گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
هر آنچه باید در مورد بازی The Elder Scrolls Online (TESO) بدانید

هر آنچه باید در مورد بازی The Elder Scrolls Online (TESO) بدانید

بازی elder scrolls online یک بازی مهیج و جذاب است که در ابتدای انتشار ضعف هایی داشت اما به مرور به یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازی ها تبدیل شد.


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

 

بازی elder scrolls online The یک بازی چالش برانگیز است.این بازی در دنیای فانتزی Tamriel وجود دارد. این بازی حتی سال‌ها پس از عرضه، مهیج و قابل بازی است. بهترین چیز در مورد این   بازی MMORPG این است که نیازی به پرداخت هزینه ماهانه یا پرداخت اضافی ندارد. شما آن را یک بار بررسی می کنید و کیف پول شما برای پخش بقیه محتوا در دسترس خواهد بود.اگر می‌خواهید فصل‌های بعدی را بازی کنید، باید هزینه DLC را بپردازید، اگرچه اکثرا محتوای اضافی زیادی دارد.

پلتفرم های مورد نیاز برای این بازی Windows 7/10 PC، macOS، PS4 و Xbox One می باشد. این بازی در سال 2014 منتشر شده است و توسعه دهنده آن  Zenimax Online Studios می باشد.  بازی The Elder Scrolls Online از طریق سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیز در دسترس است.

چنانچه قصد تهیه گیفت کارت اپل را دارید میتوانید به بخش فروشگاه محصولات مراجعه و با انتخاب انواع گیفت کارت خرید خود را براحتی انجام دهید.

 

 

 بازی elder scrolls online

 

بازی elder scrolls online چیست؟

 

The Elder Scrolls Online یک دنیای بازی چند نفره پایدار است. مانند بقیه بازی های فرنچایز، شما یک کلاس شخصیت را انتخاب می کنید و خود را در یک ماجراجویی طولانی غوطه ور می کنید. بعد از اینکه این بازی در سال 2014 منتشر شد TESO نقدهای منفی زیادی دریافت کرد. بیشتر طرفداران عنوان بازی را به دلیل دریافت اشتراک های ماهانه تحقیر کردند. همین امر باعث شد این استودیو نام بازی را به The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited تغییر دهد. 

بازی elder scrolls online در ابتدا مملو از باکس ها، مشکلات تاخیر، ناسازگاری‌ ها، انیمیشن‌های بد، امتیازات پایین‌ و در کل ناهماهنگی و کیفیت بد در هنگام عرضه بود. این مشکلات به مرور زمان برطرف شد و در حال حاضر یک بازی با کیفیت محسوب می شود.

 

بررسی TESO

 

بررسی TESO

 

بازی elder scrolls online یک بازی گران قیمت نیست. شما فقط بخشی از هزینه را برای نسخه جدید تر آن پرداخت می کنید و در ازای آن تجربه چندین ساعت بازی خوب را خواهید داشت. البته این بازی یک گیم کامل TES نیست اما همچنان رتبه خود را به عنوان بزرگترین و بهترین بازی در بین اکثر MMORPG حفظ کرده است.

ZeniMax Online با جریانی مداوم از DLC ها، تراکنش‌ های خرد و افزونه ‌ها، آنچه را که می‌توانست برای بازی The Elder Scrolls انجام داد. با این حال، باید مراقب باشید زمانی که یک استودیوی بزرگ یک ورودی جدید از IP های خود را برای یک توسعه دهنده شخص ثالث ارسال می کند. مطمئناً استثنائاتی در آن وجود دارد، مانند ساخت Obsidian Fallout: New Vegas برای Bethesda، اما این استثنا ها قاعده نیستند. البته ZeniMax Online محتوای جدید را بسیار سریع منتشر می کند. به عنوان مثال، اولین بار در نوامبر 2020، تنها چند ماه پس از انتشار آخرین توسعه TESO، به نمایش در خواهد آمد.

 

طرح بازی elder scrolls online

 

شباهت بازی elder scrolls online  با Skyrim

 

اگر Skyrim را بازی کرده باشید، متوجه خواهید شد که کمپین و فعالیت‌ های این بازی  بسیار ساده‌تر از بازی elder scrolls online هستند. بازی Skyrim در خطوط جستجوی سطحی تر، به شما حق انتخاب بین تبدیل شدن یا نشدن به یک گرگینه (خون آشام) را فراهم می کند، بازی elder scrolls online فقط در مورد حضور در یک مکان به خصوص، انجام کارها، گرفتن غارت و کشتن برخی از اشرار این امتیاز را برای شما قائل است. گرچه خط داستانی این بازی چندان خوب به نظر نمی رسد اما در به روزرسانی ها پیشرفت قابل توجهی دارد و بهتر می شود.

بخش خوب در مورد بازی Skyrim آنلاین، سفارشی سازی شخصیت ها در آن است. ده مسابقه مختلف برای انتخاب وجود دارد، که هر کدام دارای مهارت ‌های غیرفعال، حملات و جادو های متفاوتی هستند. به ویژه، شما می توانید جنسیت، نژاد و اتحاد را انتخاب می کنید. اتحاد، طرفی را که مدافع شماست، تعیین می‌کند، در حالی که نژاد شما، نشان‌ دهنده نقاط قوت، ضعف و ظاهر کلی شماست. شما همچنین می توانید یک کلاس را انتخاب کنید که مهارت های شما را تعیین می کند. در این بازی پنج کلاس مختلف وجود دارد: Sorcerer، Nightblade، Dragonknight، Templar و Warden. با این حال، Wardens فقط برای دارندگان The Elder Scrolls Online: Morrowind در دسترس است.

در بازی elder scrolls online کارهای زیادی برای انجام دادن به صورت انفرادی یا در یک ماجراجویی مشترک وجود دارد. شما کنترل شخصیت، سلاح ها، مهارت ها و تصمیمات خود را به دست خواهید آورد و می توانید در حین تجربه داستان به هر ترتیبی که انتخاب می کنید، کاوش کنید، بجنگید، کار دستی انجام دهید، محاصره کنید و اسرار تامریل را کشف کنید. 

 

شباهت بازی elder scrolls online  با Skyrim 

 

طرح بازی elder scrolls online 

 

بازی  elder scrolls online در دوره دوم قاره تامریل، 1000 سال قبل از Skyrim اتفاق می افتد. یعنی درگیری ‌ها، شخصیت‌ ها و شهرهایی که می‌شناختیم و دوستشان داشتیم در این ماجراجویی آنلاین وجود ندارند. چهار سال پیش (2E 578)، یک انفجار محرمانه در شهر امپراتوری، پس لرزه ای را در سراسر این قاره ایجاد کرد. تقریباً همه جادوگران قاره را کشت و آنهایی که زنده ماندند دیوانه شدند. بدون آنها، شیاطینی که از هواپیمای Oblivion می آیند آزادانه در سراسر زمین پرسه می زنند. با گسترش هرج و مرج، سه جناح برای کنترل برج طلای سفید و شهر امپراتوری مبارزه می کنند.

در بازی TESO پیشرفت به دنبال دو درگیری اتفاق می افتد. اولی مربوط به سرنوشت جهان است. دومی مربوط به جایگاه قدرت است. اولین نکات داستانی در پی مبارزه با شاهزاده Daedric Molag Bal به وجود می آید. او در حال تلاش برای تصرف تاج و تخت سلطنتی است در حالی که سه گروه برای تصرف تاج در حال رقابت هستند. بازی در Coldharbour’s Wailing Prison آغاز می شود، جایی که بدن بی روح شما به عنوان یک برده زندگی می کند. شاهزاده Daedric روح شما را دزدید تا در یک مراسم جادویی آن را از بین ببرد و اکنون هدف شما این است که آن را پس بگیرید. پس از طرح اصلی، بازی به سمت درگیری های جدید گسترش می یابد. به عنوان مثال، گریمور شما را در برابر نژاد ناشناخته ای از گرگینه ها قرار می دهد.

 

چند نفره بودن بازی TESO 

چند نفره بودن بازی TESO

 

چند نفره بودن بازی  elder scrolls online هم بهترین و هم بدترین قسمت بازی است. به عنوان مثال، شما نمی توانید به صورت آفلاین بازی کنید یا نمی توانید بدون اتصال پایدار به اینترنت بازی را اجرا نمایید. این مساله آزار دهنده است. با این حال، شما همیشه می توانید به تنهایی جلو بروید و این چالش برانگیزتر خواهد بود. از طرف دیگر، چهار بازیکن می توانند به مهمانی بپیوندند و با هم در سراسر Tamriel سفر کنند. تکمیل ماموریت ها با یک جوخه از جنگجویان، هم چالش برانگیز و هم سرگرم کننده است. هم افزایی و اتحاد احزاب در این بازی حیاتی است. اختلاط کلاس های مختلف در نبرد، راهی برای موفقیت در برابر بدترین دشمنان است.

در بازی  elder scrolls online شما می توانید کل کوئست داستانی و اکثر ماموریت های جانبی را به صورت انفرادی انجام دهید، اما بهترین بخش بازی Co-op است. که شامل اتحاد رئیس‌ های جهان، سیاه چاله‌ های عمومی، عرصه‌ ها و آزمایش ‌های 12 نفره می‌شود. شما می توانید لیست کامل فعالیت های گروهی را بررسی کنید. علاوه بر این، جمعیت بازی زنده و سالم هستند. در حال حاضر این بازی، ششمین MMO پرجمعیت در بازار است. 16.4 میلیون مشترک و حدود 624 هزار بازیکن روزانه آن را انجام می دهند.

برای استفاده از این بازی میتونین با خرید اشتراک پلی استیشن و خرید  اشتراک ایکس باکس از سایت گیفت استاپ اقدام نمایید.

خرید گیفت کارت

مهارت ها در TESO

مهارت ها در بازی TESO

 

در بازی  elder scrolls online  سه مهارت وجود دارد. مهارت ‌های غیر فعال، مهارت‌ های نهایی و مهارت ‌های فعال. مهارت ها به Skill Lines تقسیم می شوند و برای پیشرفت در این سه و باز کردن توانایی های جدید باید از تسلط بر این خط استفاده کنید. توانایی های منفعل به شما یک جایزه دائمی می دهد. شما می توانید با استفاده از یک مهارت فعال در همان خط، قفل این پاداش ها را باز کنید. در مواقع دیگر، می توانید آنها را با کار، دستی یا تحقیق به دست آورید. علاوه بر این، تبدیل شدن به یک گرگینه یا یک خون آشام به شما یک مهارت غیرفعال رایگان می دهد. همچنین پیوستن به جنگ متحدان، می‌تواند مهارت‌ های منفعلانه را از طریق منابع اتحاد به شما بدهد. سپس می توانید Active Skills را در یکی از پنج اسلات نوار اکشن قرار دهید. در سطح 15، شما تعویض سلاح را یاد می گیرید و سلاح جایگزین می تواند مجموعه متفاوتی از مهارت های فعال را داشته باشد.

 Active Skills ها دارای 4 رتبه هستند که پس از آن می توانند به یک نسخه جدید تبدیل شوند. دو گزینه Morph وجود دارد که هر کدام جلوه ‌های متفاوتی را به مهارت اضافه می‌کنند و چهار رتبه اضافی به شما می‌دهند. در نهایت، مهارت نهایی در طول زمان و در حین مبارزه ایجاد می شود. وقتی نوار Ultima پر شد، می توانید حمله را اجرا کنید. می توانید با پیشبرد تا انتهای یک خط مهارت، آنها را دریافت کنید.  Ultimate Skills می تواند تغییر شکل دهد و به رتبه IV نیز برسد، درست مانند مهارت های Active. با این حال، شما فقط می توانید یک اسلحه نهایی را با خود حمل کنید. شما می توانید بیش از 300 امتیاز مهارت را از طریق تسطیح، غارت و جوایز جستجو باز کنید. این بدان معنی است که شما می توانید به همه مهارت ها دسترسی داشته باشید، به جز مهارت هایی که مربوط به نژاد و کلاس هستند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !