گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی گیفت کارت بلیزارد

نحوه فعال سازی گیفت کارت بلیزارد

در این بخش از مقالات میخوایم یاد بگیریم که چجوری باید از گیفت کارت بلیزارد استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

اگر برای اولین بار قصد استفاده از گیفت کارت بلیزارد را دارید، احتمالاً برایتان این دغدغه به وجود می آید که چگونه می توانید آن را فعال یا ریدیم کنید. در ادامه قصد بررسی این آموزش را خواهیم داشت. به هرحال ترتیب انجام و روش آن برای کاربرانی که در داخل ایران قرار است از این گیفت کارت استفاده کنند با کاربران غیر ایرانی متفاوت خواهد بود. 

ما معمولاً در لیست تحریم های نرم افزاری این شرکت ها قرار داریم و حتی امکان خرید مستقیم گیفت کارت ها و اشتراک ها را نیز نخواهیم داشت. در نتیجه اگر شما هم مایل به خرید این گیفت کارت ها و فعال سازی آنها هستید، در ادامه با ما همراه باشید چون قصد داریم در این آموزش مواردی را خاطرنشان شویم و این کار را به صورت مرحله به مرحله انجام دهیم.

بلیزارد یک کمپانی محبوب بازی های رایانه ای است که با عنوان بتل نت برای سرویس دهی به بازی های آنلاین فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر بازی هایی نظیر وارکرافت تحت پشتیبانی این شرکت هستند و شما می توانید از گیفت کارت ها برای خریدها، پرداخت های درون برنامه ای و فعال سازی شخصیت ها و سرویس های خاص در قالب این بازی استفاده کنید.

 

آموزش فعال سازی گیفت کارت بلیزارد بتل نت

 

بنا به دو روش شما می توانید گیفت کارت های بلیزارد را روی اکانت خود فعال کنید. یک روش با استفاده از وب سایت و روش دوم با نرم افزار اختصاصی این شرکت برای دسکتاپ است. در نظر داشته باشید که در هر دو روش باید از نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید. دقت کنید که این گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند. یعنی پس از این که آن ها را خریداری کردید، هر زمانی می توانید نسبت به ریدیم کردن آن ها اقدام کنید. در مقابل وقتی اکانت خود را ریدیم کردید و حساب کاربری بلیزارد شما شارژ شد، می توانید از امتیاز پرداخت شده هر زمان که می خواهید استفاده نمایید. 

 

ریدیم گیفت کارت بلیزارد از طریق نرم افزار

 

برای این کار نخست باید ریجن اکانت خود را مشخص نمایید. در نظر داشته باشید که ریجن شما در هنگام ساخت اکانت تعیین می شود. پس از آن خوب این منطقی خواهد بود که شما گیفت کارت را نیز هماهنگ با همان ریجن خریداری کنید. مثلاً اگر قرار است گیفت کارت دلاری آمریکا بخرید، باید اکانت شما هم ریجن آمریکا باشد.

 

  1. از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نموده و آن روی کشوری که ریجن خود را با آن فعال کرده اید تنظیم نمایید.
  2. وارد نرم افزار بلیزارد شوید و سپس روی گزینه Log in کلیک نموده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. این بخش در بخش بالای صفحه سمت راست قابل انتخاب است.
  3. پس از این که وارد حساب کاربری خود شدید، روی گزینه Account Settings کلیک کنید. در پنجره پیش و رو وارد تنظیمات اکانت خود می شوید.
  4. در حال حاضر در منوی سمت چپ بخشی تحت عنوان Payment Methods وجود دارد. درصورتی که این گزینه را مشاهده نکردید. وارد بخش فروشگاه یا Shop شده و سپس Services را انتخاب کنید.
  5. پس از این که وارد این بخش می شوید منوی REDEEM A CODE برای شما نمایان می شود. می توانید در این قسمت کد گیفت کارت بلیزارد خود را وارد و در نهایت عملیات تایید را انجام دهید.

 

ریدیم گیفت کارت بلیزارد از طریق وب سایت

 

روش دوم با استفاده از وب سایت مجموعه بلیزارد خواهد بود که به شما امکان پرداخت سریع را می دهد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر هر دو سرویس پرداختی به کاربران ایرانی امکان دسترسی مستقیم را نمی دهند. برای ریدیم کردن از طریق وب سایت صرفاً به یک مرورگر و نرم افزار تغییر آی پی نیاز خواهید داشت.

 

  1. برای ریدیم کردن اکانت خود از این طریق وارد وب سایت بلیزارد شوید. 
  2. از تب های اصلی گزینه shop را انتخاب کنید و بعد از باز شدن صفحه مربوط روی گزینه Services کلیک کنید.
  3. حالا بخشی تحت عنوان REDEEM A CODE پیش و روی شما قرار می گیرد. می بینید که در این منو به شما در کادری امکان وارد کردن کد گیفت کارت داده می شود.
  4. پس از آن اشتراک شما به همین راحتی شارژ خواهد شد. دقت داشته باشید که حتماً باید برای این روش پرداخت نیز آی پی خود را به ریجن گیفت کارت و اکانت خود تغییر دهید. مثلاً اگر قرار است از گیفت کارت روبل روسیه استفاده کنید، حتماً اکانت شما نیز روی ریجن روسیه تنظیم شده و آی پی نیز با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تغییر کرده باشد.

 برای کسانی که قصد استفاده از گیفت کارت های بلیزارد بتل نت را دارند، سوالاتی مطرح می شود و بسیاری نیز دغدغه این را دارند که حسابشان پس از شارژ شدن بنا به هر دلیلی نظیر شناسایی آی پی و... مسدود نشود. به همین منوال در ادامه پاسخگوی سوالات این عزیزان خواهیم بود.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا بعد از ریدیم کردن باز هم نیاز به نرم افزار تغییر آی پی داریم؟

این بستگی به بازی و سرویسی که از آن استفاده می کنید خواهید داشت، اما به طور کلی پیشنهاد می شود حتماً برای فعال سازی گیفت کارت و یا انجام تغییرات روی حساب کاربری خود هر بار از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. اگر به سراغ روش های تغییر آی پی ثابت بروید بهتر خواهد بود.

آیا گیفت کارت بتل نت با بلیزارد تفاوت دارد؟

خیر هیچ تفاوتی میان این دو وجود ندارد و در واقع بتل نت زیرمجموعه شرکت بزرگ بلیزارد به حساب می آید. در نتیجه اگر قصد شارژ اکانت بازی های این شرکت را دارید می بایست از گیفت کارت های بلیزارد بتل نت استفاده کنید که از جمله برجسته ترین آن ها می توان به وارکرفت اشاره کرد.

آیا امکان استفاده از سرویس ها به صورت رایگان وجود دارد؟

در نظر داشته باشید که گیفت کارت های بتل نت برای فعال کردن سرویس های خاص و خرید از استور و... مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه اگر می خواهید به سراغ یک روش پرداخت ایمن در این سرویس بروید، به طبع برای ایرانیان گیفت کارت بهترین گزینه است. در غیر این صورت امکان استفاده از بازی های رایگان مانند استارکرفت و... نیز وجود دارد.

آیا امکان ریدیم از طریق وب سایت وجود دارد؟

در نظر داشته باشید که ریدیم کردن اکانت های بلیزارد از طریق وب سایت و اپلیکیشن قابل انجام است. در نتیجه در هر دو روش شما باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. از طرفی شما می توانید برای اطمینان حداکثری از نرم افزارهای تغییر آی پی ثابت و سرور مجازی نیز برای این کار کمک بگیرید. البته در حفظ داده ها و حریم شخصی خود دقت کافی را به خرج دهید.

آیا امکان خرید گیفت کارت برای کاربر دیگر وجود دارد؟

در نظر داشته باشید که شما در سرویس های پرداختی می توانید گیفت کارت را به دوستان خود به صورت مستقیم در قالب نرم افزار و وب سایت تقدیم کنید. البته برای این کار لازم است که حداقل به مدت 3 روز در لیست دوستان او باشید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !