گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت نینتندو چیست؟

گیفت کارت نینتندو چیست؟

در این مقاله با گیفت کارت نینتندو بیشتر آشنا خواهیم شد...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

نینتندو (Nintento) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شرکت های فعال حوزه تولید بازی های ویدئویی و کنسول های بازی به حساب می آید که در طول چند سال اخیر و با رواج استفاده از اینترنت بخش مربوط به فروش محصولات دیجیتال خود را راه اندازی کرده و کلید استفاده از آن گیفت کارت نینتندو می باشد.

این مجموعه یکی از رقبای سرسخت پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت به حساب می آید و طرفداران خاص خود را دارد. معمولاً به دلیل ایده پردازی در مورد بازی های حرکتی در لیست برترین ها از نظر ثبت پتنت های جدید قرار گرفته و مدل سوئیچ آن به شکلی طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

البته استفاده از امکانات پریمیوم و قابلیت های خاص آن نیاز به گیفت کارت نینتندو خواهد داشت. برای ایرانیان هم همیشه این پروسه پردردسر است و به همین راحتی نمی توان این کار را انجام داد. به طور معمول در پلتفرم های خرید بازی پرداخت از طریق کارت های بانکی و حساب های ارزی، گیفت کارت مسترکارت، اکانت پی پال انجام می شود. به طبع ما نمی توانیم از خدمات پرداخت مستقیم استفاده کنیم و راه پیش و رو تهیه گیفت کارت است.

 

کاربردهای گیفت کارت نینتندو

 

 

 

 

 

البته که استفاده از گیفت کارت نینتندو مزیت های زیادی را برای شما فراهم کرده و لذت استفاده از این کنسول و خدمات این شرکت را چندبرابر می کند، در ادامه در خصوص این موارد بیشتر می خوانیم.

 

  • پرداخت های درون برنامه ای
    در بسیاری از بازی های کنسول ها بخشی تحت عنوان پرداخت درون برنامه ای وجود دارد. مثلاً فورت نایت را تصور کنید، برای این که بتوانید اسکین ها و اسلحه های جدید را خریداری کنید منطقاً شما نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. حال چگونه این اتفاق در کنسول نینتندو رخ می دهد؟ بله با خرید گیفت کارت و ریدیم کردن آن روی اکانت.
     
  • استفاده از امکان بازی گروهی
    در کنسول های بازی بخشی تحت عنوان بازی گروهی و سرویس آنلاین شیرینگ وجود دارد. برای این که بتوانید از این تجربه هیجان انگیز استفاده کنید ضروری است که گیفت کارت خریداری نموده و پرداخت را به این روش انجام دهید. بسیاری از افراد حاضر به تجربه این فضا هستند اما امکان پرداخت مستقیم را ندارند. در نتیجه می توانند از چنین خدمتی استفاده کنند.
     
  • تجربه بازی های اختصاصی و انحصاری
    هر شرکت فعال در حوزه گیم و تولید دستگاه های کنسول، یک سری بازی ها را در لیست انحصارطلبانه خود قرار داده است. در این دسته بندی برای شرکت نینتندو نام هایی چون سوپرماریو، افسانه زلدا و پوکمان گو قرار می گیرد. به طبع این بازی ها نیاز به خرید حالت پریمیوم دارند. شرکت محبوب ژاپنی سرمایه گذاری عظیمی روی این بخش انجام داده است و شما برای استفاده از این قابلیت ها حتماً نیاز به خرید اشتراک دارید.
     
  • پرداخت حق اشتراک دلاری
    یکی از بدترین خبرها برای ما ایرانیان بسته بودن درب های پرداخت ارزی در سرویس های آنلاین بین المللی است. این مشکل البته با استفاده از امکان خرید گیفت کارت تا حد زیادی قابل کنترل است، در نتیجه این موضوع شما می توانید به عنوان یکی از کلیدی ترین کاربردها این گیفت کارت ها، آن ها را تهیه نموده و در نهایت بسته به نیاز خود اکانت خود را ریدیم و شارژ و سپس از تمام امکاناتی که به آنها اشاره شد استفاده کنید.

 

نکات کلیدی در هنگام خرید گیفت کارت

 

در صورتی که قصد خرید و سفارش گیفت کارت های نینتندو را دارید حتماً به این مسئله دقت کنید که این فضا بسیار مستعد کلاه برداری است و بسیاری از فروشگاه ها یا قیمت های غیرواقعی اعلام می کنند یا در صدد دستیابی غیرمجاز به اکانت شما هستند، اگر می خواهید از این کلاه برداری ها جلوگیری شود، حتماً خدمات خرید گیفت کارت را از یک مرجع معتبر جویا شوید.

شما به راحتی می توانید با استفاده از همین گیفت کارت بازی های چند نفره و آنلاین یا اصطلاحاً مولتی پلیر را در نینتندو انجام دهید. از طرفی تخفیف های ویژه ای در ازای شارژ کردن اکانت خود از فروشگاه این مجموعه دریافت کرده و شرکت نینتندو برای شما پاداش های انحصاری نیز در نظر می گیرد.

ضمن این که امکان ذخیره سازی وضعیت بازی ها، بک آپ گیری از انواع بازی های آفلاین و آنلاین و در نهایت سیو روی حالت کلود یا ذخیره ابری را نیز دارید. در برخی بازی ها به شما امکان فعال سازی حالت add-on و DLC نیز داده می شود و در نهایت به اشتراک گذاری صفحه یکی از کاربرد ترین قابلیت هایی است که در اکانت پریمیوم این بازی نصیب شما می شود.

در نهایت امکان خرید گیفت کارت های نینتندو سوییچ آنلاین نیز وجود دارد که از این طریق شما می توانید حتی قابلیت پرداخت درون برنامه ای به دیگر اعضای خانواده خود را نیز بدهید.

در صورتی که به تازگی کنسول های شرکت نینتندو را خریداری نموده یا قصد استفاده از سرویس ها و خدمات آنلاین و پرداخت های درون برنامه این شرکت را دارید، احتمالاً یک سری سوالات برای شما مطرح می شود و به دنبال پاسخ آنها هستید در ادامه در این خصوص در چند بند توضیحاتی خواهیم داد.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا گیفت کارت های نینتندو به صورت فیزیکی هم عرضه می شوند؟

در حال حاضر و در فروشگاه های کنسول های بازی و خدمات مبتنی بر نمایندگی های این کنسول امکان تهیه نسخه فیزیکی این گیفت کارت وجود دارد که البته شما در ایران نمی توانید آن را پیدا کنید. در واقع این گیفت کارت ها در کشورهای اروپایی و آسیایی یافت می شوند اما هیچ وقت وارد ایران نشدند.

آیا امکان خرید آنی گیفت کارت وجود دارد؟

بیشتر سرویس دهنده هایی که در زمینه عرضه مستقیم گیفت کارت نینتندو فعالیت می کنند، به شما امکان خرید سریع و بدون نیاز به پردازش را می دهند. در واقع این گیفت کارت ها تاریخ انقضاء ندارند و به همین منوال بسیاری از پورتال های خرید گیفت کارت نینتندو به شما امکان ثبت سریع سفارش می دهند.

آیا امکان استفاده از گیفت کارت روی استور کنسول وجود دارد؟

شما از این گیفت کارت می توانید هم روی وب سایت و هم روی استور کنسول استفاده کنید. برای این کار باید عملیات ریدیم کردن گیفت کارت نینتندو را بیاموزید. به کاربران ایرانی پیشنهاد می شود که از حساب کاربری با ریجن آمریکا برای این کار استفاده کنند.

آیا گیفت کارت های نینتندو تاریخ انقضا دارند؟

به طور معمولاً برای گیفت کارت های کنسول های بازی هیچ تاریخ انقضایی در نظر گرفته نشده است و می توان بدون محدودیت پس از خرید هر زمان از آنها استفاده کرد. البته به شرطی که سرویس و فروشگاه پشتیبان آن همچنان فعال باشد.

ارزان ترین گیفت کارت نینتندو چقدر است؟

به طور معمول با بررسی های انجام شده در حال حاضر امکان خرید گیفت کارت های این مجموعه تا 5 دلار وجود دارد. البته که قیمت ریالی آن بر حسب نوسانات ارز مشخص خواهد شد و هیچ رقم ثابتی برای آن در نظر گرفته نمی شود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !