گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
چگونه از بازی وارکرفت کسب درامد کنیم

چگونه از بازی وارکرفت کسب درآمد کنیم؟ تمامی نکاتی که باید بدانید

نحوه درآمدزایی از بازی وارکرفت در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

گیمرها در سرتاسر دنیا دارند این موضوع را اثبات می کنند که کسب درآمد از انجام کاری که آن را دوست دارید و در انجام آن خوب هستید کار غیرممکنی نیست و راه های بسیاری هست که می توان از طریق آنها با انجام دادن بازی های ویدئویی کسب درآمد داشت. در طی سال هایی که بازی ورلد اف وارکرفت وارد دنیای بازی های ویدئویی شده است این بازی علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. و در طی سال ها، هرسال به بازیکنان بازی World of warcraft هزاران بازیکن جدید اضافه می شود. به همین دلیل این بازی تدابیری را انجام داده است که از طریق آن شما می توانید با انجام بازی WOW کسب درآمد داشته باشید. در ادامه این مطلب در گیفت استاپ به ابتدا به معرفی بازی ورلد اف وارکرفت می پردازیم و پس از آن به بررسی روش های کسب درآمد از بازی وارکرفت می پردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

بازی world of warcraft چیست؟

 

 

ورلد اف وارکرفت یک بازی نقش آفرینی چند نفره آنلاین است که در سال 2004 توسط کمپانی بازی سازی بلیزارد به بازار عرضه شد. این بازی چهارمین نسخه عرضه شده از سری بازی های Warcraft است. ورلد اف وارکرفت در سال 2001 تولید شد و در دهمین سال تاسیس وارکرفت در 20 نوامبر 2004 به بازار عرضه شد.

مشابه سایر بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین برای بازی کردن این بازی نیز شما نیاز به پرداخت حق عضویت دارید و در صورتی که حق عضویت بازی را پرداخت نکنید، کاراکتر شما حداکثر تا مرحله 20  می تواند پیش برود و بسیاری از ویژگی ها و امکانات بازی برای شما قفل هستند و قابل استفاده نیستند.

در این بازی هدف و ماموریت خاصی وجود ندارد که بخواهید آن را تمام کنید تا از بازی لذت ببرید؛ ماموریت‌ های اصلی داستانی و جانبی بسیار زیاد و فعالیت‌ های جانبی مثل کشف مکان‌ های عجیب، شکار غول ‌ها و موجودات وحشتناک و حتی ماهی‌ گیری در بازی وجود دارند که هر کدام به صورت انفرادی و یا جمعی برای شما لذت بخش خواهند بود.

بلیزارد در آپدیت جدیدی که قبل از عرضه Shadowlands منتشر کرده است، تغییرات زیادی در خصوص سیستم لول آپ کردن شخصیت‌ ها به بازی اضافه کرده است. طبق گفته ‌های این تیم هم اکنون لول آپ کردن یک شخصیت از صفر تا صد تقریبا 30 درصد زمان کمتری خواهد برد.

 

ضمنا این بازی سرورهایی به حالت roleplay یا نقش آفرینی دارد که شما در آن‌ها همانند بازی ‌های Dungeons and Dragons می‌ توانید نقش کاراکتر خود را بازی کنید اما باید با دیگر بازیکنان تعامل پیچیده‌ ای داشته باشید.

 

 

اولین قدم برای شروع بازی وارکرفت

 

 

اولین قدم در شروع بازی WoW  برای تازه واردان در این بازی و شاید سخت ‌ترین و مهم ‌ترین انتخاب در طول کل بازی همان انتخاب اول آنها یعنی مراحل ساختن اولین کاراکتر می باشد. شما در ابتدا باید سرور، فرقه یا همان گروه، نژاد و دسته یا همان کلاس شخصیت خود را انتخاب کنید. در مورد سرور باید گفت که بهتر است سرورهای New Player و سرورهایی که جمعیت بسیار بالایی دارند را انتخاب نکنید. اگر می‌ خواهید با دوستان خود بازی کنید بهتر است سروری را انتخاب کنید و مطمئن شوید که هر دو شما یک فرقه یا گروه را انتخاب می‌ کنند زیرا Alliance و Horde که دو گروه اصلی بازی هستند نمی‌ توانند همزمان با هم به بازی کردن (به صورت صلح آمیز) بپردازند. انتخاب گروه باعث می ‌شود بتوانید یکی از چند نژاد بازی را انتخاب کنید و انتخاب نژاد کلاس شما را محدود به چند گزینه خاص که به هر نژادی وابسته است خواهد کرد.

در خصوص انتخاب نژاد پیشنهاد ما به شما این است که تصمیم خود برای انتخاب کارکترتان را زیاد وابسته به قدرت ‌ها و ویژگی‌ های خاص یا همان Buff که هر نژاد دارد نکنید زیرا در انتها شما می ‌توانید با برخی عوامل بازی قدرت نژادهای مختلف را به‌ طور موقت یا کوتاه مدت در اختیار داشته باشید. بهترین گزینه برای انتخاب کارکتر بازی، نژادی است که از نظر ظاهری و فیزیکی برای شما مطلوب و جذاب است.

 

اما در انتخاب دسته یا همان کلاس خود باید دقت بسیاری را به خرج دهید زیرا این انتخاب سرنوشت شما و شخصیت ‌تان را در بازی خواهد ساخت. این بازی 12 کلاس مختلف دارد که هر کدام توانایی‌ ها، قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های خاص خود را دارند. هر کدام از این کلاس ‌ها خود به دو یا چند زیرشاخه تقسیم می‌ شوند که سبک شما در بازی را مانند اینکه سبک شما تهاجمی، دفاعی و یا پشتیبانی باشد را مشخص خواهد کرد. در ادامه این مطلب توضیح مختصری از کلاس های این بازی به شما می دهیم و بعد به سراغ کسب درآمد از بازی وارکرفت می رویم.

 

 

کلاس های بازی WOW

 

 

در اینجا به معرفی 12 کلاس بازی world of warcraft می پردازیم و شما را با کلاس های این بازی بیشتر آشنا می کنیم.

Warrior :  جنگجویان  Melee هستند یعنی جنگ نزدیک با شمشیر، تبر و غیره که یک حالت تانکی و دو حالت DPS دارند. اگر می ‌خواهید در شروع مبارزه اولین نفر وارد جنگ شوید و غوغا به پا کنید این نژاد برای شما بسیار مناسب است.

Paladin جنگویانی هستند که از قدرت جادویی خود در حالت Melee استفاده می‌ کنند. سه حالت تانکی، DPS و Heal در این کلاس وجود دارد که تنوع خوبی برای مبارزه به شما می‌ دهد.

Hunter شکارچیانی هستند که به ‌‌صورت Melee یعنی نزدیک ‌زن و یا Ranged یا دورزن هستند و حتی می ‌توانند موجوداتی را برای جنگیدن در کنارشان رام کنند و از آنها استفاده کنند.

Rogue جنگجویان مخوفی هستند که سه حالت برای DPS دادن دارند و علاقه ‌ای خاص به مخفی کاری و پنهان کاری دارند.

Priest دو حالت Heal بسیار متفاوت دارند و یک حالت DPS که به شکل دورزن است.

Shaman استادان عناصر هستند که از قدرت صاعقه و آتش برای نابود کردن دشمنان خود استفاده می ‌کنند. در سه حالت DPS Ranged، Melee DPS و یک حالت Heal می ‌توانید این کلاس را تجربه کنید.

Mage جادوگران بسیار خبره که هر سه حالت DPS را دارند و قدرت آنها می ‌تواند بر اساس آتش، یخ و یا Arcane باشد.

Warlock با استفاده از دو حالت آتشین و سایه به نابودی دشمنان خود می‌ پردازند. ضمنا شیاطینی در کنارشان برای جنگیدن وجود خواهد داشت.

Monk جنگجویانی که با مشت خود می ‌جنگند و از قدرت مه برای جلوگیری از ضربه خوردن استفاده می ‌کنند. این کلاس هر سه حالت را شامل می‌ شود.

Druid موجوداتی که قابلیت تبدیل شدن به حیوان و حالت نژاد اصلی خود را دارند. این کلاس متنوع ‌ترین کلاس بازی است زیرا دو حالت DPS دور و نزدیک، Tank و Heal در آن وجود دارد.

Demon Hunter جنگجویان شیطانی که در نزدیک ضربه زدن به حریف تخصص دارند و می ‌توانند در دو حالت DPS و Tank شما را یاری کنند.

 

Death Knight جنگجویانی که روح‌ آنها توسط اربابشان Lich King آزاد شده است و با قدرت او می ‌توانند در دو حالت DPS و Tank دشمنان خود را نابود کنند.

 

شما میتونین در هر زمان با خرید اکانت وارکرفت شروع  به این بازی زیبا کنین .

نحوه کسب طلا در بازی وارکرفت

 

 

بدست آوردن طلا در وارکرافت اهمیت زیادی دارد و تنها راه صدرنشینی در این بازی محسوب می شود. و شما با کسب طلا در این بازی می توانید به کسب درآمد در بازی وارکرفت برسید. برای دریافت طلا در این بازی 5 روش محبوب وجود دارد که به بررسی آنها در ادامه می پردازیم.

1.    بدست آوردن طلا در وارکرافت با کمک خانه حراج

خانه حراج یکی از آن جواهرات پنهانی است که می توانید با کمک آن، طلای بسیار زیادی را در وارکرافت بدست آورید. مهم ترین موضوعی که در این میان باید رعایت کنید خرید با قیمت کم و فروش با قیمت بالا است. احتکار روش دیگری برای بدست آوردن طلا در وارکرافت است. شما می توانید تمام موجودیت یک کالا (معمولا یک کالای تجاری مهم مانند گیاهان، فلز و موارد مشابه) را خریداری کنید و سپس آن را با قیمت بسیار بالاتری بفروشید. البته این روش تنها در طولانی مدت جواب می دهد.

برای آنکه در مسیر کسب طلای بیشتر قرار بگیرید، باید اجازه دهید تاریخ انقضای محصولات شما بگذرد و سپس دوباره لیستی از آنها تهیه کنید. همچنین شما باید آیتم های جدید خریداری کنید و این فرایند را با توجه به نیاز بازار در زمان خرید انجام دهید. بنابراین به روز نگه داشتن دانش خود از روند کلی بازار اهمیت دارد. یک پچ جدید می تواند به راحتی بازار را وارد هرج و مرج کند. این بهترین زمان برای خرید طلای زیاد و یا کالاهای فراوان با قیمت بسیار اندک می باشد.

 

خانه حراج برای جلوگیری از کلاهبرداری های ممکن، تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. بنابراین شاید این گزینه به اندازه گذشته سودآور نباشد، اما هنوز هم می توانید از آن برای بدست آوردن طلا در وارکرافت استفاده کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که در این مسیر ممکن است گاهی ضرر کنید و نتوانید تمام کالاهای موجود را بفروشید.

 

 

2.    برای بدست آوردن طلا در وارکرافت تبدیل به تانک شوید

 

تانک بودن بهترین راه برای بدست آوردن طلا در وارکرافت است. تانک ها در حال حاضر کنترل فضای گروهی را در وارکرافت بر عهده دارند. شما می توانید با شرکت کردن در رویداد های فوری که شخصیت تانک مورد نیاز است، امتیازات و جایزه های بیشتری کسب کنید. این امر به معنای دریافت مقدار زیاد و گاهی غیر قابل پیش بینی طلا در وارکرافت است. کیسه های جایزه نیز گاهی حاوی مقداری طلا و سایر کالاهای مورد نیاز هستند. یکی از این کالاها که شما می توانید همیشه آن را با قیمت بسیار خوبی بفروشید، کیسه های جایزه هستند. برخی از بازیکنان توانسته اند کالاهای موجود در کیسه های جایزه را با هزاران طلا معاوضه کنند.

 

یکی دیگر از مزایای انتقال رول تانک در وارکرافت این است که بازیکنان برای استفاده از قابلیت های تانک در زمین های بازی، حاضر هستند به شما پول پرداخت کنند. شما می توانید از شخصیت خود بدین شکل استفاده کنید و در ازای دریافت طلای بیشتر، به عنوان شخصیت تانک در زمین بازی آن ها ظاهر شوید. این کار می تواند هزاران طلا برایتان به ارمغان بیاورد. در نهایت نیز، می توانید در ازای استفاده از گیلد، هزینه بیشتری از بازیکنان دریافت کنید. این کار نه تنها می تواند هزینه های شما برای ساخت گیلد را پوشش دهد، بلکه می تواند به پس انداز مقدار بیشتری از طلا نیز کمک کند.

 

3.    مهارت های ساخت و ساز خود را بهبود ببخشید

 

این راه حل پر خطر و پر هزینه است؛ چرا که بهبود مهارت های ساخت و ساز به تمرین نیاز دارد و فرایندی زمان بر محسوب می شود. شما به مرور زمان مهارت های مختلفی را برای ساخت گیلد ها و سایر تجهیزات خود کسب می کنید و این به معنای توانمندی شما در آینده برای کسب طلای بیشتر خواهد بود. در هر بازی و یا جنگ، برخی از مهارت ها مورد توجه قرار می گیرند. داشتن مهارت های بیشتر به شما کمک می کند تا از چنین موقعیت هایی استفاده کنید. ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی را صرف خرید مواد اولیه کنید، اما توجه داشته باشید که با استفاده از مواد اولیه که سایرین برای شما فراهم می کنند نیز می توانید اشیا و کالاهای مختلف را خلق کنید. در نتیجه، می توانید انعام بیشتری نیز از افراد کسب کنید.

 

از سویی دیگر، داشتن مهارت های مختلف در فضای این بازی، تماما سود است و ضرری به همراه ندارد. شما می توانید با صرف زمان و زحمت زیاد، منابع زیادی را برای خود خلق کنید و سپس آن ها را در خانه حراج به فروش برسانید. برای این کار می توانید از راه حل هایی که در ابتدای این مقاله ارائه کردیم، برای بدست آوردن طلا در وارکرافت بهره ببرید. اینکه چه مهارت هایی در دنیای وارکرافت پر سود تر هستند، موضوعی قابل بحث است. با این حال به نظر می رسد کسب مهارت استخراج از معادن، یکی از کلیدی ترین مهارت ها است. سنگ معدن یکی از ارزشمند ترین منابع برای فروش است و شما با تلاش زیاد در زمینه یادگیری این مهارت، می توانید در اندک زمانی ثروتمند شوید.

 

 

4.    شکار اوباش نادر در بازی

اوباش نادر در بازی وارکرافت بسیار زیاد هستند. آنها نه تنها موانعی را برای حرکت بازیکنان ایجاد می کنند، بلکه کیف هایی حاوی منابع متنوع را نیز بر روی زمین می اندازند. شما می توانید از منابع موجود در این کیف ها استفاده کرده و ان ها را در خانه حراج به فروش برسانید. شکار اوباش نادر در وارکرافت یک چالش است اما در عین حال فرایندی سرگرم کننده نیز محسوب می شود. به عنوان مثال، پانداریا موارد نادر بیشماری دارد و برای شکست دادن برخی از آنها به همکاری چند بازیکن با یکدیگر نیاز است. اگرچه این راه حل اندکی قدیمی است اما هنوز هم می توانید از مزایای آن برای بدست آوردن طلا در وارکرافت استفاده کنید. شکار اوباش نادر می تواند، علاوه بر بدست آوردن طلا، مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

 

شما همچنین می توانید از برخی از سیاه چاله ها و نقشه های حمله قدیمی استفاده کنید و اقلام کمیابی را برای فروش در خانه حراج، بدست آورید. شما می توانید با کمک ترانسفورماسیون، تجهیزات قدیمی تر را در ازای دریافت طلای بیشتری به فروش برسانید. همچنین حیوانات خانگی، مانت ها و سایر مواردی که در سیاه چاله ها و نقشه های قدیمی تر هستند، ارزش زیادی در خانه حراج دارند. پیش از سر زدن به این بخش های قدیمی، به خوبی نقشه آن ها را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که می توانید از پس آن ها بر بیایید. انجام برخی از این چالش ها حتی برای پیشرفته ترین بازیکنان نیز بسیار دشوار است پس مطمئن باشید که تبحر لازم برای انجام این کار را دارید.

 

 

5.    تبدیل به بازیکن بهتری در وارکرافت شوید

برای تبدیل شدن به یک بازیکن بهتر در وارکرافت تمام تلاش خود را به کار بگیرید. این کار در صرفه جویی در هزینه تعمیرات به شما کمک می کند اما مهم تر از همه، شما زمان خود را به بطالت صرف نخواهید کرد. هرچه قدر سریع تر در این بازی پیشرفت کنید، پول و آیتم های بیشتری را بدست خواهید آورد و با استفاده از آنها می توانید به کسب درآمد از بازی وارکرفت برسید.

 

 اگر در حین مبارزه با غول ها و چالش ها، بارها شکست بخورید تنها پول و زمان خود را از دست می دهید. برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی، تنها کافی است خوب تمرین کنید، با محتوای این بازی آشنا شوید و هر آنچه که یک بازیکن عالی در وارکرافت نیاز دارد بدانید را یاد بگیرید. شما می توانید در این بازی دوستان تازه ای پیدا کنید و خود را در حلقه بازیکنان حرفه ای جای دهید. بدین ترتیب می توانید طلای بیشتری پس انداز کنید.

 

 

چگونه در بازی وارکرفت کسب درآمد کنیم؟

 

روش ‌های کسب درآمد از بازی World Of Warcraft محدود نیستند. اگر راه‌ های درآمدزایی از این بازی را بلد باشید، می ‌توانید درآمد قابل توجهی از این بازی به ‌‌دست آورید و مطمئنا هیجان آن برای شما دو برابر نیز خواهد شد. در بالا به روش های بدست آوردن گلد در بازی WOW پرداختیم که در این مرحله شما می توانید گلد های خود در بازی را با روش های گوناگون به پول در دنیای واقعی تبدیل کنید از روش های دیگر کسب درآمد در بازی وارکرفت می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

·       استفاده از سرویس Twitch برای Streaming : سرویس Twitch درگاه‌ هایی برای پرداخت پول ارائه کرده‌ است. به ‌همین ترتیب، در صورتی که کاربران دیگر، گیم‌ پلی و انرژی شما را دوست داشته باشند، می ‌توانند به شما پاداش نقدی اهدا کنند.

·       کسب درآمد از طریق فعالیت در YouTube: شما می توانید با درمیان گذاشتن اطلاعاتتان درباره بازی وارکرفت در یوتیوب و با جذب بینندگان از طریق این بازی و برنامه یوتیوب به کسب درآمد برسید.

·       ارتقا لول کاراکترها در ازای پول : شما می‌ توانید در ازای ارتقاع سطح کاراکترها برای افراد دیگر از آنها پول دریافت کنید. بنابراین، شما تنها با بالا آوردن لول کاراکترها در بازی World Of Warcraft درآمد خوبی به ‌دست خواهید آورد. همچنین، برای تسریع روند کسب درآمد می ‌توانید روی PVP (نبرد یک به ‌یک میان بازیکنان) یا موارد مشابه آن متمرکز شوید.

·       ارتقا لول بازی در کم‌ترین زمان (Speed Leveling) : در این روش، لول مشخصی برای کاراکتر مورد نظر انتخاب می ‌کنید یا برای کمک به ارتقاع سطح شخص مقابل باید با او بازی کنید. بیشتر گیمرها این روش را ترجیح می‌ دهند. البته اینکه چه روشی را برای لول ‌آپ انتخاب می ‌کنید، به تصمیم و ترفند شما برای کسب درآمد بستگی دارد.

·       فروش اکانت برای کسب درآمد : به این دلیل که لول ‌آپ یک یا دو کاراکتر در این بازی یک فرایند زمان‌بر است، بعضی از افراد ترجیح می دهند به جای پشت سر گذراندن این مراحل زودتر بازی را شروع کنند به همین دلیل شما می توانید با فروش اکانت خود به این افراد کسب درآمد کنید.

 

·       فروش‌ آیتم‌ ها درون بازی : این بازی فروشگاه خوبی با آیتم ‌های متنوع ارائه کرده‌ است. گرفتن پول واقعی یا گلد در قبال فروش آیتم ‌ها، کاملا به خودتان بستگی دارد. تنها تفاوت این است که برای مبادله در ازای پول باید از وب ‌سایت‌ های دیگر استفاده کنید.

 

چگونه پول کسب شده در وارکرفت را نقد کنیم؟

برای نقد کردن درآمدی که از طریق بازی وارکرفت بدست آورده اید روش های زیادی پیش رویتان دارید ولی از رایجترین این روش ها این است که پول خود را از طریق حساب های بانکی بین المللی مانند : Paypal ، Neteller ، Google Wallet و Payza نقد کنید ولی اگر به این حساب ها دسترسی ندارید سایت هایی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند فقط باید توجه کنید که در این مورد به هر سایتی اعتماد نکنید و به سایت های معتبر مراجعه کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بوده اید امیدواریم که مطالب فوق در حوزه آموزش کسب درآمد از بازی وارکرفت برای شما مفید واقع شده باشد

 

خرید گیفت کارت

 

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !