گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

در این مقاله طرز استفاده از گیفت کارت آمازون را یاد خواهیم گرفت...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

گیفت کارت آمازون روشی و سرویسی محبوب برای انجام پرداخت های ارزی بخصوص برای کسانی است که کارت های اعتباری بانکی نداشته و یا به هر دلیل نمی خواهند پرداخت را به صورت مستقیم انجام دهند.

در ادامه به بررسی نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون می پردازیم. البته این رویه کمی برای ایرانیان متفاوت است. به هر حال ما در لیست تحریم های بسیاری از سرویس های دیجیتال در دنیا قرار گرفته ایم و همواره نیاز است که از روش های میانبر برای بهره گیری از امکانات این سرویس ها استفاده کنیم.

در صورتی که شما هم مایل به خرید از این فروشگاه و یا استفاده از قابلیت های گیفت کارت آن هستید، پیشنهاد می کنیم که آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون را از دست ندهید.

 

نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون و ریدیم کردن آن

 

در صورتی که گیفت کارت آمازون را خریداری نموده اید. می توانید از آن برای انجام انواع پرداخت های مرتبط با این شرکت بدون درنظرگرفتن موقعیت مکانی و یا هویت خود استفاده کنید. ابزاری که در بسیاری از شرایط به داد ایرانی ها رسیده و یک امکان فوق العاده کاربردی و مهم است.

 

  1. برای شروع آموزش و پیشروی در مراحل نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون نخست از یک نرم افزار گذر از تحریم یا همان تغییر آی پی استفاده کنید. دقت کنید که باید آی پی شما روی ایالات متحده آمریکا تنظیم شود. اگر از آی پی ثابت استفاده کنید همه چیز مطمئن تر خواهد بود.
  2. در وهله بعدی وارد وب سایت آمازون شوید. amazon.com
  3. در این مرحله دو راه پیش روی شماست. یا اکانتی از قبل ساخته اید و یا این که باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. روی گزینه Account & Lists در بخش کناری سمت راست بالا کلیک کنید. می بینید که گزینه ای تحت عنوان New customer? Start here زیر کادر ورود به حساب کاربری به رنگ زرد وجود دارد. روی آن کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد باید مثل روال همیشه روی وب سایت ها، اکانت خود با ایجاد کنید. نام، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را درج نمایید و سپس از طریق ایمیل حساب کاربری را وریفای یا تأیید کنید. به همین منوال لازم است که ایمیل وارد شده حتماً معتبر باشد.
  5. در مرحله بعدی که همه چیز به درستی انجام شده است، ضروری خواهد بود که یکبار بررسی کنید که آیا در حساب کاربری خود امکان استفاده از امکانات و گزینه ها را دارید یا خیر، درصورتی که روی اکانت خود کلیک کنید وارد بخش تنظیمات حساب کاربری می شوید.
  6. سپس در منوی پیش و رو روی Redeem a Gift Cards در سربرگ Gift Cards کلیک کنید.
  7. در این قسمت کد گیفت کارتی که خریداری نموده اید را وارد نموده و روی گزینه Check کلیک کنید. در صورتی که گیفت کارت شما معتبر باشد می توانید روی گزینه Apply to your balance کلیک کنید.
  8. بعد از این کار عملیات شارژ اکانت آمازون یا ریدیم کردن برای شما با موفقیت انجام شده و در نهایت می توانید خریدهای خود را به صورت مستقیم انجام دهید. در صورتی که قصد خرید محصولاتی از این مجموعه را دارید پیشنهاد می کنیم که به جهت حصول اطمینان از تغییر آی پی از سرور مجازی امریکا استفاده کنید که در بسیاری از وب سایت ها به فروش می رسد. علاوه بر آن شما امکان خرید کالاهای دیجیتال، مقالات و حتی کارت های اعتباری و فیلم و موزیک را نیز از این سیستم دارید.

روش ثبت مستقیم هنگام خرید

 

  1. در صورتی که مایل نیستید از این مراحل برای ثبت گیفت کارت استفاده کنید. می توانید مستقیم وارد حساب کاربری خود شده و کالای موردنظر را به ثبت خرید اضافه کنید. 
  2. در مرحله بعدی روی گزینه Checkout در کنار سبد خرید کلیک کنید و وارد صفحه پرداخت شوید. در این بخش گزینه ای تحت عنوان Gift Cards & Promotional Codes در دسترس شما خواهد بود. اگر روی آن کلیک کنید می توانید در بخش مربوط به گیفت کارت است کد را وارد نموده و سپس گزینه تأیید یا Apply را انتخاب کنید. 
  3. پس از وارد کردن کد اگر مشکلی وجود نداشته باشد، آیتم های شما خریداری شده و در نهایت محصول به سبد پرداختی شما اضافه می شود. اگر خریدهای شما از گیفت کارت و کل ارزش آن کم تر باشد، می توانید از آن برای خریدهای دیگر استفاده کنید. در واقع شارژ گیفت کارت شما به هیچ عنوان در این سیستم هدر نمی رود.

خرید از آمازون یکی از آرزوهای دیرینه بسیاری از کاربران ایرانی بوده و در این وضعیت که امکان استفاده از گیفت کارت وجود دارد این کار با سرعت بیشتر و با دردسر کمتری انجام می شود. در صورتی که مایل به خرید گیفت کارت آمازون و استفاده از آن هستید احتمالاً ذهنتان درگیر یک سری سؤالات و موارد شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا امکان نقد کردن گیفت کارت آمازون وجود دارد؟

البته این کار توسط فروشندگان غیررسمی ممنوع و غیرقانونی محسوب می شود. اما وب سایت هایی هستند که این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند و در صورت داشتن گیفت کارت معتبر می توانید نسبت به فروش آن اقدام نمایید. البته این در مورد ایران کم تر دیده می شود.

چطور از کیفیت گیفت کارت مطمئن شویم؟

راه خاصی برای تشخیص کیفیت گیفت کارت وجود ندارد. پس از آن که گیفت کارت را خریداری کردید، وب سایت مربوطه کد آن را برای شما ارسال می کند. در صورتی که فروشنده معتبر باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. البته که امکان تست کردن گیفت کارت ها وجود ندارد. وقتی کد آن ها را ثبت کنید، گیفت کارت دیگر قابل استفاده یا بازگردانی نخواهد بود.

به غیر از محصول فیزیکی چه مواردی با گیفت کارت قابل سفارش هستند؟

در حال حاضر شما در سیستم خرید شرکت آمازون امکان سفارش محصولات فیزیکی، دیجیتال، چندرسانه ای، ایبوک و کتاب الکترونیک و همین طور بازی و نرم افزار را نیز خواهید داشت. حتی می توانید گیفت کارت های دیگر شرکت ها و برندها را نیز در محیط آمازون به راحتی جستجو و خریداری کنید.

خرید گیفت کارت چه مدت طول می کشد؟

معمولاً خرید گیفت کارت به صورت آنی انجام شده و پس از پرداخت کد آن برای شما ارسال خواهد شد. مگر این که تعداد موردنظر شما خارج از محدوده فروش برخی از وب سایت ها باشد. در این مورد می توانید با بخش پشتیبانی هر وب سایت فروشنده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

در هنگام ثبت نام در آمازون در کادر اطلاعات شخصی چه آدرسی را ثبت کنیم؟

شما امکان ثبت آدرس در سیستم آمازون به مقصد ایران را نخواهید داشت. در این مواقع می توانید از وب سایت هایی که به شما آدرس و شماره تماس و به طور کلی اطلاعات فیک را می دهند استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که لازم است حتماً این آدرس ها را در جایی یادداشت کنید تا در صورت بروز مشکل برای اکانت بتوانید دوباره از آنها استفاده کنید. برخی وب سایت ها برای احراز هویت این اطلاعات را از شما درخواست می کنند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !