گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
هرآنچه باید دربارهplus  Disney و گیفت کارت دیزنی پلاس بدانیدوالت دیزنی یکی از بزرگ ‌ترین کمپانی های سینمایی دنیا محسوب می ‌شود که در حال حاضر بخش بزرگی از سودآوری کل صنعت هالیوود به آن اختصاص دارد؛ سودی که دیزنی بخش زیادی از آن را مدیون فیلم ‌های ابرقهرما

هرآنچه باید دربارهplus Disney و گیفت کارت دیزنی پلاس بدانید

دانستنی های plus  Disney و گیفت کارت دیزنی پلاس.


زمان تقریبی مطالعه : ۳ دقیقه

والت دیزنی یکی از بزرگ ‌ترین کمپانی های سینمایی دنیا محسوب می ‌شود که در حال حاضر بخش بزرگی از سودآوری کل صنعت هالیوود به آن اختصاص دارد؛ سودی که دیزنی بخش زیادی از آن را مدیون فیلم ‌های ابرقهرمانی مارول است. دیزنی که در سال 1923 آغاز به کار کرده اکنون یک سرویس استریم انیمیشن و فیلم به نام دیزنی پلاس Disney plus در اختیار کاربران خود قرار داده است.

شما برای استفاده از این سرویس باید برای خودتان در دیزنی پلاس اکانت دیزنی پلاس ایجاد کنید و حق عضویت پرداخت کنید. برای پرداخت حق عضویت در این وب سایت دو راه حل پیش روی شما است. شما می توانید از روش پرداخت ارزی استفاده کنید و یا می توانید با خرید گیفت کارت دیزنی حساب کاربری خود را شارژ کنید و از تماشای فیلم ها و انیمیشن های خاطره انگیز لذت ببرید.

در این مقاله در گیفت استاپ به بررسی دیزنی پلاس و نحوه استفاده و خرید گیفت کارت دیزنی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

Disney plus چیست ؟

 

دیزنی پلاس چیست؟

 

سرویس دیزنی پلاس یکی از محبوب ‌ترین سرویس ‌های ‌پخش  فیلم، سریال و انیمیشن است که متعلق به شرکت دیزنی است. این پلتفرم، به‌عنوان رقیب جدی پلتفرم‌ های ‌پخش ویدئویی مانند Apple TV Plus، نتفلیکس و HBOmax  شناخته می‌‌‌ شود. دیزنی پلاس به‌طور عمده، آن دسته از فیلم‌ ها ‌و برنامه‌های ‌تلویزیونی را پخش می ‌‌‌کند که استودیوهای والت دیزنی اسپانسر و تولیدکننده آن باشند و این برنامه ها، تحت نشان‌ های ‌تجاری دیزنی و پیکسار روانه بازار می ‌‌‌شوند. شما می‌ ‌‌توانید با خرید اکانت پرمیوم دیزنی پلاس ، این برنامه‌ های ‌جذاب تلویزیونی را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

این شرکت با هدف دسترسی راحت کاربران به محصولات خود در پلتفرم ‌های ‌تلویزیونی، شبکه استریم خود تحت عنوان دیزنی پلاس را راه‌اندازی کرده است. کاتالوگ دیزنی پلاس شامل بیش از 500 فیلم و 350 مجموعه تلویزیونی است که طیف گسترده‌ ای از برنامه‌ های ‌کلاسیک تا برنامه ‌های ‌خانوادگی شامل می‌‌‌ شود. از جمله این فیلم‌ ها می‌‌‌ توان به آواتار و انتقام جویان اشاره کرد. شما تنها در دیزنی پلاس می ‌‌‌توانید نمایش Star Wars: The Rise of Skywalker و کاپیتان مارول را تماشا کنید. این سرویس همچنین بیش از 600 قسمت از مجموعه سیمپسون‌ ها را نیز در دسترس علاقه ‌مندان به برنامه‌ های ‌تلویزیونی قرار داده است.

اکانت پرمیوم دیزنی پلاس دارای صدها محتوای ویدئویی 4K HDR است که در نوع خود شگفت‌ انگیز است. هرچند پشتیبانی از فرمت 4K تنها شامل عناوین جدید برنامه‌ های ‌تلویزیونی نمی‌ شود. برای مثال، مجموعه ‌های ‌داستان اسباب‌بازی‌ها، Beauty and the Beast و The Lion King نیز که جزو آثار کلاسیک شرکت دیزنی هستند در همین فرمت ارائه می ‌‌‌شوند. از دیگر آثار مطرحی که در دیزنی پلاس ارائه می شوند می ‌‌‌توان به آلیس در سرزمین عجایب، پینوکیو و سیندرلا اشاره کرد که با کیفیت HD در دسترس دوستداران برنامه‌ های ‌کارتونی کلاسیک قرار دارد. 

 

چه دستگاه هایی با سرویس دیزنی پلاس سازگارند؟

 

قبل از آنکه به بررسی نحوه استفاده و خرید گیفت کارت دیزنی پلاس بپردازیم خوب است بدانیم که این سرویس بر روی کدام دستگاه ها اجرا می شود. در زیر به بررسی این دستگاه ها می پردازیم.

  • دستگاه‌ هایی با سیستم‌عامل  iOS(آیفون، آیپد و آیپاد تاچ)
  • ستاپ‌ باکس ‌های Apple TV و ادغام با اپلیکیشن جدید اپل تی ‌وی. این مورد به مشتریان اجازه می ‌دهد تا در سرویس داخل برنامه به وسیله خرید گیفت کارت اپل ثبت ‌نام کنند.
  • دستگاه‌ های اندرویدی از جمله گوشی ‌ها و تبلت‌ هایی که سیستم‌ عامل اندروید دارند (در حال حاضر نسخه خاصی از اندروید اعلام نشده است.)
  • دستگاه‌ هایی با سیستم ‌عامل Android TV از جمله Nvidia Shield.
  • دستگاه‌ های سازگار با گوگل کروم ‌کست و دستگاه‌ هایی که کروم‌ کست داخلی دارند.
  • کنسول‌ های بازی مایکروسافت ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S به وسیله خرید گیفت کارت ایکس باکس
  • کنسول‌ های بازی سونی پلی‌استیشن ۴ و ۵ به وسیله خرید گیفت کارت پلی استیشن
  • دستگاه‌ های Roku از جمله تمام روکو ترک ها، ستاپ‌ باکس‌ ها و تلویزیون ‌هایی که سیستم ‌عامل Roku را نصب کرده ‌اند.
  • ترک ‌های مکانیکی آمازون فایر، ستاپ‌ باکس ‌ها و مرورگرهای وب کامپیوتر دسکتاپ
  • تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ از سال ۲۰۱۶ به بعد
  • تمام مدل‌ های تلویزیون‌ های هوشمند ال‌ جی
  • تلویزیون‌ های Vizio SmartCast از سال ۲۰۱۶ به بعد
  • ستاپ ‌باکس ‌های Comcast Xfinity برای مشتریان Comcast X1 و Flex

دیزنی پلاس تا کنون پشتیبانی از کنسول نینتندو سوییچ را تایید نکرده است در صورتی که مورد تایید قرار بگیرد به وسیله خرید گیفت کارت نینتندو قابل دسترسی است. با این حال دیزنی پلاس، در یک اسلاید تبلیغاتی Disney plus  را در حال اجرا روی این دستگاه نشان داده است و امکان دارد در آینده نینتندو سوییچ نیز به دستگاه‌ های سازگار با دیزنی پلاس اضافه شود.

مزایای خرید اکانت دیزنی پلاس چیست؟

 

مزایای خرید اکانت دیزنی

 

خرید اکانت دیزنی پلاس مزایای بسیاری دارد که در ادامه به مهم ترین و کاربردی ترین آنها اشاره کرده ایم:

  • دسترسی به آرشیو نامحدودی از فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های محبوب دنیا
  • عدم وجود تبلیغات در میان تماشای فیلم ها
  • امکان کنترل والدین بر روی محتوای قابل پخش برای کودکان
  • قابلیت دانلود عناوین مورد علاقه
  • ارائه پیشنهادات شخصی بر اساس سابقه تماشای شما
  • امکان استفاده همزمان از یک اکانت در یک تا حداکثر ۴ دستگاه (بسته به نوع اشتراک تهیه شده توسط شما متفاوت است)
  • کیفیت پخش فیلم ها و انیمیشن ها به صورت  UHD 4k و Dolby atoms  در دستگاه های سازگار

هزینه خرید اکانت دیزنی پلاس چقدر است؟

شرکت دیزنی اعلام کرده است که هزینه خرید اشتراک دیزنی پلاس در آمریکا ماهانه 7 دلار و هزینه اشتراک سالانه آن 70 دلار است. از این رو، این سرویس به‌صرفه ‌تر از سرویس نتفلیکس با قیمت 13 دلار است. البته هزینه اشتراک دیزنی پلاس در کشورهای مختلف متفاوت است. برای مثال در کشور استرالیا هزینه اشتراک ماهانه 9 دلار و هزینه اشتراک سالانه 90 دلار است

شما با خرید گیفت کارت دیزنی پلاس (قابل سفارش در سایت گیفت استاپ) با موجودی های متفاوت از 10 دلار به بالا می توانید اکانت دیزنی پلاس خود را شارژ کنید و از تماشای نامحدود فیلم و سریال لذت ببرید.

چه محتوایی در دیزنی پلاس موجود است؟

دیزنی پلاس دارای آرشیوی شامل صدها فیلم و هزاران برنامه تلویزیونی از تاریخ ۹۰ ساله‌ اش است.آرشیوی شامل تمام فیلم‌ های انیمیشنی عالی و فیلم‌ های لایو اکشن از برند دیزنی و آثار کلاسیک مثل سفید برفی، سیندرلا، شیرشاه و بسیاری دیگر.

دیزنی تمام فیلم‌ های پیکسار را که حتما دیده ‌اید و می ‌شناسید، دارد و تمام تولیدات مجموعه جنگ ستارگان را هم در اختیار شما قرار می‌ دهد. طرفداران دنیای سینمایی مارول می ‌توانند اکثر عناوین مورد علاقه خود را پیدا کنند. علاقمندان به مجموعه ‌های تلویزیونی نشنال جئوگرافیک هم می‌ توانند دیزنی پلاس را به عنوان آرشیو کامل انتخاب کنند.

محتوای کلاسیک دیزنی هم در این سرویس موجود است. نمایش‌ هایی مثل Duck Tales to Hannah Montana با هزاران قسمت و بیش از ۱۰۰ فیلم. برنامه‌ های تلویزیونی و فیلم‌ هایی با موضوع خانوادگی که اخیرا از فاکس خریداری شده هم در دیزنی پلاس قابل مشاهده است. مجموعه جذاب سیمپسون‌ ها که ۳۰ فصل دارد و از روز اول اشتراکتان در Disney Plus می‌ توانید آن را تماشا کنید.

البته باید این نکته را در نظر بگیریم که همه محصولاتی که دیزنی ساخته در دیزنی پلاس پیدا نمی ‌شود. چرا که بسیاری از فیلم‌ ها و مجموعه ‌های تلویزیونی ساخت دیزنی با کمپانی ‌های دیگر مثل نتفلیکس و HBO  قرارداد دارند و برای اینکه به پلتفرم استریم دیزنی پلاس اضافه شوند کمی زمان می ‌برد.

 

فیلم ها و سریال های انحصاری سرویس دیزنی پلاس

 

فیلم ها و سریال های انحصاری سرویس دیزنی پلاس

 

در ادامه به بررسی مجموعه های تلویزیونی می پردازیم که حق پخش آنها را تنها سرویس دیزنی پلاس دارد و در دیگر پلتفرم های تماشای فیلم و سریال مانند نتفلیکس و HBO قابل تماشا نیستند. در زیر به مهم ترین این فیلم ها و سریال ها اشاره کرده ایم:

  • انیمیشن انکانتو (Encanto)، فیلم تحسین ‌شده درباره یک خانواده کلمبیایی که از طریق جادو با تاریخ خودشان ارتباط برقرار می ‌کنند و راهی برای سازش با گذشته، حال و آینده ‌شان پیدا کرده‌ اند و یکی از بهترین عناوین دیزنی پلاس است.
  • نوئل (Noelle)، یک فیلم کریسمسی با بازی  Anna Kendrickدر نقش دختر بابا نوئل نقش ایفا می کند در این فیلم  Bill Haderنیز بازی می ‌کند.
  • بانو و ولگرد (Lady and the Tramp)که نسخه لایو اکشن بازسازی شده با تصاویر تولید شده توسط رایانه (CGI) از انیمیشن کلاسیک دیزنی است.
  • مندلورین (The Mandalorian)، مجموعه تلویزیونی لایو اکشن بر اساس داستان دنیای جنگ ستارگان است که تمرکز آن روی شکارچی جایزه ‌بگیر ماندالوریایی ناشناس است.
  • دبیرستان موزیکال: سریال (High School Musical)یکی از محبوب ترین سری فیلم های موزیکال دیزنی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.
  • جهان از نگاه جف گلدبلوم (The World According to Jeff Goldblum)، یکی از مجموعه‌ های سریالی کانال نشنال جئوگرافیک با محوریت بازیگر جف گلدبلوم و نگاه او به عجایب و اتفاقات جالب در سیاره زمین است.
  • فیلم Encore، دانش‌ آموزان سابق بار دیگر دور هم جمع می ‌شوند تا برای بار دوم دبیرستان موزیکال خود را در بزرگسالی روی صحنه ببرند.
  • یک روز در دیزنی (One Day at Disney)، مستند بلندی است که به زندگی کارمندان دیزنی در سراسر جهان می‌ پردازد. این فیلم در طول یک روز در محل کار و در ۲۱ فوریه ۲۰۱۹ فیلم‌ برداری شده است. پس از اکران این فیلم بلند، دیزنی پلاس هر هفته موضوعات کوتاه یک روز در دیزنی را نمایش می‌ دهد و هر کدام فقط روی یکی از کارمندان شرکت والت دیزنی تمرکز خواهد داشت.
  • سریال خاطرات خانم رئیس‌جمهور (Diary of a Female President)، سریالی در مورد یک دختر ۱۲ ساله کوبایی-آمریکایی که قرار است رئیس‌جهور ایالات متحده آمریکا شود. این مجموعه توسط استودیو CBS ساخته شده و نه دیزنی، ولی در میان بهترین و محبوب ‌ترین عناوین دیزنی پلاس مشاهده می ‌شود.
  • جنگ ستارگان: جنگ‌ های کلون (Star Wars: The Clone Wars)، فصل هفتم و آخرین فصل از مجموعه تلویزیونی انیمیشنی محبوب جنگ ستارگان که بین جنگ ستارگان: حمله کلون ‌ها و جنگ ستارگان: انتقام سیث عرضه شد.
  • مولان (Mulan)، نسخه جدید لایو اکشن انیمیشن مولان که داستان یک دختر چینی را روایت می‌ کند که برای جنگ در نقش یک مرد ظاهر می ‌شود.
  • همیلتون (Hamilton)، نسخه فیلم ‌برداری شده از یک نمایش موزیکال بسیار محبوب در مورد زندگی بنیان‌گذار ایالات متحده آمریکا، الکساندر همیلتون.
  • روح (Soul)، جدیدترین فیلم پیکسار در مورد یک نوازنده جاز که می ‌میرد و باید روحش را به بدنش بازگرداند، این انیمیشن یک انیمیشن کلاسیک واقعی است و جوایز بسیاری نیز برنده شده است.
  • وانداویژن (WandaVision)، اولین مجموعه تلویزیونی دنیای سینمایی مارول با محوریت واندا و ویژن.
  • شاهین و سرباز زمستان (The Falcon and The Winter Soldier)، اتحاد دو تن از بهترین دوستان کاپیتان آمریکا که در این محصول دنیای سینمایی مارول نشان داده می ‌شوند.
  • لوکی (Loki)، جدیدترین محصول دنیای سینمایی مارول درباره برادر شرور و بدذات ثور که در آن لوکی تلاش می‌ کند با دشمنی با قابلیت سفر در زمان مبارزه کند.
  • چه می‌شود اگر…؟ (What if…?)، مجموعه‌ ای انیمیشنی که در آن به موضوعات و رویدادهایی خاص پرداخته می ‌شود که با اتفاق افتادن آنها دنیای مارول چه تغییراتی می کرد.
  • جنگ ستارگان: اوبی وان کنوبی (Star Wars: Obi-Wan Kenobi)که در آن، ایوان مک‌گرگور با نقشی که در طول سال‌ها در جنگ ستارگان ایفا کرد در این برنامه به صحنه باز می‌ گردد.
  • خانم مارول ( Marvel)، سریال استودیویی مارول با محوریت ابرقهرمان پاکستانی-آمریکایی به همین نام.
  • شوالیه ماه (Moon Knight)، سریال دیگری از استودیو مارول که داستان «مارک اسپکتر یک پارتیزان تیره صفت را روایت می‌کند که قدرت‌ هایی فرازمینی دارد این سریال نیز یکی از محبوب ترین سریال های دیزنی پلاس در سال های اخیر بوده است.
  • شی-هالک: وکیل دادگستری، زنی با قدرت گاما که یک وکیل موفق نیز است و موضوع سریال بر این اساس پیش می رود.
  •  

نحوه خرید گیفت کارت دیزنی پلاس

 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم برای دریافت اکانت دیزنی پلاس شما دو راه حل دارید که روش اول آن که استفاده از مسترکارت و پی پال بود برای بسیاری از ایرانیان ممکن نیست برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید گیفت کارت دیزنی پلاس اکانت Disney plus خود را شارژ کنید (خرید این گیفت کارت با ثبت سفارش در سایت گیفت استاپ مقدور می باشد) و از دیدن هزاران فیلم و سریال لذت ببرید.

شما می توانید از طریق سایت گیفت استاپ به خرید گیفت کارت دیزنی پلاس بپردازید.

 

آموزش ردیم کردن گیفت کارت دیزنی پلاس

 

برای ردیم کردن کد گیفت کارت دیزنی پلاس خود شما می بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1. بعد از خرید گیفت کارت دیزنی پلاس خود و دریافت کد گیفت کارت به سایت دیزنی مراجعه کنید (DisneyLife.com/Redeem )
  2. کد خود را در کادری که در صفحه وجود دارد وارد کنید (بدون اسپیس و -)
  3. بعد از وارد کردن کد بر روی گزینه Redeem now کلیک کنید.
  4. سپس گزینه ورود با اکانت دیزنی پلاس خودتان را انتخاب کنید(sign in) و وارد اکانت خود شوید و اگر اکانتی ندارید بر روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید.
  5. بعد از این مرحله بر روی گزینه Start Subscription کلیک کنید و از اکانت پرمیوم دیزنی پلاس خود لذت ببرید.

 

آموزش تماشای آفلاین در دیزنی پلاس

 

آموزشتماشای آفلاین در دیزنی

 

همان ‌طور که بالاتر گفته شد، اگر دستگاه اندرویدی یا iOS دارید، می ‌توانید ویدیوهای دیزنی پلاس را دانلود و آنها را به صورت آفلاین تماشا کنید. البته پیش از آنکه بتوانید فیلم‌ ها و سریال‌ ها را دانلود کنید، باید تنظیمات برنامه را تغییر دهید. پیش از هر چیز تصمیم بگیرید می‌ خواهید ویدیوها را با چه کیفیتی دانلود کنید.

 قابل ذکر است که برای دانلود حتما باید به اکانت پرمیوم دیزنی پلاس دسترسی داشته باشید که با خرید گیفت کارت دیزنی پلاس می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در ادامه به آموزش مراحل دانلود فیلم از طریق دیزنی پلاس می پردازیم:

  1. وارد حساب کاربری خود در دیزنی پلاس شوید. سپس روی آیکون پروفایلتان در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید. تنظیمات (App Settings) را انتخاب کنید.
  2. در این قسمت باید بر روی گزینه Video Quality کلیک کنید.
  3. در این صفحه سه گزینه خواهید داشت. گزینه High بالاترین و بهترین کیفیت موجود برای ویدیوها است. کیفیت Medium همان ‌طور که مشخص است، کیفیت متوسط دارد و گزینه آخر یعنی Standard پایین ‌ترین کیفیت ویدیو را دارد. در اینجا، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید هر کیفیتی را که انتخاب کنید، سرعت دانلود و محدودیت‌های ذخیره‌سازی متفاوتی دارد. هر چه کیفیت ویدیو بالاتر باشد، سرعت دانلود کندتر می‌ شود و حجم بیشتری از فضای ذخیره ‌سازی شما را اشغال می‌ کند.

خرید گیفت کارت

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بودید امیدواریم که توانسته باشیم به سوال های شما در زمینه اکانت دیزنی پلاس و نحوه استفاده و خرید گیفت کارت دیزنی پلاس پاسخ داده باشیم.

 

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !