گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی اکانت وارکرفت

نحوه فعال سازی اکانت وارکرفت

در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چجوری باید از اکانت وارکرافت استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

بلیزارد یکی از شرکت هایی است که به شما امکان حضور در شبکه اجتماعی اختصاصی خود و همین طور تجربه بازی ها با پرداخت در ازای خرید توکن را می دهد. اگر مایل هستید اکانت وارکرافت را فعال کنید، نخست به یک اشتراک در وب سایت یا اپلیکیشن این شرکت نیاز خواهید داشت. در صورتی که قبلاً این کار را انجام داده اید، لازم نیست کار دیگری انجام دهید. در غیر این صورت حتماً بخش مربوط به ساخت حساب کاربری وارکرفت و بلیزارد را مطالعه نمایید.

در تمامی مراحل ضروری است از نرم افزارهای تغییر آی پی و گذر از تحریم استفاده کنید. در غیر این صورت امکان ریدیم کردن گیفت کارت، فعال سازی اشتراک و همین طور عضویت را نیز نخواهید داشت. به هرحال برای این که بتوانید بازی خود را تجربه کنید بر اساس مراحل زیر پیش بروید. این بازی از بسیاری از سرویس های بررسی امتیازهای فوق العاده ای را کسب کرده و به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین و ماندگارترین عناوین عرضه شده توسط کمپانی بلیزارد است.

 

ساخت اکانت بلیزارد وارکرافت

 

  1. برای این کار نخست وارد وب سایت بلیزارد به آدرس https://www.blizzard.com/en-us شوید و همان طور که گفتیم قبل از آن حتماً آی پی خود را به کشور امریکا و یا هر ریجنی که علاقمند به خرید اکانت آن هستید تغییر دهید. دقت کنید که این انتخاب شما را در خرید گیفت کارت بلیزارد نیز محدود می کند.
  2. پس از باز کردن سایت بخشی تحت عنوان My Account در دسترس شماست که در سمت راست تصور، بالا می توانید آن را بیابید.
  3. وقتی روی این گزینه کلیک می کنید، هم امکان ورود به حساب کاربری خود و هم ساخت حساب کاربری جدید به صورت رایگان را دارید.
  4. در مرحله بعد روی گزینه Create a Free Account کلیک کنید. با این کار به صفحه ساخت حساب کاربری ارجاع داده می شوید. از شما درخواست می شود که دسترسی به کوکی ها را تایید کنید که این کار را انجام دهید.
  5. حالا در صفحه پیش و رو شما می توانید از طریق حساب های گوگل، اپل و فیس بوک نیز لاگین کنید. در غیر این صورت لوکیشن خود را روی ایالات متحده آمریکا قرار داده و تاریخ تولد خود را ثبت کنید.
  6. در مرحله بعد یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که لازم است وارد آن شوید و روی لینک ادامه ثبت نام کلیک کنید.

 

در این مرحله از شما خواسته می شود که اطلاعات زیر را به درستی وارد نمایید:

 

  • First name: در این بخش نام کوچک خود را وارد کنید که می تواند هر چیزی باشد.
  • Last name: در کادر پیش و رو نام خانوادگی خود را به لاتین وارد کنید.
  • Birth Month: ماه تولد خود را به میلادی وارد کنید
  • Day: روز تولد به میلادی در این کادر درج می گردد.
  • Year: سال تولد به میلادی خود را نیز مشخص نمایید.
  • Email: ایمیل خود را وارد کنید.
  • confirm email: مجدداً آدرس ایمیل خود را در این کادر وارد کنید و مطمئن شوید که درست است.
  • Password: این رمز بسیار مهم است و در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید. پیشنهاد کاراکتر بیش از 8 و همین طور ترکیب اعداد، حروف و نشانه ها است.
  • confirm Password: تکرار رمز را در این کادر وارد کنید.
  • Select a Question: لازم است که در این بخش یک سوال امنیتی مطرح کنید، مثلاً نام معلم اول دبستان شما چه بود؟
  • Secret Answer: در این کادر  سوال قسمت بالا را پاسخ دهید، در صورتی که رمز عبور و آدرس ایمیل خود را فراموش کنید این بخش به شما کمک می کند که اکانت خود را بازیابی کنید.
  • سپس تیک گزینه I have reviewed and understand the Privacy Policy تأیید کنید و براین اساس شما پذیرای قوانین این مجموعه خواهید بود.

 

آموزش ریدیم کردن گیم تایم یا فعال سازی اکانت

 

حالا لازم است که نسبت به فعال سازی اکانت وارکرافت خود اقدام کنید: 

 

1. برای این کار وارد وب سایت یا محیط نرم افزار اختصاصی بلیزارد شده و به حساب کاربری خود لاگین کنید. این کار باز هم از طریق منوی My Account قابل انجام است.

2. در صفحه پیش و رو می توانید وارد بخش Account Settings شوید. 

3. در منوی پیش و رو شما وارد بخش تنظیمات حساب کاربری خود شده اید. می بینید که چند گزینه در دسترس است. وارد منوی REDEEM A CODE شوید.

4. کد موردنظر را وارد کنید. دقت داشته باشید که بر اساس فرمت خواسته شده این کار را انجام دهید و روی Redeem Code کلیک کنید.

5. در نهایت روی گزینه Confirm کلیک کرده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد حساب کاربری شما فعال خواهد شد و می توانید از توکن خود برای دسترسی به بازی وارکرافت استفاده کنید. همین طور در بخش سمت راست به شما اطلاع داده می شود که این کد مربوط به ریدیم کردن چه امکانی در سرویس های بلیزارد است. در صورتی که کد شما 60 روزه باشد اطلاعات کامل آن در دسترس شما قرار می گیرد.

 

مشکلات تایید اکانت وارکرافت خریداری شده

 

البته برای کاربرانی که اکانت وارکرافت خود را فعال می کنند، گاهی مشکلاتی ایجاد می شود که ما در ادامه قصد داریم در خصوص آنها پاسخ های لازم را شرح دهیم.

اولین مسئله مربوط به زمانی خواهد بود که شما مراحل ریدیم کردن را طی می کنید و در نهایت متوجه می شوید حساب کاربری تان فعال نشده است. در این مورد یک بار دیگر مراحل را طی کرده و بررسی کنید که آیا حساب شارژ شده یا خیر! در غیر این صورت با تیم پشتیبانی فروش تماس بگیرید و از آنها بخواهید شما را راهنمایی کنند. در صورتی که با پیغام کد نامعتبر است یا کد قبلاً استفاده شده روبرو شده باشید، احتمالاً کد به درستی برای شما ارسال نشده و یا با یک مجموعه غیرقانونی و سودجو طرف هستید.

از طرفی دقت داشته باشید که گاهی در مراحل ثبت و ریدیم کردن کد ممکن است نرم افزار تغییر آی پی شما از کار بیفتد، در این وضعیت از حساب کاربری خود خارج شده و حتماً مراحل را از ابتدا طی کنید. مطمئن شوید که آی پی شما به کشور مقصد تغییر کرده است. برای این کار می توانید از سایت هایی که آی پی شما را نمایش می دهند استفاده کنید. بسیاری از کاربران در حین فعال سازی کد از روی نرم افزار دچار مشکل می شوند. به آنها پیشنهاد می کنیم که از طریق وب سایت بلیزارد این کار را انجام دهند. نگران نباشند هیچ تفاوتی میان روش های فعال سازی نیست و در نهایت یک حساب کاربری واحد برای آنها شارژ می شود.

 

جلوگیری از بن شدن پس از شارژ اکانت WOW

 

معمولاً برای کاربران ایرانی این سوال مطرح می شود که چرا پس از فعال کردن اکانت خود در بلیزارد دچار مشکل در دسترسی و یا بن می شویم. در این مورد باید بگوییم که این معمولاً ربطی به نحوه خرید و فعال سازی اکانت شما نخواهد داشت. در واقع موضوع فراتر از این مسائل است. به هرحال هوش مصنوعی و سرور بازی روی مسائلی نظیر خرید گلد و... بیش از حد حساس است. به شکلی که شما نباید حتی این عنوان را در چت های خود به زبان آورده یا بنویسید. از طرف بهتر است که از نرم افزارهای تغییر آی پی رایگان استفاده نکنید، می توانید به سراغ آی پی ثابت و یا سرور مجازی و... بروید. 

ضمن اینکه در صورتی که مدت زمان طولانی از اکانت خود استفاده نکنید، این احتمال وجود دارد که سرورهای تشخیص تقلب بازی شما را فارمر تلقی کنند. در این صورت احتمالاً اکانت شما به صورت موقت یا برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. اگر می خواهید از این موضوع جلوگیری کنید می توانید به جای ترید و جمع آوری مستقیم گلد به سراغ گیلد ترید بانک بروید که هم روشی ایمن تر و هم مطمئن تر است. از طرفی حتماً به سراغ روش های قانونی فعال سازی اکانت بروید.  به هیچ عنوان به سایت هایی که ادعا می کنند اکانت های کرک، مود و هک شده در اختیار شما قرار می دهند توجه نکنید که در نهایت قصد آنها کلاهبرداری است. حتی اگر اکانتی که برای شما فعال می کنند کار کند، به هر حال پس از مدتی بن می شوید.

برای کاربران و گیمرهایی که اولین بار است تجربه ریدیم کردن اکانت را کسب می کنند ممکن است سوالاتی مطرح شود که ما در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. در صورتی که سوالات شما در لیست درج شده نیست، می توانید آنها را از قسمت نظرات ذکر نمایید یا از طریق فرم درخواست مشاوره و راهنمایی با تیم پشتیبانی گفتگو نمایید.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

خرید اکانت بازی چقدر طول می کشد؟

این بستگی به ساعت درخواست شما خواهد داشت و معمولاً بیش از چند ساعت زمان نمی برد. از طرفی بهتر است که در ساعات اداری نسبت به خرید آن اقدام کنید تا اکانت زودتر به دست شما برسد. در نهایت تفاوتی میان زمان ثبت اکانت برای ریجن های مختلف وجود ندارد.

قیمت اکانت های وارکرفت چگونه محاسبه می شود؟

برای خرید اکانت های وارکرافت معمولاً شما می توانید ریجن های اروپا و امریکا را تهیه کنید. در این صورت باید بدانید که نرخ آن بر اساس واحد ارزی کشور مبدا محاسبه خواهد شد و البته که وضعیت بازار ارز در داخل کشور نیز روی قیمت نهایی توکن ها تاثیر می گذارد.

آیا خرید اکانت وارکرافت ضروری است؟

بله شما برای استفاده از قابلیت های کامل بازی و همین طور جمع کردن گلد یا اصطلاحاً فارم کردن و بالا بردن لول خود در بازی نیاز به خرید توکن یا اکانت خواهید داشت. در غیر این صورت صرفاً می توانید از حالت پیش نمایش و دموی بازی استفاده کنید.

آیا امکان خرید اکانت با مدت زمان کمتر یا بیشتر وجود دارد؟

معمولاً توکن های این بازی برای مدت زمان 30، 60، 90 و 180 روز در دسترس فروش قرار می گیرند. بیشتر وب سایت های ایرانی نیز ترجیح می دهند که نمونه دو ماهه آن را عرضه کنند. معمولاً هم منطقی است که اگر شما قصد خرید اکانت وارکرافت را دارید، به سراغ نمونه 60 روز بروید.

آیا امکان استفاده از توکن در کلاس های مختلف بازی وجود دارد؟

در صورتی که مایل به استفاده از این توکن در کلاس های مختلف بازی هستید، باید به این موضوع دقت کنید که نخست ریجن خود را مشخص نموده و سپس محصول را به سبد خرید بیفزایید. در غیر این صورت سفارش شما ثبت و تایید و در نهایت اگر روی ریجن شما اعمال نشود، قادر به پس گرفتن هزینه و یا تعویض کد نخواهید بود. به هر حال از نظر امنیتی نیز این کد یک بار در دسترس شما قرار گرفته و دیگر قابل استفاده نیست.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !