گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اکانت وارکرافت چیست؟

اکانت وارکرافت چیست؟

در این بخش از مقالات به توضیحاتی در مورد اکانت وارکرافت و کاربرد آن خواهیم پرداخت...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

اکانت وارکرافت (Warcraft account) یکی از پیش نیازهای تجربه یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی های دسکتاپ می باشد. اگر اهل گیم و بازی های ویدئویی باشید، احتمالاً نام شرکت بلیزارد و در پس آن بازی WOW را شنیده اید. در حال حاضر یکی از بزرگ ترین نام ها در عرصه بازی های نقش آفرینی به حساب می آید که طرفداران خاص خود را دارد. در قالب این بازی شما کاراکتر می سازید و آن را لول آپ می کنید. 

البته به همین سادگی که در مورد آن صحبت کردیم نیست. در بخش دیگری از بازی شما یک هدف تجاری در قبال ازبین بردن کاراکترهای دیگر و دسترسی به نقاط مختلف در این دنیا خواهید داشت و آن هم جمع کردن سکه یا همان گلد است. در نهایت لول آپ کردن شما موجب می شود که به سطح بالاتری برسید و بتوانید در مدت زمان کوتاه تری دشمنان خود را از پیش و رو بردارید و بر آن ها غلبه کنید.

البته در قالب این بازی کاراکترها و هیروهای مختلفی وجود دارند که هرکدام از آن ها یک کنش، نقش و ویژگی منحصر به خود دارند. درصورتی که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم ساعت ها زمان لازم داریم.

 

داستان بازی وارکرافت چیست؟

 

 

در واقع شما در وارکرفت به عنوان یک مدیریت کننده یک پادشاهی و سلسله ایفای نقش می کنید. وظیفه شما این است که با دشمنان و ضد قهرمانان مبارزه کنید و بتوانید زمین و موقعیت خود را نیز در قالب همین بازی حفظ نمایید. تم آن و سبک طراحی UI این بازی سبب محبوبیت آن در بین تمامی رده های سنی شده. 

البته بسیاری از ایرانیان نیز به امکان کسب درآمد این بازی علاقه نشان می دهند که البته از سوی شرکت به هیچ عنوان قابل قبول نیست. در واقع شرکت بلیزارد با سیاست های فروش اچیومنت های بازی مانند گلد و... همیشه مخالف بوده و درصورتی که از این مسئله مطلع شود، اکانت فرد خاطی را گاهی موقتاً و گاه برای همیشه مسدود می کند. در نتیجه اگر نسبت به انجام این کار اقدام می کنید، باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

ضمن این که شما برای استفاده از خدمات این بازی و مولتی پلیر نیز به خرید گیم تایم، توکن یا همان اکانت خواهید داشت که در ایران با نام های مختلف شناخته می شود. حتماً عملیات خرید آن را از وب سایت های معتبر انجام دهید. در نظر داشته باشید که برخی از فروشندگان اکانت های وارکرافت در صدد دستیابی به حساب کاربری شما هستند، مسئولیت پذیر نبوده و گاهی با عناوین اکانت های کرکی و ارزان تر در نهایت سبب از دست رفتن پول شما می شوند. در موارد بدتر و حادتر امکان از دسترس خارج شدن اکانت شما وجود دارد.

 

چرا باید اکانت وارکرافت بخریم؟

 

 

در واقع برای وارکرافت یک تایم کارت، توکن یا مدت زمان بازی وجود دارد. این توکن ها بر اساس مدت زمان های مختلف عرضه می شوند و می توانید آنها را حتی به صورت دو ماهه نیز سفارش دهید. البته که در حال حاضر امکان سفارش آن از 30 روز تا 180 روز نیز تحت نسخه های مختلف وجود دارد. تفاوت اصلی نسخه های مختلف در ریجن است؛ ریجن ها نیز عملاً با هم تفاوتی ندارند. 

فقط در برخی موارد ریجن اروپا از آمریکا ارزان تر خواهد شد که این تا حدی بستگی به قیمت ارز و همین طور سیاست های فروش و حاشیه سود وب سایت ها و آنلاین شاپ ها خواهد داشت. درصورتی که قصد خرید اکانت وارکرافت را داشته باشید، ضروری است که وارد یک فروشگاه معتبر شده، پرداخت را انجام دهید و در نهایت توکن را تحویل بگیرد.

 

خرید توکن وارکرفت به صورت مستقیم

 

برخی نیز ممکن است به دنبال خرید توکن های این بازی به صورت مستقیم باشند. در این مورد باید بگوییم که برای کاربران ایرانی چنین امکانی وجود ندارد، در واقع پرداخت ها از طریق حساب های ارزی از جمله مسترکارت، ویزاکارت و... انجام خواهد شد. در نتیجه انتظار نداشته باشید که ما با توجه به قرارگرفتن در لیست تحریم های بیشتر شرکت های بازی سازی چنین امکانی را داشته باشیم. در نتیجه روش های خرید غیرمستقیم پیش و روی ما قرار می گیرند.

در این روش ها شما صرفاً نیاز به یک حساب فعال در بازی خواهید داشت. پس از آن می توانید سفارش را خودتان تکمیل کنید و از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب کشور برای این کار استفاده نمایید. مدت زمان تحویل نیز بسته به سیاست های وب سایت های فروش می تواند متفاوت باشد و در این مورد نمی توان یک زمان واحد در نظر گرفت.

 برای کسانی که با تازگی وارد دنیای وارکرفت و بازی های شرکت بلیزارد شده اند، معمولاً سؤالات زیادی در مورد نحوه خرید توکن، نحوه فعال سازی و یا روش خرید آن ایجاد می شود؛ در نتیجه در ادامه تصمیم گرفتیم به تعدادی از این سوال ها پاسخ دهیم. در درجه اول باید بدانید که خرید در حال حاضر و در ایران صرفاً به صورت واسطه ای و از طریق وب سایت ها و فروشگاه های دیجیتال قابل انجام است.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

تفاوت ریجن آمریکا و اروپا چیست؟

به طورکلی هیچ تفاوتی میان ریجن اکانت های وارکرافت آمریکا و اروپا وجود ندارد. اما در برخی موارد و بسته به قیمت یورو، می توان آن را ارزان تر تهیه کرد. در مقابل باید به این موضوع دقت داشته باشید که پیش از خرید باید از ریجن اکانت وارکرافت خود اطلاع داشته باشید و بر اساس آن خرید نمایید.

امکان خرید توکن چند روزه وجود دارد؟

در حال حاضر شرکت بلیزارد توکن های 30 تا 180 روزه را برای علاقه مندان به این بازی در نظر گرفته است. البته پیشنهاد ما این خواهد بود که به همان اکانت های 60 روزه بسنده کنید، به هرحال امکان بروز برخی مشکلات مانند تحریم، مشکلات دسترسی و... وجود خواهد داشت. در نتیجه منطقی نیست که شما بخواهید اکانت خود را بخصوص به عنوان یک کاربر ایرانی برای مدت طولانی خریداری کنید.

آیا اکانت همان گیفت کارت است؟

خیر، اکانت یا توکن WOW در واقع همان هزینه ای است که شما برای اتصال به سرورهای اصلی بازی پرداخت می کنید. درصورتی که گیفت کارت پس از فعال سازی اکانت و برای انجام پرداخت های درون برنامه ای و خرید در بازی مورداستفاده قرار می گیرد.

آیا اکانت وارکرافت تاریخ انقضا دارد؟

بله همان طور که مشاهده می فرمایید در بخش فروش اکانت های WOW محدودیت زمانی در نظر گرفته شده است. وب سایت های فروش در این مورد هیچ دخل و تصرفی ندارند و تمامی سیاست ها از سوی شرکت بلیزارد در نظر گرفته شده است. در نتیجه اگر علاقمند به استفاده از اکانت این بازی هستید، باید این موارد را در نظر بگیرید.

آیا این توکن روی بازی های دیگر بلیزارد قابل اجرا است؟

در حال حاضر شما صرفاً امکان استفاده از این توکن در بازی های ورد آف وارکرافت را خواهید داشت، برای دیگر بازی های ساخته شده توسط شرکت بلیزارد توکن های دیگری در نظر گرفته شده است.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !