در حال حاضر اشتراک اپل موزیک در هر روشی که در اینترنت و وب سایت های مختلف موجود است به صورت اشتراکی و با محدودیت زمانی عرضه می شود و به هیچ عنوان نمی توان برای آن حالت نامحدود تعریف کرد. در نظر داشته باشید که این اشتراک ها قابل استفاده روی تمامی دیوایس های ست شده روی یک اپل آیدی خواهند بود.

آیا امکان هک و کرک اپل موزیک وجود دارد؟

در مورد وب سایت هایی که ادعا می کنند اپل موزیک را دور زده و به شما اکانت هک شده، کرکی و یا مود به فروش می رسانند یک موضوع وجود دارد و آن هم ماهیت کلاهبرداری خواهد بود. در نتیجه هیچ مجموعه ای تاکنون موفق نشده که سرویس اپل موزیک را که به صورت کاملاً آنلاین است پچ یا هک کند و اگر هم این اتفاق رخ دهد. این سرویس ازکارافتاده و اپل آیدی شما نیز برای همیشه بن می شود.

آیا امکان خرید اشتراک برای ریجن آمریکا وجود دارد؟

هر اپل آیدی یک ریجن خواهد داشت و ریجن ها نیز بر اساس ثبت داده ها و اطلاعات شخصی شما در مرحله ساخت ثبت نام مشخص می شوند. در صورتی که قصد استفاده از اپل موزیک را دارید معمولاً وب سایت ها از شما ریجن آمریکا می خواهند. در واقع، گویی این سرویس فعلاً برای ایرانیان، روی ریجن های امریکا قابل راه اندازی است. برای بررسی این موضوع می توانید وارد حساب کاربری خود در وب سایت اپل شوید و ریجن و مبدا اکانت خود را کامل بررسی کنید.

کدام ریجن اپل موزیک بهتر است؟

میان ریجن های مختلف اپل آیدی تفاوت خاصی وجود ندارد. اما به گفته برخی از کاربران، سطح دسترسی اکانت های آمریکا به برخی از موزیک ها و آرشیوها به مراتب کامل تر است و به طور کلی هم اکثر فروشندگان ترجیح می دهند که اکانت اپل موزیک ریجن آمریکا را به مشتریان عرضه کنند و در نهایت پیکربندی آن نیز برای این فروشندگان آسان تر خواهد بود.

چطور خودمان اکانت اپل موزیک بخریم؟

در این مورد شما نیاز به خرید اکانت پی پال، ویزاکارت و یا مسترکارت خواهید داشت که هزینه ای میلیونی برای شما به همراه دارد. در نتیجه اگر می خواهید بدون دردسر از این سرویس ها استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که روش خرید مستقیم اکانت اپل موزیک را انتخاب کنید که هزینه زیادی هم در مقابل سرویس های نامبرده ندارد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !