گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت مستر کارت چیست؟

گیفت کارت مستر کارت چیست؟

در این بخش از مقالات به بررسی گیفت کارت مستر کارت خواهیم پرداخت...


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

اگر اهل خریدهای بین المللی از وب سایت های خارجی باشید احتمالاً در مورد مسترکارت و ویزاکارت شنیده اید و تا حدودی هم می دانید که گیفت کارت مستر کارت چه کاربردی خواهد داشت. اما اگر این کار را انجام نداده اید و یا در مورد گیفت کارت آن هم سوالاتی در ذهن شما نقش بسته است.

در ادامه این مقاله نخست کمی در مورد مستر کارت و گیفت کارت آن صحبت خواهیم کرد و سپس به این موضوع می پردازیم که خرید گیفت کارت مستر کارت چه امتیازات و مزایایی برای شما خواهد داشت.

 

منظور از مسترکارت چیست؟

 

مسترکارت در واقع یک سرویس پرداخت بین المللی درست مانند کارت های بانکی شخصی شما است که به واسطه استفاده از آن می توانید به راحتی هم از طریق  ATM های موجود در دنیا انتقال و دریافت وجه انجام دهید و هم خرید اینترنتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز به کارت به صورت فیزیکی، شماره کارت، رمز اول و دوم، CVV2 و همین طور تاریخ انقضا دارید.

از طریق درگاه های پرداختی که به این سیستم متصل است حتی شما می توانید به راحتی نسبت به خرید اینترنتی هم اقدام کنید. در این خرید اینترنتی و در حال حاضر، شرکت مسترکارت قابلیت استفاده از گیفت کارت را نیز فراهم نموده است. گیفت کارت یا همان کارت اعتباری مسترکارت در ارقام مختلف با ارزش های متفاوت موجود است.

برای هر گیفت کارت یک ریجن مشخص تنظیم شده است. به واسطه استفاده از این ریجن شما می توانید پرداخت های مبتنی بر یک کشور خاص را انجام دهید. در نظر داشته باشید که ریجن امریکا در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای انواع خریدهای اینترنتی می باشد.

 

مزیت ها و امکانات کلیدی گیفت کارت مسترکارت

 

به جرات می توان گفت که مسترکارت و ویزاکارت هر دو انقلاب در صنعت پرداخت بودند و توانستند سیستم بانکداری را در سراسر دنیا یکپارچه کنند. در بسیاری از کشورهای آسیایی در حال حاضر افراد از یکی از این دو سرویس استفاده می کنند. به همین منوال در ادامه قصد داریم در مورد کلیدی ترین و مهم ترین ویژگی های این دو سرویس صحبت کنیم.

 

  • امکان خرید موسیقی و فیلم

    یکی از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت هایی که گیفت کارت مسترکارت به شما اجازه می دهد از آن استفاده کنید حالت پرداخت در فروشگاه های فایل و رسانه های دیجیتال خواهد بود. در صورتی که قصد خرید از IMDb، آمازون، آمازون پرایم، نتفلیکس و... را دارید به راحتی می توانید از گیفت کارت های مسترکارت استفاده کنید.
     
  • پرداخت های درون برنامه ای

    ویژگی بعدی که سبب شده این گیفت کارت ها در طول این مدت بیش از پیش محبوب شوند، امکان پرداخت های درون بازی و برنامه ای خواهد بود. برای خرید یوسی پابجی، امتیاز و الماس و حتی انواع کاراکترها در بازی ها شما می توانید از سیستم پرداخت گیفت کارت استفاده کنید. بدون این که نیاز باشد حساب های خود را شارژ کنید و یا به سراغ خرید گیفت کارت های متفرقه بروید.
     
  • شارژ اکانت در سایت ها و پلتفرم های خارجی

    مزیت کلیدی و مهم دیگری که لازم دانستیم به آن اشاره کنیم، امکان پرداخت در وب سایت های مختلف برای خرید اشتراک و اکانت خواهد بود. اسپاتیفای، اپل موزیک و... به طور کلی از این روش پرداخت پشتیبانی می کنند و شما به راحتی می توانید از این طریق خرید خود را در کم ترین زمان ممکن انجام دهید. 

 

ضمن این که حتی می توانید اکانت های پریمیوم را در سرویس های جهانی از این طریق فعال نمایید. البته اگر بخواهیم در مورد تمامی مزیت های گیفت کارت مسترکارت صحبت کنیم کار فوق العاده سختی در پیش داریم. تقریباً 99 درصد از وب سایت های فروشگاهی و پرداختی که در امریکا و یا کشورهای اروپایی تاسیس شده اند در نهایت از مسترکارت و ویزاکارت پشتیبانی می کنند.

 

ویژگی های مسترکارت

 

مسترکارت ایمنی فوق العاده ای دارد و به هیچ عنوان کدهای آن کرک نمی شود. پس از پرداخت در کسری از ثانیه عملیات انتقال وجه به راحتی انجام می شود و وب سایت مبدأ به شما این اجازه را می دهد که محصول خود را چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مجازی دریافت نمایید.

از طرفی امکان مدیریت تراکنش ها و همین طور حساب ها در این سرویس به صورت منعطف وجود دارد و بسیاری از وب سایت ها، نرم افزارها و بازی ها و حتی استورها از مسترکارت به راحتی پشتیبانی می کنند. با خرید از طریق گیفت کارت مستر کارت پس از شارژ بلافاصله عملیات تایید توسط بانک مبدأ انجام می شود.

پس از این که گیفت کارت را از گیفت استاپ تهیه می کنید، در مدت زمان کوتاهی کد آن برای شما ارسال می شود و بر اساس آموزش استفاده از گیفت کارت مسترکارت به راحتی می توانید آن را ریدیم نمایید. در نظر داشته باشید که برای ریدیم کردن گیفت کارت های مسترکارت و ویزاکارت شما نیاز به تغییر آی پی و هویت ایرانی خود دارید. در غیر این صورت با مشکل برخورد خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که در نهایت اگر هنوز اطلاعات کافی در مورد گیفت کارت مستر کارت را به دست نیاورده اید می توانید از بخش پشتیبانی سوالات مربوط به آن را پرسیده و یا این که از قسمت سوالات متداول، تعدادی از پرسش ها که ممکن است برای شما هم مطرح شود را مطالعه فرمایید.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا می توان با گیفت کارت مسترکارت از آمازون خرید انجام داد؟

در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین مزیت های سیستم گیفت کارت این است که شما به راحتی می توانید از آن برای پرداخت روی فروشگاه هایی که فایل های دیجیتال و محصولات فیزیکی می فروشند استفاده کنید. در نتیجه آمازون نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های اینترنتی این امکان بی نظیر را به شما می دهد.

قیمت گیفت کارت مسترکارت و ویزاکارت متفاوت است؟

در نظر داشته باشید که قیمت هر دوی این گیفت کارت ها بر حسب دلار و حاشیه سود فروشندگان تعیین می شود. در نتیجه نمی توان گفت که همه فروشگاه ها برای آن یک رنج قیمتی در نظر می گیرند. اما به طورکلی هیچ تفاوت خاصی میانی این دو گیفت کارت در امر پرداخت وجود ندارد و صرفاً این تفاوت در سیاست های کاری و همین طور ارائه ما به تفاوت و... خواهد بود.

آیا مستر کارت آمریکا همه جا قابل استفاده است؟

در نظر داشته باشید که یکی از بزرگترین مزیت های گیفت کارت مستر کارت ریجن آمریکا این است که بیشتر وب سایت ها از آن پشتیبانی می کنند. برخلاف دیگر ریجن ها شما می توانید به راحتی از این گیفت کارت برای پرداخت در وب سایت های بین المللی و بخصوص امریکایی استفاده کنید. فراتر از آن پرداخت از طریق مسترکارت در سایت های خارجی در لحظه و آنی انجام می شود.

پرداخت با گیفت کارت نیاز به احراز هویت دارد؟

به طور کلی شما برای انجام پروسه پرداخت از طریق این سرویس ها نیاز به انجام عملیات احراز هویت نخواهید داشت و این کار به راحتی و با چند کلیک ساده در صفحه پرداخت انجام خواهد شد. ضمن این که برای مشاهده تراکنش های خود هم می توانید از وب سایت رسمی مسترکارت استفاده کنید.

آیا امکان بروز خطا در استفاده از گیفت کارت وجود دارد؟

بر اساس اطلاعات و شواهدی که در این مورد به دست آورده ایم، به هیچ عنوان امکان بروز خطا در سرویس های پرداخت مسترکارت وجود ندارد. در صورتی که از کد آن استفاده می کنید، اما با پیغام خطا مواجه می شوید باید بدانید که احتمالاً کد شما قبلاً استفاده شده و یا هویت شما تشخیص داده شده است.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !