گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اکانت نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟

اکانت نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟

در این مقاله به شناخت کاملی از اکانت نینتندو دست خواهیم یافت...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

اولین سوالی که درمورد استفاده از سرویس های آنلاین ایجاد می شود این است که آیا رایگان هستند؟ حداقل در مورد کنسول های سونی، مایکروسافت و نینتندو چنین نیست. در سونی شما نیاز به پلی استیشن پلاس، در ایکس باکس نیاز به ایکس باکس لایو گلد و در کنسول نینتندو نیز شما باید اکانت نینتندو سوییچ آنلاین را تهیه نمایید. 

البته که در ایران این امکان به صورت مستقیم وجود ندارد. تمامی پرداخت هایی که برای این سه شرکت انجام می شود از طریق کارت های بانکی  مبتنی بر ارزهای بین الملل خواهد بود. در اتحادیه اروپا یورو و در آمریکا و بسیاری از کشورها این کار با استفاده از دلار انجام می شود. البته همیشه ریجن های مختلفی برای کنسول های بازی در نظر گرفته می شود، اما در مواردی که امکان تهیه اکانت گلوبال وجود داشته باشد، این کار به راحتی و بدون نیاز به تغییر ریجن و... انجام خواهد شد.

سوال اولی که مطرح می شود این است که اصلاً اکانت نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟ در این مورد باید بگوییم که اگر شما می خواهید از سرویس های ویژه این شرکت برای گیمرها استفاده کنید، نیاز است که این امتیاز را خریداری کنید، اما این سیستم چه امکاناتی به شما خواهد داد؟

 

بررسی مزایا و امکانات نینتندو سوییچ آنلاین

 

هر شرکتی بسته به شرایط و هوش تجاری و فعالیت هایی که قصد ادامه آن ها در عرصه بازی سازی را دارد یک سری مزیت های خاص را به صورت اشتراک در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای کنسول های سونی و مایکروسافت این موارد مشخص بوده و نینتندو نیز در مدل سوئیچ سعی کرده یک سری ویژگی های مثبت در اختیار کاربران قرار دهد و آن ها را مجذوب خدمات خود کند.

برای اکانت های نینتندو سوییچ آنلاین مزیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فردی بخصوص در مورد سرویس کنترل از راه دور و تجربه بازی چند نفره، در نظر گرفته شده که همه کاربران این کنسول را مجاب می کند پس از خرید اکانت از آنها استفاده کنند. در این مورد می توانید در ادامه بیشتر بخوانید.

 

 

انجام بازی های آنلاین و چندنفره

 

یکی از مهم ترین مزیت هایی که با خرید این اکانت عاید شما می شود حالت مولتی پلیر خواهد بود. در این صورت شما می توانید هر بازی که از چنین قابلیتی پشتیبانی می کند را به راحتی و از طریق اینترنت چندنفره یا دونفره تجربه کنید. از طرفی این سرویس روی تمامی بازی هایی که به صورت غیررایگان این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند فعال می شود. در غیر این صورت تنها تعداد کمی از بازی ها دارای حالت بازی چند نفره آنلاین هستند که این محدودیت موجب می شود بسیاری به خرید این اکانت روی آورند.

 

دسترسی به بازی های خاص و کلاسیک

 

یک لیست از برترین و محبوب ترین بازی های این کنسول، پلتفرم های اشتراکی و همین طور نوستالژیک توسط نینتندو آماده شده است. شما با بهره گیری از این قابلیت به راحتی می توانید از حالت کلاسیک و بازی های اولد اسکول مخصوص نینتندو استفاده کنید. این ویژگی در نوع خودش یکی از فوق العاده ترین امکاناتی است که این شرکت در نظر گرفته؛ همین طور شما می توانید صفحه خود را نیز در حالت استفاده از اکانت نینتندو سوییچ آنلاین به اشتراک بگذارید که یک سیستم فوق العاده به حساب می آید.

 

امکان ذخیره سازی و سیو بازی ها

 

احتمالاً شما هم علاقه مند هستید مراحلی که طی کرده اید را بتوانید ذخیره کنید، اگر این کار به صورت کلود یا ابری انجام شود خیلی بهتر خواهد بود. حجم دیسک شما مصرف نشده و همین طور کنسول شما سنگین نمی شود. مثل ایکس باکس این قابلیت در حال حاضر در کنسول نینتندو نیز فعال است؛ به راحتی می توانید از امکان ذخیره سازی داده های بازی روی فضای ابری استفاده کنید. دقت داشته باشید که جهت بهره گیری از این امکان محدودیت سنی 13 سال و بالاتر وجود دارد و شما مجاب به رعایت آن هستید.

 

فعال سازی حالت خرید بازی های انحصاری

 

هر شرکتی یک سری از عناوین بازی های انحصاری و جذاب را در اختیار گیمرها و طرف داران خود قرار می دهد، شرکت ژاپنی نینتندو نیز از این قاعده مستثنی نیست، در صورتی که شما هم علاقه مند به خرید و دانلود این بازی ها هستید می توانید از امکان ویژه نینتندو سوییچ آنلاین استفاده کنید.

 

دریافت تخفیفات و پیشنهادات ویژه eShop

 

در کنار تمامی موارد ذکر شده، نینتندو سوییچ آنلاین به شما امکان خرید بازی های خاص و بهره گیری از تخفیفات ویژه را می دهد، گاهی این تخفیف ها تا 75 درصد نیز روی قیمت اصلی بازی ها محاسبه می شوند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. از طرفی هر ماه چند بازی نیز توسط این شرکت برای کاربران وفادار رایگان می شود. البته یکی از مزیت های کلیدی این شرکت این است که همیشه عناوین جذابی را در لیست رایگان ها قرار می دهد. به صورت ماهیانه این لیست بروز می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به وب سایت نینتندو مراجعه کنید و بخش مربوط به بازی های رایگان را که هر ماه آپدیت می شود چک کنید.

 

امکان استفاده روی اپلیکیشن موبایل

 

در حال حاضر شرکت نینتندو اپلیکیشنی ویژه جهت دریافت تخفیف ها، گفتگو و چت، کنترل داده ها و همین طور دیگر خدمات مانند ریدیم گیفت کارت را طراحی نموده است. کاربران می توانند با نصب این نرم افزار روی موبایل ها و تبلت های خود به راحتی تمامی سرویس های نینتندو را روی اندروید یا ios مدیریت کنند. این یک نوآوری از سوی این شرکت چندملیتی به حساب می آید. اگر در حال حاضر به کنسول خود دسترسی ندارید می توانید به واسطه استفاده از این اکانت از خدمات آن بهره مند شوید. این یک ویژگی فوق العاده برای کنترل از راه دور اکانت ها به حساب می آید.

 

منظور از اکانت اشتراکی چیست؟

 

در صورتی که درگیر روند خرید اکانت نینتندو شده باشید احتمالاً سایت هایی را دیده اید که به شما امکان خرید نسخه اشتراکی و خانوادگی یا همان Family را نیز می دهند. در مورد این اشتراک ها باید گفت که بله این اکانت در نمونه های ۱۲ماهه عرضه می شوند و افراد تا 8 نفر می توانند از این سرویس استفاده کنند. مزیت آن امکان تجربه بازی های چندنفره از راه دور و یا روی کنسول های دیگر است.

همین طور هیچ محدودیتی در ریدیم گیفت کارت، ذخیره بازی ها و خرید نیز وجود ندارد. هیچ تداخلی نیز روی اکانت های مختلف ایجاد نمی شود و شما به راحتی می توانید از تمام آن ها روی یک اشتراک خانوادگی نینتندو سوییچ استفاده کنید. با استفاده از اکانت اشتراکی شما می توانید به راحتی از سیستم چت و گفتگوی مستقیم بین کاربران یک اکانت نیز استفاده کنید.

 

نکات مهم حین استفاده و خرید اکانت های نینتندو سوییچ 

 

در صورتی که قصد خرید و استفاده از اکانت های نینتندو سوییچ آنلاین را دارید باید توجه داشته باشید که شما برای پرداخت مستقیم حق اشتراک آن نیاز به حساب ارزی دارید. اگر بتوانید این حساب را فعال کنید هزینه ای چند میلیون تومانی از شما دریافت خواهد شد. یا این که باید اقامت کشور دیگری را داشته باشید تا بتوانید عملیات پرداخت را انجام دهید. در غیر این صورت وب سایت های ایرانی روش خرید و سفارش اکانت های نینتندو هستند.

در نظر داشته باشید که در تمامی مراحل ریدیم گیفت کارت، ثبت اکانت و لاگین کردن به حساب کاربری باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. ضمن این که این اکانت ها یک بار مصرف نیستند و شما می توانید روی یک کنسول آن را لاگین و با خروج از حساب کاربری، مجدداً روی کنسول جدید خود از موعد باقی مانده استفاده کنید. در مقابل اما گیفت کارت هایی که ریدیم می شوند، یکبار مصرف هستند.

درصورتی که قصد خرید اکانت را دارید حتماً قبل از آن ریجن حساب کاربری خود را در وب سایت نینتندو چک کنید. البته تفاوت خاصی میان ریجن ها وجود ندارد، صرفاً مربوط به موقعیت ساخت اکانت خواهد بود. در غیر این صورت ریجن های مختلف هیچ محدودیتی را برای شما به وجود نمی آورند و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. 

در حال حاضر سرویس موردنظر صرفاً برای کنسول های نینتندو فعال است، شما نمی توانید از آن برای Wii U یا Nintendo 3DS استفاده کنید.

 برای کسانی که قصد خرید و استفاده از اکانت نینتندو سوییچ آنلاین را دارند سوالاتی مطرح می شود که در ادامه در خصوص آنها مواردی را خاطرنشان خواهیم شد.

خرید گیفت کارت

 

سوالات متداول

 

 

آیا امکان خرید مستقیم اکانت نینتندو وجود دارد؟

برای کاربران زیادی این سوال مطرح می شود که آیا می توانیم این اکانت را خودمان به صورت مستقیم و با حساب بانکی شخصی خریداری کنیم؟ در این مورد باید گفت که امکان خرید برای کاربران ایرانی فراهم نیست و شما نیاز به ویزاکارت، مسترکارت و یا دیگر سرویس های انتقال وجه خواهید داشت که از دلار و یورو و دیگر ارزهای بین الملل پشتیبانی می کنند.

دیگر مزیت های این اکانت چیست؟

در مقابل تیترهایی که به آنها اشاره کردیم، شما می توانید از قابلیت های دیگر اکانت های نینتندو نیز استفاده کنید، از جمله مهم ترین آنها امکان دانلود DLC ها و آپدیت ها برای بازی ها و استفاده از نرم افزار موبایل و تبلت اختصاصی نینتندو خواهد بود.

آیا امکان استفاده از اکانت نینتندو روی هر ریجنی وجود دارد؟

به طور معمول پیشنهاد می شود که این اکانت را به صورت گلوبال تهیه کنید تا بتوانید آن را روی هر ریجنی مورد استفاده قرار دهید. البته برای این کار می توانید به سراغ روش تغییر ریجن و تنظیم ریجن روی آمریکا نیز بروید.

چرا اکانت نینتندو سوئیچ در برخی سایت ها گران تر است؟

به هر حال هر وب سایت و فروشنده ای حاشیه سود مشخصی را برای عرضه این گونه محصولات در نظر می گیرد. از طرفی قیمت ارز نیز روی این موضوع دخیل است، در صورتی که قصد خرید اکانت های نینتندو یا هر سرویس دیگری را دارید لازم است که بررسی های لازم در مورد نرخ خرید و قیمت را به خوبی انجام دهید.

آیا پس از اتمام موعد اشتراک همه چیز از بین می رود؟

برای کسانی که داده های خود را روی سرورهای ابری نینتندو ذخیره کرده اند این پرسش مطرح می شود که آیا همه چیز پس از اتمام اشتراک سه ماهه یا دوازده ماهه حذف خواهد شد؟ بر اساس داده هایی که از وب سایت نینتندو و توییتر این مجموعه به دست آمده است، اطلاعاتی مانند سیو بازی ها و دانلود های شما حذف نخواهد شد؛ مگر خودتان این کار را انجام دهید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !