گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نکات مهم هنگام خرید کلید TF2 استیم

نکات مهم هنگام خرید کلید TF2 استیم

ممکن است در اینترنت و فروشگاه های آنلاین با آگهی هایی تحت عنوان: خرید کلید tf2  استیم روبرو شده باشید اما در مورد ماهیت، کاربرد و نحوه استفاده از آن اطلاعی نداشته باشید. اجازه دهید نخست کمی در مورد سرویس استیم توضیحاتی را خاطرنشان شویم.


زمان تقریبی مطالعه : ۸ دقیقه

ممکن است در اینترنت و فروشگاه های آنلاین با آگهی هایی تحت عنوان: خرید کلید tf2 استیم روبرو شده باشید اما در مورد ماهیت، کاربرد و نحوه استفاده از آن اطلاعی نداشته باشید. اجازه دهید نخست کمی در مورد سرویس استیم توضیحاتی را خاطرنشان شویم. 

استیم یکی از محبوب ترین و برترین پلتفرم های اشتراکی بازی های آنلاین است، در صورتی که علاقه مند به اجرای مولتی پلیر آنلاین بازی های روز برای دسکتاپ و سیستم عامل کامپیوترهای شخصی هستید، می توانید با ساخت یک اکانت استیم این کار را انجام دهید. استفاده از برخی ویژگی های استیم نیاز به شارژ والت خواهد داشت.

سرویس استیم نیز مانند بسیاری از شرکت های بزرگ در صدد ارائه خدمات ویژه و پریمیوم در بخش پرداخت درون برنامه ای و خرید آیتم های دیجیتال است. برای این که بتوانید از منوی فروشگاه بازی های تحت پشتیبانی استیم خرید انجام دهید، لازم است که به سراغ روش های متداول شارژ حساب استیم بروید.

با خرید کلید tf2 استیم، شما می توانید با هزینه کم تر و مقرون به صرفه تر، کلیدهای موجود در بازی ها و انواع آیتم ها را خریداری کنید. 

چنانچه قصد خرید گیفت کارت استیم را دارید میتوانید از سایت گیفت استاپ براحتی تهیه و از آن استفاده کنید.

 

چرا خرید کلید  tf2 استیم به نفع ماست؟

 

 

در حوزه خرید گیفت کارت و والت، ممکن است عده زیادی بارها تجربه شارژ حساب استیم خود را داشته باشند. اما در مورد خرید کلید  tf2 استیم و نحوه استفاده از آن چیزی ندانند. امروزه بسیاری از گیمرها مدام در مورد این کلید صحبت می کنند. دلیل آن هم امکان خرید با قیمت کم تر نسبت به والت استیم خواهد بود. یعنی این روش بخصوص برای ایرانی ها مقرون به صرفه است.

برای شارژ والت شما نیاز به پرداخت در ازای واحد ارزی دلاری یا مثلاً یورویی خواهید داشت. در چنین مواردی معمولاً هزینه نهایی بر حسب نوسان دلار محاسبه خواهد شد و حتی می تواند چند برابر بیشتر از نرخی که شما با یک حساب سرانگشتی محاسبه می کنید، باشد. در این موارد، خرید کلید  tf2 استیم می تواند سبب شود که شما حتی تا 30 درصد هزینه کمتری پرداخت کنید.

البته باز هم قیمت کلید tf2 استیم بستگی به حاشیه سودی که فروشنده برای خود تامین می کند، دارد. برای این که بتوانید از کلید تی اف دو استیم استفاده کنید. اول لازم است که ترید لینک خود را پیدا کنید. پس از خرید، برای شما یک ترید لینک ارسال می گردد.

تصور کنید که شما والت 2 دلاری را با قیمت 70 هزار تومان خریداری می کنید. در این صورت کلید برای شما هزینه کمتری خواهد داشت. می توانید در ازای پرداخت پایین تر، حتی تا 30 درصد همان طور که اشاره شد، به راحتی کلید استیم را سفارش داده و از آن برای انجام پرداخت های درون برنامه ای استفاده کنید.

 

آموزش ساخت ترید لینک

 

به جهت یافتن ترید لینک روی اکانت خود، لازم است که وارد حساب کاربری استیم شوید. در بخش Inventory و در منوی سمت راست، روی گزینه آفرهای ترید یا Trade Offers کلیک کنید. می بینید که وارد بخشی تحت عنوان: Who can send me Trade Offers شده و سپس لازم است که در این بخش آدرس موردنظر را کپی کنید.

البته می توانید یک لینک یا URL جدید هم  بسته به نیاز خود ایجاد کنید. به جهت انجام این کار روی گزینه ساخت URL جدید کلیک کنید. برای دسترسی آسان می توانید مستقیم وارد این لینک شوید: https://steamcommunity.com/id/me/tradeoffers/privacy

در صورتی که شما یک توسعه دهنده بازی هم باشید، می توانید از کلیدهای دیگر استیم برای خرید و فروش محصولات و آیتم های بازی خود استفاده کنید. البته این مورد کم تر در ایران دیده می شود. اما بنا به توضیح بر مبنای کنجکاوی بسیاری از کاربران، لازم دیدیم که به این موضوع اشاره ای داشته باشیم.

 

چگونه اکانت اینونتوری را قابل مشاهده کنیم؟

 

در بحث خرید کلید tf2 استیم یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن روبرو هستند این است که اکانت در حالت نمایش عمومی یا پابلیک قرار نمی گیرد. در نتیجه فروشنده نمی تواند کلید مدنظر را برای شما ارسال و آن را روی اکانت شما فعال کند. به جهت انجام این کار، پیش از خرید کلید tf2 استیم، وارد حساب کاربری استیم خود شوید. در منوی پروفایل روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

گزینه ای تحت عنوان Privacy در دسترس شماست. در این بخش می بایست نوع اینونتوری اکانت خود را روی حالت پابلیک قرار دهید. سپس دیگر کاربران هم می توانند این لینک را به راحتی مشاهده کنند.

 

روش های دیگر تهیه کلید استیم

 

البته روش های دیگری نیز برای به دست آوردن کلید استیم به صورت ارزی و با پرداخت از طریق دلار و یورو وجود دارد. یکی از این روش ها انجمن استیم خواهد بود. بیشتر گیمرها این روش را انتخاب می کنند. زیرا آیتم های درون بازی را می توان با قیمت مناسب تر پیدا کرد. می توانید چندین کلید tf2 را پیدا کنید. متناسب با بودجه خود هر تعداد که می خواهید بخرید. 

اما سد راه شما به عنوان یک کاربر ایرانی این است که اجازه پرداخت ارزی نخواهید داشت. مسترکارت، ویزاکارت و پی پال در دسترس شما نیست.

 

  • وب سایت های tf2 استیم رایگان

    برخی وب سایت ها نیز به شما امکان تهیه کلیدهای استیم رایگان را می دهند. این وب سایت ها به شما امکان می دهد که در ازای برخی اعتبارات خاص و یا کارهایی که باید برای آنها انجام دهید کلید استیم دریافت کنید. 
     
  • بازارهای شخص ثالث

    اگر نمی خواهید کلیدهای استیم را با روش های غیرمعمول تهیه کنید، لازم است که از فروشگاه های شخص ثالث بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. تمامی فروشگاه های ایرانی که در اینترنت در دسترس هستند، در همین دسته بندی قرار می گیرند. می توانید کلید را مستقیماً از موجودی این فروشگاه ها خریداری کنید یا به آنها سفارش دهید. در مورد تعداد نیز تفاوت خاصی وجود ندارد. فروشگاه های معتبر خرید کلید tf2 استیم این امتیاز را در اختیار شما قرار می دهند که نامحدود خرید کنید.
     
  • دریافت کلید استیم از Reddit

    ردیت یکی از محبوب ترین و بزرگترین پلتفرم های بازی های آنلاین و یک انجمن قدرتمند و فعال در این حوزه است. شما به راحتی می توانید با حضور در این انجمن ها معامله گرانی را بیابید که در زمینه عرضه کلید تی اف 2 استیم فعالیت می کنند و قیمت های مناسبی را به شما پیشنهاد می دهند. البته این روش نیز مانند روش قبل که به آن اشاره کردیم نیاز به پرداخت ارزی یا حتی از طریق ارزهای دیجیتال خواهد داشت. در نهایت نیاز به تحقیق، بررسی و همین طور مقایسه و اعتبارسنجی خواهد داشت.

 

چون این فروشنده ها نخست پول را از شما دریافت کرده و سپس اکانت شما را شارژ می کنند. در نتیجه ممکن است درگیر کلاهبرداری های این چنینی شوید.

نحوه شارژ اکانت با کلید استیم

 

باری این کار لازم است که از فعال سازی گارد موبایل شما حداقل 15 روز گذشته باشد. پس از آن وارد بخش Inventory حساب کاربری خود شوید. در منوی پیش و رو، آیتم های مدنظر را انتخاب نمایید. این آیتم ها به شکل کلید به نمایش درمی آیند. روی گزینه فروش یا Sell کلیک کنید. به همین راحتی می توانید در منوی بعدی، قیمت مدنظر خود را ثبت و آیتم موردنظر را برای فروش به مارکت استیم ارسال نمایید. 

 

نکات خرید کلید TF2 استیم چیست؟

برای خرید کلید team fortress 2 مواردی هستند که شما باید حتما به آنها توجه کنید که در زیر به مهم ترین آنها اشاره کرده ایم تا هنگام خرید این کلید برای شما مشکلی پیش نیاید.

·      اینونتوری اکانت شما حتما باید به صورت پابلیک باشد. در غیر این صورت، پیگیری سفارش به عهده خریدار است.

·      ترید اکانت شما هیچ محدودیتی نداشته باشد. برای باز شدن ترید اکانت، استیم گارد باید بین 7 تا 15 روز بر روی موبایل فعال باشد.

·      باید اد فرند اکانت شما باز باشد یا به عبارتی آنلیمیت شده(بدون محدودیت) باشد. برای این کار باید اکانت شما به اندازه 5 دلار شارژ شده باشد.

·      حداقل بین 7 روز تا یک سال اکانت شما یک بار به وسیله والت استیم شارژ شده باشد.

·      ترید لینک اکانت را دریافت و به درستی وارد کرده باشید.

 

 

 

آیا کلیدهای tf2 قابل معامله هستند؟

بله به طور کامل، کلیدهای  tf2 صد درصد قابل معامله هستند کلیدهای tf2 که یا از فروشگاه یا از بازار استیم خریداری به راحتی قابل عرضه و فروش هستند. حتی می توانید از آن ها در بازارهای سرمایه گذاری شخص ثالث نیز استفاده کنید. دقت کنید که در حال حاضر استیم قوانین سختگیرانه ای در مورد سفارش، خرید و یا استفاده از این کلیدها ایجاد نکرده است. 

در نتیجه تا جایی که بخواهید می توانید از پرداخت و خرید آن به جای روش شارژ استیم والت استفاده کنید. استیم والت البته برای کاربران ایرانی معمولاً یک آیتم فوق العاده گران قیمت به حساب می آید و حتی نرخ معامله آن بالاتر از دلار و یورو یا هر واحد ارزی دیگر است. از طرفی ممکن است محدودیت های در مورداستفاده از این والت ها روی ریجن اکانت شما وجود داشته باشد که در بحث خرید کلید استیم tf2 این موضوع به هیچ عنوان دیده نمی شود.

 در بحث خرید کلید استیم tf2 سوالات زیادی برای کاربران ایجاد می شود که در ادامه قصد داریم به چند مورد از مهم ترین آن ها پاسخ دهیم. اگر تاکنون از کلید تی اف 2 استفاده نکرده اید، این بخش می تواند به شما کمک کند.

 

 

سوالات متداول

 

 

آیا قیمت خرید کلید tf2 استیم ثابت است؟

به هیچ عنوان قیمت خرید محصولات دیجیتال ثابت نیست. تحت تأثیر قیمت ارز ممکن است قیمت خرید این کلیدها نیز هر روز با روز دیگر متفاوت باشد. در نتیجه اگر قصد خرید دارید باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

چگونه از اصالت محصول اطمینان حاصل کنم؟

معمولاً بهترین روش برای بررسی این موضوع، کنترل فروشگاه، اصالت، اعتبار و سابقه آن است. البته نماد اعتماد الکترونیک، نشان ثبت ملی و... از جمله روش های دیگری هستند که در ایران می توان با استفاده از آن ها اصالت یک فروشگاه را کنترل کرد.

چگونه Team Fortress 2 به دست من خواهد رسید؟

یکی از سؤالات پرتکراری که در مورد خرید این محصول مطرح می شود این است که چگونه این کلید برای کاربر ارسال خواهد شد. برای این کار لازم است که اکانت خود را پابلیک کنید و از آموزشی که در ابتدا به آن اشاره کردیم استفاده کنید. در نهایت به راحتی پس از این که خرید خود را انجام دادید. در کم ترین زمان ممکن عملیات ارسال برای شما به طور کاملاً اتوماتیک انجام می شود و نیازی نیست که از طرف شما به غیراز فعال کردن لینک و پابلیک کردن آن کاری انجام گردد.

چگونه Inventory خود را پابلیک کنیم؟

این سوال برای کسانی مطرح می شود که اولین بار قصد خرید کلید استیم را دارند. برای انجام این کار وارد پروفایل کاربری خود شده و روی گزینه تنظیمات حریم شخصی کلیک کنید. Privacy Settings یا همان حریم شخصی دارای بخشی تحت عنوان Inventory است. اکانت خود را در این قسمت روی حالت پابلیک قرار دهید.

امکان فروش یا ترید کلید وجود دارد؟

شما می توانید به راحتی پس از این که کلید برای شما ارسال شد، آن را به فروش رسانده یا ترید کنید. محدودیتی در این قبال وجود ندارد و البته شرکت استیم نیز در مورد این کلید سیاست های سختگیرانه ای ندارد.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !