گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت روبلاکس

آموزش استفاده از گیفت کارت روبلاکس

در این بخش به شما عزیزان آموزش میدهیم که چجوری باید از گیفت کارت روبلاکس استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

در صورتی که با پلتفرم ساخت بازی آنلاین روبلاکس آشنایی داشته باشید، می دانید که برای استفاده ویژه و کامل از خدمات آن باید از گیفت کارت کمک بگیرید. در واقع گیفت کارت روبلاکس یک روش میانبر برای کسانی است که به هر دلیل امکان پرداخت مستقیم را ندارند و می خواهند از این طریق هزینه های مورد نیاز به جهت دسترسی به اکانت پریمیوم را پرداخت کنند.

در ادامه ضمن آموزش ساخت اکانت روبلاکس در خصوص نحوه ارتقاء به اکانت پریمیوم روبلاکس و اضافه کردن گیفت کارت به آن نیز صحبت خواهیم کرد.

در صورتی که مایل به ساخت بازی و استفاده از تمامی خدمات و امکانات روبلاکس هستید، با ما همراه باشید. دقت کنید که این آموزش چند بخش دارد؛ اگر صاحب اکانت روبلاکس هستید و قصد ریدیم کردن گیفت کارت روبلاکس را دارید، می توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید. البته بخش ساخت اکانت دو مرحله دارد. 

 

مراحل ساخت اکانت روبلاکس

 

در حالت اول شما حساب معمول خود را ایجاد می کنید و پس از آن لازم است که حساب خود را حرفه ای یا پریمیوم کنید. این کار به سه حالت قابل انجام است و در هر سه حالت شما باید پرداخت ارزی داشته باشید. اگر ایرانی هستید به خوبی می دانید که امکان پرداخت از طریق پی پال، ویزا کارت، مسترکارت و... برای ایرانیان وجود ندارد. البته ما راهی میان بر به شما می آموزیم!

دقت کنید که در درجه اول و برای انجام بهتر عملیات ریدیم گیفت کارت روبلاکس شما نیاز به یک نرم افزار تغییر آی پی خواهید داشت. اگر بتوانید از آی پی ثابت یا سرور مجازی استفاده کنید بهتر است. اما در غیر این صورت نرم افزارهای رایگان گذر از تحریم هم کافی هستند.

 

آموزش ساخت اکانت در سایت روبلاکس

 

روبلاکس یکی از محبوب ترین مارکت ها و رسانه های بازی در دنیا است. همان طور که اشاره کردیم به صورت کراس پلتفرم و قابل نصب روی بیشتر دیوایس ها عرضه شده و امکانات فوق العاده ای دارد. شما می توانید تمامی پروسه های ریدیم گیفت کارت این بازی را درون نرم افزار نیز انجام دهید. اما از آن جا که لازم است اکانت خود را ریدیم کنید، پیشنهاد می کنیم که این کار را از طریق وب سایت انجام دهید. چون معمولاً عملیات پرداخت از طریق وب سایت سریع تر انجام می شود و همین طور می توانید آی پی اینترنت خود را نیز در این حالت تغییر دهید.

برای ورود به دنیای روبلاکس شما نیاز به ساخت حساب کاربری خواهید داشت. همین طور ریدیم کردن گیفت کارت نیز صرفاً با انجام این مراحل درصورتی که اکانت ندارید قابل انجام است. بر اساس این آموزش پیش بروید.

 

  1. وارد وب سایت roblox.com شوید.
     
  2. در صفحه پیش و رو مستقیماً به قسمت ساخت حساب کاربری ارجاع داده می شوید. اطلاعات مربوط به سال، ماه و روز تولد خود را وارد نموده، یک نام کاربری و رمز عبور 8 کاراکتر و بیشتر انتخاب نموده و جنسیت خود را مشخص کنید. سپس ثبت نام را به پایان برسانید.
     
  3. حساب کاربری شما ساخته شده است. می توانید از طریق دیوایس های اندروید، ویندوز، ایکس باکس، مایکروسافت و اپل وارد آن شوید.

 

ساخت اشتراک پریمیوم در روبلاکس

 

همان طور که قبلاً هم اشاره کردیم، شما برای استفاده از خدمات ویژه این پلتفرم باید حساب کاربری پریمیوم ایجاد کنید. به جهت انجام این کار لازم است که از طریق نرم افزار یا وب سایت روبلاکس اقدام کنید و بر این اساس پیش بروید.

 

  1. در منوی برنامه بخشی تحت عنوان Get Premium وجود دارد.
     
  2. اگر وارد این بخش شوید، می بینید که یک پنجره پیش و روی شما قرار گرفته که از شما می خواهد دوباره روی همین دکمه تپ یا کلیک کنید.
     
  3. پیش و روی شما، در منوی بعدی، سه گزینه قرار می گیرد. یکی از آنها پریمیوم 450 می باشد که ارزشی معادل 4.99 دلار دارد. یعنی می توانید با یک گیفت کارت آن را فعال کنید. حالت بعدی پریمیوم 1000 و بالاتر از آن پریمیوم 2200 است که قیمتی معادل 20.99 دلار در هر ماه دارد.
     
  4. وقتی یکی از این گزینه ها را انتخاب کردید، در صفحه بعدی از شما خواسته می شود که با استفاده از روش های متداول خرید از درگاه های تحت وب از طریق کردیت کارت، پی پال، گیفت کارت و... هزینه را پرداخت کنید.
     
  5. بر اساس آموزش ما لازم است که گزینه مربوط به ریدیم از طریق گیفت کارت را استفاده کنید. حالا کافی است که روی ادامه کلیک کنید.
     
  6. در منوی پیش و رو یک کد دوازده رقمی از شما درخواست می شود. باید این کد را بادقت و بدون خط فاصله و... ثبت نمایید. در صورتی که کد شما درست باشد حساب کاربری تان فعال و پرداخت انجام می شود. 
     
  7. تبریک می گوییم! حالا می توانید به راحتی از حالت پریمیوم روبلاکس استفاده کنید و بازی با کاراکترهای خاص خود را بسازید و آن را روانه استور بزرگ روبلاکس کنید.

منظور از روباکس بازی روبلاکس چیست؟

 

در صورتی که قصد خرید در روبلاکس را دارید، باید بدانید که واحد پولی آن روباکس است. در واقع این پول را می توانید پس از انتخاب حالت پریمیوم خریداری کنید. البته که این امتیاز باید به حساب کاربری شما واریز شود و امکان خرید مستقیم آن وجود ندارد. برای این کار لازم است که نام کاربری، شماره موبایل یا ایمیل خود را به همراه رمز عبور در اختیار فروشنده قرار دهید. البته که از نظر ایمنی می تواند برای شما خطراتی را بیافریند و یا در صورت معتبر نبودن سرویس دهنده حتی حساب شما از دسترس خارج شود. به هرحال باید حتماً این موضوعات را به خوبی بررسی کنید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

در حالت دیگر شما می توانید اکانت روبلاکس خود را با گیفت کارت شارژ نموده و خودتان نسبت به خرید اقدام کنید. در روش های دیگر شما ناگزیر به پرداخت مستقیم برای خرید روباکس این بازی هستید که چنین امکانی در حال حاضر برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اگر می خواهید ریسک خرید خود را از بین ببرید، پیشنهاد می کنیم که خودتان از طریق گیفت کارت و به صورت مستقیم و از بخش پرداخت های درون برنامه ای این امتیازات را خریداری کنید.

 

نحوه خرید روباکس با گیفت کارت روبلاکس

 

روباکس یا rs در واقع واحد مالی شما برای خریدهای بیشتر و استفاده کامل از امکاناتی است که روبلاکس در اختیار شما قرار می دهد. همین طور با استفاده از گیفت کارت روبلاکس شما می توانید ارز بازی یا همان واحد پرداختی آن را نیز که روباکس نام دارد نیز خریداری کنید.

 

  1. برای این کار وارد این صفحه شوید: https://www.roblox.com/upgrades/robux
     
  2. البته قبل از آن باید به حساب کاربری خود در روبلاکس لاگین کنید. می بینید که به شما امکان خرید RS از 400 تا 4500 را می دهد. اگر قبلاً گیفت کارت خود را ریدیم کرده باشید در صفحه بعد امکان پرداخت با آن را خواهید داشت. در غیر این صورت روی گزینه Redeem Roblox Card کلیک کنید.
     
  3. البته امکان پرداخت از طریق پی پال، ویزاکارت و مسترکارت نیز وجود دارد که قبلاً در خصوص آنها صحبت کردیم.
     
  4. در صورتی که حالت پرداخت با گیفت کارت روبلاکس را انتخاب کنید، از شما باز هم همان کد 12 رقمی درخواست می شود. وقتی کد را وارد کنید ریدیم به درستی انجام شده و پرداخت نیز کامل می گردد. در وهله بعدی حساب کاربری شما شارژ می شود و می توانید برای خرید در بخش های مختلف روبلکس یا روبلاکس از آن استفاده کنید.

 

مزیت این روش خرید امتیاز rs در این بازی این است که اکانت شما از هک، کرک و... در امان می ماند. به هرحال بسیاری از سرویس دهندگان در این حوزه به دنبال دستیابی به داده های کاربری شما و اکانت تان در قالب این بازی هستند؛ اگر می خواهید از این موارد جلوگیری کنید، پیشنهاد ما این است که نسبت به خرید گیفت کارت و ریدیم و پرداخت از این طریق اقدام نمایید. البته همین کار را می توانید از طریق نرم افزار موبایل روبلاکس نیز انجام دهید.

 

برای کسانی که قصد استفاده از گیفت کارت روبلاکس را دارند، سوالاتی مطرح می شود که در ادامه به بررسی برخی از آنها پرداخته و به مهم ترین ها پاسخ می دهیم. در صورتی که قصد فعال سازی گیفت کارت روبلاکس را دارید، پیشنهاد  می کنیم که حتماً این بخش را مطالعه فرمایید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا روبلاکس تحریم است؟

در حال حاضر هیچ اثری از تحریم روبلاکس وجود ندارد. اما اگر می خواهید با اطمینان کامل عملیات ریدیم را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به سراغ یک نرم افزار تغییر آی پی بروید و آن را با لوکیشن و ریجن اکانت خود همسان کنید. این لوکیشن در همان مرحله ثبت نام قابل تخصیص است.

چرا در روبلاکس نیاز به ساخت اکانت پریمیوم داریم؟

این سوال مطرح می شود که آیا برای استفاده از تمامی خدمات روبلاکس ما نیاز به گیفت کارت و ساخت اکانت پریمیوم داریم؟ باید بگوییم خیر! برخی از بخش های این پلتفرم رایگان است و در صورتی که قصد شما پرداخت درون برنامه ای و فعال کردن حالت دولوپر باشد، می بایست هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

آیا امکان خرید مستقیم گیفت کارت روبلاکس وجود دارد؟

در حال حاضر با توجه به تحریم روش های خرید و عدم دسترسی کاربران ایرانی به حساب های ارزی امکان خرید گیفت کارت به صورت مستقیم وجود ندارد. البته می توان از مسترکارت و ویزاکارت های ساخته شده و آماده استفاده کرد که معمولاً هزینه ای چند میلیونی برای شما به بار می گذارد.

تفاوت اکانت های پریمیوم روبلاکس چیست؟

در حال حاضر سه نوع اکانت پریمیوم برای روبلاکس وجود دارد. در حالت اول شما به 450 بازی، در حالت دوم به 1000 و در حالت سوم به 2200 بازی دسترسی خواهید داشت تکه هرکدام از آن ها با یک نرخ به فروش می رسند. پریمیوم 450 قیمتی 4.99 دلاری و پریمیوم گران تر 20.99 دلار است.

آیا امکان استفاده از حالت مولتی پلیر روبلاکس وجود دارد؟

یکی از بزرگترین مزیت های این بازی امکان استفاده از سیستم مولتی پلیر یا چند نفره خواهد بود که آن را نسبت به دیگر بازی ها کاملاً متمایز ساخته است.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !