گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کارت آمازون چیست؟

در این مقاله به کسب اطلاعاتی از گیفت کارت آمازون و نحوه خرید آن می پردازیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

آمازون در حال حاضر محبوب ترین و پربازدیدترین وب سایت فروشگاهی در جهان است که البته خدمات آن صرفاً محدود به فروش محصولات فیزیکی نیست، در این وضعیت گیفت کارت آمازون یکی از بهترین روش های خرید از این مجموعه است. مزایای زیادی دارد که در خصوص آن صحبت می کنیم. در واقع گیفت کارت آمازون یک روش پرداخت در ازای ریدیم کردن و تایید اعتبار یک کد است. به طور معمول وقتی قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارید. لازم است که پرداخت را از طریق کارت های اعتباری بانکی مانند مسترکارت، ویزاکارت و... انجام دهید. 

 

یا روش های دیگری برای پرداخت وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در مقابل ما ایرانی ها به واسطه تحریم هایی که همواره شامل آن هستیم امکان خرید مستقیم را نداریم. البته بسیاری از سرویس دهندگان خارجی حتی اجازه ثبت نام و ورود به سایت ها را نیز به کاربران ایرانی نمی دهند. اما به هرحال بسیاری از ایرانیان به خدمات آمازون و دیگر سرویس دهندگان نیاز دارند. خرید گیفت کارت آمازون روشی است که می توانید از آن استفاده کنید اگر شما هم نیاز به این سرویس ها دارید.

 

موارد استفاده از گیفت کارت آمازون

 

گیفت کارت آمازون

 

به طور کلی شما می توانید از طریق گیفت کارتی که در اختیار شما قرار می گیرد از آمازون خرید مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشید. فرض کنید که قصد خرید یک کالای دیجیتال یا فیزیکی را دارید. به طبع نمی توانید مستقیماً با کارت بانکی خود سفارش را انجام داده و خرید را ثبت کنید. در نتیجه باید گیفت کارت تهیه کنید

 

  • خرید کالاهای فیزیکی
    اولین حوزه استفاده از گیفت کارت های این شرکت خرید کالاهای فیزیکی است. ممکن است در هر کدام از کشورهای دنیا شما امکان تحویل محصولات این شرکت را داشته باشید. فرضاً کالایی را سفارش می دهید و از یک دوست می خواهید که آن را برای شما از کشور دیگر ارسال کند. اما برای پرداخت می خواهید خودتان این کار را انجام دهید. در چنین شرایطی می توانید گیفت کارت آمازون را ریدیم کنید. روی این گیفت کارت ها یک کد درج شده است و در ارقام مختلف قابل خریداری و سفارش هستند
     
  • خرید کالاهای دیجیتال و الکترونیک
    آمازون صرفاً یک فروشنده کالای فیزیکی نیست. بلکه شما امکان سفارش محصولات دیجیتال و انواع کتاب های ایبوک، پی دی اف، نرم افزار و لایسنس ها را نیز خواهید داشت. حتی می توانید بازی ها و نرم افزارهایی را نیز به واسطه این فروشگاه به راحتی و سریع تر از همه جا تهیه کنید. تصور کنید که یک بازی دیجیتال معرفی شده است و مدتی طول خواهد کشید که نسخه فیزیکی آن در دسترس قرار گیرد. آمازون در این شرایط اولین عرضه کننده محصول خواهد بود.

 

در نتیجه با استفاده از این امکان شما می توانید بدون این که کارت بانکی بین المللی برای پرداخت داشته باشید، خرید خود را در اسرع وقت انجام دهید.

 

مزیت های استفاده از گیفت کارت آمازون

 

گیفت کارت آمازون

 

به طور کلی استفاده از گیفت کارت آمازون به خصوص برای ما ایرانی ها مزیت های کلیدی زیادی دارد. بخصوص این که در لیست تحریم های این شرکت ها قرار گرفته ایم و به صورت مستقیم امکان پرداخت و خرید از 99 درصد سایت های غیر ایرانی را نداریم. اولین مزیتی که موجب می شود بسیاری به دنبال خرید گیفت کارت های آمازون باشند، عدم نیاز به پرداخت با کارت بانکی خواهد بود. می توانید حساب آمازون خود را ریدیم کنید و پرداخت را به صورت اعتباری و بدون محدودیت به راحتی انجام دهید.

مسئله بعدی این است که کارمزدی بابت پرداختی که انجام داده اید از شما دریافت نمی شود و به راحتی می توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

 

نکات مهم حین استفاده از گیفت کارت آمازون

 

در صورتی که قصد استفاده از گیفت کارت های شرکت آمازون را دارید لازم است که نخست در مورد آن یک سری اطلاعات و پیش نیازها داشته باشید. اولین مسئله این است که برای خرید از آمازون به واسطه استفاده از گیفت کارت از شما کارمزد دریافت نمی شود. موضوع بعدی این است که آمازون به هیچ عنوان مسئول سرقت کد روی گیفت کارت شما نیست و صرفاً از آن برای پرداخت های اعتباری استفاده می کند. البته روی تمامی گیفت کارت های این شرکت سریال نامبر و کد تایید درج شده است.

در صورتی که قصد استفاده از خدمات آمازون و یا گیفت کارت آن را دارید ممکن است سوالاتی برای شما ایجاد شود که در ادامه ضمن بررسی این سوالات به آنها پاسخ خواهیم داد.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

مبلغ قابل تهیه گیفت کارت آمازون چقدر است؟

به طور کلی شما امکان تهیه گیفت کارت های آمازون بر اساس نرخ دلار در ارقام 5 تا 100 دلار را خواهید داشت. درصورتی که قیمت کالای مربوطه یا محصول دیجیتال شما بیش از 100 دلار است. به راحتی و بدون محدودیت می توانید چند گیفت کارت 100 دلاری آمازون تهیه کنید. البته قیمت گیفت کارت ها بر اساس تبدیل به نرخ واحد ایران ممکن است در هر فروشگاه بسته به حاشیه سود متفاوت باشد.

تفاوت ریجن گیفت کارت ها چیست؟

به طور کلی از نظر ارزش مادی و امتیازی که روی این گیفت کارت ها درج شده است هیچ تفاوتی میان نرخ خرید و فروش آنها و یا ارزش قابل ارائه روی کارت وجود ندارد. اما موضوع این است که در برخی موارد گیفت کارت ها بر اساس ریجن عرضه می شوند و شما باید در هنگام خرید از آمازون به ریجن اکانت خود دقت کنید. در غیر این صورت برای اکانت شما مشکل ایجاد شده و حتی پس از پرداخت ممکن است امکان دریافت محصول دیجیتال را نداشته باشید.

آیا گیفت کارت های آمازون تاریخ انقضاء دارند؟

به طور معمول برای گیفت کارت ها در سراسر دنیا تاریخ انقضا در نظر گرفته نشده است. اما پیشنهاد می کنیم که پس از خرید ترجیحاً از این گیفت کارت ها بدون فوت وقت استفاده کنید. همینطور شما با توجه به عدم محدودیت زمانی و انقضای این کارت ها، می توانید آن ها را به عزیزان خود هدیه دهید.

چگونه از گیفت کارت آمازون استفاده کنیم؟

برای استفاده از گیفت کارت آمازون پس از آن که آن را خریداری کردید. یک کد در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید از این کد روی سایت آمازون یا پنل مربوط به آن در بازی ها و نرم افزارها و یا سایت ها برای ریدیم کردن استفاده کنید. این کار به صورت رایگان انجام می شود. می توانید از آموزش ریدیم کردن گیفت کارت آمازون استفاده کنید.

مالیات و کارمزد گیفت کارت های آمازون چقدر است؟

به طور کلی برای گیفت کارت ها هیچ گونه کارمزدی در نظر گرفته نمی شود، این یکی از مزیت های کلیدی و اصلی این روش های پرداخت است. البته در ایران رویه و داستان استفاده از گیفت کارت ها کمی متفاوت است. شما باید بر اساس نرخ ارز نسبت به پرداخت هزینه برای خرید گیفت کارت اقدام نمایید. بسیاری از وب سایت ها نیز قیمت آن را با توجه به نرخ ارز تعیین می کنند و حاشیه سود مشخصی ندارند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !