گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

در این مقاله به شناخت کاملی از گیفت کارت اسپاتیفای دست خواهیم یافت...


زمان تقریبی مطالعه : ۸ دقیقه

اگر شما هم از دسته کسانی هستید که قصد استفاده از خدمات نامحدود اسپاتیفای را دارید، احتمالاً به خوبی در مورد گیفت کارت اسپاتیفای و نحوه ریدیم کردن آن اطلاعات دارید، اگر این طور نیست مطمئناً در این مقاله به دنبال یادگیری در این زمینه هستید. برخلاف سال های پیش موزیک به شکل و شمایل دیگری در زندگی ما جریان دارد.

 

اگر علاقه مند به حوزه موسیقی باشید احتمالاً به خوبی با اسپاتیفای آشنا هستید. سرویس استریم آنلاین و بافرینگ موزیک که در سراسر دنیا کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. در قالب این نرم افزار شما می توانید میلیون ها موزیک شنیده و پادکست ها و ویدیوهای زیادی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. امکانات فوق العاده زیادی در قالب آن نهفته است و به صورت رایگان در اختیار کاربران جهان قرار گرفته است.

 

البته این رایگان بودن به این معنا نیست که شما می توانید از تمامی امکانات این سرویس بدون محدودیت استفاده کنید. بر اساس سیاست های کاری معمولی که شرکت های توسعه نرم افزاری پیش می گیرند. شما باید برای پرداخت تمامی امکانات اقدام به تهیه اکانت پریمیوم اسپاتیفای کنید. همینطور در حال حاضر این کار از طریق خرید گیفت کارت اسپاتیفای یا همان کارت هدیه اسپاتیفای ممکن است که در این خصوص قصد داریم در ادامه توضیحات کاملی را به شما عزیزان شرح دهیم.

 

منظور از اکانت پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

 

شرکت توسعه دهنده سیستم اسپاتیفای نیز مثل همه سرویس های به اشتراک گذاری موزیک، از روش فروش اکانت پریمیوم و گیفت کارت به درآمد فوق العاده ای در سراسر جهان رسیده است. اما ما ایرانی ها مثل بسیاری از نرم افزارهایی که آنلاین کار می کنند، با اسپاتیفای هم یک مشکل بزرگ داریم، قادر به خرید گیفت کارت اسپاتیفای و پرداخت مستقیم آن نیستیم. البته این مشکل در طول یک سال گذشته حادتر شده است.

اسپاتیفای حتی دسترسی کاربران ایرانی برای ثبت نام را نیز کاملاً مسدود نموده است که البته این مشکل را می توان با روش ها و ترفندها و دانلود نسخه های ویژه اسپاتیفای، اسپاتیفای پلاس پلاس و... حل کرد. گیفت کارت اسپاتیفای هم نوعی کارت فیزیکی یا مجازی است. یعنی شما در سراسر دنیا و البته به جز ایران و چند کشور می توانید آن را به راحتی از فروشگاه ها نیز خریداری کنید. امکان سفارش آنلاین گیفت کارت اسپاتیفای نیز وجود دارد. روی این گیفت کارت ها کدی درج شده است که با وارد کردن آن شما می توانید حساب خود را در این نرم افزار شارژ کنید.

ریدیم کردن در واقع سبب می شود که تمامی امکانات غیر رایگان و ویژه این سیستم پخش در اختیار شما قرار بگیرد. این موضوع روی سرویس شما تغییراتی اعمال می کند که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم. اما به طور کلی نامحدود شدن دسترسی ها و ارتقاء کیفیت مهم ترین مواردی هستند که باید به آن اشاره کرد.

 

گیفت کارت اسپاتیفای

ویژگی های اشتراک ویژه اسپاتیفای

 

البته که شاید این پرسش برای شما مطرح شود که اکانت پریمیوم اسپاتیفای به طور کلی چه امکاناتی دارد و چرا برخی کاربران تا این حد اصرار دارند که به آن دسترسی داشته باشند؟ در درجه اول موضوع دسترسی آسان به آرشیو موزیک است. میلیون ها آلبوم موزیک، تک آهنگ و موزیک ویدئو در قالب یک نرم افزار در دسترس شماست. به جای این که ساعت ها درگیر دانلود و یا استریم موزیک از سرویس های مختلف، وب سایت ها و... باشید صرفاً می توانید با نصب یک اپلیکیشن هر لحظه که می خواهید آن ها را گوش کنید و یا حتی به صورت آفلاین در دیوایس خود ذخیره کنید.

البته اشتباه نکنید، اسپاتیفای به شما اجازه ذخیره سازی موزیک ها در هارد درایوها و حافظه های جانبی را نمی دهد. صرفاً موزیک را می توان در محیط همین نرم افزار گوش کرد.

 

  • کیفیت موزیک بهتر

    اولین مسئله ای که باید به آن اشاره داشت امکان گوش کردن به موزیک ها با بالاترین نرخ کیفیت است. 320 کیلوبایت بر ثانیه ریتی است که این شرکت برای پخش موزیک ها در نظر گرفته است. برعکس اپل موزیک که روی 256 کیلوبایت بر ثانیه محدود است، در مورد اسپاتیفای هیچ مشکلی برای پخش با بالاترین کیفیت وجود ندارد و شما به راحتی می توانید آهنگ ها را با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده در دنیای MP3 استریم و بافر کنید.
     
  • امکان دانلود و ذخیره در کتابخانه

    البته این بدان معنا نیست که شما با استفاده از اسپاتیفای می توانید موزیک ها را دانلود کرده و خروجی فایل  MP3 یا هر فرمت دیگری بگیرید. در واقع می توانید آهنگ ها را در سیستم بافرینگ و استریم آفلاین نرم افزار ذخیره کنید و اگر در نقطه ای دسترسی به اینترنت نداشتید. به راحتی آن را از طریق این بخش نرم افزار گوش کنید. در ورژن رایگان شما صرفاً می توانید از بخش پخش آنلاین نرم افزار استفاده کنید که قطعاً برای ایرانیان مهم است که بتوانند بدون درنظر گرفتن اینترنت به ویژگی پخش در اسپاتیفای دسترسی داشته باشند.
     
  • حذف تبلیغات مزاحم زمان پخش

    با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و فعال کردن حالت پریمیوم شما این امکان را خواهید داشت که بدون محدودیت موزیک گوش کنید. در حالت معمول و در میانه پخش موزیک ها یک تبلیغ بی ربط به صورت ناگهانی پلی خواهد شد و معمولاً آزاردهنده است. درصورتی که می خواهید از شر این تبلیغات خلاص شوید، نرم افزار اسپاتیفای از شما می خواهد که کمی سر کیسه را شل کنید و هزینه بپردازید. در واقع این یکی از مهم ترین تغییراتی است که اسپاتیفای پس از پریمیوم شدن در اختیار شما قرار می دهد.
     
  • دسترسی کامل به موزیک ها و آلبوم ها

    به راحتی می توانید در سیستم پریمیوم این نرم افزار موزیک ها را بدون محدودیت و بدون نیاز به پرداخت برای آلبوم ها و تک آهنگ ها گوش کنید. برخلاف نسخه معمولی شما امکان دسترسی به فول آرشیو برخی خواننده ها و موزیسین ها را ندارید. در صورتی که در سیستم پریمیوم و با خرید گیفت کارت اسپاتیفای این قابلیت برای شما فعال خواهد شد. البته در هنگام فعال سازی اکانت پریمیوم باید به این موضوع توجه داشته باشید که چند حالت تهیه اکانت وجود دارد که برخی از آن ها برای ایرانیان مناسب تر هستند.
     
  • آپلود موزیک

    در سیستم پریمیوم شما می توانید موزیک هایی که در دسترس تان است را به اشتراک بگذارید. اگر خودتان موزیسین و فعال موسیقی هستید باید بدانید که این امکان به شما کمک می کند در بین میلیون ها خواننده دیده شوید. امروزه ایرانیان هم فعالیت وسیعی در قالب این نرم افزار دارند. برخلاف چند سال قبل حالا تمامی خوانندگان ایرانی سعی می کنند موزیک خود را در پلتفرم های بین المللی نیز پخش کنند. اسپاتیفای نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    در صورتی که کدام دغدغه گوش کردن موزیک از یک منبع و دسترسی به آهنگ ها را دارید. این سیستم در حال حاضر یکی از کامل ترین، بهترین و ایده آل ترین گزینه های ممکن است که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از خدمات آن استفاده کنید.

 

روش های خرید گیفت کارت اسپاتیفای

 

گیفت کارت اسپاتیفای

 

به طور کلی و در سراسر دنیا، همان طور که عنوان شد شما از دو طریق می توانید گیفت کارت اسپاتیفای را خریداری کنید. در این خصوص لازم است بدانید که این گیفت کارت ها به ارزش 10، 30 و 60 دلار عرضه می شوند. قیمت گیفت کارت های اسپاتیفای بسته به خدماتی که ارائه می دهند می تواند متفاوت باشد. از طرفی گیفت کارت ها به صورت کارت های اعتباری در فروشگاه های سراسر دنیا نیز عرضه می شوند.

یعنی شما می توانید آن ها را خریداری نموده، کد درج شده روی کارت را بخراشید و در نهایت اقدام به ریدیم کردن اکانت خود و فعال سازی حالت پریمیوم کنید.

 

خرید گیفت کارت اسپاتیفای مجازی

 

در حالت دیگر که برای ایرانیان تنها راهکار است، شما می توانید گیفت کارت را به صورت مجازی خریداری کنید. یعنی پس از خرید یک کد در اختیار شما قرار می گیرد. این کد یا ایمیل خواهد شد یا برای شما پیامک می گردد. در هنگام خرید گیفت کارت اسپاتیفای باید به اعتبار سایت و همین طور زمان تحویل و خدمات پس از فروش دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که قصد تهیه گیفت کارت اسپاتیفای را دارید. احتمالاً پرسش هایی مطرح می شود و بخواهید بیشتر در این مورد بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا امکان خرید گیفت کارت برای ایرانیان وجود دارد؟

در حال حاضر در سیستم اسپاتیفای شما به عنوان یک کاربر ایرانی اجازه استفاده معمول از نرم افزار را نخواهید داشت. به طبع برای این که بخواهید از خدمات اشتراک نامحدود آن استفاده کنید نیاز است که در درجه اول آی پی دیوایس خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید.

چرا گیفت کارت اسپاتیفای روی اکانت نمی کند؟

اگر گیفت کارت خود را از یک مرجع معتبر تهیه کرده باشید، هیچ مشکلی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت. مشکل زمانی است که اکانت شما به هر دلیل دچار مشکل شده یا گیفت کارت قبلاً استفاده و ریدیم شده باشد.

آیا امکان ذخیره موزیک ها در اسپاتیفای وجود دارد؟

شما امکان ذخیره موزیک ها در حافظه داخلی دستگاه خود را ندارید. صرفاً می توانید آن ها را در حالت پریمیوم در قالب یک کتابخانه ذخیره کنید تا در زمان هایی که اینترنت دسترسی ندارید موزیک ها را گوش کنید. همین طور این آرشیو تا زمانی که اکانت شما از کار نیفتد، تمام و کمال در دسترس شما خواهد بود و هیچ محدودیتی در مورد استفاده از آن وجود ندارد.

کیفیت پخش موزیک ها در اسپاتیفای چیست؟

شما می توانید موزیک ها را در اسپاتیفای باکیفیت های مختلف از جمله 64، 128 و 320 کیلوبایت بر ثانیه گوش کنید. حالت پخش با بالاترین کیفیت صرفاً در نسخه پریمیوم در دسترس شماست و در سیستم معمول شما نمی توانید موزیک ها را با بالاترین ریت و رنج کیفی گوش کنید. این یکی از مزیت های خرید اکانت پریمیوم و فعال سازی گیفت کارت به حساب می آید.

قیمت اسپاتیفای پریمیوم چقدر است؟

معمولاً برای اشتراک های پریمیوم این سرویس قیمت گذاری بر اساس بازه زمانی و در هر سال متفاوت و متغیر خواهد بود. ضمن این که بسته به نرخ و واحد ارزی که اکانت شما استفاده می کند این می تواند متفاوت باشد. با توجه به این که شما امکان فعال سازی اکانت با آی پی ایرانی را ندارید. باید بررسی نمایید که حسابتان تحت چه کشوری و بر اساس چه ریجنی است، سپس نسبت به خرید گیفت کارت اسپاتیفای اقدام کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !