گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
هر آنچه باید در مورد بازی Minecraft بدانید

هر آنچه باید در مورد بازی Minecraft بدانید

بازی Minecraft یک بازی جذاب و هیجان انگیز است که برای رده های سنی مختلف مناسب است. این بازی مهارت های ویژه ای را نیز به بازیکنان آموزش می دهد.


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

بازی Minecraft یک بازی کامپیوتری است  که در محیط آن بازیکنان قادر هستند محیط اطرافشان را به وجود آورند یا آنها را تغییر دهند و حتی از بین ببرند. این بازی کامپیوتری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی ها به شمار می رود. در این مقاله حقیقت های شگفت انگیزی را در مورد این بازی برای شما بیان خواهیم کرد تا بتوانید Minecraft خود را به وجود آورید.

 

بازی Minecraft یک بازی تاریخی بسیار جذاب برای کودکان می باشد که به طور بالقوه کد نویسی را نیز به آنها می آموزد. در این بازی ویدئویی پیکسلی، بازیکنان قدرت ساختن، کاوش، تخریب و زنده ماندن را دارند. بازی شگفت انگیز و جذاب Minecraft برای هر سنی قابل دریافت است. فقط ویدئو های بازی Minecraft نیست که برای افراد جالب است بلکه ویدئو های Minecraft YouTube نیز برای آن وجود دارند.

برای استقاده از این بازی جذاب میتوانید با خرید گیفت کارت در پلتفرم های مختلف از آن براحتی استفاده کنید.

 

بازی Minecraft

راهنمای سن بازی های Minecraft

 

بازی Minecraft پر فروش ترین بازی ویدئویی است که مستقلا توسعه پیدا کرد و انتشار یافت. این بازی قادر است خلاقیت، هندسه و حتی زمین شناسی را در کودکان پرورش دهد چرا که اساس این بازی ساختن بلوک های تخیلی است. در اینجا نسخه های مناسب این بازی برای سنین مختلف را بیان می کنیم.

 

به دلیل پیچیدگی، خشونت خفیف و جامعه آنلاین، بازی Minecraft را برای کودکان ۸ سال به بالا توصیه می شود. 

 

بازی Minecraft  8 ساله

 

بازی Minecraft بازی با محیط باز، مبتنی بر اکتشاف و خلقت است. بازیکنان می توانند اقلام و ساختمان ها را از ابتدا با استفاده از موادی که از دنیای اطراف خود برداشت می کنند ایجاد کنند. با توجه به کارت سفید برای مجسمه سازی، بچه ها می توانند تقریباً هر اثر دلخواه خود را در این فضای سه بعدی، در حین کار برای رسیدن به اهداف ساده یا چندین فرصت امتحان کنند. این بازی مهارت های کار گروهی را به کودکان می آموزد. این نسخه از بازی بر روی پلتفرم های لینوکس، مک، ویندوز، ایکس باکس 360 قابل اجراست.

 

 

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس با گارانتی معتبر، کلیک کنید

 

 

بازی Minecraft - Pocket Edition شامل نسخه موبایلی این بازی هیجان انگیز است که بر روی دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPad، Android، Kindle Fire قابل نصب است. در این نسخه از بازی، بازیکنان تا هنگام استخراج منابع مناسب قادر هستند به ساختن چیز های مختلف ادامه دهند.

 

بازی Minecraft

بازی Minecraft  10 ساله

 

گرچه بازی Minecraft شامل ساخت داستان ها در طی پیشروی بازی است، اما در برگیرنده حالت Story (داستانی)  که در آن شخصیت ها داستان را برای بچه ها روایت می کنند، می باشد. این بازی پیام ‌های مثبتی در مورد کار تیمی و دیپلماسی به بازیکنان ارائه می‌دهد و منحنی یادگیری آن به اندازه نسخه اصلی سخت نیست. Minecraft مجموعه ای از چالش ها و فرصت ها را برای والدین نیز دارد. یادگیری زبان، کشف جنبه های بازی و نکاتی در مورد مدیریت زمان بازی برای کودکان از جمله این چالش ها می باشد. این نسخه از بازی بر روی پلتفرم هایی نظیر مک، نینتند و Wii U، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، ویندوز، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و آیفون قابل اجراست.

 

بازی Minecraft در یوتیوب

 

بازی Minecraft به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین قادر به استفاده از آن هستند. این بازی امکانات زیادی دارد، از آنجایی که تمامی ویدئو های موجود در یوتیوپ برای کودکان مناسب نیستند در اینجا برخی از بازی های مناسب کودکان و نوجوانان در این پلتفرم را به شما معرفی می کنیم.

یکی از برنامه هایی که از بازی Minecraft الهام گرفته است. برنامه Wonder Quest (مناسب برای سن 6+) می باشد. شخصیت اصلی آن از دیگر موفقیت های اینترنتی خالق جوزف گرت، Stampylonghead است. این ویدئوها با ترکیب کمدی، ماجراجویی و محتوای آموزشی باکیفیت، کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد، زیرا تلاش‌ های قهرمانان آن برای خنثی کردن نقشه یک شرور و بازگرداندن مجموعه‌ای از جواهرات به شهرشان انجام می‌شود. این برنامه درس های اجتماعی مانند همکاری، مهربانی و استقامت را به بازیکنان می آموزد.

بازی های دیگری که به سبک بازی Minecraft طراحی شده اند عبارتند از Blox 3D Junior (مناسب سن 5 ساله). این برنامه محیطی سه بعدی دارد که قدرت و تفکر کودکان را تقویت می کند. برنامه اکتشافی دیگری که برای کودکان 6 ساله طراحی شده The Robot Factory توسط Tinybop می باشد.این بازی خلاقیت و تجربه طراحی کودکان را تقویت می کند. بازی دیگر Toca Builders می باشد که سبک sandbox را ارائه می دهد که در آن بچه ها می توانند دنیاها را بسازند. در این بازی برداشتن و بازی کردن از Minecraft آسان تر است و هیچ جنگ و هیولایی در محیط آن وجود ندارد.

 

بازی Minecraft

 

حقایق جالب در مورد بازی Minecraft

 

در این بخش از مقاله قصد داریم حقایق شگفت انگیزی را در مورد بازی Minecraft بیان کنیم. با ما همراه باشید.

جالب است بدانید اولین نسخه بازی Minecraft طی 6 روز ساخته شد. این بازی توسط طراح و برنامه نویس سوئدی Markus Persson (که طرفداران آن را به نام Notch می شناسند) ساخته شده است. او قصد داشت Minecraft اجازه کاوش رایگان و ارگانیک در فضای مجازی  را برای شرکت جدیدش، Mojang AB فراهم کند. نسخه کامل Minecraft در 18 نوامبر 2011 تکمیل شد و پس از آن برای اولین بار منتشر شد و در جهان شناخته شد. آنچه به عنوان Minecraft شناخته می شود در ابتدا بازی Cave نامیده می شد.

 صداهایی که Ghast ها در بازی Minecraft  تولید می کنند صدای یک گربه است که از خواب بیدار می شود. همان گربه روزنفلد دانیل 'C418' تهیه کننده موسیقی Minecraft که به طور تصادفی در حال بیدار شدن از خواب ضبط شده است. جالب است بدانید بازی Minecraft از دیگر بازی های رایانه ای شناخته شده مانند Dungeon Keeper، RollerCoaster Tycoon، Infiniminer و Dwarf Fortress الهام گرفته است.

 

بازی Minecraft

 

چیزهایی که در طول سالها تغییر کردند

 

بازی Minecraft  ابتدا در سال 2009 ساخته شد، اما به مرور تغییرات غیرمنتظره ای در آن ایجاد شد. برخی از اهداف اولیه بازی مطابق با برنامه نبودند، اما گمان می کنیم دانستن آنها برای شما بسیار جالب باشد.

در بازی Minecraft  یک خزنده در ابتدا قرار بود خوک باشد. پرسون هنگام وارد کردن کد، ارتفاع و طول یک خزنده را به اشتباه تغییر داد. اندرمن اصلی در این بازی چشمان سبز داشت. اوباش از سرزمین Ender در حال حاضر چشمان ارغوانی دارند و فقط زمانی حمله می کنند که توسط یک بازیکن عصبانی شوند.

نکته دیگری که در بازی Minecraft  تغییر پیدا کرد میز کاردستی است که بازیکنان در آن تعدادی آیتم و بلوک ایجاد می‌کنند، قبلا میز کار نامیده می‌شد.

 

بازی Minecraft

حقایقی که از دانستن آنها شگفت زده خواهید شد

 

در مورد بازی Minecraft  حقایق جالب توجه زیادی وجود دارد که حتما از شنیدن آن غافلگیر خواهید شد. مالکیت بازی Minecraft  با مبلغ 2.5 میلیارد دلار (1.9 میلیارد پوند) در سال 2014 توسط مایکروسافت خریداری شد. یکی از این موارد  جالب این است که در این بازی یک بلوک 1 متر مکعب است (به اندازه مکعبی که 1 متر طول، 1 متر عرض و 1 متر ارتفاع دارد). آواتار پرسون در بازی تنها کسی است که وقتی می میرد یک سیب از درخت می افتد. در این بازی خزنده ها از اوسلوت ها می ترسند (گربه های وحشی که منفعل هستند، اما در Minecraft به جوجه ها حمله می کنند).

 به طور معمول، در بازی Minecraft گروه های زامبی متخاصم در طول روز می سوزند. خیلی از افراد فکر می کنند که Minecraft بی نهایت است و بازیکنان می توانند به جست و جو های بی شماری در دنیای خود ادامه دهند. با این حال، اگر بازیکنی این کار را انجام دهد، در نهایت به "مرز جهانی" می رسد، جایی که نمی تواند بیشتر از آن پیش برود. مرز جهانی چندین لایه برای جلوگیری از عبور بازیکنان دارد. پس از عبور از دو لایه اول، بازی از کار می افتد.

 

بازی Minecraft

خرید گیفت کارت

آمار های Minecraft

 

نکته قابل توجه در بازی Minecraft این است که هر ماه حدود 126 میلیون نفر این بازی را انجام می دهند. تا به حال بیش از 200 میلیون نسخه از Minecraft در سراسر جهان فروخته شده است. آموزش Minecraft برای نوجوانان 13 ساله در دبیرستان ویکتور رایدبرگ در استکهلم، سوئد اجباری است. گفته می شود به این دلیل است که Minecraft به آموزش برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی برای آینده و مسائل زیست محیطی کمک می کند. در این بازی یک روز معادل 20 دقیقه در دنیای واقعی است.

 یک کپی مقیاس از کل کشور دانمارک در بازی Minecraft ایجاد شده است. این کار توسط Simon Kokkendorf و Thorbjorn Nielsen از آژانس Geodata دانمارکی انجام شد. بهتر است بدانید نادرترین آیتم در Minecraft تخم اژدها است. این آیتم فقط زمانی ظاهر می شود که اژدهای Ender شکست بخورند، در این مرحله، تخم اژدها در پورتال خروج ظاهر می شود. اگر هیچ بلوک هوایی برای تله پورت وجود نداشته باشد، ممکن است تخم مرغ استخراج شود. بعد از تخم اژدها، بلوک سنگ الماس، بلوک سنگ زمرد و بلوک پشم صورتی از نادرترین مواردی هستند که در بازی استخراج می شوند. در این بازی می توان از چوب ماهیگیری برای قلاب کردن ماهی های بیشتر استفاده کرد! 

در بازی Minecraft شش نوع اوباش وجود دارد: اوباش سودمند، اوباش رئیس، اوباش متخاصم، اوباش خنثی، اوباش قابل رام و اوباش منفعل. همه اوباش ها مضر نیستند. اوباش Utility برای محافظت از روستاییان و بازیکنان در بازی در برابر اوباش متخاصم ایجاد شده اند. Iron Golem و Snow Golem نمونه‌هایی از اوباش ابزار هستند.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !