گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس

آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس

در این مقاله یاد می گیریم که چجوری باید از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

در صورتی که قصد استفاده از آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس را داشته باشید احتمالاً می دانید که این سرویس اشتراک گذاری ویدئو تا چه اندازه وسیع، کم نظیر و شناخته شده است. می توانید به راحتی وارد آن شده و در دیوایس های مختلف از جمله موبایل ها، تلویزیون ها و... به صورت آنلاین به تماشای فیلم، سریال، انیمیشن، مستند و شوهای مختلف بپردازید. 

 

در واقع یک سرویس استریم تحت شبکه به حساب می آید که جز برترین ها بوده و شما برای استفاده از آن باید حق عضویت بپردازید. به جهت بهره گیری از این خدمات شما اکانت خود را ریدیم خواهید نمود که این کار با استفاده از گیفت کارت های مخصوص این شرکت انجام می شود.

 

در ادامه ضمن بررسی آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، در خصوص بایدها و نبایدهای انجام این پروسه نیز صحبت خواهیم کرد. موضوع اولی که باید به آن توجه کنید عدم دسترسی آی پی های اینترنت ایران یا ISP های کشور به این سرویس است. برای استفاده از نتفلیکس شما نیاز به تغییر آی پی خود دارید. این کار را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس در ایران

 

 

در درجه اول شما برای راه اندازی و استفاده از نتفلیکس نیاز به نرم افزار یا ورود به وب سایت آن خواهید داشت. البته فعال سازی گیفت کارت را حتماً از روی وب سایت انجام دهید. (به جهت مشکلات دسترسی آی پی ایران) اما شما می توانید روی تلویزیون های هوشمند، موبایل ها و تبلت های اندروید، ios، سیستم عامل لینوکس و مکینتاش به راحتی از اپلیکیشن اختصاصی شرکت نتفلیکس استفاده کنید. دقت کنید که پیش از هر کاری باید از یک نرم افزار تغییر آی پی روی دیوایس خود استفاده کنید.

 

1. حتماً آی پی را روی کشوری تنظیم کنید که ثبت نام شما با آن انجام شده است. مثلاً اگر اکانت شما با آی پی آمریکا ساخته شده، حتماً به سراغ نرم افزارهای تغییر آی پی به آمریکا بروید. پیش از هر کاری حتماً بررسی کنید که آیا آی پی شما تغییر کرده است یا خیر.

2. پس از آن باید یک حساب کاربری در وب سایت نتفلیکس بسازید. برای این کار می توانید وارد وب سایت این مجموعه بزرگ شده (https://www.netflix.com) و در نهایت یک ثبت نام ساده انجام دهید

3. پس از این که اکانت خود را در نتفلیکس ساختید، لازم است که روی گزینه ورود یا Sign In کلیک یا تپ کنید. می بینید که نام شما در بالای صفحه به نمایش درمی آید. در صورتی که همه چیز درست باشد به بخش ایمیل و شماره تماس یا همان Email or phone number بروید. در این مرحله اگر هنگام ثبت نام ایمیل خود را وارد نکرده اید، این کار را انجام دهید. 

4. در ادامه آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، به انتهای صفحه وب سایت نتفلیکس بروید. گزینه ای تحت عنوان Redeem gift cards مشاهده می فرمایید. 

 

این لینک در بخش فوتر سایت و در قسمت انتهایی قابل مشاهده است. صفحه ای پیش و روی شما قرار می گیرد که از شما می خواهد کد مربوط به گیفت کارت نتفلیکس را وارد کنید. روی گزینه REDEEM کلیک کنید. اگر کد موردنظر مشکلی نداشته باشد گیفت کارت شارژ شده و در نهایت حساب کاربری شما شارژ می شود.

 

نحوه ریدیم کردن گیفت کارت نتفلیکس در اپلیکیشن

 

ممکن است قصد داشته باشید که گیفت کارت نتفلیکس را به صورت مستقیم روی نرم افزار انجام دهید. البته ما در جمع بندی این آموزش به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً از وب سایت برای این کار استفاده کنید. اما به  هر حال امکان ریدیم کردن روی نرم افزار موبایل و ویندوز نیز وجود دارد. مطابق انتظار شما باید نخست نرم افزار تغییر آی پی خود را فعال نموده و سپس در حساب کاربری خود بخش Redeem gift cards را انتخاب کنید. دقت نمایید که در نسخه دسکتاپ شما امکان استفاده از زیرنویس فارسی را نیز خواهید داشت. صرفاً لازم است که اکانت خود را شارژ کنید.

 

1. در صورتی که روی نسخه دسکتاپ پس از ورود به حساب کاربری گزینه مربوط به ریدیم کردن اکانت خود را نیافتید. روی آیکون حساب کاربری خود در صفحه بالا سمت راست کلیک نموده و وارد قسمت Account شوید.

2. سپس روی گزینه Redeem در میانه صفحه کلیک کنید و حساب خود را شارژ کنید. اگر نسبت به خرید گیفت کارت نتفلیکس اقدام کرده باشید، کد ریدیم برای شما ارسال می شود.

 البته فراموش نکنید که گیفت کارت های نتفلیکس قیمت های 15 تا 75 دلار قابل انتخاب هستند، در نتیجه اگر فکر می کنید که هزینه مورداستفاده سرویس شما بالاست، می توانید چند گیفت کارت خریداری و پشت سرهم آن ها را فعال نمایید.

در ادامه مبحث آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس لازم دانستیم در خصوص برخی سوالات متداول کاربران در خصوص نحوه استفاده، شرایط و خدمات نتفلیکس نکاتی را خاطرنشان شویم. ممکن است هرکدام از این سؤالات برای شما هم مطرح شود.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا می توان آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس روی همه دیوایس ها اجرا نمود؟

به طور معمول و در بیشتر آموزش های مربوط به فعال سازی گیفت کارت نتفلیکس پیشنهاد می شود که حتماً از نسخه تحت دسکتاپ و وب سایت برای فعال سازی گیفت کارت استفاده کنید. این کار از روی نرم افزارها نیز قابل انجام است اما به دلیل امکان شناسایی موقعیت مکانی پیشنهاد نمی شود.

منظور از ریجن اکانت نتفلیکس چیست؟

برای هر گیفت کارت و اکانت شرکت نتفلیکس یک موقعیت مکانی در نظر گرفته شده است. در صورتی که شما هم مایل به استفاده از سرویس های این مجموعه هستید، در وهله اول و هنگام ثبت نام باید از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید و این نرم افزار به هرحال روی یک آی پی تنظیم می شود که ریجن اکانت شماست.

کدام ریجن گیفت کارت نتفلیکس را خریداری کنیم؟

در این مورد تفاوتی ندارد که شما کدام ریجن را خریداری می کنید، در نهایت باید با اکانت شما هماهنگ باشد. برای بررسی این موضوع وارد حساب کاربری خود در نتفلیکس شده و در بخش اطلاعات کاربری، حتماً ریجن کشور اکانت موردنظر را بررسی کنید. براین اساس اگر ریجن شما امریکا است، حتماً از گیفت کارت نتفلیکس آمریکا استفاده کنید.

آیا امکان استفاده از آی پی ایران برای نتفلیکس وجود دارد؟

خیر شما امکان ورود به وب سایت نتفلیکس با استفاده از آی پی ایران را ندارید و ضروری است برای این کار حتماً از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید. در آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس این موارد به طور کامل توضیح داده شده است. می توانید از آن ها برای ریدیم کردن اکانت خود استفاده کنید.

آیا گیفت کارت نتفلیکس تاریخ انقضا دارد؟

خیر به هیچ عنوان تاریخ انقضایی برای اکانت ها و ریدیم گیفت کارت های شرکت نتفلیکس در نظر گرفته نشده است. شما می توانید به راحتی هر زمانی که می خواهید پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس از کد آن استفاده کنید. به همین منوال اگر فکر می کنید ممکن است زیاد از این سرویس استفاده کنید حتماً اکانت آن را خریداری نموده و تعدادی را نزد خود نگه دارید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !