گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم چیست؟

در این مقاله به شناخت کاملی از گیفت کارت استیم دست خواهیم یافت...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

برای پاسخ دادن به این سوال اول باید ببینیم منظور از استیم چیست. استیم نام یک پلتفرم است. اگر شما نیز یک گیمر حرفه ای هستید، حتما تا بحال اسم استیم را شنیده اید. steam یک شبکه جامع و کامل از بازی های آنلاین است که توسط شرکت Valve ایجاد شده و سابقه کاری چندین ساله دارد. این شبکه بر پایه سرگرمی ساخته شده و به گونه ای است که تمام گیمرها از سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کرده و حتی به صورت گروهی به بازی آنلاین بپردازند.

 

از طرف دیگر این پلتفرم برای توسعه دهندگان بازی ها نیز فضای مناسبی ایجاد کرده تا آنها بتوانند برای بازی های جدید خود با استیم شریک شده و یا بازی های قبلی خود را بروزرسانی و عیب یابی کنند و از طریق این پلتفرم به گیمرها اطلاع رسانی کرده و راهکار ارائه می دهند. استیم یک شبکه گسترده از بازی هاست که انواع بازی های مک، لینوکس و  PC  را پوشش می دهد.

 

گیمرها می توانند با مراجعه به این پلتفرم آنلاین و ساخت اکانت در آن، هر بازی که علاقه دارند را به سادگی خریداری کنند. از آن جایی که پس از ساخت اکانت نیاز هست تا آن را شارژ کنند پس باید هزینه ای بابت آن پرداخت شود. البته این را هم بدانید که لزوما تمام بازی هایی که در استیم وجود دارد پولی نیستند و تعدادی از بازی ها به صورت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. در ادامه این مقاله از گیفت استاپ اطلاعات بیشتری در خصوص گیفت کارت استیم ارائه خواهیم داد.

چنانچه قصد خرید گیفت کارت  در انواع مدل ها و قیمت های مختلف را دارید حتما به بخش فروشگاه ما سر بزنید.

 

گیفت کارت استیم چیست؟

 

 

برای اینکه بتوانید به بازی های استیم دسترسی داشته باشید، باید هزینه پرداخت کنید. اما افرادی که در ایران زندگی می کنند، به دلیل تحریم هایی که وجود دارد، خرید این بازی ها برایشان امر ساده ای نیست. زیرا برای دسترسی به سرویس های بانکی بین المللی به مستر کارت  و ویزا کارت نیاز است و این کار را دشوار می کند. پس تنها راه حلی که مقرون به صرفه بوده و امکان دسترسی به بازی های استیم را برای کاربران ایرانی یا هر کشوری که تحریم است، مهیا می کند، استفاده از گیفت کارت استیم می باشد.

 

خرید گیفت کارت های استیم یکی از امکاناتی است که خود شرکت Steam آن را در اختیار کاربران قرار داده است. این کارت ها در مبالغ گوناگونی عرضه می شوند و شما بدون محدودیت مکانی می توانید از آن ها استفاده کنید. حتی می توانید این کارت ها را تهیه کرده و به عنوان هدیه به دوستان گیمر خود بدهید.

 

گیفت مارت استیم مانند هر کارت هدیه دیگری دارای یک کد بوده که خریدار می تواند از آن برای شارژ حساب کاربری خود در استیم استفاده کند. کاربر از آن پس می تواند برای خرید انواع بازی ها، محتواهای قابل دانلود، محتوای درون بازی و هر آن چه که نیاز به پرداخت هزینه دارد، از شارژ حساب خود استفاده کند. 

 

گیفت کارت استیم چه کاربردی دارد؟

 

 

همانطور که گفته شد به وسیله شارژ حساب استیم خود می توانید به انواع بازی ها و هر محتوایی که فروشگاه استیم دارد، دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن به وسیله تهیه گیفت کارت استیم می توانید آپدیت بازی ها را به طور خودکار دریافت کرده و حتی با دیگر گیمرها ارتباط گرفته و به صورت گروهی بازی و صحبت کنید. همچنین پلتفرم استیم قابلیت ذخیره سازی روی فضای ابری را نیز برای کاربران خود دارد و شما می توانید از کلیه امکانات آن بر روی هر دستگاه و سیستم عاملی استفاده کنید.

 

قیمت تقریبی گیفت کارت استیم

 

این کارت ها مانند پول برای کیف پول شما در حساب کاربری استیم هستند. گیفت کارت های استیم با قیمت های متنوعی به فروش می رسند. گیفت کارت های فیزیکی استیم را معمولا می توان به مبالغ 20، 30، 50 و 100 دلار تهیه کرد. همچنین گیفت کارت های دیجیتال را نیز می توان به مبالغ 5، 10، 25، 50 و 100 دلار خریداری کرد.

 

جمع بندی

 

در این مقاله به شرح مختصری از شرکت استیم پرداختیم که یک پلتفرم و شبکه جهانی برای بازی های آنلاین است و در چندین سال اخیر در بین گیمرها بسیار محبوبیت پیدا کرده است. این شرکت برای راحتی کاربران خود گیفت کارت هایی در نظر گرفته که  افراد با خرید این کارت ها می توانند به تمام امکانات و بازی های موجود دسترسی پیدا کنند. برای این کار باید کد موجود روی کارت را درون حساب کاربری فعال کنید تا بتوانید از تمامی امکانات این پلتفرم بهره مند شوید.

 

سوالات متداول

 

 

گیفت کارت استیم چیست؟

یکی از امکاناتی است که شرکت استیم در اختیار کاربران قرار داده تا به وسیله آن بتوانند به سادگی حساب کاربری خود را شارژ کنند و از امکانات و بازی های گوناگون استیم استفاده ببرند. پس از خرید گیفت کارت فقط کافیست تا کد روی آن را فعال کنید تا به دنیایی از بازی ها دسترسی پیدا کنی

گیفت کارت استیم چه کاربردی دارد؟

استیم یک پلتفرم برای بازی های آنلاین بوده و برای دسترسی به این بازی ها باید هزینه پرداخت کنید. اما به دلیل اینکه ایران تحریم است نمی توان از داخل کشور از سرویس های بانکی بین المللی بدون ویزا کارت و مستر کارت، هزینه پرداخت کرد. بنابراین نیاز به گیفت کارت استیم دارید تا به تمام امکانات استیم دسترسی پیدا کنید.

خرید کارت هدیه استیم چقدر هزینه دارد؟

قیمت های متنوعی از این کارت ها وجود دارد. برای مثال از 5 تا 100 دلار و یا مبالغی دیگری که نیاز دارید، می توانید هزینه کنید.

تهیه گیفت کارت استیم نسبت به سایر کارت های اعتباری بین المللی مقرون به صرفه است؟

بله مطمئنا تهیه این کارت ها مقرون به صرفه بوده و تهیه و استفاده از آن ها نیز کار بسیار ساده ای است.

مزایای و امکانات استفاده از گیفت کارت استیم چیست؟

با خرید این کارت ها می توانید به تمام بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید و آپدیت این بازی ها به طور خودکار برای شما اعمال می شود. همچنین می توانید با سایر گیمرها ارتباط گرفته و به صورت تیمی بازی کنید. لازمه بدانید که استیم از امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر استورها و گیم کلاب ها برخوردار است.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !