گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت لیگ آف لجندز چیست؟

گیفت کارت لیگ آف لجندز چیست؟

توضیحات کامل از گیفت کارت لیگ آف لجندز، همراه ما باشید...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

در صورتی که قصد تهیه گیفت کارت لیگ اف لجندز را دارید، احتمالاً می دانید که تا چه حد برای موفقیت و رشد در این بازی، خرید آیتم و پرداخت در ازای ارتقاء هیرو مهم است. البته شاید هم در این خصوص اطلاعاتی نداشته باشید که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 

 

مثل همیشه شرکت های بازی سازی روش های مختلفی را برای خرید از فروشگاه یا پرداخت درون برنامه ای در اختیار شما قرار می دهند. خرید از طریق کارت های بانکی نظیر مسترکارت و ویزاکارت و پرداخت به صورت اعتباری از جمله این روش هاست. اما در مقابل یک راهکار دیگر هم در این مورد ایجاد شده. بر اساس آن شما می توانید با خرید یک کارت به صورت فیزیکی یا مجازی پرداخت را غیر مستقیم انجام دهید. در واقع گیفت کارت ها دارای یک کد کاربری هستند. این کدها روی اکانت ها به اصطلاح ریدیم خواهند شد و حساب کاربری شما را شارژ می کنند.

 

با شارژ شدن حساب شما می توانید به راحتی وارد فروشگاه یا بخش پرداخت درون برنامه ای بازی LoL شده و سپس نسبت به ارتقاء شخصیت و قهرمان بازی اقدام نمایید.

 

مزیت های استفاده از گیفت کارت لیگ اف لجندز

 

به هرحال شرکت های بازی سازی به جهت کسب درآمد بیشتر معمولاً یک سری قابلیت ها و آپشن ها را به صورت غیر رایگان در اختیار گیمرها قرار می دهند. این در مورد بازی های آنلاین بسیار جدی تر است، چون امکان کرک، مود و... وجود ندارد. در نتیجه کاربران ناگزیر به خرید آن ها با پرداخت هزینه به صورت اعتباری هستند. این موضوع در مورد بازی LoL هم صدق می کند.

با خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز و ریدیم کردن آن روی حساب کاربری، شما از مزیت های کلیدی زیادی برخوردار می شوید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

 

  • استفاده از قابلیت های بخش Shop یا چشمه

    در این بازی یک بخش تحت عنوان شاپ، چشمه یا فونداسیون در نظر گرفته شده است که با ورود به آن می توانید قابلیت های هیروی خود را ارتقاء دهید. در صورتی که امتیاز لازم برای انجام این کار را نداشته باشید، ناگزیر به پرداخت و خرید گیفت کارت بوده و پس از فعال سازی آن مجدداً می توانید اسلحه، مهمات، کاور و زره شخصیت خود را ارتقاء دهید. همین طور ارتقاء کاراکتر قهرمانان و باز کردن گزینه های جدید از جمله دیگر مزیت های این بخش است.
     
  • فعال سازی آیتم ها با Income

    قسمتی اختصاصی برای آیتم های مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است شما می توانید آن ها را در ازای پرداخت سکه خریداری کنید. این سکه های طلا البته به صورت محدود در دسترس و اختیار شما قرار می گیرند. اگر می خواهید خیلی راحت تر در این بخش خرید انجام دهید، می توانید به سراغ گیفت کارت لیگ آف لجندز بروید.
     
  • عدم نیاز به احراز هویت و پرداخت مستقیم

    برخلاف روش های معمول پرداخت که از طریق پی پال، کارت های بانکی، ویزا و مسترکارت و... خواهد بود. شما به راحتی می توانید گیفت کارت خریداری نموده و صرفاً با ریدیم کردن کد حساب خود را شارژ کنید. بخصوص این قابلیت برای ایرانی ها یک پل میان بر است. در واقع هیچ ضرورتی ندارد که حتماً اطلاعات شخصی حساب خود را برای این روش خرید ثبت کنید.
     
  • دسترسی بی دردسر کاربران ایرانی

    همین طور در قالب استفاده از گیفت کارت برای بازی لیگ آف لجندز دیگر نیازی به استفاده از لوکیشن ایران نیست. ضمن این که باید به یاد داشته باشید شما به جهت بهره گیری از گیفت کارت باید موقعیت مکانی خود را به هر کشوری به غیر از ایران و موارد لیست تحریمی این بازی ها تغییر دهید. در واقع استفاده از گیفت کارت به شم این اجازه را می دهد که پرداخت ارزی انجام دهید و بازی خود را بدون نیاز به مسترکارت شارژ کنید.
     

حتی هیچ منعی برای استفاده شما از گیفت کارت وجود ندارد و اصلاً سرورهای بازی تشخیص نمی دهند که شما از ایران این کار را انجام می دهید.

 

خرید Riot Points یا گیفت کارت؟

 

یکی دیگر از روش های شارژ اکانت های این بازی خرید RP به صورت مستقیم است. برای این کار شما باید اطلاعات اکانت خود را در اختیار سایت یا فروشگاه قرار دهید. به طبع می تواند مشکلات خاص خود را از نظر حریم شخصی و افشای اطلاعات کاربری داشته باشد. بسیاری از علاقه مندان به خرید و شارژ اکانت نیز ممکن است با توجه به قیمت پایین برخی وب سایت ها وسوسه به استفاده از این شیوه شوند. امکان خرید البته از رنج 300 تا 8000 RP در این روش وجود دارد.

در صورتی که امکان از دست رفتن کامل اکانت شما در این وضعیت و یا حتی بن شدن و... وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید از این مشکل جلوگیری کنید، پیشنهاد می کنیم که به سراغ روش خرید گیفت کارت بروید. با سفارش گیفت کارت صرفاً نیاز به ریدیم اکانت خود و ثبت کد در بخش مربوطه خواهید داشت.

نه لازم است که از حساب خود آفلاین شوید تا کسی به آن متصل شود و نه ایمنی حساب کاربری شما در این بازی به خطر می افتد. همین طور ممکن است پروسه شارژ کردن RP توسط وب سایت ها و فروشندگان مدت زمان زیادی به طول بیانجامد. چون به هرحال همان طور که اشاره کردیم، لازم است که وارد اکانت شما شوند.

از طرفی فروشگاه این بازی برای کسانی که از گیفت کارت استفاده می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

چنانچه مایل به خرید و سفارش گیفت کارت لیگ اف لجندز و همین طور استفاده از آن در بازی محبوب LoL هستید، پیشنهاد می کنیم که نیم نگاهی به سؤالات متداولی در خصوص این کارت هدیه و روش ریدیم کردن آن برای دیگر کاربران ایجاد شده است داشته باشید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

تفاوت میان ریجن های مختلف گیفت کارت چیست؟

معمولاً گیفت کارت های این بازی در دو ریجن اروپا و امریکا در دسترس هستند. تفاوتی میان این دو ریجن وجود ندارد. صرفاً ممکن است تفاوت در قیمت ارز باشد که آن هم، بستگی به شرایط تبدیل نرخی کشور خواهد داشت. شما باید بسته به ریجن اکانت خود از یکی از آنها استفاده کنید.

کدام ریجن بازی بهتر است؟

باز هم باید تکرار کنیم که ریجن های مختلف بازی حتی در کسب امتیاز و... نیز تفاوت خاصی ندارند. تنها تفاوتی که برای آن ها بیان شده مربوط به ریدیم ریجن خواهد بود. اگر اکانت شما ریجن آمریکا است به سراغ گیفت کارت دلاری بروید و اگر اکانت شما اروپا است از گیفت کارت های یورو استفاده کنید.

آیا Riot Points همان گیفت کارت است؟

در واقع شما در محیط این بازی نیاز به رویت پوینت یا همان امتیاز و واحد ارزی خواهید داشت که شرکت برای پرداخت های درون برنامه ای در نظر گرفته است. منطقاً کاربران ایرانی نمی توانند به روش خرید مستقیم دسترسی داشته باشند، در نتیجه استفاده از گیفت کارت موجب می شود که Riot Points اکانت شارژ شده و امکان خرید میسر گردد

آیا امکان خرید گیفت کارت برای شخص دیگر وجود دارد؟

در صورتی که مایل به خرید گیفت کارت برای شخص دیگری هستید، می توانید با اطلاع از ریجن اکانت او این کار را انجام دهید. در نهایت کاری که شما انجام می دهید این است که کد ریدیم را به او ارسال می کنید و می تواند خودش اکانتش را بدون نیاز به احراز هویت و ... شارژ کند.

آیا امکان شارژ مستقیم اکانت وجود دارد؟

در حال حاضر شارژ اکانت به صورت مستقیم صرفاً برای کاربران اتحادیه اروپا، امریکا و تقریباً بیشتر کشورها آسیایی فعال است و با توجه به تحریم های صورت پذیرفته علیه ایران، در حال حاضر کاربران ایرانی صرفاً می توانند با استفاده از گیفت کارت اکانت لیگ اف لجندز را شارژ کنند

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !