گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین

نحوه فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین

در این بخش به شما آموزش میدهیم که چجوری باید از این اکانت نینتندو استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

در صورتی که به تازگی از سرویس نینتندو آنلاین و فروشگاه آن استفاده می کنید، احتمالاً متوجه شده اید برای دسترسی به قابلیت های تکمیلی این سرویس خرید بازی و تجربه مولتی پلیر نیاز به فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین خواهید داشت. برای این کار بر خلاف روش های معمول که در وب سایت های خارجی منتشر می شود، شما باید یک سری تغییرات در رویه انجام آن به دلیل حضور در ایران و استفاده از اینترنت ایران انجام دهید. 

در ادامه ضمن بررسی این آموزش ها و روش های فعال سازی و ریدیم کردن اکانت، در خصوص نکات مهم در زمینه فعال سازی اشتراک نینتندو و نحوه استفاده از گیفت کارت نیز صحبت خواهیم کرد.

 

نحوه فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین

 

برای فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین به دو طریق می توانید اقدام نمایید. روش اول از طریق خود کنسول و روش دوم نیز به کمک وب سایت رسمی این مجموعه قابل انجام خواهد بود. به کاربران ایرانی پیشنهاد می کنیم که عملیات ریدیم کردن و فعال کردن اکانت را از طریق وب سایت انجام دهند و حتماً از نرم افزارهای گذر از تحریم استفاده کنند.

 

فعال سازی نینتندو سوییچ آنلاین از وب سایت

 

  1. برای این کار نخست باید وارد حساب کاربری خود در سایت نینتندو شوید، اگر این کار را انجام نداده اید حتماً لاگین کنید و برای این کار حتماً لوکیشن آی پی اینترنت خود را به آمریکا تغییر دهید.
     
  2. وارد صفحه ریدیم اکانت شوید. این گزینه در انتهای صفحه وب سایت درون یک کادر قرمز رنگ در دسترس شماست. 
     
  3. کد 16 رقمی که در اختیار شما قرار گرفته است را وارد کنید. روی گزینه Next کلیک کنید.
     
  4. می بینید که کد تایید شده و در مرحله بعد از شما خواسته می شود که این پروسه را پایان دهید، روی گزینه مربوطه کلیک کنید و می بینید که اکانت شما با امکان استفاده از قابلیت های مختلف فعال شده است.

 

فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین از طریق کنسول

 

  1. در صورتی که قصد فعال سازی اکانت از طریق کنسول را دارید وارد صفحه اول شده و روی گزینه Nintendo eShop کلیک کنید.
     
  2. سپس در سمت چپ منوی کاربری، Redeem Code ریدیم کد را انتخاب کنید.
     
  3. یک کد 16 رقمی در اختیار شماست، آن را از طریق کیبورد روی صفحه وارد کنید و سپس گزینه Confirm را انتخاب نمایید.

 

دقت کنید که پس از فعال سازی باید حتماً اشتراک به اکانت شما اضافه شده و سرویس برای شما فعال شده باشد. پس از آن می توانید گیفت کارت را نیز برای خرید بازی ها و یا استفاده از قابلیت های غیر رایگان ثبت نمایید. دقت داشته باشید که تمامی این سرویس ها بهتر است با استفاده از یک آی پی غیر ایرانی انجام شوند. اگر بتوانید عملیات ریدیم را با آی پی ثابت انجام دهید و همیشه برای استفاده از سرویس های نینتندو از آن استفاده کنید تقریباً تضمین می شود که مشکلی برای اکانت شما ایجاد نخواهد شد.

 

نکات مهم هنگام راه اندازی اکانت نینتندو آنلاین

 

برای کسانی که قصد راه اندازی این اکانت، خرید آن و یا فعال سازی سرویس را دارند سؤالات مهمی مطرح می شود، بخشی از کلیدی ترین و مهم ترین مواردی که لازم دانستیم همه خریداران این سرویس در مورد آن بدانند را در این بخش به شما شرح خواهیم داد.

 

  • در درجه اول باید دقت داشته باشید که برخلاف گیفت کارت نینتندو سوییچ آنلاین، این سرویس به صورت ماهیانه و با تاریخ انقضاء عرضه می شود، یعنی شما باید در عرض مدت زمان سه تا دوازده ما از بین محصولات موجود یکی را انتخاب و روی اکانت خود فعال سازی کنید.
     
  • پیشنهاد می شود که ترجیحاً هویت اینترنت خود را با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی حین ریدیم کردن اکانت نینتندو سوییچ آنلاین تغییر دهید. در غیر این صورت ممکن است در بلندمدت و بر اساس سیاست هایی که این شرکت ها تدارک می بینند، پس از مدتی در دسترسی به سرویس های این مجموعه دچار مشکل شوید.
     
  • در صورتی که به تازگی کنسول خود را خریداری نموده اید، لازم است که یک حساب کاربری نینتندو ایجاد کنید. برای این کار می توانید از طریق کنسول و یا با سایت رسمی نینتندو این کار را انجام دهید.
     
  • فعال سازی و ریدیم کردن بهتر است که توسط خودتان انجام شود. برخی از وب سایت ها در صدد دریافت اطلاعات کاربری از شما هستند، این می تواند حریم شخصی شما را به خطر بیندازند و حتی پس از مدتی اکانت شما از دسترس خارج شود.
     
  • در حال حاضر شما می توانید به صورت دوره ای از اکانت نینتندو سوییچ آنلاین برای فعال کردن بازی های رایگان و یا خرید با تخفیفات ویژه تا 75 درصد در دوره های زمانی خاص نیز استفاده کنید.
     

 در صورتی که قصد خرید و فعال سازی اکانت نینتندو سوییچ آنلاین را دارید یا این کار را انجام داده اید، ممکن است سوالاتی برایتان ایجاد شود که ما در ادامه سعی کردیم به برخی از آن ها پاسخ دهیم.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا امکان سیو مراحل در اکانت نینتندو سوییچ وجود دارد؟

بله! در واقع یکی از اصلی ترین امکانات و قابلیت های کلیدی که نینتندو سوییچ در اختیار شما قرار می دهد حالت ذخیره داده ها در فضای ابری است. در واقع با بهره گیری از این امکان بدون توجه به این که بازی شما آنلاین یا آفلاین است، به راحتی می توانید از این امکان استفاده کنید و مراحل خود را سیو کنید. محدودیت خاصی نیز در این مورد وجود ندارد.

آیا امکان استفاده و کنترل از این اکانت روی موبایل وجود دارد؟

بله در حال حاضر نینتندو سوییچ نرم افزار موبایل خود را نیز در دسترس کاربران قرار داده است که با استفاده از آن می توانید با دیگران به چت و گفتگو پرداخته یا نظرات را برای خرید محصولات استور نینتندو مشاهده نمایید.

آیا امکان استفاده از اکانت های رایگان و کرک شده وجود دارد؟

یکی از بزرگترین معضلاتی که شرکت های طراحی سیستم های بازی با آن مواجه هستند، پچ ها و کرک های غیرقانونی هستند، در نتیجه آن ها تا جایی که بتوانند روش های استفاده از این قابلیت ها را مسدود می سازند و کاربران استفاده کننده از این اکانت ها از دسترسی به نینتندو سوییچ و سرویس های آن منع می شوند. همین طور اکانت آن ها برای همیشه غیرفعال می گردد.

منظور از اشتراک خانوادگی و چند نفره نینتندو چیست؟

برای کسانی که می خواهند با بیش از یک کاربر از سرویس های نینتندو استفاده کنند، امکان بهره گیری از اکانت های ۱۲ماهه خانوادگی وجود دارد. البته که محدوده استفاده از آن تا 8 نفر خواهد بود و در صورت تمایل اکانت اصلی می تواند آن را محدود سازد.

آیا این اکانت روی سیستم های غیر از سوئیچ کاربرد دارد؟

بر اساس اعلام شرکت نینتندو، اکانت سوئیچ آنلاین صرفاً روی همین کنسول قابل استفاده است و کاربران روی دیگر دیوایس ها و کنسول ها و مدل های قابل حمل امکان استفاده از این سرویس را ندارند که این از جمله سیاست هایی است که از سوی شرکت نینتندو به باده نقد گرفته می شود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !