گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی کامل بازی eve online

معرفی کامل بازی eve online

برخلاف تصور همیشه این بار بازی eve online یک جلوه متفاوت از حضور در کهکشان منظومه شمسی است. اگر کمی با فیلم های جنگ ستارگان و... آشنایی داشته باشید، به خوبی می توانید حس و حال و اتمسفر این بازی را درک کنید


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

بازی های سبک فضایی اگرچه در طول تاریخ پلتفرم های سرگرمی ویدیویی، آن طور که باید و شاید دیده نشده‌ اند؛ اما در دنیای امروز با توجه به استفاده از موتور های گرافیکی قدرتمند و همین طور امکان توسعه بر مبنای سیستم های مدیریت محتوا مانند یونیتی و... همچنان می توانند یک آینده خوب داشته باشند. برخلاف تصور همیشه این بار بازی eve online یک جلوه متفاوت از حضور در کهکشان منظومه شمسی است. اگر کمی با فیلم های جنگ ستارگان و... آشنایی داشته باشید، به خوبی می توانید حس و حال و اتمسفر این بازی را درک کنید. 

 

در واقع ما در بازی eve online با یک ساز و کار استراتژیک مواجه هستیم. انگار بازی های اکشن و هیجان انگیز از این که هیچ قدرتی در خلق داستان ندارند، به استراتژیک پناه می آورند و در این مورد تا حدود زیادی هم موفق عمل کرده اند. در مورد بازی eve online باید گفت که شما به سادگی در همان ابتدا با بیش از 7800 ستاره مواجه هستید که بخش عظیمی از منظومه شمسی پیرامون ما را تشکیل می دهند. 

بازی های نقش آفرینی استراتژیک در موبایل ها و کامپیوترها بسیار محبوب هستند و روزانه کاربران زیادی را به خود جذب می کنند. حتی این شرکت را می توان به عنوان یکی از ساختارشکن ترین ها دانست که در سبک MMORPG توانسته آن روی سکه را به رخ بکشد.

چنانچه قصد خرید گیفت کارت و استفاده از این بازی مهیج را دارید به قسمت فروشگاه گیفت استاپ مراجعه کنید.

 

داستان بازی eve online

 

داستان بازی eve online

 

روند داستانی شما در یک نقش انسانی است که وارد یک فضای ساخت پروفایل می شوید. می توانید بند به بند اعضا و جوارح شخص مورد نظر خود را بر اساس جنسیت بسازید. چشم، گوش، ابرو و حتی جزئیات بیشتر، تا به اینجا ما با مفهوم خیلی پیچیده ای روبرو نیستیم، اما در هر حال بازی eve online همینطور پیش تر می رود و شما کم کم با آیتم هایی مواجه می شوید که هر کدام مثل همیشه ویژگی ها یا همان ابیلیتی های خاص خود را دارند. 

 

می توانید با هر حساب کاربری سه شخصیت برای خود ایجاد کنید. یکی از کلیدی ترین و مهم ترین نکات در مورد بازی eve online این است که به شدت واقع گرایانه، جذاب و خاص ساخته شده است. از طرفی آیتم های زیادی در دسترس کاربر است که می تواند آن ها را خریداری کرده و اکانت خود را گسترش دهد.

شما در یک فضاپیما که دارای تیرانداز های خودکار و نیمه خودکار است، وظیفه کشف ستاره ها را دارید. در همان ابتدای بازی آدرنالین فوق العاده ای وارد خونتان می شود و شاید این یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این بازی است. پلتفرم به  صورت کاملا آنلاین است و در هر ساعت بر اساس بیت ریت مصرفی و اعلامی روزنامه و مجله های الکترونیک و حوزه بازی حدود 120 مگابایت اینترنت مصرف خواهد شد.

 

تسخیر راه شیری توسط انسان

 

تسخیر راه شیری توسط انسان

 

داستان اصلی و کلیدی این بازی بر مبنای 4 حکومت اصلی پیش می رود. ما در مورد دوره ای صحبت می کنیم که انسان ها بیشتر نقاط راه شیری را تصرف کرده اند و در واقع آینده را به تصویر کشیده است. منابع زمین توسط ابرقدرت ها خالی شده است و حالا بازی eve online یک کهکشان راه شیری را پیش روی شما قرار می دهد که باعث می شود ساعت ها درگیر آن شوید. نکته مهم در مورد این بازی این است که همه چیز در آن تا مرز نابودی پیش می رود، اما در نهایت شما دوباره به بازی بر می گردید.

 

در مورد گیم پلی ایوا آنلاین هم باید گفت که همه چیز پیچیده است و اصلا انتظار یک گیم پلی روان را نداشته باشید. شما کنترل سفینه را در دست ندارید، آنها در حالت اتوماتیک حرکت می کنند و در نهایت مقصد را تعیین می کنید. در حال حاضر 4 هزار سفینه درون این بازی وجود دارد و هر کدام از آن ها برای بقا تلاش می کنند. تعداد بازیکنان آن بسیار زیاد است و با یکی از محبوب ترین ها در ترند های روز روبرو هستیم.

 

  • AMARR EMPIRE

    این حکومت کهن است در آن 700 منظومه وجود دارد و آنها جزو اولین کسانی بودند که توانستند سفر در زمان را به سرعت نور تجربه کنند. در نتیجه برای نابودی حکومت های دیگر هم برنامه می ریزند.
     
  • CALDARI STATE

    آنها یکی از دسته های اصلی رقبای گروه بعدی هستند که در این مورد صحبت می کنیم. با حمله گروه گالنته ها آنها مجبور شدند به یک کهکشان دیگر نقل مکان کنند و در نهایت اتفاقی که افتاد این بود که سعی داشتند حکومت های دیگر را در دست بگیرند تا زنده بمانند.
     
  • GALLENTE FEDERATION

    این دسته یکی از غیر دیکتاتوری ها در کل منظومه شمسی است که با داشتن 380 منظومه در رتبه دوم پرجمعیت ترین ها قرار می گیرند.
     
  • MINMATAR REPUBLIC

    این حکومت نیز یک سری برده ها را در دل خود جای داده است که با داشتن 280 منظومه در دسته بندی کوچک ترین ها و جزئی ترین ها قرار می گیرند.
     
  • JOVE

    اگر می خواهید در مورد این حکومت بدانید صرفا به دلیل اطلاعات عمومی خواهد بود و ما منطقی نمی بینیم که بیش از حد از آن ها صحبت کنیم چون به هر حال بر اساس آمار ها یکی از قدیمی ترین ها هستند که حالا نابود شده اند.

 

سخت افزار مورد نیاز اجرای بازی eve online

 

حجم این بازی حدود 7 گیگابایت است و برای اجرای آن نیاز به سخت افزار زیر خواهید داشت:

 

سخت افزار مورد نیاز اجرای بازی eve online

میتونین با خرید گیفت کارت استیم از این بازی لذت ببرین .

به جهت اجرای این بازی نیازی به سخت افزار خاص و قدرتمندی ندارید.

به صورت پیش فرض:

 

  • این بازی امکان اجراء روی سیستم عامل ویندوز، نسخه 7، 8.1 و 10 را خواهد داشت.
  • پردازنده پیش فرض Intel Dual Core @ 2.0 GHz, AMD Dual Core @ 2.0 GHz
  • رم دو گیگابایت
  • هارد 20 گیگابایت
  • کارت گرافیک و واسط پردازنده گرافیکی: GPU with 256 MB VRAM or more that supports Shader
    Model 3 and DirectX 9.0c

 

به طور منطقی برای اجرای این بازی، نیاز به اتصال به شبکه آنلاین خواهید داشت. بهتر است که سیستم شما از پلتفرم های روز جلوه های صوتی مانند SSE نیز به خوبی پشتیبانی کند. البته نگران نباشید، می توانید بازی eve online را برای مک، لینوکس و سیستم عامل دسکتاپ نسخه های جدید ویندوز نیز دانلود کند. دانلود آن رایگان بوده و بحث اصلی در مورد حوزه کسب درآمد توسعه دهنده، پرداخت های درون برنامه ای است که مانند بسیاری از بازی ها انجام می شود.

 

دنیای جنگ جهانی: سخت و پیچیده!

 

شاید اولین کلمه در مورد این بازی که بسیاری از گیمرها آن را تجربه می کنند این باشد: سخت، جذاب و نشدنی! اما باید بگوییم که پس از مدتی به خوبی به آن عادت می کنید. شما می توانید در بازی eve online وارد کامیونیتی ها و جوامع شوید، با آنها به مبارزه پرداخته و حتی دوستان خود را به چالش بکشید. یک نکته جذاب در مورد این بازی یک آمار خارق العاده است. آنها هم اکنون تعداد بیشترین بازیکنان آنلاین در PVP یا مبارزه نفر به نفر را در اختیار دارند. در این جنگ شما می توانید از دو جناح وارد شوید، خیر و شر! در تمامی مراحل مهم ترین نکته این است که شما با دنیایی شبیه به متاورس روبرو هستید و انگار همه چیز در آن از قبل برنامه ریزی شده است.

 

ایمپریوم در بازی بازی eve online

 

ایمپریوم در بازی بازی eve online

 

در این بازی شما با یک ارز و واحد مالی مواجه هستید که به جهت کنترل آن کار سختی دارید. اجازه دهید اینگونه توصیف کنیم: فکر کنید که در دنیای واقعی در حال مبادله ارقام و ارزهای دیجیتال هستید. در حال حاضر بزرگترین کشور در این بازی به عنوان ایمپریوم شناخته می شود. این گروه تمام چیزهایی که در مورد یک کشور باید باشد را در خود جای داده است. شما حتی در این بازی می توانید گزارش اقتصادی ماهیانه هم دریافت کنید و این یکی از هیجان ترین بخش های آن است.

 

ورود به دنیای موبایل

در هر زمان میتونین با خرید گیفت کارت اپل و خرید گیفت کارت گوگل پلی از این بازی زیبا لذت ببرین.

همان طور که اشاره شد بازی های استراتژیک و سوم شخص همیشه می توانند جذابیت داشته باشند؛ اما زمانی که استراتژیک با نقش آفرینی و اکشن ترکیب شود، رویه کمی متفاوت خواهد بود. این بازی برای اولین بار به عنوان یک پروژه مستقل در سال 2003 میلادی استارت خورد و حالا به دلیل مورد توجه قرار گرفتن در سراسر دنیا تبدیل به سبک زندگی یک سری افراد شده است. آنها می خواهند این بازی را به عنوان یک جریان زندگی بنا کنند و حتی ساعت ها، روزها و شب ها در آن حضور دارند.

 

این حضور همیشگی و همه گیر شدن استفاده از موبایل های هوشمند و سیستم عامل اندروید و ios برای بازی باعث شده است که شرکت سازنده بازی eve online نیز به فکر طراحی نسخه موبایلی آن باشد.

PlayRaven کمپانی مسئول اجرای آن خواهد بود. البته مدت ها پیش یک نسخه فرعی برای این بازی در پلتفرم های معمول عرضه شده بود که انتظارات را برآورده نمی کرد. در واقع هنوز قدرت سخت افزاری و نرم افزاری تلفن های همراه هوشمند به جایگاهی نرسیده بود که بتوانند بازی eve online را آن طور که باید و شاید اجراء کنند. باید دید در ادامه مسیر پیشرفت این بازی و علاقمندان آن تا کجا پیش خواهند رفت.

 

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
Profile Image
کاربر گیفت شاپ | ۲۲ خرداد

من از سال ۲۰۱۹ بازی میکنم بازیه خفنیه