گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت مستر کارت

آموزش استفاده از گیفت کارت مستر کارت

در این بخش از مقالات به شما آموزش میدهیم که چطوری از گیفت کارت مستر کارت استفاده کنید...


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

شما 1 ماه زمان دارید تا کد کارت پیش پرداخت خود را در سایت زیر  وارد کرده و کارت مجازی خود را بسازید. پس از دسترسی به کارت، شما 3 تا 4 ماه برای استفاده از حساب خود در هر مکانی که مستر کارت آنلاین قابل قبول است، زمان دارید.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان ممکن است از ارز خارجی غیر از دلار پذیرش کنند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، یا از روش پرداخت دیگری برای خرید خود استفاده کنید و اگر از کارت پیش پرداخت مستر خود استفاده کردید. هزینه تراکنش ارز غیر آمریکایی به میزان 2 درصد اعمال خواهد شد. این کارت توسط بانک Bancorp، عضو FDIC، به موجب یک لایسنس از Visa U.S.A. Inc. صادر می‌شود.

دستورالعمل ساخت کارت مجازی مستر کارت:

1- به وبسایت MyPrepaidCenter.com/redeem بروید و کد ارسال شده برای شما را وارد کنید.

2- صفحات ثبت نام آنلاین و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید و توافقنامه صاحب کارت و توافقنامه امضا الکترونیکی را قبول کنید،

نکته بسیار مهم اینکه در صورتی که نتوانید موارد مورد نیاز این سایت را به صورت صحیح وارد کنید کارت مجازی شما فعال نخواهد شد.

3- پس از فعال سازی شما قادر خواهید بود شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضا، اطلاعات امنیتی، جایی که کارت شما قابل استفاده است، موجودی قابل استفاده و تراکنش‌ها را مشاهده کنید.

همچنین لازم به ذکر است این وبسایت در قبال نحوه خرید صحیح با استفاده از مستر کارت مجازی و محصول خریداری شده توسط شما کاربر محترم هیچگونه مسئولیتی نمی پذیرد.

مسترکارت در حال حاضر یکی از محبوب ترین و بهترین سرویس های پرداخت اینترنتی در سراسر جهان است که به واسطه استفاده از آن شما می توانید هرگونه خرید را چه از سایت های بین المللی و چه سایت های وابسته به یک کشور که درگاه پرداخت آن از مسترکارت پشتیبانی می کند انجام دهید. 

البته ایرانیان برای انجام این کار نیاز به یک سری میان برها خواهند داشت که در ادامه به طور مفصل دراین خصوص صحبت خواهیم کرد. مسئله ای که مهم است این خواهد بود که در حال حاضر شما در داخل ایران معمولاً به عنوان یک کاربر ایرانی امکان شارژ کردن و واریز کردن مستقیم به این حساب ها را نخواهید داشت.

در نتیجه شرکت مسترکارت روشی را برای این گونه پرداخت ها در نظر گرفته است که به با استفاده از آن شما می توانید  گیفت کارت مسترکارت ریدیم کنید و در نهایت خرید خود را به واسطه این گیفت کارت که هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتال انجام می شود تکمیل کنید. درصورتی که تاکنون از گیفت کارت مسترکارت استفاده نکرده اید در ادامه با ما همراه باشید. چون علاوه بر روش راه اندازی، نحوه استفاده از آن را نیز به شما خواهیم آموخت. مزیت کلیدی این گیفت کارت ها این است که محدودیت خاص برای پرداخت ندارند و به راحتی می توانید از آن ها روی تمامی پلتفرم های پرداختی استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از  گیفت کارت مسترکارت

 

در نظر داشته باشید که روش خرید و پرداخت از طریق این گیفت کارت با توجه به سرویس ها و سایت های مختلف کاملاً از هم متفاوت است. در ادامه البته به عنوان یک مثال کلی روش خرید را به شما شرح خواهیم داد. دقت کنید که برای تمامی این روش های خرید شما نیاز به آی پی کشور دیگر خواهید داشت. در این صورت به راحتی می توانید پرداخت و خرید را انجام دهید. 

 

در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید آی پی شما ایران یا هر کشور دیگری که خلاف ریجن گیفت کارت است تشخیص داده شود. برای این کار می توانید به سراغ سرویس های آی پی ثابت بروید که از هر نظر مطمئن تر هستند و می توان به راحتی عملیات پرداخت را بدون مشکل انجام داد.

 

  1. وارد وب سایتی شوید که از خدمات پرداخت با گیفت کارت مستر کارت پشتیبانی می کند. در مرحله بعد محصول موردنظر خود را به سبد خرید افزوده و در نهایت وارد منوی پرداخت شوید. اگر قبلاً از سایت های ایرانی خرید کرده باشید، می دانید که در مرحله آخر لازم است که شما یک درگاه پرداخت را انتخاب و مشخص نمایید.
     
  2. درگاه موردنظر ما در این روش مسترکارت خواهد بود که به صورت دو دایره قرمز و نارنجی کاملاً مشخص است. معمولاً این آیکن در کنار لوگوهای ویزاکارت و پی پال به نمایش درمی آید.
     
  3. در مرحله بعدی از شما خواسته می شود که روش پرداخت را انتخاب کنید که در مسترکارت حالت اضافه کردن گیفت کارت خواهد بود.
     
  4. حالا لازم است که کد مربوط به ریدیم کارت خود را وارد کنید و پس از آن بدون هیچ گونه خطایی، در صورتی که کارت شما معتبر باشد می توانید به راحتی عملیات پرداخت را انجام داده و در نهایت سفارش خود را به ثبت برسانید. در مرحله بعدی گیفت کارت به حساب شما افزوده می شود و می توانید با هر بار خرید از سرویس دهنده به طور اتوماتیک از آن استفاده کنید.
     
  5. هزینه پرداختی در این حالت از گیفت کارت شما کسر می شود و در نهایت این گیفت کارت بدون امکان شارژ مجدد به پایان می رسد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر امکان تهیه گیفت کارت های دبیت آمریکا نیز وجود دارد که سرویس های بیشتری را پشتیبانی می کنند.

 

گیفت کارت مستر کارت چه قیمت هایی دارد؟

 

در نظر داشته باشید که رنج های قیمتی این گیفت کارت بسته به خواسته و نیاز و همین طور فروشگاه متفاوت است. معمولاً می توان آن را از 5 تا 500 دلار تهیه نمود. حتی برخی از وب سایت ها امکان خرید بر اساس رقم مورد نیاز مشتری را نیز فراهم آورده اند. موضوع مهم این است که روش پرداخت از طریق گیفت کارت به دلیل کدر شدن تمامی داده ها ایمنی فوق العاده ای خواهد داشت. در نهایت امکان مدیریت تراکنش ها همچنان در این گیفت کارت نیز برای شما وجود دارد و می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی مسترکارت در این مورد بسته به دوره زمانی اطلاعات لازم را دریافت کنید.

گیفت کارت های مسترکارت در حال حاضر از جمله محبوب ترین و برترین روش های خرید از فروشگاه ها و ایکامرس ها در سراسر دنیا به حساب می آیند.

 

آیا در ایران امکان استفاده از مسترکارت وجود دارد؟

 

در نظر داشته باشید که به طور کلی امکان استفاده برای کاربران ایرانی از سرویس های پرداخت بین المللی وجود ندارد. به هر حال ما در لیست تحریم های این سرویس ها قرار داریم و در نتیجه اگر بخواهیم برای پرداخت از آنها استفاده کنیم. باید به سراغ روشی میانبر باشیم. این روش میانبر در ایران استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی، سرور مجازی یا همان VPS می باشد. از طرفی پس از آن شما باید اطمینان حاصل کنید که حتماً آی پی شما تغییر کرده است. می توانید برای این کار از وب سایت های شناسایی آی پی استفاده کنید.

دقت کنید که برخی از نرم افزارها آی پی شما را به کشوری که تنظیم کرده اید تغییر نمی دهند. البته این که رنج آی پی شما به طور مثال کشور آمریکا باشد مشکلتان را حل خواهد کرد و ضروری نیست که حتماً از یک آی پی ثابت در ایالت متحده امریکا استفاده نمایید.

در نهایت عملیات ریدیم کردن گیفت کارت های مسترکارت نیز در کم ترین زمان ممکن انجام می شود و شما برای این  کار نیازی به ثبت نام در وب سایت، احراز هویت و هر کار اضافه دیگری نخواهید داشت. برخلاف دیگر سرویس ها و بانک های ایرانی که شما می توانید خودتان حسابتان را شارژ کنید. حتی اگر مسترکارت هم داشته باشید، به طبع می دانید که امکان شارژ کردن آن در داخل ایران از روش های دیگر وجود ندارد و این به خودی خود یک دردسر بزرگ است.

نکات کلیدی در مورد  گیفت کارت مسترکارت

 

در مورداستفاده از این گیفت کارت ها یک سری موارد و نکات وجود دارد که حتماً باید پیش از خرید و هر اقدامی در مورد آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. در درجه اول باید بدانید که این کارت ها هدیه ای هستند. یعنی شما صرفاً می توانید با استفاده از آن ها پرداخت هایی در حد شارژ کارت انجام دهید. مثلاً اگر اعتبار گیفت کارت شما 25 دلار است. پس از این که آن را استفاده کردید. دیگر امکان شارژ مجدد نخواهید داشت.

در مقابل تاریخ انقضای کارت ها می تواند متفاوت باشد، مثلاً 5 تا 10 سال در نظر گرفته شده و به طور معمول شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این کارت ها به صورت فیزیکی در سراسر دنیا قابل تهیه هم هستند. اما در حالت خرید گیفت کارت مسترکارت در داخل ایران صرفاً کد دیجیتالی آن برای شما ارسال می شود. از طرفی هیچ دلیلی مبنی بر این که شما نسخه فیزیکی آن را داشته باشید و ضرورتی بر این مسئله نیز وجود ندارد. 

در درجه بعد شما می توانید برای مشاهده اعتبار نیز از پنل خود استفاده کنید که این کار از طریق وب سایت رسمی مسترکارت قابل انجام خواهد بود. در صورتی که قصد خرید از طریق این کارت ها را دارید باید بدانید که معمولاً سرویس های بین المللی پرداخت نسبت به اکانت ها و آی پی های ایرانی حساس هستند و پس از شناسایی حتماً حساب شما بن می شود.

در نتیجه از نرم افزارهای تغییر آی پی برای این منظور استفاده کنید. فراموش نکنید که در تمامی مراحل پرداخت و ریدیم کردن این گیفت کارت ضروری است که حتماً نرم افزار تغییر آی پی شما روشن بوده و به هیچ عنوان از طریق آی پی ایران حتی پس از ریدیم کردن گیفت کارت عملیات خرید را انجام ندهید. در غیر این صورت تضمینی وجود ندارد که مجدداً بتوانید از گیفت کارت برای خرید استفاده کنید.

 اگر تاکنون گیفت کارت مستر کارت را خریداری ننموده یا از آن استفاده نکرده اید. می توانید در ادامه سؤالاتی مبنی بر چگونگی استفاده یا شرایط بهره گیری از این گیفت کارت ها را مطالعه نمایید. شاید پاسخ سوالات شما نیز در بین این موارد مطرح شود.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

تفاوت ریجن گیفت کارت های مسترکارت چیست؟

دقت داشته باشید که هر کدام از این گیفت کارت ها برای پرداخت در یک کشور خاص در نظر گرفته شده اند. پس اگر لوکیشن یا ریجن گیفت کارت شما امریکا می باشد به راحتی می توانید از آن برای پرداخت از طریق وب سایت های امریکایی استفاده کنید. دقت کنید که این کارت ها نسبت به ریجن حساس هستند.

دلیل تفاوت قیمت گیفت کارت های مستر چیست؟

برخی از وب سایت ها بسته به سیاست های فروش و حاشیه سودی که دارند ترجیح می دهند که گیفت کارت مسترکارت را ارزان تر در دسترس مشتری قرار دهند. برخی نیز ممکن است این هزینه را بالاتر ببرند. اما چیزی که مسلم است این خواهد بود که در نهایت قیمت دلار و همین طور هزینه های خدماتی که وب سایت ها و یا سرویس دهنده های واسط ایرانی پرداخت می کنند روی این موضوع اثر می گذارد.

آیا امکان پرداخت مستقیم با این گیفت کارت در اینستاگرام و گوگل وجود دارد؟

در نظر داشته باشید که برخی از سرویس های پیش پرداخت یا پرداخت مستقیم از گیفت کارت های مستر کارت پشتیبانی نمی کنند. در نتیجه وقتی شما قصد استفاده از این سرویس ها را دارید نمی توانید از این طریق خرید خود را انجام دهید و نیاز به اکانت و همین طور کارت رسمی مستر خواهید داشت.

آیا امکان خرید گیفت کارت های دیگر با مسترکارت وجود دارد؟

در صورتی که شما مایل به خرید گیفت کارت سرویس های دیگر هستید، می توانید به راحتی از گیفت کارت مسترکارت استفاده کنید. البته گیفت استاپ در حال حاضر سرویس پرداخت و همین طور گیفت کارت های شرکت های مختلف و مجموعه های گوناگون مانند گوگل پلی، اپل، آمازون و... را نیز در معرض فروش قرار داده است.

آیا گیفت کارت مستر نیاز به فعال سازی دارد؟

در نظر داشته باشید که پس از ارسال کد این گیفت کارت برای شما که نیاز به ریدیم دارد، به هیچ عنوان شما نیازی به تایید و یا فعال سازی نخواهید داشت. بلکه به راحتی شما می توانید با استفاده از همان کد نسبت به پرداخت سریع و ریدیم کارت اقدام نمایید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !