گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
بازی ولورانت

هر آنچه باید درباره بازی ولورانت بدانید!

بازی ولورانت یک بازی هیجان انگیز و فوق العاده است که در حال حاضر نسخه کامپیوتری آن در دسترس است


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بازی ولورانت چیست؟

 

بازی ولورانت، در ابتدا در اکتبر 2019 با نام Project A معرفی شد و توسعه دهنده League of Legends، Riot Games، چند ماه بعد آن را به طور رسمی با نام Valorant معرفی کرد. این بازی، تا حدودی یک بازی پست مدرن است که عناصر Overwatch، Counter-Strike: Global Offensive و البته League of Legends را با هم ترکیب می کند.

بازی ولورانت، یک تیراندازی اول شخص چند نفره 5 در 5 (FPS) است که در آن یک تیم حمله می کند و تیم مقابل دفاع می کند. حالت اصلی این بازی ( (Search and Destroy، بسیار شبیه به CS:GO است. هدف تیم مهاجم این است که یک بمب (به نام سنبله) کار گذاشته و آن را منفجر کند، در حالی که تیم مدافع سعی می کند آن را خنثی کند. صرف نظر از اینکه سنبله کاشته شود یا نه، اگر یک تیم، قبل از اجرایی شدن شرط پیروزی از بین برود، تیم مقابل برنده خواهد شد. مسابقات این بازی 25 راند دارد که هر راند 100 ثانیه طول می کشد.

اولین تیمی که در 13 راند پیروز شود در مجموع، برنده مسابقه است. در ابتدای دور، شما 30 ثانیه برای خرید سلاح و تجهیزات، برای آن دور فرصت خواهید داشت. اگر در یک دور بمیرید، باید تا دور بعدی منتظر بمانید تا دوباره رشد کنید. این حالت بازی اصلی را می توان در مسابقات رتبه بندی نشده یا رتبه بندی شده بازی مشاهده کرد.

در سایت گیفت استاپ می توانید نسبت به تهیه گیفت کارت با گارانتی معتبر براحتی اقدام نمائید و از بازی های جذاب روز دنیا لذت ببرید.

 

بازی ولورانت

 

فرمول بازی ولورانت

 

بازی ولورانت، دقیقاً مانند بازی CS:GO's Defuse می باشد، اما Riot تغییری در فرمول آن ایجاد کرده است. علاوه بر خرید اسلحه، در ابتدای هر دور یک نماینده را نیز انتخاب خواهید کرد. هر عامل یک توانایی دارد، از شفا دادن متحدان گرفته تا ایجاد دیوارها تا ناکجا آباد. با توجه به اینکه Valorant رویکردی مبتنی بر MOBA برای Agents دارد، اگر می‌خواهید در یک مسابقه برنده شوید، حتما به گسترش توانایی ‌ها نیاز خواهید داشت.

با این حال، توجه داشته باشید که در ابتدای دور باید برخی از توانایی ها را خریداری کنید. از زمان عرضه، Valorant حالت بازی Spike Rush را نیز اضافه کرده است. این حالت سریعتر بوده و بهترین حالت هفت راندی است که در آن هر مهاجم به یک سنبله مجهز است و همه بازیکنان دارای سلاح هستند و تمام توانایی ها را دارند. فصل‌ های Valorant به عنوان Acts شناخته می‌شوند که هر کدام افزودنی ‌های جدیدی از جمله Agents، نقشه‌ ها و حالت‌ های جدید را به بازی اضافه می‌کنند.

 

Valorant روی چه پلتفرمی است؟

 

بازی ولورانت، در حال حاضر یک بازی انحصاری PC است. Trevor Romleski، طراح بازی اصلی شجاع،تأیید کرده است که "تمرکز در حال حاضر بر روی رایانه شخصی است." روملسکی همچنین گفته است، تیم او، فرصت‌ های جدید را برای پلتفرم‌ های دیگر بررسی می کند. در حال حاضر، تنها راه بازی Valorant روی رایانه شخصی است. اما اگر بازی موفق باشد، احتمالاً در آینده برای PS4 و Xbox One پورت نیز طراحی خواهد شد. شاید حتی شاهد انتشار آن در PS5 و Xbox Series X نیز باشیم.

 

بازی ولورانت

 

آیا بازی ولورانت جعبه های لوت دارد؟

 

بازی ولورانت هیچ لوت باکسی ندارد. بازیکنان می توانند اسلحه بخرند. آنها به جای جعبه های لوت به وسیله فروشگاه توزیع می شوند. اگر می‌خواهید یک ‌جا دسته‌ای از پوسته ‌ها را بخرید، فروشگاه بسته‌ هایی نیز دارد که پوسته ‌ها را حول یک موضوع مرکزی بسته‌ بندی می‌کند که با خرید گیفت کارت ولورانت یا خرید گیفت کارت ریوت اکسس امکان پذیر است.

 

آیا Valorant پاس جنگ دارد؟

 

در بازی ولورانت، اگر پاس جنگ داشته باشید، با بازی بیشتر، جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد. هر پاس با هر Act جدید تازه ‌سازی می‌شود.

 

الزامات سیستم برای بازی ولورانت چیست؟

 

بازی ولورانت، مانند سایر شوترهای رقابتی، دارای مشخصات سیستم بسیار پایینی است. هر ماشین مدرنی می‌تواند با سرعت 144+ فریم در ثانیه بازی را از بین ببرد، در حالی که سیستم ‌های قدیمی‌ تر باید همچنان سرعت 60 فریم در ثانیه را حفظ کنند. ما به طور قطع نمی دانیم که مشخصات بر اساس چه وضوح یا کیفیت گرافیکی است، بنابراین اگر سیستم قدیمی تری دارید، ممکن است مجبور شوید کیفیت یا وضوح خود را کاهش دهید. در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی را آورده ایم.

 

قبل از رسیدن به CPU و GPU، برای اجرای Valorant حداقل به این مشخصات نیاز دارید.

 

• سیستم عامل: ویندوز 7-10 64 بیتی

• رم: 4 گیگابایت

• حافظه ویدیویی: 1 گیگابایت

• حداقل مشخصات سیستم ~ 30 فریم در ثانیه

• پردازنده: Intel Core 2 Duo E8400

• پردازنده گرافیکی: Intel HD 4000

• مشخصات سیستم توصیه شده ~ 60 فریم در ثانیه

• پردازنده: Intel i3-4150

• پردازنده گرافیکی: GeForce GT 730

• مشخصات سیستم پیشرفته - 144+ فریم در ثانیه

• CPU: Intel Core i5-4460

• پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 1050 Ti

 

 بازی ولورانت

 

آیا بازی ولورانت حالت های بازی بیشتری خواهد داشت؟

 

در حال حاضر تنها حالت های بازی ولورانت، حالت جستجو و نابودی، شبیه به CS:GO و حالت Spike Rush هستند. تیم سازنده Valorant در سابقه خود اعلام کرده است که روی سایر حالت های این بازی نیز کار می کند.

 

در بازی Valorant چند نقشه و عامل وجود دارد؟

 

به عنوان یک بازی تیراندازی تاکتیکی، بازی ولورانت هیچ کمبودی در میدان های جنگ و شخصیت ها برای انتخاب ندارد. این بازی تاکنون دارای چهار نقشه به نام‌های Ascent، Bind، Haven و Split است. هر نقشه دارای نقاط منحصر به فرد مورد علاقه و طرح چالش برانگیز خود است. در حال حاضر Riot پروتکل اضافه کردن عوامل جدید را اعلام نکرده است.

Riot می‌تواند به شما اجازه دهد عوامل جدیدی را به صورت رایگان خریداری کنید یا آنها را به عنوان بخشی از ارتقاء ارائه می دهد، مانند کاری که با پاس نبرد افسانه ‌های Apex انجام دادند. هدف هر نقشه در Valorant یکسان است، که باعث می شود بدون توجه به جایی که بازی می کنید، هدف خود را پیدا کنید. شما همیشه این فرصت را خواهید داشت که تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید مواد منفجره دشمن خود را با دقت غیرفعال کنید یا با بمبی که دارید به آنها حمله کنید.

 عوامل بازی ولورانت در یکی از چهار کلاس قرار می‌گیرند که هر کدام توانایی‌های مرتبطی را دارند. کلاس Duelist که شامل Jett، Phoenix، Raze و Reyna است و یک کلاس حمله خط مقدم است. کلاس Initiator در پشت صحنه کار می کند تا اطلاعاتی را پیدا کند که به گیم پلی کمک می کند. این عوامل عبارتند از Breach و Sova. کلاس Controller یک متخصص پشتیبانی تهاجمی است که شامل Brimstone، Omen و Viper است. در نهایت، Sage و Cypher هر دو سنتینل هستند، یک کلاس تانک دفاعی.

در مقایسه با سایر بازی‌های محبوب چند نفره آنلاین، بازی ولورانت به جای PUBG و Fortnite شباهت ‌های بیشتری با بازی ‌هایی مانند CS:GO دارد. مشابه CS: GO، در اینجا یک تیم حمله می کند و تیم دیگر دفاع می کند. تیم دفاعی یک بمب کار می گذارد و سپس سعی می کند تیم مهاجم را از خنثی کردن آن باز دارد. تیم ها می توانند پس از 3 راند بین حملات و دفاع تعویض شوند.

 

Riot Games چگونه بازی جوانمردانه را تضمین می کند؟

 

برای حفظ یکپارچگی رقابتی بازی و جلوگیری از تقلب، سیستم ضد تقلب Riot Games به نام Vanguard در طول گیم پلی وارد عمل می شود. این سیستم می‌تواند از هک ‌های سرعت (که به بازیکنان اجازه می‌دهد سریع‌تر از دیگران حرکت کنند) و هک دیواری (زمانی که بازیکنان می‌توانند حریفان را از طریق دیوار ببینند) جلوگیری کند. توسعه‌دهنده در حال کار بر روی افزودن قفل ‌های هدف (خود به خود به سمت دشمن قفل می‌کند) و ربات‌ های فعال (به‌طور خودکار به سمت دشمن شلیک می‌کند) به Vanguard می باشد.

 

بازی ولورانت

 

نقشه ها در Valorant چگونه کار می کنند؟

 

در بازی ولورانت پنج نقشه بازی (Haven، Bind، Split، Ascent و Icebox) در یک سیستم مبتنی بر خط کار می کنند. در نگاه اول متفاوت به نظر می رسند، اما هر کدام از یک ساختار پیروی می کنند. دراین بازی مرورهای نقشه و فراخوان‌ های خود را باید بیاموزید. انجام این کار قبل از ورود به سرور باعث می شود هم تیمی های خود را از مکان دشمنان مطلع کنید و مهم تر از همه، نیازی نیست توجه خود را از بازی منحرف کنید! قبل از اینکه وارد بازی شوید، با هر نقشه و پیام ‌های تبلیغاتی آن آشنا شوید. همچنین مسیر های ورودی و خروجی Reactor Sites را بشناسید زیرا این موضوع به شما کمک می‌کند بفهمید که به عنوان یک مهاجم کجا را هدف قرار دهید و کجا را به عنوان مدافع نگه دارید.

در بازی ولورانت اگر بتوانید پیش‌بینی کنید که دشمن روی نقشه کجا را هدف قرار می‌دهد یا قصد نگه داشتن کدام بخش ها را دارد، یک قدم جلوتر از بازی خواهید بود و انجام قتل ‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود. شما باید استراتژی خود را به گونه ای تنظیم کنید که با نحوه بیرون آمدن آن مطابقت داشته باشد. برخی از نقشه‌ها پویا هستند به این معنا که می‌توانید در یک چشم به هم زدن از یک منطقه به منطقه دیگر، از راه دور منتقل شوید.

 

بازی ولورانت

 

مشکلات بازی ولورانت چیست؟

 

بلافاصله پس از پخش زنده بازی ولورانت، گیمرها در چندین منطقه از طریق رسانه های اجتماعی سعی کردند تا خرابی های مکرر بازی را گزارش دهند. طبق برخی گزارش‌ها، Riot Games مجبور شد بازی را ابتدا در اروپا و سپس در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تعمیر و نگهداری تعطیل کند. بسیاری از کاربران حتی گزارش دادند که قادر به دسترسی به پاس های نبرد Valorant خود نیستند. این موارد شامل مواردی است که بازیکنان می توانند با پیشرفت بازی قفل آنها را باز کنند.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !