گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

گیفت کارت اپل موزیک چیست؟

در این مقاله با گیفت کارت اپل موزیک بیشتر آشنا می شویم...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

به دنیای موزیکال اپل خوش آمدید. اپل موزیک یکی از بی‌نظیرترین و بهترین سرویس‌های شرکت آمریکایی برای بافرینگ و پخش آنلاین موزیک است شما با خرید گیفت کارت اپل موزیک به‌راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. چند سال پیش بود که شرکت اپل تصمیم گرفت سرویس ویژه‌ای را برای رقابت با اسپاتیفای و... وارد بازار کند. البته که در نسخه‌های اول شما با اشتراک اپل موزیک چیز زیادی عایدتان نمی‌شود. نقص‌های زیاد چه در پوشش‌دهی موزیک‌ها و چه در دیگر زمینه‌ها سبب شده بود که بسیاری از این نرم‌افزار روی برگردانند.

 

اما پس از مدتی باسیاست‌های خاصی که این شرکت در پی گرفت توانست یک‌بار دیگر رقبا را دچار ترس و وحشت کند. این بار حتی کسانی که از دیوایس‌های اندرویدی و ویندوزی هم استفاده می‌کردند، مایل بودند که اشتراک اپل موزیک تهیه نموده و آن را روی دیوایس خود فعال کنند.

 

انواع گیفت کارت اپل موزیک

 

شما در حال حاضر امکان تهیه گیفت کارت اپل موزیک به‌ صورت اشتراک سه، چهار و شش‌ماهه را خواهید داشت و معمولاً برای خرید ریجن آمریکا انتخاب می‌شود. از طرفی این ریجن کامل‌ترین و بهترین آرشیو موزیک را داراست و هیچ محدودیت خاصی در پخش نیز ندارند. عموماً این اکانت برای کاربران در عرض چند ساعت فعال می‌شود و همه چیز در آن قانونی است. شما بدون نیاز به پسورد و ارائه اطلاعات شخصی و صرفاً با ایمیل اپل آیدی باید بتوانید به این اشتراک دست پیدا کنید.

در صورتی که قصد خرید گیفت کارت اپل آیدی را دارید، حتماً این کار را از طریق مرجعی انجام دهید که به شما تضمین کیفیت می‌دهند و یک ظرفیت صحیح‌وسالم به شما تحویل می‌دهند. در مقابل شما پس از فعال‌کردن این سرویس به بیش از صد میلیون موزیک ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت.

به طبع این یکی از بهترین و کامل‌ترین امکاناتی است که در بین تمامی سرویس‌های استریم موزیک وجود دارد و از هر نظر یک شاهکار به نظر می‌رسد. در نسخه رایگان می‌توانید دموی 30 ثانیه‌ای موزیک‌ها را گوش کنید و پس از آن باید اکانت پریمیوم را روی اپل موزیک فعال کنید.

 

قابلیت‌های خاص اپل موزیک

 

به‌طورکلی اپل موزیک یک پلیر بی‌نظیر است. حتی اگر روی دیوایس خود موزیک‌های دانلودی دارید از طریق یک ترفند یا بخش کتابخانه آی تونز می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید. در واقع باید حالت نمایش موزیک‌ها در اپل موزیک را در تنظیمات نرم‌افزار موزیک اختصاصی اپل فعال کنید. این سرویس به شما امکان پخش شافل، ساخت لیست موزیک‌ها، ایستگاه رادیویی و همین‌طور امکان پخش آنلاین و آفلاین بدون محدودیت زمانی را می‌دهد. می‌توانید موزیک‌ها را بر اساس خواننده، سبک، دسته‌بندی و همین‌طور آلبوم محدود کنید. 

 

برای میزان و مدت‌زمان پخش موزیک زمان تعیین کرده و از طرفی با استفاده از سرویس فمیلی شیرینگ بهترین موزیک‌ها را با عزیزان خود و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید. از طرفی شما می‌توانید لیست پخش انحصاری برای خودتان ایجاد کنید و از آن روی دیگر دیوایس‌ها نیز استفاده نمایید. دسترسی آسان به آرشیو موزیک‌ها از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌هایی است که در این نرم‌افزار وجود دارد.

 

مرور مهم‌ترین امکانات استریم موزیک اپل

 

مزیت‌های زیادی در اپل موزیک وجود دارد که آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و بهترین سرویس‌های موجود کرده است. در واقع با استفاده از این سیستم شما می‌توانید به‌راحتی موزیک‌ها را استریم و در صورت آفلاین بودن گوش کنید. بدون نیاز به نرم‌افزارهای تغییر آی پی با هر سرعتی به آن‌ها دسترسی داشته و حتی این پلتفرم را روی اندروید و ویندوز نیز بدون محدودیت اجرا کنید. 

 

همین‌طور محتواهای اختصاصی، ایستگاه‌های رادیویی و آلبوم‌های اپل موزیک نیز یک ویژگی منحصربه‌فرد است و بسیاری از آلبوم‌های معروف نیز برای اولین‌بار در این رسانه ریلیز می‌شوند. از طرفی به‌راحتی می‌توانید از طریق سیری و دستیار صوتی اپل آن را مدیریت کنید و یک پروفایل شخصی نیز در قالب این نرم‌افزار برای خودتان ایجاد نمایید.

جالب است بدانید هر موزیکی که روی اسپاتیفای قرار گرفته باشد روی اپل موزیک نیز در دسترس است و هر دو شرکت به طور عجیبی روی این مسئله با یکدیگر رقابت می‌کنند. از طرفی شما می‌توانید به‌صورت خانوادگی اشتراک خریداری نموده و هزینه آن را بین خودتان و چند نفر دیگر تقسیم کنید.

 در صورتی که به‌تازگی سرویس اپل موزیک را راه‌اندازی کرده‌اید، گیفت کارت اپل موزیک خریداری نموده و یا این که این قصد را دارید مطمئناً سؤالات زیادی در ذهنتان به وجود می‌آید که در ادامه تصمیم گرفتیم به بخشی از آن‌ها پاسخ دهیم.

 

سوالات متداول

 

 

آیا امکان استفاده از آیفون در ایران از اپل موزیک وجود دارد؟

در صورتی که قصد خرید مستقیم اشتراک این نرم‌افزار را داشته باشید خیر، اما مثل همیشه وب‌سایت‌ها و سرویس‌های واسط ایرانی به شما این اجازه را می‌دهند که به‌راحتی با استفاده از گیفت کارت اپل موزیک، با هزینه کم‌تری یک اشتراک فعال کنید و به‌راحتی از آن استفاده کنید.

آیا اشتراک اپل موزیک از بین می‌رود؟

در صورتی که مرتکب قانون‌شکنی نشوید به‌هیچ‌عنوان اکانت شما از دسترس خارج نخواهد شد. همین‌طور به دلیل استفاده از این سرویس در ایران و لوکیشن داخل کشور نیز هیچ مشکلی گزارش نشده است و به‌راحتی می‌توانید بدون نرم‌افزارهای گذر از تحریم و تغییر آی پی به‌راحتی اشتراک اپل موزیک را فعال نموده و از آن با هر اینترنتی و حتی دیتای سیم‌کارت استفاده کنید.

کیفیت پخش اپل موزیک چیست؟

به‌طورکلی اپل موزیک به‌صورت پیش‌فرض رنج 250 کیلوبایت بر ثانیه را برای تمامی فایل‌های موزیک در نظر گرفته است که برای گوش‌دادن در تمامی دیوایس‌ها و حتی سیستم‌های صوتی یک مورد ایده‌آل است. ضمن این که تفاوت زیادی میان 320 و 256 به‌عنوان ریت بالاتر وجود ندارد. پس بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

آیا می‌توانم اکانت فامیلی اپل موزیک را تمدید کنم؟

درصورتی‌که مجدداً اکانت فمیلی را روی وب‌سایت قبلی که برای شما عملیات خرید و پرداخت را انجام داده است فعال کنید و از آن خارج نشده باشید، بله تا مدت‌زمان 3 روز قبل از پایان اشتراک قادر خواهید بود که آن را تمدید کنید تا لیست پخش شما از دسترس خارج نشود.

روش‌های دیگر خرید اشتراک اپل موزیک چیست؟

البته که شما به‌صورت مستقیم و با بهره‌گیری از سرویس‌های بانکی مانند ویزاکارت و مسترکارت نیز می‌توانید عملیات خرید را انجام دهید. اما این کار برای ایرانیان فوق‌العاده پردردسر بوده و معمولاً فعال و وریفای کردن روش‌های پرداخت بین‌المللی هزینه‌های چندمیلیونی را در پی خواهد داشت.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !