گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

در این بخش از مقاله ها به معرفی اکانت پلی استیشن می پردازیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

پلی استیشن پلاس یکی از محبوب ترین سرویس های شرکت سونی برای کاربران کنسول های این مجموعه است. تفاوتی ندارد که شما از کدام نسل کنسول های دارای سیستم دسترسی آنلاین استفاده می کنید، به راحتی می توانید با اکانت پلی استیشن پلاس به دنیای نامحدود این شرکت بزرگ و فعال در حوزه بازی سازی متصل شوید. برخلاف گذشته که صرفاً بازی های کنسول روی لوح فشرده اجرا می شدند و یا این که به حافظه سخت افزاری دستگاه محدود بودند؛ شما با داشتن یک اکانت پلی استیشن می توانید به راحتی روی هر دو کنسول پلی استیشن 4 و 5 از آن استفاده کنید.

البته مثل همیشه پیش و روی کاربران ایرانی یک سری مشکلات وجود دارد که موجب می شود خرید اکانت کمی سخت تر از حالت معمول شود. در حالت معمول انتظار می رود که شما وارد بخش خرید از کنسول و یا وب سایت سونی شده و پرداخت را به راحتی انجام دهید، درصورتی که برای این کار نیاز به حساب ارزی و همان دردسرهای روتین و همیشگی برای کاربران ایرانی، مشکلات تحریم و... خواهید داشت.

 

مهم ترین مزیت های اکانت پلی استیشن چیست؟

 

در صورتی که شما اکانت پلی استیشن را روی کنسول خود به درستی و قانونی فعال کنید می کنید از امکانات فوق العاده ای بهره ببرید که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

 

حالت مولتی پلیر

 

امروزه شما با داشتن یک اینترنت معمول خانگی یا دیتا، می توانید به راحتی از سرویس های اشتراکی و بازی به صورت چند نفره روی کنسول ها استفاده کنید. بازی فیفا را تصور کنید که یک بازی محبوب با تجربه عالی دونفره یا مولتی پلیر است. به طور عادی شما نمی توانید از سرویس مولتی پلیر آنلاین آن روی کنسول استفاده کنید و نیاز است که عضوی از سرویس پلی استیشن پلاس شوید. در صورتی که به راحتی می توانید یک اشتراک پلی استیشن پلاس خریداری نموده و سپس این بازی را به صورت آنلاین و از راه دور با دوستان خود تجربه کنید.

بازی رایگان ماهیانه

 

صرف مزیت و امکاناتی که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد بازی چندنفره نیست، شرکت سونی برخی عناوین را به صورت اختصاصی و پریمیوم با پرداخت هزینه در اختیار کاربران این کنسول قرار می دهد. اگر می خواهید این بازی ها را تجربه کنید نیاز است که از سرویس پلی استیشن پلاس بهره بگیرید. این بازی ها شامل عناوین محبوب زیادی می شوند که به صورت رندوم و بر اساس سیاست های این شرکت برای کسانی که از حالت پلاس استفاده می کنند رایگان می شود.

 

در صورتی که از کنسول های نسل قبلی استفاده کرده باشید، به عنوان قدردانی از همراهی طولانی مدت شما بازی های بیشتری برای شما به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. البته که تنها کاربرانی که از سیستم پلی استیشن پلاس استفاده کنند می توانند از این عناوین فوق العاده بهره مند شوند. معمولاً گفته می شود که سالی 24 بازی رایگان در اختیار کاربران این کنسول قرار می گیرد. دقت کنید که شما باید مراحل فعال سازی اکانت خود را به درستی انجام دهید، جهت طی این پروسه می توانید به آموزش استفاده از اکانت پلی استیشن مراجعه کنید. البته که کمی تفاوت میان روش فعال سازی در مدل های پلی استیشن 5 و 4 وجود دارد. اما در نهایت به راحتی می توان روی هر دو پلتفرم این سیستم را استفاده نمود.

 

تخفیف های ویژه خرید بازی ها

 

تصور کنید که یکی از محبوب ترین بازی های روی کنسول پلی استیشن و سیستم پلی استیشن نتورک تا 80 درصد تخفیف خورده است، منطقاً دانلود نسخه دیجیتال آن می تواند بهترین اتفاق ممکن باشد. اگر نسبت به خرید و تهیه اکانت پلی استیشن اقدام کنید به راحتی می توانید از رایگان شدن و یا تخفیف های ویژه این بازی ها استفاده کنید. عناوینی مثل تامب رایدر، مورتال کمبات، فارکرای و...

شاید برای ما ایرانی ها دانلود نسخه دیجیتال بازی خیلی مطلوب نباشد و با توجه به سرعت اینترنت پایینی که داریم این کار وقت زیادی لازم داشته باشد، اما اگر بتوانید آن را با قیمت فوق العاده پایین و یا حتی رایگان و تخفیف ویژه خریداری کنید، مطمئن باشید که از هر نظر برای شما به صرفه خواهد بود. بخصوص اگر خوره بازی هستید، این اتفاق می تواند بزرگ ترین و محبوب ترین رخدادی باشد که برای شما به وقوع می پیوندد. در تعطیلات آخر هفته، روزهای خاص مانند کریسمس، هالووین، تابستان و... معمولاً این سرویس ها به صورت تصادفی برای تمامی کاربران جهان فعال می شوند و آنها به راحتی می توانند از امکانات این سرویس ها استفاده کنند.

 

حافظه ابری

 

حافظه ابری یعنی دردسترس بودن بیش از 100 گیگ حافظه برای ذخیره داده های مربوط به بازی ها. در صورتی که علاقه مند به سیو کردن اکانت خود در بازی های مختلف هستید، می توانید از این سرویس استفاده کنید. بخصوص اگر مدام کنسول خود را عوض می کنید و یا این که احتمال می دهید به هر دلیل به کنسول قبلی دسترسی نداشته باشید، با بهره گیری از این سرویس می توانید به راحتی با یک لاگین به حساب خود از سرویس فوق العاده کلود پلی استیشن سونی بهره مند شوید.

 

به اشتراک گذاری صفحه کنسول

 

حالت محبوب دیگری که در حال حاضر صرفاً روی سیستم اختصاصی پلی استیشن پلاس فعال می شود، اشتراک گذاری صفحه خواهد بود. به واسطه این سیستم شما می توانید به دوستان خود اجازه دهید که از سیستم گیمینگ شما استفاده کرده و بازی را از راه دور هدایت کنند. Share Play نام این سرویس بود که توسط شرکت سونی برای اولین بار وارد دنیای بازی های کنسول شد در نوع خود انقلابی به شمار می آمد. در واقع اصلاً نیازی نیست که دوست شما یا هر شخص دیگری، هزینه ای بابت خرید بازی پرداخت کند و می تواند از حساب کاربری شما برای تجربه آن استفاده نماید.

 

کالکشن پلی استیشن پلاس

 

این قابلیت به صورت ویژه برای کسانی که صاحب پلی استیشن 5 هستند، فعال شده است. شما در این سرویس به مجموعه ای از محبوب ترین بازی های نسل قبلی کنسول های سونی دسترسی خواهید داشت. از جمله این بازی ها می توان به: 

 

  • Bloodborne
  • Days Gone
  • Detroit: Become Human
  • God of War
  • Infamous Second Son
  • Ratchet and Clank
  • The Last Guardian
  • The Last of Us Remastered
  • Until Dawn
  • Uncharted 4: A Thief’s End
  • Batman: Arkham Knight
  • Battlefield 1

 

اشاره کرد. تمامی نام هایی که در بالا به آنها اشاره شد بر اساس لیست رسمی سایت سونی در دسترس ما قرار گرفته اند و البته تعداد چند برابر این است. در نظر داشته باشید که این سرویس ها به صورت معمول برای شما فعال نیست و برای این که به آنها دسترسی داشته باشید، ضروری است که اکانت پلی استیشن پلاس خود را روی شبکه این کنسول محبوب فعال نمایید.

 

هزینه و قیمت اکانت پلی استیشن پلاس

 

به طور معمول شما اکانت های پلی استیشن پلاس را می توانید در نمونه های رایگان که نیاز به فعال سازی 5 دلاری خواهد داشت، ۱ماهه، ۳ماهه و ۱۲ماهه تهیه نمایید. قیمت پایه و یا همان 30 روزه در حال حاضر بر اساس اعلام وب سایت رسمی سونی 9.99 دلار، سه ماهه، 24.99 و یک ساله نیز 59.99 دلار خواهد بود. بسته به این که شما نیاز به کدام اکانت دارید می توانید آن را به راحتی تهیه نموده و بدون نگرانی در مورد بلاک شدن توسط سرورهای پلی استیشن و... فعال کنید.

 

از جمله مهم ترین مزیت های این سرویس می توان به امکان استفاده از فضای ابری ذخیره سازی سیوها و داده ها، تخفیف های فوق العاده فروشگاه یا استور پلی استیشن نتورک، بازی های رایگان و پیشنهادات شامل تخفیف و در نهایت امکان تجربه بازی های آنلاین اشاره کرد. به هر حال این قطعی است که سونی در حال حاضر بیشترین سهم از بازار کنسول های خانگی را دارد و در نتیجه احتمالاً شما هم یکی از افرادی هستید که مایل به خرید این سرویس بوده تا بتوانید از امکانات فوق العاده آن روی کنسول خود استفاده کنید.

 

مشکلات اکانت های هکی پلی استیشن پلاس

 

اکیداً پیشنهاد می کنیم که به سراغ اکانت های هک شده پلی استیشن پلاس نروید. این موضوع در درجه اول ایمنی حساب کاربری و داده های شما را به خطر می اندازد و در درجه دوم ممکن است موجب شود که حساب کاربری شما بن شده و پس از مدتی دیگر دسترسی به اکانت کنسول خود نداشته باشید. سونی هم به عنوان یک شرکت بزرگ فعال در این حوزه سیاست های سختگیرانه ای را در قبال اکانت های هک و کرک شده اتخاذ می نماید.

 ممکن است در آستانه خرید اکانت پلی استیشن باشید و این سوال برای شما مطرح شود که این حساب کاربری چه ویژگی ها و مزیت هایی برای شما خواهد داشت و یا این که هنوز در مورد سفارش آن روی سرویس دهنده های ایرانی دودل باشید، در این مورد با ما همراه باشید تا سؤالات و پاسخ هایی را در این مورد مطرح کنیم.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

چگونه اکانت پلی استیشن پلاس بخریم؟

برای این کار شما نیاز به پرداخت هزینه به صورت ارزی و دلاری نخواهید داشت. صرفاً با یک حساب عضو شبکه شتاب بانکی کشور می توانید به راحتی اکانت پلی استیشن پلاس را سفارش دهید.

کارمزد خرید اکانت چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه کارمزد اکانت بستگی به سرویس موردنظر و همین طور روش پرداخت از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات دارد، اما به طور کلی این موضوع بر اساس حاشیه سود و سیاست های فروش یک مجموعه تنظیم می گردد.

آیا می توان اکانت پلی استیشن پلاس رایگان تهیه کرد؟

به طور پیش فرض یک اکانت 14 روزه پلی استیشن پلاس برای کاربران این مجموعه در نظر گرفته شده که پرداخت هزینه 5 دلاری برای فعال سازی نیاز خواهد داشت. در صورتی که مایل به استفاده فراتر از این مدت زمان هستید، باید نسبت به فعال سازی اکانت های یک تا ۱۲ماهه اقدام فرمایید.

آیا می توان از اکانت های هک و مود شده استفاده کرد؟

یکی از بزرگترین اشتباهات کاربران پلی استیشن استفاده از اکانت های مود و کرک شده است، این اکانت ها در نهایت بر اساس سیاست های پلی استیشن نتورک بلاک و از دسترس خارج می شوند. به طبع این می تواند مشکلات زیادی را روی کنسول شما به وجود آورد و پیشنهاد می کنیم که از آنها استفاده نکنید.

آیا اکانت پلی استیشن قانونی است؟

در صورتی که بنا به روشی که تاکنون در مورد آن صحبت کردیم، اکانت پلی استیشن خود را خریداری نمایید به راحتی می توانید از خدمات آن تا زمانی که حساب شارژ شده است استفاده کنید و امکان شارژ مجدد این حساب ها بدون مشکل نیز وجود دارد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !