گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
خرید زمین در متاورس

خرید زمین در متاورس

متاورس، جهانی فراتر از آنچه ما تصور می کنیم، است. دنیایی مجازی با وسعت فراوان، که آینده به آن تعلق دارد


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

متاورس یکی از هیجان انگیزترین مناظر را در دنیای جدید وب3 به خود اختصاص داده است. اکثر افراد در مورد انواع بازی ها برای کسب درآمد و در باره NFT ها اطلاعاتی دارند. شما نیز احتمالا بار ها درباره ارز دیجیتال و DeFi شنیده اید. متاورس همه این مباحث را در بر می گیرد. نکته جالب در مورد این دنیای مجازی این است که هنوز در ابتدای راه است و این تازه شروع ماجرا است. فناوری بلاکچین این امکان را به افراد می دهد تا زنجیره های بعدی در محیط اینترنت را تولید کنند، این مسئله گاهی به نام web3 و گاهی متاورس نامیده می شود. با وارد شدن در این فضا افراد عادی نیز در گسترش آن نقش تعیین کننده ای خواهند داشت.

چنانچه قصد خرید گیفت کارت و استفاده از این بازی جذاب را دارید همین الان براحتی خرید خود را از سایت گیفت استاپ انجام دهید.

 

 

 

متاورس در گیفت استاپ

 

متاورس چیست؟

 

 

متاورس در حقیقت مجموعه ای از فضا های مجازی است که بر پایه فناوری بلاکچین استوار است. این فضا های مجازی می توانند شامل هر چیزی مانند بازی ها، گالری های NFT، سرزمین های انتخاب شده یا حتی خیابان های دیجیتالی باشند. باید به این نکته توجه داشته باشید که metaverse ، یک مکان نیست بلکه مجموعه ای از فضا های دیجیتالی است. چیزی که metaverse را از پلتفرم‌ های اجتماعی آنلاین مانند Second Life و Minecraft متفاوت می‌کند، فضای بین تمرکز و تمرکز زدایی است.

در گذشته فضا های دیجیتال توسط یک شرکت خاص، از سرور های اختصاصی کنترل می شد. هر بار که کاربر فضا را ترک می کرد و به فضای جدیدی وارد می شد، می بایست ثبت نام جدیدی را انجام می داد. اما در دنیای متاورس این چنین نیست. این دنیای مجازی به شما امکان می دهد از یک هویت واحد در سراسر فضا های مجازی استفاده کنید. این روند درست مانند دنیای واقعی است. مانند این است، هر گاه شما از شهری به شهر دیگر سفر می کنید نیاز به پاسپورت جدید نداشته باشید.

 

متاورس در گیفت استاپ

متاورس متعلق به کیست؟

پرسیدن این سوال که صاحب متاورس کیست؟ درست مانند این است بخواهید بپرسید صاحب اینترنت کیست؟! به عبارت دیگر هیچ شخص یا سازمان واحدی کنترل این فضا را در دست ندارد. بلکه توسعه دهندگان مختلف با هم آن را ایجاد کرده و گسترش می دهند. بنابراین برخی از پلتفرم ها باید دروازه های ورود به متاورس باشند. فناوری بلاکچین این پلتفرم ها، کاربران را قادر می سازند تا به عنوان یک آواتار در این دنیای مجازی ظاهر شوند.

اگر چه برخی از شرکت ها به عنوان دروازه اصلی این دنیای مجازی عمل می کنند و امکان تولید امکانات و استفاده عموم مردم را هموار می کنند و از این راه نیز کسب درآمد می کنند، اما تمامی استفاده کنندگان به نوعی صاحب این دنیا هستند. سیستم بلاکچین مالکیت نهایی زمین ها، دارایی های درون بازی، آواتارها و آیتم های دیجیتالی را به شما می دهد. همچنین، پلتفرم‌های metaverse دارای نشانه‌های حاکمیتی هستند که به دارندگان، قدرت تصمیم‌گیری می‌دهند. بسته به تعداد توکن‌ هایی که یک فرد در اختیار دارد، در نحوه توسعه یک پلتفرم، نظر بیشتر یا کمتری خواهد داشت.

 

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل معتبر را دارید، همین الان کلیک کنید

 

 

چگونه می توان به متاورس وارد شد؟

 

برای ورود متاورس ابتدا باید اطلاع داشته باشید می خواهید به کدام پلتفرم آن وارد شوید.  موارد بسیاری در این دنیای مجازی وجود دارند و هر روز نیز تعداد آنها بیشتر می شود. برخی از محبوب ترین و بزرگترین فضا های مجازی عبارتند از جعبه شنی، دسنترالند، طرف دیگر، وکسل ها، SecondLive، بلوتوپیا، میراندوس، وب جهانی، کهکشان های فانتوم، ایزوتیل، فضای سومنیوم، جزیره زیبا و اطلس ستاره.

می توانید در متاورس این دنیا های مجازی را جستجو کنید. زمانی که مورد مناسبی که به دنبالش هستید را یافتید، وارد وب سایت های آنلاین آنها شوید و طبق دستورالعمل آنها ثبت نام کنید. ورود به متاورس هزینه هایی دارد. برخی موارد نیاز است یک آواتار جدید بسازید، بازار های ثانویه را پیدا کنید یا درون بازی ها آیتم هایی تحت عنوان NFT خریداری کنید، تا بتوانید وارد آن فضا شوید.

البته روش دیگری نیز برای ورود به متاورس وجود دارد. از آن جمله خرید ابزار هایی است که به وسیله پروتکل های آنها می توانید به این دنیای مجازی وارد شوید. به عنوان مثال، Metakey یک پلتفرم است که مالک زمین در چندین جهان مجازی است. آنها دارای یک NFT هستند که به دارنده اجازه می دهد تا به زمین متاورس Metakey دسترسی داشته باشد. Metakey همچنین دارای دنیای مجازی خاص خود به نام New Ganymede است که به عنوان خانه ای برای برند و جامعه، اثبات بینش و پلی برای درخشان ترین جهان های metaverse عمل می کند.

 

 

 

متاورس در گیفت استاپ

 

هزینه ورود به metaverse چقدر است؟

 

هزینه ورود به متاورس به این بستگی دارد که شما قصد استفاده از کدام پلتفرم را دارید. همچنین زمانی که در آن فضا هستید قصد انجام چه کاری را دارید. در برخی از فضا های مجازی metaverse قدم زدن رایگان است، اما در صورتی که قصد دارید در یک رویداد شرکت کنید باید یک قطعه زمین دیجیتالی را بخرید یا اینکه ماموریت های درون بازی را بر عهده بگیرید و انجام دهید. این کار ها نیاز به مقداری پول دارند. برای قدم زدن و تعامل با افراد دیگر در دنیای مجازی، معمولاً به یک آواتار نیاز دارید. اینها برای شما هزینه برمی دارد. حداقل هزینه ای که می پردازید هزینه های گاز است. قیمت یک آواتار Decentraland 100 MANA به اضافه بنزین است و برای NFT Worlds، باید 0.4 ETH هزینه کنید تا آواتار خود را برش دهید.

خوبی خرید زمین در دنیای مجازی متاورس این است که همیشه مال شما خواهد ماند. این زمین به شکل یک NFT است، بنابراین نمی توان آن را کپی کرد یا به سرقت برد (مگر اینکه قربانی یک سوء استفاده شده باشید).  هنگامی که صاحب زمینی در metaverse شدید، می توانید دنیای کوچک خود را برای بازدید مردم ایجاد کنید. به ‌عنوان یک ایجاد کننده، اگر مردم چیزی را که می‌فروشید بخرند، می‌توانید درآمد کسب کنید.

 

متاورس در گیفت استاپ

در metaverse چه کاری می توانید انجام دهید؟

 

پلتفرم های متاورس کمی متفاوت هستند. برخی برای بازی ساخته شده اند و برخی دیگر بر آموزش تمرکز دارند. برخی از بخش‌های metaverse ویترین فروشگاه‌های دیجیتالی هستند که شرکت ‌ها در آن تبلیغات کرده و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. شما می توانید در کنفرانس ها، نمایش های مد، جلسات کاری، رویداد های ورزشی و مسابقات شطرنج در داخل metaverse شرکت کنید. بسیاری از برندهای معروف web2 در مورد حمایت از این فناوری و یا حتی ساخت metaverse خود صحبت کرده اند. یکی از مورد انتظارترین ها خود شرکت دیزنی است.

جدای از محدودیت‌های آشکاری که با عدم حضور فیزیکی کاربران ایجاد می‌شود، به نظر می‌رسد تنها محدودیت در آنچه که مردم می‌توانند در متاورس انجام دهند، تخیل جمعی است. احتمالات تقریباً نامحدود هستند و پنج تا ده سال آینده زمان هیجان انگیزی برای این فضای مجازی خواهد بود زیرا مردم مسائل را با این فرم آزمایش می کنند. یکی از ویژگی‌های مشترک همه دنیا های مجازی این است که سعی در جذب مخاطب دارند. بهترین راه برای انجام این کار، ارائه سرگرمی است. بنابراین در تئوری، metaverse باید مکانی سرگرم‌کننده و پر جنب و جوش باشد، جایی که هر کسی بتواند جایگاه خود را در آن پیدا کند.

 

در صورتیکه نیازمند خرید گیفت کارت اپل ارزان و فوری هستید، کلیک کنید

 

 

 

متاورس چگونه کار می کند؟

 

این موضوع بخش هیجان انگیز ماجراست. متاورس یک دنیای مجازی، پر از عناصر شگفت انگیز است. تمامی کاربران آواتار های منحصر به خود را دارند که هر کدام عملکرد ویژه خود را دارند. فضا های زیادی در آن وجود دارد. metaverse می تواند تنظیمات VR و بازی را انجام دهد. به عنوان مثال، می تواند بازی هایی مانند World of Warcraft و Fortnite را در خود جای دهد. می توان از طریق آواتار در این بازی ها شرکت کرد. حتی می توان به سادگی به عنوان یک دنیای مجازی، از طریق یک صفحه، با استفاده از آواتارها به آن دسترسی داشت.

 

متاورس در گیفت استاپ

آیا متاورس ارز دیجیتال خودش را دارد؟

 

بله، متاورس ارزهای دیجیتال خود را دارد. اما هر دنیای مجازی دنیای خاص خود را دارد و ارزش آنها متفاوت است.شما می توانید فهرست بهترین سکه های  metaverse را پیدا کنید، می توانید از طریق آن متوجه شوید، کدام یک نقطه خوبی برای شروع یک سرمایه گذاری خوب است. مانند همه ارزهای دیجیتال، ارزش توکن‌ های بومی در دنیای مجازی بالا و پایین می‌رود. در اوج بازار گاوی در نوامبر 2021، قیمت توکن در Decentraland و The Sandbox به ترتیب 5.85 دلار و 8.40 دلار بود. اکنون اگر قیمت های MANA و SAND را بررسی کنید، خواهید دید که چقدر کاهش یافته است.

 

خرید گیفت کارت

چرا metaverse بر روی بلاکچین ساخته شده است؟

 

برای اینکه یک متاورس غیر متمرکز باشد نیاز به یک شبکه باز است تا هر آنچه را که یک فرد، به عنوان مالک می خرد، می فروشد یا مبادله می کند، به طور جمعی تایید کند. اینجاست که بلاکچین وارد عمل می شود. در حقیقت بلاکچین یک دفتر کل توزیع شده از سوابق است که هیچ نهاد واحدی آن را کنترل نمی کند و هیچ کس نمی تواند به طور یکجانبه آن را بازنویسی کند. همه اعضا، با هم، شبکه تایید کننده ها را شکل می دهند.

این سیستم متکی بر اعتماد نیست، بلکه بر اطمینان ریاضی استوار است.  نکته مهم در مورد metaverse این است که برای بازی در هزاران دنیای مجازی مختلف فقط به یک کیف پول web3 نیاز دارید که هویت دیجیتالی شماست. می توانید یاد بگیرید که چگونه یک کیف پول web3 را تهیه کنید و از آن به عنوان پاسپورت خود برای metaverse استفاده کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !