گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت هواوی یک نوع کارت هدیه

هواوی پوینت و مزایای خرید گیفت کارت هواوی چیست؟

گیفت کارت هواوی یک نوع کارت هدیه یا کارت اعتباری است که توسط شرکت Huawei عرضه شده است.


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

 

در دنیای امروز، دنیای تکنولوژی با رقابتی فراگیر و چشمگیر رو به رشد است. از آنجا که تکنولوژی ها به سرعت پیشرفت می‌کنند و شرکت‌های بزرگ به دنبال نوآوری و گسترش محصولات خود هستند، ارائه راه‌حل‌های جدید و کارآمد در عرصه‌ی تجارت الکترونیک به یکی از اساسی‌ترین کارها تبدیل شده است. گیفت کارت‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای موثر در فرایند خرید و استفاده از خدمات دیجیتالی در حوزه‌ی تکنولوژی، جایگاه ویژه‌ای دارند. از این رو، شرکت‌های بزرگ و برندها برای تسهیل فرآیند خرید و تجربه‌ی کاربری بهتر، به تولید و ارائه‌ی گیفت کارت‌های انحصاری پرداخته‌اند. 

یکی از اسامی بزرگ و موفق در صنعت فناوری، شرکت هواوی است. این شرکت چینی با ارائه‌ی محصولات با کیفیت، در بسیاری از زمینه‌ها به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته و محبوبیت فراوانی در میان کاربران جهانی کسب کرده است. با وجود تحریم‌های بین‌المللی در دهه گذشته، هواوی با اندیشیدن استراتژیک و به‌کارگیری سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، همچنان توانسته است در رقابت با سایر رقبا به برتری دست یابد. سیستم عامل اختصاصی و نوآورانه Harmony OS و ارائه‌ی سرویس‌های خاص هواوی مانند App Gallery از جمله موفقیت‌های این شرکت بزرگ به حساب می‌آیند

با محبوبیت روزافزون گیفت کارت‌ها در عرصه‌ی تجارت الکترونیک، هواوی نیز تصمیم به تولید و عرضه‌ی گیفت کارت‌های انحصاری خود کرده است. گیفت کارت هواوی با عملکردی مشابه به گیفت کارت اپل از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است و کاربران هواوی می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها، به‌راحتی از خدمات و محصولات اختصاصی هواوی بهره‌مند شوند. در ادامه در گیفت استاپ با نگاهی نزدیک‌تر ویژگی‌ها و مزایای گیفت کارت هواوی و نحوه استفاده و خرید گیفت کارت هواوی را برای شما شرح می‌دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

 

گیفت کارت هواوی چیست؟

 

 

گیفت کارت هواوی یک نوع کارت هدیه یا کارت اعتباری است که توسط شرکت Huawei عرضه شده است. با خرید گیفت کارت هواوی، کاربران می‌توانند محصولات و سرویس‌های این شرکت را به صورت آنلاین خریداری کنند. این کارت‌ها به عنوان روشی دیگر برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها و سرویس‌های مختلف موجود در Huawei App Gallery، فروشگاه اختصاصی Huawei، به کار می‌روند.

از آنجا که شرکت Huawei تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته است و دسترسی به خدمات گوگل، از جمله گوگل پلی استور، برای بعضی از محصولات آن محدود شده است، ارائه گیفت کارت هواوی می‌تواند به کاربران این شرکت کمک کند تا به سادگی به برنامه‌ها و سرویس‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

 

هواوی پوینت چیست؟

 

هواوی پوینت (Huawei Point) نوعی ارز مجازی است که توسط شرکت هواوی ایجاد شده و برای استفاده در محصولات و سرویس‌های این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این ارز مجازی، کاربران می‌توانند از طریق کیف پول هواوی خود پرداخت‌ها و خریدهای خود را انجام دهند، از جمله خرید از اپ گالری هواوی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌ها و…

برای کسب هواوی پوینت، کاربران می‌توانند گیفت کارت Huawei به مبلغ مورد نظر را خریداری کنند و هواوی آیدی خود را شارژ کنند. سپس به همان میزان، هواوی پوینت دریافت خواهند کرد و می‌توانند از آن برای خریدها و پرداخت‌های مختلف استفاده کنند. 

نکته‌ای که در مورد هواوی پوینت وجود دارد این است که اگر گزینه HUAWEI Points در قسمت خریدهای درون برنامه‌ای یک اپلیکیشن نمایش داده نشود، به احتمال زیاد برنامه از هواوی پوینت پشتیبانی نمی‌کند و کاربران نمی‌توانند از آن برای پرداخت درون برنامه‌ای در آن اپلیکیشن استفاده کنند.

 

مزایای خرید گیفت کارت هواوی چیست؟

 

 

مزایای خرید گیفت کارت هواوی شامل موارد زیر می‌شود: 

1. شارژ Huawei ID:

 با استفاده از گیفت کارت هواوی می‌توانید اعتبار Huawei ID خود را شارژ کنید، که این اعتبار به شما این اجازه را می‌دهد که به بهترین شکل ممکن از خدمات و محصولات هواوی استفاده کنید.

2. دریافت هواوی پوینت و شارژ کیف پول هواوی با استفاده از گیفت کارت: 

با خرید گیفت کارت هواوی می‌توانید هواوی پوینت دریافت کنید و کیف پول هواوی خود را شارژ کنید، که این امر برای شما امکان خرید محصولات و خدمات هواوی را فراهم می‌کند.

3. خرید محصولات مجازی موجود در اپ گالری هواوی:

 با استفاده از گیفت کارت هواوی می‌توانید محصولات مجازی مختلفی که در اپلیکیشن گالری هواوی موجود هستند را خریداری کنید.

4. انجام خریدهای درون برنامه‌ای اپلیکیشن‌های هواوی:

 با استفاده از گیفت کارت هواوی می‌توانید درون برنامه‌های مختلف هواوی، خریدهای مختلفی مانند خرید الماس یا سکه، اسکین و تجهیزات مختلف بازی‌ها را انجام دهید.

5. استفاده از سرویس‌هایی مانند هواوی موزیک، هواوی ویدئو، فضای ذخیره‌سازی ابری، هواوی بوک و …: 

با استفاده از گیفت کارت هواوی می‌توانید به سرویس‌های مختلف هواوی مانند هواوی موزیک، هواوی ویدئو، فضای ذخیره‌سازی ابری و هواوی بوک دسترسی پیدا کنید.

 

چگونه هواوی پوینت بخریم؟

 

برای خرید هواوی پوینت با استفاده از گیفت کارت هواوی، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. از اتصال دستگاه به اینترنت اطمینان حاصل کنید. 

2. به فروشگاه‌های معتبر یا وب‌سایت‌های اینترنتی که گیفت کارت هواوی را به فروش می‌رسانند، مراجعه کنید.

3. مبلغ مورد نیاز خود برای خرید هواوی پوینت را مشخص کنید و گیفت کارت معادل با این اعتبار را انتخاب کنید.

4. گزینه خرید یا افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید و مراحل پرداخت را طی کنید.

5. پس از پرداخت موفق، یک کد یا سریال وارد شده به عنوان کد هدیه (Gift Card Code) را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

6. حالا به حساب کاربری هواوی خود وارد شوید یا در صورتی که حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

7. پس از ورود به حساب کاربری، به بخش "تنظیمات" یا "اعتبار هوآوی پوینت" مراجعه کنید و گزینه "افزودن کارت هدیه" یا "استفاده از کد هدیه" را انتخاب کنید.

8. کد هدیه یا سریال گیفت کارت هواوی را وارد کنید و تایید کنید.

9. در این مرحله هواوی پوینت معادل اعتبار گیفت کارت به حساب کاربری شما افزوده می‌شود.

 

آموزش خرید از اپ  گالری هواوی

 

 

آموزش خرید از اپ گالری هواوی به شرح زیر است:

 

1. نصب Huawei App Gallery:

   - ابتدا باید برنامه Huawei App Gallery را روی گوشی هواوی خود نصب کنید.

   - برای این‌کار، به وب سایت Huawei AppGallery مراجعه کنید.

   - روی دکمه "Install now" که در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.

   - سپس روی لینک آبی رنگ "Download" ضربه بزنید.

2. نصب برنامه:

   - ممکن است یک پیام امنیتی مبنی بر امکان آسیب دیدن دستگاه شما به دلیل دانلود از منبعی غیر از گوگل پلی نمایش داده شود. با ضربه روی "OK" پیام را ببندید.

   - به منظور فعال‌سازی قابلیت نصب برنامه‌ها از منابع ناشناخته، روی "Setting" کلیک کرده و تیک "Allow app installs" را بزنید.

   - در نهایت، روی "Install" ضربه بزنید و منتظر نمایش پیام "App installed" بمانید. این نشان‌دهنده نصب موفقیت‌آمیز اپ گالری هواوی است. 

3. فعال‌سازی اپ گالری هواوی:

   - وقتی برنامه AppGallery را برای اولین بار باز می‌کنید، از شما مجوز دسترسی به برقراری و مدیریت تماس‌های تلفنی می‌خواهد. با ضربه روی "Allow" این مجوز را تایید کنید.

   - سپس کشور یا منطقه زندگی خود را مشخص کنید.

   - در ادامه، به شما پیشنهاد داده می‌شود Huawei Mobile Services را که جایگزین Google Mobile Services استفاده می‌شود، نصب کنید.

   - مراحل نصب Huawei Mobile Services را دنبال کنید تا این سرویس روی گوشی شما نصب شود. 

4. ساخت اکانت هواوی: 

   - پس از نصب Huawei Mobile Services، وارد صفحه ساخت اکانت هواوی خواهید شد.

   - اطلاعات خود مانند تاریخ تولد، تلفن، ایمیل، و یک رمز عبور را وارد کنید.

   - یک کد تایید برای شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن‌را وارد کنید تا Huawei ID شما با موفقیت ساخته شود.

5. خرید از AppGallery:

   - پس از پایان مراحل، به طور خودکار وارد برنامه AppGallery خواهید شد.

   - اکنون می‌توانید از اپ‌ استور هواوی، با استفاده از گیفت کارت هواوی خود، برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را مانند گوگل پلی خریداری کنید. 

 

آموزش ردیم کردن گیفت کارت هواوی

 

برای ردیم کردن گیفت کارت هواوی و تغییر ریجن به کشور گیفت کارت (مانند آمریکا) در اپلیکیشن Huawei App Gallery، مراحل زیر را دنبال کنید: 

1. باز کردن Huawei App Gallery:

 ابتدا اپلیکیشن Huawei App Gallery را در دستگاه خود باز کنید. اگر هنوز این اپلیکیشن را نصب نکرده‌اید، آن را از هواوی مارکت دانلود و نصب کنید.

2. ورود به حساب کاربری:

 اطمینان حاصل کنید که با حساب کاربری Huawei خود وارد اپلیکیشن شده‌اید.

3. دسترسی به تنظیمات:

 از صفحه اصلی اپلیکیشن Huawei App Gallery به بخش تنظیمات یا Settings بروید. برای ورود به تنظیمات می‌توانید از آیکون سه نقطه یا خطوط افقی در بالای صفحه استفاده کنید. 

4. تغییر ریجن:

 در بخش تنظیمات، گزینه‌های مختلفی وجود دارند. شما باید گزینه‌ای که مربوط به تغییر ریجن است را پیدا کنید. معمولاً این گزینه با عنوان "Region" یا "Country/Region" مشخص می‌شود. با انتخاب این گزینه، لیستی از کشورها برای شما ظاهر می‌شود.

5. انتخاب کشور گیفت کارت:

 از میان لیست کشورها، کشور گیفت کارت خریداری شده (مثل آمریکا) را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

6. ذخیره تغییرات:

 پس از انتخاب کشور مورد نظر، تایید و ذخیره تغییرات را انجام دهید. به این ترتیب، ریجن دستگاه به کشور گیفت کارت تغییر خواهد کرد.

 7. استفاده از Huawei Giftcard:

 حالا که ریجن به کشور گیفت کارت تغییر کرده است، شما می‌توانید با استفاده از Huawei Giftcard، محصولات هوآوی را به راحتی بدون نیاز به استفاده از کارت‌های پرداخت دیگر خریداری کنید.

خرید گیفت کارت

ممنون که تا انتهای این مقاله با گیفت استاپ همراه بودید، امیدواریم که مطالب فوق توانسته باشد به سوالات شما عزیزان در ارتباط با گیفت کارت هواوی پاسخ داده باشد. خوشحال می‌شویم که نظرات و سوالات خود در ارتباط با این گیفت کارت را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !