گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت اپل موزیک

آموزش استفاده از گیفت کارت اپل موزیک

در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چجوری باید از گیفت کارت اپل موزیک استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

در صورتی که قصد استفاده از گیفت کارت اپل موزیک برای فعال سازی اشتراک آن را داشته باشید، باید بدانید که لازم است هزینه مورد نیاز آن را پرداخت کنید. این سرویس یکی از محبوب ترین روش های بافرینگ و پخش و استریم آنلاین موزیک ها در فضای گوشی های اپل، لپ تاپ ها، ایپد و حتی دیوایس هایی با سیستم عامل به غیر از ios و مک است.

در واقع می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی موزیک های جدید را به صورت آنلاین و آفلاین گوش کنید. از طرفی دسترسی باکیفیت عالی و 256 کیلوبایت بر ثانیه انجام خواهد شد و حتی می توانید از این سرویس روی دیوایس های ویندوزی نیز استفاده فرمایید.

بر اساس سیاست های کسب درآمد و حق اشتراک، اپل از شما می خواهد که پرداختی را انجام دهید تا حقوق ناشران رعایت گردد. به طبع با توجه به سیاست های سختگیرانه این شرکت نسبت به کاربران لیست تحریمی و ایران این اجازه را به صورت مستقیم به شما نمی دهد. در نتیجه باید نسبت به خرید اشتراک اپل موزیک یا گیفت کارت آن اقدام کنید. به راحتی می توانید سبک های مختلف موزیکی که گوش می دهید را دسته بندی کرده و آن ها را وارد بخش کتابخانه اختصاصی اپل موزیک کنید.

 

فعال سازی اپل موزیک فمیلی

 

برای استفاده از اشتراک اپل موزیک شما نیاز به روش فمیلی خواهید داشت. این اشتراک ها روی اکانت اصلی و شخصی شما فعال می شوند. کشور ریجن اپل آیدی ها با هم متفاوت می باشد. 

 

  1. در صورتی که قبلاً با استفاده ریجن دیگری سرویس خود را ثبت کرده اید و یا اپل آیدی شما کارتی بوده و آن را خریداری کرده اید، اگر اطلاعات شخصی را در اختیار داشته باشید می توانید ریجن آن را تغییر دهید.
  2. دقت کنید که برای شما لینک عضویت و دعوت نامه به اپل موزیک ارسال می شود. 
  3. در واقع انگار کسی این خرید را برای شما انجام داده است و می خواهد آن را به شما هدیه دهد. لازم است که پس از خرید و پرداخت شما روی وب سایت واسط لینک دعوت نامه ای که ظرف 24 ساعت آینده ارسال می شود را تایید کنید. 
  4. پس از این که دعوت نامه دریافت شد روی لینک موجود در آن کلیک کنید. صفحه مربوط به دعوت نامه فمیلی اپل برای شما نمایان می شود و در نهایت باید روی گزینه Join Family کلیک یا تپ نمایید. 
  5. اگر مشکلی وجود نداشته باشد با صفحه ای مواجه می شوید که روی آن پیغام All Set درج شده است. در نهایت روی گزینه Done تپ کنید.
  6. در این حالت ورود شما به سرویس اشتراکی با موفقیت انجام شده است. دقت کنید که اگر عضو یک فمیلی دیگر هستید ممکن است اکانت شما لیمیت شود. 
  7. حتماً به این موضوع دقت کنید. پس از این که عملیات خرید و پرداخت را در وب سایت ما انجام می دهید، ایمیل برای شما ارسال می گردد. به جهت فعال کردن این سرویس نیازی به رمز عبور شما نخواهد بود.

 

نکات مهم درمورد استفاده از گیفت کارت اپل موزیک فمیلی

 

گاهی ممکن است مدت زمان ارسال اشتراک اپل آیدی بیش از چیزی که انتظار داریم به طول بیانجامد. اما در نهایت بیش از دو روز نخواهد بود. اعتبار لینکی که برای شما ارسال می شود نیز 7 روز خواهد بود. البته دقت کنید که نباید درخواست عضویت در اشتراک را رد کنید. در این صورت امکان ریکاوری وجود ندارد و باید این هزینه دوباره پرداخت شود تا شما بتوانید وارد Family در اپل موزیک شوید.

ممکن است در خصوص مشکلات امنیتی استفاده از گیفت کارت اپل موزیک فمیلی نیز سوالاتی مطرح شود که لازم دانستیم به آنها نیز پاسخ دهیم. در صورتی که از این سرویس استفاده کنید، احتمالاً متوجه این موضوع شده اید که هزینه تمام شده به مراتب در مقابل راهکارهای دیگر کمتر است. 

در واقع این حق اشتراک به نوعی بین اعضای خانواده تقسیم می شود که در اینجا ممکن است نفر بعدی که از اکانت استفاده می کند شخص ناشناسی باشد. اگر فکر می کنید که اطلاعات شما در خطر است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. به هیچ عنوان داده های شما با دیگر اعضا و داده های اعضای دیگر با شما به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

 

مشکل ایمیل برای فعال سازی اپل موزیک

 

یکی از متداول ترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند، عدم دسترسی به سرویس اپل موزیک فمیلی با استفاده از ایمیل های متفرقه به غیر از جی میل خواهد بود. به هر حال این مشکل وجود دارد. بخصوص اگر در دیوایس های اندرویدی از آن استفاده می کنید، لازم است که یک اکانت گوگل میل یا جی میل معرفی کنید. در صورتی که اشتراک اپل آیدی شما روی یاهو، اوت لوک و... راه اندازی شده است. می توانید با ورود به وب سایت اپل آیدی آن را تغییر دهید. دقت کنید که برای این کار حتماً از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید.

دقت کنید که حتماً ایمیل شما در دسترستان بوده و معتبر باشد. از طرفی امروزه حتی از طریق شماره تلفن نیز امکان فعال سازی این اشتراک ها وجود دارد. البته برای این کار لینک به واتس اپ برای شما ارسال خواهد شد. 

 

مسائل امنیتی

 

ممکن است برخی فروشندگان از شما اطلاعات شخصی تان را بخواهند. در این صورت باید بدانید که به هیچ عنوان نیازی به این موارد نیست و فروشنده صرفاً باید از شما ایمیلتان را دریافت کند. از طرفی حتی نیازی به رمز اپل آیدی شما هم نخواهد بود. معمولاً پیشنهاد می شود که گیفت کارت اپل موزیک را به صورت طولانی مدت خریداری کنید. 

 

چون در طول سال شما صرفاً دو بار اجازه تغییر فمیلی را خواهید داشت. ضمن این که ریجن خود را حتماً به کشور آمریکا تغییر دهید. معمولاً تغییر ریجن به صورت مداوم می تواند مشکلاتی را برای اکانت شما ایجاد کرده و در درازمدت آن را لیمیت کند. اگر قبلاً از اشتراک اپل موزیک استفاده کرده باشید، تا مدت زمان 5 روز پلی لیست شما روی اپلی آیدی موردنظر باقی می ماند و لازم نیست برای دسترسی به آن هزینه جدایی را پرداخت کنید.

 در صورتی که به تازگی خرید اپل موزیک را انجام داده اید و در این خصوص هیچ اطلاعاتی ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً بخش سؤالات ما را تا انتها مطالعه نمایید تا در این صورت هیچ گونه شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

منظور از اشتراک فامیلی اپل موزیک چیست؟

این سرویس یک راه در رو و روشی میانبر برای کم تر کردن هزینه اپل موزیک است. در واقع با استفاده از آن شما هم زمان هزینه را با چند نفر دیگر پرداخت می کنید. البته از نظر ایمنی هیچ نقصی ندارد و حتی پلی لیست و نوع و سبک موزیک هایی که شما گوش می دهید با شخص دیگر ادغام نمی شود.

کیفیت پخش اپل موزیک چیست؟

در صورتی که در خصوص کیفیت موزیک های استریم و بافر شده روی اپل موزیک حساس هستید باید بدانید که نرخ پخش در این پلتفرم جامع اشتراک موزیک 256 کیلوبایت بر ثانیه است. این رقم در اسپاتیفای 320 بوده که البته هیچ تغییر محسوسی در خصوص این دو وجود ندارد. مگر این که شما با استفاده یک نرم افزار طیف پخش صوت و تونالیته را بررسی کنید.

اشتراک کدام ریجن اپل میوزیک را بخریم؟

به طور کلی پیشنهاد می شود که در هنگام استفاده از اشتراک اپل موزیک به سراغ ریجن های آمریکا بروید. محدودیتی ندارند و همین طور از نظر امنیتی نیز مشکلی برای کاربران ایرانی به وجود نمی آورند. اگر اپل آیدی شما ریجنی به غیر از آمریکا است می توانید به راحتی آن را تغییر دهید که برای این کار باید به وب سایت اپل و بخش اپل آیدی مراجعه نمایید.

آیا می توان از اپل موزیک روی اندروید و ویندوز استفاده کرد؟

باید خاطرنشان شویم که یکی از بهترین امکاناتی که اپل موزیک در اختیار شما قرار می دهد حالت کراس پلتفرم یا چند سیستم عاملی است. به راحتی می توانید آن را روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی، سیستم های دسکتاپ ویندوز، مکینتاش و لینوکس استفاده کنید. تمامی گوشی های ios نیز از این امکان پشتیبانی می کنند.

امکان تمدید سرویس فمیلی وجود دارد؟

در صورتی که مایل به تمدید این سرویس هستید، باید 5 روز پیش از اتمام اشتراک اقدام به خرید گیفت کارت اپل موزیک کنید. در این صورت می توانید به مراجعه به همان فروشگاه قبلی مجدداً عضو اشتراک فمیلی اپل موزیک شوید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !