گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس

نحوه فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس

در این بخش از مقالات به آموزش فعال سازی اکانت پلی استیشن می پردازیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

در آموزش فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس با گیفت کارت پلی استیشن به بررسی روش های فعال سازی این قابلیت روی حساب پلی استیشن می پردازیم. وقتی این مطلب را می خوانید احتمالاً در صدد خرید اکانت پلی استیشن پلاس هستید یا قبلاً این کار را انجام داده اید. اکیداً پیشنهاد می کنیم که به سراغ اکانت های رسمی و غیر کرک بروید. در این صورت حساب شما معتبر خواهد بود و در اثر گذر زمان هیچ تهدیدی برای اطلاعات کاربری شما به حساب نمی آید. در نظر داشته باشید که فعال سازی اکانت پلاس روی دو کنسول پلی استیشن 4 و 5 کمی با هم متفاوت است که ما در ادامه آموزش هر دو حالت را به شما ارائه خواهیم داد.

 

فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس روی کنسول PS4

 

با وجود معرفی کنسول پلی استیشن 5، هنوز هم مدل 5 یکی از محبوب ترین و برترین هاست و به دلیل رده قیمتی خوبی که دارد در داخل کشور خریدوفروش می شود. در صورتی که قصد راه اندازی و فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس روی کنسول پلی استیشن 4 را دارید بر اساس آموزش زیر عمل کنید.

 

  • انتظار می رود که شما قبلاً یک حساب کاربری پلی استیشن روی سیستم سوشیال این سرویس فعال کرده باشید. این کار به راحتی و به صورت رایگان قابل انجام است.
     
  • وارد تنظیمات یا بخش Setting اکانت پلاسی که از خریداری کرده اید شوید. در نظر داشته باشید که اکانت باید به درستی لاگین شده باشد.
     
  • در مرحله بعدی به بخش Account Management بروید. دقت کنید که این بخش مربوط به فعال سازی قابلیت های حساب شما خواهد بود.
     
  • در مرحله بعد روی گزینه Active کلیک کنید. در نظر داشته باشید که این کار موجب می شود تمامی قابلیت ها روی اکانت شخصی شما فعال شود. در حال حاضر می توانید به آسانی از سیستم پلی استیشن پلاس با اتصال به شبکه اینترنت استفاده نمایید.
     
  • در نظر داشته باشید که جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل حتماً اکانت های قبلی خود را غیرفعال کنید. این موجب می شود که خیالتان از بابت صحت عملکرد اکانت جدید راحت شود و بتوانید به آسانی و تحت هر شرایطی از آن استفاده کنید.

فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس روی کنسول PS5

 

در حال حاضر کنسول پلی استیشن 5 آخرین نسل از سری دیوایس های بازی شرکت سونی به حساب می آید. برای این که بتوانید از قابلیت پلی استیشن پلاس روی این دستگاه هم استفاده کنید بر اساس آموزش زیر  پیش بروید.

 

  • وارد حساب کاربری شوید. در صورتی که اکانت دیگری روی دیوایس شما فعال است، از آن خارج شده و روی این سرویس جدید Sign in شوید.
     
  • حالا وارد بخش تنظیمات دستگاه شده و روی گزینه Users and Accounts تپ کنید. دقت داشته باشید که حتماً اکانت مهمان را لاگ اوت کنید.
     
  • از لیستی که در سمت چپ منوی پلی استیشن برای شما به نمایش درمی آید، گزینه Other را انتخاب کنید.
     
  • در مقابل سه گزینه پیش و روی شما قرار می گیرد، Console Sharing and Offline Play را انتخاب نمایید.
     
  • در این بخش اگر می خواهید اکانت ار روی کنسول خود فعال کنید و روی کنسول جدید خود از آن استفاده کنید، Enable را انتخاب نمایید.
     
  • البته احتمال دارد که پس از مراجعه به این بخش با گزینه Enable مواجه نشوید؛ این بدان معنی است که قبلاً اکانت شما فعال شده است و لازم نیست کاری انجام دهید. برای این که از این مسئله حصول اطمینان کنید می توانید وارد بخش بازی های رایگان شوید.

احتمالاً در این حالت می بینید که حساب شما فعال شده است و امکان دسترسی به دو بازی رایگان را خواهید داشت.

 

نکات کلیدی هنگام استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس

 

دقت کنید که در هنگام خرید اکانت پلی استیشن پلاس به سراغ مراکزی بروید که نوع مجاز آن را در اختیار شما قرار می دهند. اکانتی که فعال می شود به راحتی روی تمامی ریجن های تولید قابل استفاده است و از طرفی شما می توانید به راحتی اکانت خود را روی دیگر کنسول ها نیز استفاده کنید.

اما معمولاً پیشنهاد می شود که این کار را انجام ندهید. همین طور اگر اکانت شما دچار مشکل شد می توانید از روش های فراموش کردن رمز عبور و یا ریست کردن استفاده کنید. دقت نمایید که حتماً اکانت هایی را خریداری کنید که کرک و هک شده نباشند؛ در این صورت ممکن است پس از مدتی حساب کاربری شما از دسترس خارج شود.

در حال حاضر شرکت سونی روی حساب های کاربری هک شده فوق العاده حساس است و با توجه به بهره گیری از سیستم بررسی و هوش مصنوعی در کمترین زمان ممکن اکانت های هکی از دسترس کاربر خارج می شوند. شرکت های فروش اکانت پلی استیشن پلاس بر اساس سیاست های فروش قوانین متفاوتی را در مورد خدمات پس از فروش وضع کرده اند، این مورد را قبل از هر چیزی به خوبی بررسی کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

برای کسانی که قصد فعال سازی اکانت پلی استیشن پلاس را دارند سوالاتی مطرح می شود که ما در ادامه و به عنوان تکمیل راهنمای آموزش استفاده، مواردی را به همراه پاسخ آن ها ذکر می کنیم.

 

 

سوالات متداول

 

 

آیا امکان هک اکانت های پلی استیشن وجود دارد؟

البته که عده ای در سراسر دنیا اکانت های هک شده را به فروش می رسانند و این کار را عملی کرده اند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که حساب کاربری شما حتی پس از چند ساعت غیرفعال شود. بخصوص سونی از سال 2021 میلادی سیاست های سختگیرانه ای را در قبال این موضوع اتخاذ کرده است.

آیا امکان استفاده از اشتراک روی هر دو کنسول وجود دارد؟

در حال حاضر شما می توانید با خرید اکانت پلی استیشن آن را روی هر دو نسخه 5 و 4 استفاده کنید. دقت داشته باشید که نحوه فعال سازی این دو کمی با هم متفاوت است. اما در نهایت اگر قبلاً اکانت شما روی مدل دیگری فعال بوده به راحتی می توانید از این سرویس در کنسول جدید خود استفاده کنید.

در اتصال به اکانت مشکل دارم، چه راه حلی دارید؟

در صورتی که امکان لاگین شدن به حساب پلی استیشن را دارید، اینترنت و شبکه را بررسی نموده و یک بار کنسول را ریست کنید. در صورتی که مودم شما از VPN پشتیبانی می کند، آن را فعال و دوباره امتحان کنید.

آیا امکان خرید مستقیم اکانت وجود دارد؟

با توجه به محدودیت های پرداخت ارزی و همین طور واحدهای پولی که شرکت سونی برای پرداخت در نظر گرفته است، به هیچ عنوان امکان فعال سازی و خرید مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد. البته که شما می توانید از طریق شرکت های واسط نسبت به خرید اکانت پلی استیشن پلاس اقدام نمایید.

آیا نیاز به خرید اکانت با ریجن خاص وجود دارد؟

اکانت هایی که روی پلی استیشن پلاس فعال می شوند به راحتی روی تمامی ریجن ها فعال می شوند و در این صورت هیچ محدودیتی از سوی شرکت سونی در نظر گرفته نشده است. در نتیجه می توانید بدون نگرانی حساب خود را فعال کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !