گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت هلو Hulu

گیفت کارت Hulu چیست؟ و چه کاربردی دارد

اگر شما هم در زمرهٔ دوستداران فیلم و سریال هستید و به دنبال پاسخ به این سوال هستید که گیفت کارت هولو چیست؟


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

گیفت کارت هلو Hulu

بدون شک، تماشای فیلم و سریال از جذاب ترین سرگرمی‌های جهان مدرن به حساب می‌آید. از آنجایی که صنعت سینما و تلویزیون به شدت پررونق شده و میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به دنبال تماشای آخرین اثرهای سینمایی و سریال‌های جذاب هستند، سرویس های استریم فیلم و سریال بسیاری در دنیای تکنولوژی عرضه شده اند. یکی از این سرویس ها سرویس هلو است. که پلتفرمی جامع و محبوب به شمار می آید.

اگر شما هم در زمرهٔ دوستداران فیلم و سریال هستید و به دنبال پاسخ به این سوال هستید که گیفت کارت هولو چیست؟چه کاربردهایی دارد؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ و نحوه‌ی خرید آن به چه صورت است؟ به شما عزیزان توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با گیفت استاپ همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

 

Hulu چیست؟

 

 

Hulu یک سرویس ویدیویی On-Demand است که در ایالات متحده مستقر شده است. این سرویس به کاربران اینترنتی اجازه می‌دهد تا به برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و محتواهای دیگر را به صورت آنلاین و با داشتن اشتراک تماشا کنند. در طول زمان، Hulu محبوبیت زیادی در ایالات متحده و ژاپن کسب کرد و در سال ۲۰۲۱، به صورت بین‌المللی از طریق شرکت اصلی خود، یعنی والت دیزنی، گسترش یافت. 

یکی از ویژگی‌های ممتاز Hulu، دسترسی زودهنگام از طریق آن به سریال‌های محبوب روز دنیا است. به عنوان مثال، به جای اینکه برای تماشای قسمت‌های جدید سریال‌ها چند روز یا هفته‌ها صبر کنید، شما می‌توانید سریال‌های مورد علاقه خود را بلافاصله پس از زمان پخش آنها تماشا کنید. 

Hulu همچنین برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های پرفروش، مستندها و محتواهای متنوع دیگر را نیز در اختیار بینندگان خود قرار می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این سرویس می‌توان به امکان تماشای آفلاین محتوا اشاره کرد که به تازگی به آن اضافه شده است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و در زمانی که اینترنت در دسترس نیست، آنها را تماشا کنند.

 

سرویس Hulu روی چه دستگاه‌هایی قابل استفاده است؟

 

سرویس Hulu بر روی دستگاه هایی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم، قابل استفاده است: 

- دستگاه‌های اندروید

- دستگاه‌های آی او اس (iPhone و iPad)

- Roku

- Apple TV

- Amazon Fire TV

- گوگل تی وی

- کامپیوتر‌های مک

- اندروید تی وی

- کروم‌کست گوگل

- مرورگرهای کامپیوتر 

همچنین، سرویس Hulu بر روی پلتفرم‌های تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم‌های مشابه دیگر نیز قابل استفاده است. گیمرها می‌توانند از سرویس Hulu + Live TV روی ایکس باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ نیز استفاده کنند. 

بعضی از دستگاه‌ها و پلتفرم‌های قدیمی‌تر مانند پلی‌استیشن ۳، هنوز قادر به پشتیبانی کامل Hulu نیستند. هرچند، سایر برنامه‌های کلاسیک Hulu که برخی از ویژگی‌ها مانند پخش زنده را ندارند، قابل استفاده هستند. 

در میان دستگاه‌های دیگری که اشاره شده است، می‌توان به تلویزیون‌های TiVo، Wii U، Vizio و برخی از پخش کننده‌های بلوری مانند سونی، سامسونگ و ال جی نیز اشاره کرد.

 

گیفت کارت Hulu چیست؟

 

 

گیفت کارت Hulu به کاربران این امکان را می‌دهد که از خدمات پخش آنلاین فیلم، کلیپ، سریال و … Hulu استفاده کنند. با دریافت این کارت هدیه، افراد می‌توانند به سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را به صورت آنلاین و با کیفیت HD تماشا کنند. با خرید گیفت کارت Hulu شما می توانید بدون نیاز به داشتن حساب های بانکی بین المللی، بسته های اشتراکی هلو را خریداری کنید و از خدمات این سرویس لذت ببرید.

 

سرویس هولو با نتفلیکس چه تفاوت هایی دارد؟

 

اگر بخواهیم به تفاوت‌های اصلی بین سرویس هولو و نتفلیکس بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

1. محتوا: هولو و نتفلیکس دارای محتواهای متفاوتی با یکدیگر هستند. نتفلیکس به عنوان یک پلتفرم معروف تر و گسترده تر، مجموعه ای بزرگ و متنوع از فیلم‌ها و سریال‌ها را ارائه می دهد. درحالی که هولو به صورت اختصاصی بر روی ارائه محتواهای انیمیشنی متمرکز شده است و بیشتر برای طرفداران انیمیشن و انیمه جذابیت دارد. 

2. دسترسی به محتوا: در هولو، محتواهای دانلود شده به صورت موقت در دسترس هستند و پس از 48 ساعت از کتابخانه حذف می‌شوند. در نتفلیکس، محتواهای دانلود شده به صورت دائمی در دسترس شما قرار می‌گیرند. 

3. تعداد دستگاه‌ها: با خرید یک گیفت کارت هولو و داشتن یک حساب کاربری، شما می‌توانید از طریق پنج دستگاه به حساب کاربری هولو خود دسترسی پیدا کنید. در نتفلیکس، تعداد دستگاه‌های مجاز برای استفاده همزمان به پلن اشتراک شما بستگی دارد (مثلاً برخی پلن‌ها به 4 دستگاه همزمان دسترسی می‌دهند و هزینه این پلن ها هم مسلما بیشتر است). 

4. هزینه: هزینه خرید اکانت و گیفت کارت هولو و نتفلیکس با یکدیگر متفاوت است. بسته به پلن‌ها و نوع اشتراکی که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها متغیر است. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها، شما می‌توانید به وبسایت رسمی هر دو سرویس مراجعه کنید. 

اختلافات دیگری هم بین هولو و نتفلیکس وجود دارد، اما تفاوت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، مهم ترین نکاتی هستند که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشند.

 

خرید گیفت کارت هولو Hulu Gift Card چه مزایایی دارد؟

 

خرید گیفت کارت هولو Hulu Gift Card دارای چندین مزیت است: 

1. گیفت کارت هلو تاریخ انقضا ندارد، بنابراین شما می‌توانید از آن هر زمانی که بخواهید،استفاده کنید و درباره تاریخ انقضا آن  نگران نباشید.

2. با خرید گیفت کارت هولو و ساخت حساب کاربری در آن، شما می‌توانید به سادگی به فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود امتیاز دهید. این به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و نظرات خود را در مورد محتواها در پلتفرم Hulu بیان کنید.

3. با خرید گیفت کارت هولو و داشتن حساب کاربری در این پلتفرم، شما می‌توانید به طور آسان به فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب کودکان دسترسی پیدا کنید.

4. با خرید گیفت کارت هولو و ساخت حساب کاربری در این پلتفرم، شما به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، سرگرمی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی خواهید داشت. این شامل ژانرهای مختلف و جدیدترین محتواها نیز می‌شود. 

5. با خرید گیفت کارت هولو، شما می‌توانید به ژانرهای مختلف فیلم، سریال و انیمیشن از طریق تلفن همراه هوشمند، لپتاپ و سایر دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که در هر شرایطی و در هر مکانی از محتواهای مورد علاقه‌ی خود لذت ببرید.

 

سرویس هولو دارای چه اشتراک هایی دارد؟

 

هولو (Hulu) دارای چندین اشتراک مختلف است که این اشتراک ها به شرح زیر هستند: 

1. اکانت 1 ماهه هولو با تبلیغات:

این اشتراک هولو ماهانه 5.99 دلار هزینه دارد و شامل تبلیغات است.

2. اکانت 1 ماهه هولو بدون تبلیغات:

برای دسترسی به این اکانت هولو که بدون تبلیغات است، باید ماهانه 11.99 دلار پرداخت کنید. این اشتراک تبلیغات ندارد.

3. اکانت هولو با لایو و تبلیغات:

این اکانت هولو امکان پخش زنده برنامه ها را دارد. ولی شامل تبلیغات می شود. برای خرید این اشتراک هولو، باید مبلغ 54.99 دلار پرداخت کنید. 

4. اکانت هولو با لایو و بدون تبلیغات:

این اشتراک هولو امکان پخش زنده برنامه ها بدون تبلیغات را دارد. برای خرید این اشتراک هولو، باید مبلغ 60.99 دلار پرداخت کنید. 

بعد از خرید و پرداخت هزینه اشتراک هولو، شما قادر خواهید بود از شبکه‌ها و ویژگی‌های اضافی Hulu مانند STARZ، Showtime، Cinemax و HBO، همچنین پخش زنده به زبان اسپانیایی، صفحه نمایش نامحدود و سایر ویژگی‌ها بهره‌مند شوید

خرید گیفت کارت

 

آموزش ردیم کردن گیفت کارت Hulu

 

برای استفاده از کارت هدیه Hulu و دسترسی به محتواهای آن، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید: 

1. خرید گیفت کارت Hulu : ابتدا باید یک گیفت کارت Hulu خریداری کنید. این کارت‌ها معمولاً در فروشگاه‌ها، وبسایت های آنلاین و … در دسترس هستند. 

2. دریافت کد کارت هدیه: پس از خرید، یک کد یا شماره شناسایی به شما داده می‌شود. این کد معمولاً در قسمت پشت کارت قرار دارد و برای شارژ حساب Hulu استفاده می‌شود. از این کد به خوبی نگهداری کنید و آن را گم نکنید. 

3. شارژ حساب Hulu: به حساب کاربری خود در Hulu وارد شوید یا در صورت نداشتن حساب، یک حساب جدید بسازید. سپس به بخش "شارژ حساب" (Account or Profile Settings) بروید و گزینه "اعتبار هدیه" (Gift Credit) را انتخاب کنید.

4. وارد کردن کد کارت هدیه: در قسمت "اعتبار هدیه"، کد گیفت کارت هلو خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، حساب کاربری شما شارژ و فعال خواهد شد. 

خرید گیفت کارت

5. دسترسی به محتواهای Hulu: حالا می‌توانید از طریق دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، لپتاپ، موبایل، تبلت و غیره، به حساب کاربری هلو خود وارد شوید و به محتواهای Hulu دسترسی پیدا کنید. در صورتی که در ایالات متحده آمریکا نباشید، باید از طریق یک اتصال اینترنتی مطمئن با استفاده از VPN از این پلتفرم استفاده کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بودید، امیدواریم که مطلب فوق برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و توانسته باشد به سوالات شما در ارتباط با گیفت کارت Hulu پاسخ داده باشد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !