گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه خرید گیفت کارت ریوت اکسس

معرفی گیفت کارت ریوت اکسس

در این مقاله، به بررسی اجمالی این نوع از کارت‌های هدیه و نحوه استفاده از آن در بازی‌های ریوت اکسس خواهیم پرداخت


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

 

 

گیفت کارت‌های ریوت اکسس: نوآوری اخیر در دنیای بازی‌های آنلاین

 

در دنیای پرشتاب فناوری و بازی‌های آنلاین، نقش ارزهای دیجیتالی به عنوان واحدهای پولی در دنیای آنلاین افزایش یافته است. یکی از جدیدترین نوآوری‌ها در این زمینه، معرفی گیفت کارت‌های ریوت اکسس توسط شرکت معروف Riot Games می‌باشد. این کارت‌ها با ارزشی قابل شارژ، امکان دسترسی به محتواهای اختصاصی و دلخواه در داخل بازی‌های این شرکت را به بازیکنان می‌دهند. این نوآوری تجربه‌ی بازیکنان را در دنیای مجازی به مراتب بهتر و متنوع‌تر می‌کند.

 در این مقاله، به بررسی اجمالی این نوع از کارت‌های هدیه و نحوه استفاده از آن در بازی‌های ریوت اکسس خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با گیفت استاپ همراه باشید.

 

 معرفی گیفت کارت ریوت اکسس

 

 

گیفت کارت ریوت اکسس یک کارت هدیه مجازی است که می‌توانید از آن برای خرید ارزهای درون بازی در بازی‌های ریوت گیمز استفاده کنید. این کارت‌ها در مقدارهای مختلف موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های  فروش گیفت کارت آنلاین مانند گیفت استاپ خریداری کنید. 

برای استفاده از یک گیفت کارت ریوت اکسس، باید کد روی کارت را در فروشگاه بازی ریوت گیمز وارد کنید. سپس می‌توانید ارز درون بازی را برای خرید شخصیت‌ها، اسکین‌ها، آیتم‌ها و موارد دیگری که به آن‌ها نیاز دارید، استفاده کنید. 

گیفت کارت‌های ریوت اکسس هدیه‌ای عالی برای گیمرها به شمار می‌آیند همچنین شما می‌توانید با استفاده از این گیفت کارت‌ها آیتم‌های درون بازی‌ها را خریداری کنید. آن‌ها همچنین راهی عالی برای دریافت ارز درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی بین‌المللی هستند. 

 

نحوه خرید گیفت کارت ریوت اکسس

 

بهترین راه برای خرید گیفت کارت‌ ریوت اکسس در ایران فروشگاه‌های فروش گیفت کارت آنلاین هستند. ولی اگر شما می‌خواهید این گیفت کارت را در کشوری بجز ایران خریداری کنید، در اینجا برخی از مکان‌هایی که می‌توانید گیفت کارت‌های ریوت اکسس را از آن‌ها خریداری کنید را برای شما ذکر کردیم:

  •  آمازون
  •   ای بی
  •   GameStop
  •   Walmart
  •   Target
  •    Best Buy
  •   7-Eleven
  •  Circle 
  •  CVS Pharmacy
  •  Walgreens
  •    Rite Aid 

 

هنگام خرید گیفت کارت ریوت اکسس، شما می‌توانید مقداری را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کنید. گیفت کارت‌ها در مقدارهای 10 دلاری، 25 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری موجود هستند. شما پس از خرید گیفت کارت ریوت اکسس، کد روی کارت را دریافت خواهید کرد. این کد را می‌توانید در فروشگاه بازی ریوت گیمز وارد کنید تا ارزهای درون بازی‌های ریوت گیمز را دریافت کنید.

 

 نحوه استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس

 

در اینجا نحوه استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس را برای شما به صورت مفصل شرح داده‌ایم:

  1.  به وب‌سایت ریوت گیمز بروید و وارد حساب خود شوید.
  2.  روی دکمه "خرید" در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
  3.  از منوی کشویی "خرید" ، گزینه "گیفت کارت" را انتخاب کنید.
  4. کد گیفت کارت خود را وارد کنید و روی دکمه "تایید" کلیک کنید.
  5. پس از طی مراحل بالا ارز درون بازی به حساب شما اضافه می‌شود.

اگر برای استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس مشکل دارید، می‌توانید با پشتیبانی ریوت گیمز تماس بگیرید. و یا با پشتیبانی سایتی که از آن خرید کردید، تماس بگیرید. 

 

مزایای استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس

 

 

در ادامه این بخش برخی از مزایای استفاده از گیفت کارت‌های ریوت اکسس را برای شما شرح دادیم:

یک راه هدیه عالی برای گیمرها

گیفت کارت‌های ریوت اکسس هدیه ای عالی برای دوستان و اعضای خانواده شما که به بازی های ویدئویی علاقه دارند، هستند. 

راهی عالی برای خرید آیتم‌های درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی

گیفت کارت‌های ریوت اکسس راهی عالی برای خرید آیتم‌های درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی هستند. این می‌تواند راهی عالی برای محافظت از حریم خصوصی شما باشد و همچنین می‌تواند برای کودکانی که کارت اعتباری ندارند مفید باشد. و برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند تنها راه دسترسی به پول درون بازی های ویدئویی به حساب می آید.

 در مقدارهای مختلف موجود است 

گیفت کارت‌های ریوت اکسس در مقدارهای مختلف موجود هستند، بنابراین می‌توانید گیفت کارتی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد.

می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های فروش گیفت کارت آنلاین خریداری کنید 

گیفت کارت‌های ریوت اکسس را می‌توانید به راحتی از وبسایت های فروش گیفت کارت آنلاین خریداری کنید، بنابراین به آسانی می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تهیه کنید.

گیفت کارت ریوت اکسس را از کجا خریداری کنیم؟

گیفت استاپ یک وب‌سایت معتبر است که به شما این امکان را می‌دهد که گیفت کارت‌های ریوت اکسس و دیگر گیفت کارت‌های محبوب را به آسانی خریداری کنید. این وب‌سایت مجموعه‌ای از گیفت کارت‌های متنوع را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که محتواهای دیجیتالی، بازی‌ها، سرویس‌های آنلاین و محصولات دیگر را به عنوان هدیه به دوستان هدیه بدهید و  یا برای خودتان خریداری کنید. با استفاده از وب‌سایت گیفت استاپ، شما می توانید به سادگی گیفت کارت مورد نظر خود را پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از پرداخت هزینه، کد مربوط به گیفت کارت را دریافت کنید تا از آن در سرویس‌های مختلف آنلاین استفاده کنید

خرید گیفت کارت

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !