گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
دانستنی های final fantasy XIV

دانستنی های final fantasy XIV

final fantasy XIV پر از ماجراجویی های هیجان انگیز، با شخصیت هایی رعب آور است. این بازی بسیار سرگرم کننده است و بازیکنان را راضی نگه می دارد.


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

final fantasy XIV  یک ماجراجویی گسترده است. این بازی با حوادث دلهره آوری که دارد بسیار غنی، متنوع، دقیق و سرگرم کننده است. در آگوست 2013، A Realm Reborn : final fantasy XIV  در سرتاسر جهان برای مایکروسافت، ویندوز و پلی استیشن 3 منتشر شد. این بازی یک فعالیت آنلاین چند نفره انبوه است و هنوز هم قوی در عرصه، حضور دارد.  final fantasy XIV  در حال حاضر برای PS5، PS4، PC و macOS در دسترس است و در هر به روزرسانی گسترش می یابد. Endwalker :final fantasy XIV  نه تنها آخرین الحاقیه این بازی است، بلکه قرار است هیجان‌انگیزترین الحاقیه نیز باشد، زیرا حماسه Hydaelyn و Zodiark که هشت سال از عرضه آن می‌گذرد را به پایان می‌رساند.

وب ‌سایت final fantasy XIV  عنوان کرده است Endwalker داستان هیدلین و زود یارک را در مراحل ساخت به نتیجه می‌رساند. پیدا کردن اسرار آنها و غلبه بر چالش‌ هایشان شاهکار بزرگی است. با انتشار Endwalker مجموعه ای از محتوای جدید ارائه می شود. با انتشار آن مشاغل جدیدی نظیر Sage و Reaper، سیاه چاله های چالش برانگیز جدید و حمله های جدید با سختی های بالا به نام Pandæmonium در انتظار بازیکنان است. همچنین در این به روزرسانی ها دو قبیله جدید به نام Arkasodara و Loporrits  اضافه می شوند که اولی هم از نظر قامت و ظاهر شبیه به مرید بزرگ است، در حالی که دومی موجودات اسرارآمیزی هستند که گفته می شود شباهت های زیادی با موجودات افسانه ای دارند که از ماه به قلمرو بازی سفر کرده اند. خبر خوب در مورد final fantasy XIV  این است که در حال حاضر دارای 24 میلیون بازیکن ثبت شده در سراسر جهان است. 

اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن را دارید میتوانید آن را با گارانتی معتبر و تضمینی از سایت گیفت استاپ خرید کنید.

 

 

معرفی final fantasy XIV 

 

هر آنچه باید درباره Endwalker :final fantasy XIV بدانید

 

سوالی که ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که چگونه به final fantasy XIV دسترسی داشته باشیم یا از کجا آن را شروع کنیم؟ ورود به Final Fantasy XIV Endwalker Early Access  ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را برای پلتفرم دیجیتالی مورد نظر خود پیش خرید کنید، کدی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از طریق سایت رسمی به مرحله دسترسی اولیه final fantasy XIV Endwalker برسید. 

مانند به روزرسانی های قبلی final fantasy XIV ، Endwalker سطوح مختلفی را برای بازیکنان در نظر می گیرد و به بازیکنان اجازه می دهد تا به تمام قله های جدید قدرت برسند و طیف وسیعی از توانایی های جدید را در فرآیند بازی به دست آورند. Final Fantasy XIV Endwalker سقف سطوح را از 70 به 80 افزایش می دهد. که نشان دهنده انبوهی از ماجراجویی های اضافی است که باید انجام شود.

 

هر آنچه باید درباره Endwalker :final fantasy XIV بدانید 

 

مشاغل جدید در Final Fantasy XIV Endwalker

 

چهارمین DLC  در final fantasy XIV  دو شغل جدید را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. یکی از این مشاغل Sage است که بر درمانگری تمرکز دارد و شغل دوم Reaper است که  بر DPS متمرکز می باشد. با استفاده از مجموعه ای از کانون های پرنده، Sage نه تنها قادر به ایجاد شفای انبوه برای گروه است، بلکه می تواند با قدرت جادویی قوی خود، آسیب زیادی  را به دشمنان وارد کند. در بخش های دیگر، کار جدید Reaper سرعت کشنده را با حملات پر سر و صدای جادویی ویرانگر ترکیب می‌کند و آنها را به یکی از قوی‌ترین فروشنده ‌های خسارت در میان تمام مشاغل موجود در Endwalker تبدیل می‌کند.

final fantasy XIV Endwalker علاوه بر افزایش سقف سطوح و دو شغل جدید برای بازیکنان، دارای سه حوزه کاملاً جدید است. محفظه وسیعی از دانش و اختراع که به دقت حفظ شده است، Labyrinthos در زیر شرلایان قدیمی قرار دارد و حاوی انبوهی از اسرار است که قهرمانان می توانند کشف کنند.گارلمالد ،پایتخت پرافتخار قبلی که پیش از این مقر امپراتوری غنی ماگیتک در مناطق شمالی بود، به دلیل یک جنگ داخلی ویرانگر  به طرزی مهیبی، ویران می شود. گارلمالد در final fantasy XIV زندگی بی ثمری دارد و ثونیر نقطه مقابل این شخصیت است.

 

مشاغل جدید در Final Fantasy XIV Endwalker 

با خرید اشتراک پلی استیشن از سایت گیفت استاپ میتونین از بازی لذت ببرین.

حملات جدید در final fantasy XIV Endwalker

 

دو حمله کاملاً جدید در final fantasy XIV Endwalker وجود دارد که حتی سخت‌ترین گروه بازیکنان را آزمایش می‌کند. اولین مورد، حمله جدید اتحاد «افسانه ‌های قلمرو» است که بازیکنان را موظف می‌کند تا قدرت و هوش تاکتیکی خود را با هم ترکیب کنند تا با دوازده موجود الهی که بر Eorzea تسلط داشته‌اند، مقابله کنند. مرحله بعدی یک حمله در سطح بالا به نام "Pandemonium" است . یک چالش جدید مرموز که در آن گروهی از قهرمانان در زیر خاک فرود می آیند تا با شر، هرج و مرج  باستانی قرون گذشته روبرو شوند.

 

آموزش برخی از تنظیمات مورد نیاز 

 

در final fantasy XIV از مسیر "Visit Another World Server" گزینه  aetheryte در Limsa Lominsa، Ul'dah یا Gridania  پیش بروید. سپس می توانید دنیایی را که می خواهید بازدید کنید، انتخاب کنید. سپس به طور خودکار به آن بخش منتقل می شوید. بهترین راه برای ایجاد گیل در این بازی، از طریق شاگردان دستی و شاگردان سرزمین، موجود در بازی است. برای کنترل کردن پینگ در این بازی، باید آدرس IP سرور خود را پیدا کنید، خط فرمان را در رایانه شخصی خود باز کنید و این را وارد کنید: PING [آدرس IP].

شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک مربی PvE  در final fantasy XIV عبارتند از:

 

• 1000 سیاه چاله، حمله یا آزمایش را کامل کنید

• 1500 پاداش بازیکن دریافت کنید

• یک تلاش نقش تانک سطح 80 را کامل کنید

• یک تلاش برای نقش شفا دهنده سطح 80 را کامل کنید

• یک تلاش نقش DPS سطح 80 را کامل کنید

برای اینکه در final fantasy XIV یک مشاور تجاری باشید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

• 300 مورد کلکسیونی، را جمع کنید 

• کاردستی 100 مورد کلکسیونی را کامل کنید

• در مقام شاگرد دستی به سطح 80 برسید

• در مقام شاگرد سرزمین به سطح 80 برسید

 

در final fantasy XIV تنها زمانی، قفل پرواز را باز می‌کنید که قسمت «سلاح نهایی» را در A Realm Reborn به پایان برسانید. برای انتخاب مبلمان مورد نظر می توانید از منوی اجتماعی به Housing بروید و Indoor Furnishing را انتخاب کنید. سپس می توانید مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و به نقطه مورد نظر خود حرکت دهید. همچنین شما می توانید مواد را به دو روش ترکیب کنید: از طریق Materia Melder NPC یا خودتان این کار را انجام دهید. داشتن Materia Melder که این کار را برای شما انجام دهد با هزینه ای همراه است اما نیازی به ارتقا سطح ندارد. برای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، باید کوئست Walking Spirit را تکمیل کنید. پس از تکمیل کوئست، قابلیت Materia Melding  برای شما باز خواهد شد.

 

حملات جدید در final fantasy XIV Endwalker

 

 در final fantasy XIV چگونه یک شکلات را تغذیه کنیم؟

 

برای این کار Chocobo خود را در Chocobo Stable قرار دهید، سپس گزینه ها را باز کنید و گزینه Tend my Chocobo را انتخاب کنید. حال منوی جدیدی با گزینه Feed my Chocobo دریافت خواهید کرد. می توانید به آنها میوه ها یا سبزیجات مختلف بدهید.

 

در final fantasy XIV چگونه به یک شرکت بزرگ بپیوندیم؟

 

پس از تکمیل ماموریت های داستان اصلی در final fantasy XIV در حدود سطح 20، این شانس را خواهید داشت که به یک شرکت بزرگ بپیوندید. شما می توانید انتخاب کنید که به کدام شرکت بپیوندید و در نهایت می توانید به سایر شرکت های بزرگ نیز منتقل شوید. جهت استخدام یک نگهدارنده می توانید این کار را با صحبت با Retainer Vocate انجام دهید. آنها اغلب در نزدیکی تابلوی بازار یافت می شوند.

 

چگونه به یک بارد تبدیل شویم؟

 

شرایط لازم برای بارد شدن در final fantasy XIV عبارتند از تکمیل سطح 20 MSQ، مدیریت سیلف، تکمیل کوئست کلاس ARC سطح 30، The One That Got Away، داشتن آرچر سطح 30، تکمیل تلاش و آهنگ  بارد ها و کمانداران. پس از تکمیل آهنگ A Song of Bards and Bowmen، باید Soul of the Bard را برای تبدیل شدن به یک بارد مجهز کنید.

 

روش تهیه و بالا بردن chocobo

 

در final fantasy XIV چندین راه وجود دارد که می توانید chocobo را بالا ببرید. Chocobo شما برای ارتقاء سطح به EXP نیاز دارد و ساده ترین راه برای انجام آن کشتن هیولاها در میدان است. این کار مدتی طول می کشد، بنابراین روش دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید. اگر اصطبل Chocobo داشته باشید، می توانید تمرینات پایدار انجام دهید. هر یک ساعت به آنها غذا دهید تا از این غذا ها استفاده کنید و آنها EXP را دریافت خواهند کرد. غذا هایی مانند ریشه کراکا، ریشه کوریل، غنچه سیلکیس، کدو حلوایی میمت، گیاه تانتال، میوه پاهسانا، پیاز ثونایری از جمله آنها هستند. مطمئن شوید که اصطبل تمیز نگهداری می شود تا جریمه نشوید.

برای تهیه chocobo  هنگامی که به سطح 20 رسیدید و به یک شرکت بزرگ ملحق شدید، می توانید کوئست My Little Chocobo را دریافت کنید. شما می توانید یک Chocobo Mount در حدود سطح 20 و بالاتر را، از طریق Main Scenario Quests دریافت کنید. همچنین می‌توانید قفل Chocobo Companion خود را که در کنار شما می‌جنگد، در سطح 30 و بالاتر باز کنید.

 

باز کردن قفل برج کریستالی و تغییر کلاس ها در final fantasy XIV 

 

باز کردن قفل برج کریستالی و تغییر کلاس ها در final fantasy XIV

در هر زمان میتونین با خرید اشتراک پلی استیشن از این بازی زیبا لذت ببرین.

برای باز کردن قفل برج کریستالی در final fantasy XIV شما باید در سطح آیتم 55 یا بالاتر باشید. برای باز کردن اولین تلاش، باید با مرد عجیب و غریبی که در Mor Dhona است، صحبت کنید . پس از به پایان رسیدن تلاش کلاس سطح 10،  می توانید کلاس خود را تغییر دهید. برای تغییر کلاس، باید مربیان سایر کلاس ها را پیدا کنید. هنگامی که تلاش اولیه خود را تمام کردید و یک اسلحه دریافت کردید، می توانید آن را تجهیز کنید و کلاس شما به طور خودکار به سلاح جدید تغییر می کند.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !