گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
بررسی بازی Horizon Forbidden West

بررسی بازی Horizon Forbidden West

به جرات می توان گفت که بازی Horizon Forbidden West یکی از بی نظیر ترین عناوینی بوده که شرکت سونی آن را توسعه داده و راهی بازار کرده است


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

به جرات می توان گفت که بازی Horizon Forbidden West یکی از بی نظیر ترین عناوینی بوده که شرکت سونی آن را توسعه داده و راهی بازار کرده است. برخلاف همیشه اگرچه با ژانر خیلی متفاوتی روبرو نیستیم؛ اما همه چیز در این بازی فرق می کند. جهان بازی که شاید در نهایت کمی با با تصورات شما فرق داشته باشد، اما به شما قول می دهم آنقدر جلوه های ویژه گرافیکی دارد که هر کسی را به خود جلب می کند. 

 

این بازی توسط کمپانی گوریلا گیمز طراحی و ساخته شده و می توان گفت که یکی از هیجان انگیزترین ها برای کنسول های پلی استیشن به حساب می آید. بخصوص اگر یک مانیتور بزرگ دارید، به شما قول می دهم که Horizon Forbidden West دقیقا همان چیزی است که شما را به یک روز بازی مداوم وا می دارد. درست در روز های اول معرفی کنسول نسل هشت بود که شرکت سونی اعلام کرد تصمیم دارد سری بازی های هوریزون را به بازار عرضه کند. بازی Horizon Forbidden West هنوز شکل نگرفته بود، اصلا قرار نبود که داستان تا این حد ادامه دار باشد، اما در نهایت خلق این اثر باعث شده که ما بفهمیم سونی وقتی وارد یک جریان می شود روی آن پافشاری می کند.

پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این بازی نسبت به تهیه گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید و این بازی بی نظیر و هیجان انگیز را از دست ندهید.

 

داستان بازی Horizon Forbidden West

 

داستان بازی Horizon Forbidden West

 

ساخت بازی های جهان باز به هیچ عنوان آسان نیست، معمولا این فاکتورها را بیشتر در مورد بازی های راک استار ذکر می کنیم که همه چیز بی نقص است. Horizon Forbidden West بی نقص نیست اما یکی از بهترین ها در این زمینه به حساب می آید. در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است و انتظار می رود که بزودی نسخه کامپیوتر آن نیز منتشر شود.

همه چیز روایتگر داستانی از یک جنگ اساطیری است. شما مبارزه می کنید تا پیش بروید و زنده بمانید. گوریلا گیمز به عنوان یک شرکت موفق در زمینه تولید بازی های اکشن، نقش آفرینی و ماجراجویی این بار روایتی را خلق کرده است که در مسیر آن شما به صورت دنباله دار بر اساس نسخه قبل پیش بروید تا پازل گم شده را تکمیل کنید. 

 

داستان فشرده شده بازی به این شکل است که شما در زمین حضور دارید و سعی می کنید که آینده و مدرنیته را با هم پیوند بزنید. ربات هایی غول پیکر در دنیا حضور دارند و سعی می کنند که قدرت را در دست بگیرند. در واقع می توان گفت که داستان این بازی، روایتگر همان ترس همیشگی انسان ها از تکنولوژی است. احتمالا می دانید که هوش مصنوعی ممکن است آنقدر خطرناک شود که همه چیز را در دست بگیرد. در واقع از همین فاکتور و فرم کلی استفاده شده تا بازی Horizon Forbidden West خلق شود.

 

چرا Horizon Forbidden West؟

 

چرا Horizon Forbidden West؟

در هزمان میتونین با خرید اشتراک پلی استیشن از این بازی زیبا لذت ببرین .

اما برسیم به بخش بررسی دقیق و تخصصی ارکان موفقیت این بازی:

 

  • کیفیت بالای داستان در عین تکرار

    اگرچه داستان این بازی تکراری است، اما آنقدر هیجان انگیز و خاص روایت می شود که شما فکر می کنید واقعا خبری از تکرار مکررات نیست. مراحل فرعی بازی Horizon Forbidden West نیز خیلی جدی ساخته شده است. به هر حال وقتی در مورد گوریلا گیمز صحبت می شود، این مسائل خیلی دور از ذهن هم نیست. این شرکت همیشه سعی کرده متفاوت باشد. اگرچه به حد و اندازه راک استار پیشرفت نکرده است، اما آنقدر قدرتمند نشان داده که قابل تصور باشد تا چه حد برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی مقدس است.
     
  • گرافیک و دیگر هیچ!

    خلق چنین خلاقیت هایی به هیچ عنوان راحت نیست. از سرخپوست های حاضر در بازی گرفته تا ربات هایی که مشخص نیست چه کلیدی آنها را به اینجا رسانده است. همه چیز در این بازی به خلاقانه ترین شکل ممکن ایده پردازی شده است. آنها المان های فوق العاده ای را برای نقش آفرینی شما در قالب این بازی گرد هم آورده اند. همه چیز را درست برنامه ریزی کرده اند.
    در انتهای این روند چیزی که مهم است این خواهد بود که شما باید برای بقا، به جای حضور در جمعیت هایی که مشخص نیست چرا آنجا حضور دارند، به دنبال گوشه کناره های بازی باشید. توانایی های شما باعث ایجاد امتیاز می شود. می توانید از این امتیازات برای خرید در بخش پرداخت های درون بازی استفاده کنید.
    همین طور زمانی می توانید به مرحله بعد بروید که همه چیز را جمع کرده باشید و درست مثل کسی که قصد سفر به یک دنیای دیگر را دارد، قید هر چیزی که پیش و رویتان است را بزنید.
     
  • تنوع بی نظیر!

    بی مثال، تنوع طلبی و جذابیت های ظاهری و ساختاری دقیقا همان چیزی است که در این بازی وقتی که کنترلرهای کنسول پلی استیشن را در دست می گیرید و دکمه های X  و O را فشار می دهید شما را به خود جلب می کند. آنها در واقع تجربه ای را مورد استفاده قرار داده اند که در دست هر شرکتی نیست.
     می توانید یک تجربه جهان بازی طولانی را داشته باشید. کاراکتری که قرار است هدایتش کنید آنقدر با جزئیات طراحی شده است که می تواند ذهن شما را تا ساعت ها درگیر کند. اگر فکر می کنید که انیمیشن ها به دنیای واقعی و فیلم ها نزدیک شده اند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. استودیوی گوریلا گیمز این موضوع را در مورد بازی Horizon Forbidden West نیز به صدق رسانده است.
     
  • 4K، جذاب، بی نظیر و عالی!

    صداگذاری شاید مهم ترین و کلیدی ترین مسئله در مورد بازی هایی باشد که ادعای ارزشمند بودن می کنند. باید بگوییم که این ایده در مورد بازی Horizon Forbidden West واقعا عملی شده است. ما تقریبا بالاترین نمره را در این بخش برای توسعه دهندگان این بازی خارق العاده در نظر گرفته ایم. همین طور کیفیت تصویر به لطف موتور پردازش گرافیکی عالی است.
    4K به معنای واقعی کلمه در این بازی خودش را به نمایش می گذارد. به جز چند افت فریم کوتاه بخصوص در بخش های هیجانی بازی، ما مشکل خاصی در Horizon Forbidden West ندیدیم. البته که این موضوع نیز بسته به نوع کنسول شما متفاوت خواهد بود.

 

نقاط قوت کلیدی بازی Horizon Forbidden West

 

نقاط قوت کلیدی بازی Horizon Forbidden West

 

در مورد بازی Horizon Forbidden West شاید یکی از راحت ترین کارها اشاره به نقاط قوت باشد. شما می توانید جلوه های گرافیکی غیرقابل تصوری را در این بازی تجربه کنید.

موضوع مهم در مورد تنوع در مسیر بازی است. هرچه پیش تر می روید، بیشتر متوجه حرف های من در بررسی بازی Horizon Forbidden West خواهید شد. از یک روی دیگر آنها جهت دهی های خوبی را در داستان مورد استفاده قرار داده اند. شما می توانید مهارت های خود را در این بازی به چالش بکشید.

صداگذاری واقعا با بهترین شکل و ساختار پیش رفته است. شما احساس را به خوبی در بازی درک می کنید و متوجه می شوید که چرا ما این همه در مورد این موضوع صحبت می کنیم. آنها نقص ها را در نسخه های قبلی مورد بررسی قرار داده و سعی کرده که همه چیز را پاک کرده و از اول شروع به نوشتن کنند.

 

مشکلات بازی Horizon Forbidden West

 

مشکلات بازی Horizon Forbidden West

 

این بازی یکی از بهترین تجربه ها از جهان باز در کنسول ها است. شما می توانید با کنترلر واقعا یک کاراکتر را درست مثل ربات تحت کنترل بگیرید، اما گاهی محتوای اضافه شما را خسته می کند. انحصار طلبی سونی نیز در نوع خودش قابل احترام است، اما دیگر کم کم دنیای گیم را خسته کرده و این حتی ممکن است برای خود شرکت نیز خطرساز باشد. ضمن این که ما در جریان کلی بررسی بازی Horizon Forbidden West چند نقص جزئی در گرافیک هم مشاهده کردیم که البته خیلی جدی نبود.

به هر حال انتظار می رفت که آنها درست مثل راک استار کم نظیر تر عمل کنند. تاثیرگذاری مراحل عالی است اما در برخی از بخش های بازی فکر می کنید که وارد یک روند چرند تکراری شده اید.

 

جمع بندی

 

در خط پایان روند بررسی کلی Horizon Forbidden West باید گفت که همه چیز در جای خودش قرار گرفته است. اگرچه مشکلات و گرفتگی های جزئی در داستان این بازی وجود دارد، اما در نهایت خلق اثر آنقدر خارق العاده بوده که ما این ایرادات را چشم پوشیده و بگوییم که بازی Horizon Forbidden West یکی از خلاقانه ترین، هیجان انگیز ترین، دارک ترین و بی نظیر ترین ها است. کاراکترها درست مثل جهانی که در مورد آن صحبت کردیم در مقابل هم قرار می گیرند. 

 

شما هم در نهایت به دنبال چالش هایی خواهید بود که بر مبنای پیش رفتن در آنها می توانید مثل شوالیه تاریکی ها جهان را از دست بربرها نجات دهید. Horizon Forbidden West داستانی پیشرفته در خود جای داده است. مثل این است که قبلا یک داستان تعریف شده باشد و حالا هالیوود از روی آن یک فیلم قدرتمند با جلوه های ویژه بسازد. در انتها موضوع مهم در مورد این بازی این است که برای تجربه آن باید وارد دنیای انحصاری سونی شوید.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !