گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی کامل بازی Gran Turismo 7

معرفی کامل بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 عنوانی بود که دنیا را تکان نداد، چون از بدو آفرینش در دنیا حضور داشت. پیش از هر بازی دیگری در این ژانر، گرن توریسمو از جمله معروف ترین ها در ژانر مختص به خودش بود.


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

بازی Gran Turismo 7 عنوانی بود که دنیا را تکان نداد، چون از بدو آفرینش در دنیا حضور داشت. پیش از هر بازی دیگری در این ژانر، گرن توریسمو از جمله معروف ترین ها در ژانر مختص به خودش بود.  اگر شما هم علاقمند به تجربه بازی های مسابقه ای، رانندگی و دریفت کشیدن در خیابان ها و پیست های مسابقه ای طویل هستید، به طبع حضور در جو این بازی می تواند برای شما بهترین اتفاق باشد. 

 

مجموعه بازی های گرن توریسمو و برای پلی استیشن منتشر شدند و توانستند پیش از نید فور اسپید یا فورزا دنیا را در دست بگیرند. البته نسخه های قدیمی با چهره واقع گرایانه امروز متفاوت است. همه چیز در این بازی زیاد بوده از تعداد خیابان ها و پیست ها گرفته تا تعداد ماشین ها و پلن هایی که برای مسابقه در اختیار شما قرار دارد. میتوانید برای استفاده از این بازی جذاب و هیجان انگیز نسبت به تهیه گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید.

 

اگر فکر می کنید که وقت تجربه یک بازی مسابقه ای و ماشینی متفاوت فرا رسیده است و اگر از طرفداران قدیمی بازی Gran Turismo  هستید، پس با ما همراه باشید چون نسخه 7 از این سری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

داستان بازی Gran Turismo 7

 

داستان بازی Gran Turismo 7

 

یک مستند بی روح از پسری که سعی می کند رانندگی را یاد بگیرد تا شخصی که دوست دارد در مسابقات جهانی حضور یافته و به عنوان یک راننده خیابانی شناخته شود. همه و همه خلاصه ای از جوی است که شما در بازی Gran Turismo 7 تجربه خواهید کرد. این بازی بی نظیر در واقع جریان مسابقه ای بزرگ و خاص را روایت می کند. شما باید از ساحل شرقی تا ساحل شمالی را برانید با چه خودرویی؟ تفاوتی نمی کند به هر ماشینی که دستتان می رسد، این بازی دنیایی بی نظیر است. 

 

خالق ژاپنی آن باز هم سعی کرده که حس نوستالژیک اولین نسل از این بازی را روی کنسول پلی استیشن 1 به ذهن ها بازگرداند. اما باید بگوییم که تا حد زیادی در این مورد ناموفق بوده است؛ چون بازی Gran Turismo 7 هیچ شباهتی به قدیم و کلاسیک بودن ندارد، مگر در چند مدل خودرو.

 

شما می توانید همه چیز را به صورت دیوانه وار تجربه کنید، تفاوتی ندارد که امریکایی باز هستید یا به خودروهای مسابقه ای علاقه دارید یا به نظر شما مک لارن پی 1 بهترین است؛ در نهایت داستان و جو بازی Gran Turismo 7 شما را شگفت زده می کند. اگر قصد خرید گیفت کارت پلی استیشن و دانلود این بازی از استور سونی را دارید، دست نگه دارید بعد از این مقاله این کار را انجام دهید.

 

ویژگی های جذاب بازی Gran Turismo 7

 

ویژگی های جذاب بازی Gran Turismo 7

میتونین با خرید اشتراک پلی استیشن از سایت گیفت استاپ از این بازی لذت ببرین .

ناشر این بازی کمپانی کونامی است و توسط سونی، برای کنسول پلی استیشن عرضه شده است، یعنی می توانید آن را روی پلی استیشن 4 و 5 تجربه کنید. از طرفی دارای حالت چند نفره و تک نفره است و از نظر رنج سنی محدودیت خاصی ندارد. البته بازی Gran Turismo 7 مختص کسانی بوده که از شنیدن صدای موتور خودروها به وجد می آیند و به آنها حس بی نظیری انتقال می دهد. شما می توانید یک ماشین را به خوبی استارت بزنید و منتظر بمانید تا موتور آن کمی گرم شود، سپس وارد دنیای بی پایان این بازی شوید.

 

در بازی Gran Turismo 7 همه چیز جذاب، خارق العاده و خاص است اما برخی موارد بیش از آنچه که در مجلات در مورد آن صحبت شده است، خودشان را نشان می دهند. ما هم سعی می کنیم که برخی از این خصیصه ها را در مورد بازی Gran Turismo 7 ذکر کنیم.

 

امکان ارتقا و تیون خودروها

 

اگر عاشق خودروهای سفارشی سازی، تیون و کاستوم هستید، در بازی Gran Turismo 7 جای شما به شدت خالی است. شما می توانید روی خودروها از توان های متفاوت سوپر شارژ، توربو شارژ، کنترل تعلیق و فنربندی و ارتقا سیستم سرعتی و حرکتی و  کاهش وزن و ... استفاده کنید.

تیون کردن خودروها در یک گاراژ کوچک انجام می شود؛ کم کم می توانید این گاراژ را در بازی Gran Turismo 7 گسترش دهید.

 

امکان ارتقا و تیون خودروها

 

گرافیک فراتر از واقعیت

 

این بار نکته مهم در بازی Gran Turismo 7 گرافیک خواهد بود. آنها فیلم نید فور اسپید را به صحنه بازی های ویدئویی آورده اند و در این مورد به مراتب از فورزا موفق تر هستند. از طرفی گیم پلی این بازی روان، عالی و درجه یک بوده و همه چیز با کنسول پلی استیشن 4 و 5 هماهنگ شده است.

 

انحصاری خارق العاده برای پلی استیشن

 

سونی همیشه با بازی های انحصاری خود، توانسته در مقابل رقبا به شکل سرسخت و با حس قدرت دوام بیاورد. ایکس باکس در مایکروسافت و سوییچ در نینتندو در نهایت رقیب خوبی برای این بازی ها نخواهد بود. بازی Gran Turismo 7 همان چیزی است که شما را مجاب می کند در دوراهی بین ایکس باکس وان و پلی استیشن، پلی استیشن سونی را انتخاب کنید. به معنای واقعی کلمه آنها خاص و بی نظیر عمل کرده اند و این نشان می دهد که واقعاً سال ها برای توسعه چنین بازی فوق العاده ای وقت صرف شده است.

 

شبیه سازی خارق العاده رانندگی

 

بازی Gran Turismo 7 یک شبیه سازی بی نظیر و واقعی از رانندگی است. پورشه 911، پاگانی، هوندا، همه و همه در این بازی گرد هم آمده اند تا به شما ثابت کنند که به زودی از روی بازی های ویدئویی، فیلم سینمایی ساخته می شود. 

تأثیر بی نظیر این حد واقع گرایانه بودن در یک بازی این روزها یک نکته مهم برای شرکت های بازی سازی است. بازی Gran Turismo 7 نیز به خوبی آن را رعایت کرده و شما می توانید به راحتی خودروها را هدایت کنید. البته روی کنسول پلی استیشن امکان اتصال به کنترلرهای واقعیت افزوده و رانندگی نیز وجود دارد که برای تهیه آنها باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

 

اگر هم علاقه مند به بازی Gran Turismo 7 هستید، با یک کنترلر ساده می توانید تمامی مراحل را به اتمام برسانید. پرداخت درون برنامه ای بازی نیز به شما امکان خرید آیتم های مختلف را می دهد. می توانید خودروی خود را بی نظیرتر از چیزی که فکرش را می کنید تیون کنید.

 

چرا بازی Gran Turismo 7 را بخرم؟

 

چرا بازی Gran Turismo 7 را بخرم؟

 

در نهایت و اگر علاقه مند به بازی های پلی استیشن هستید و هیچ میلی به کپی و اکانت های هکی ندارید، احتمالاً قصد خرید بازی Gran Turismo 7 را خواهید داشت. در مورد خرید این بازی باید بگوییم که دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که به شما حکم کند آن را تهیه کنید. در درجه اول شما می توانید در سری مسابقات دور 7 حضور داشته باشید که در نوع خودش بی نظیر است.

 

 از طرفی رانندگی با این ماشین ها بی نظیرتر از چیزی است که تصورش را می کنید. شما می توانید در بازی Gran Turismo 7 زاویه های مختلف را انتخاب کنید. علاوه بر توضیحات مذکور گیم پلی، صداگذاری و همین طور گرافیک عجیب تر از چیزی است که تصورش را می کنید. 

بهترین خودروها در این بازی گرد هم آمده اند از بیتل های کلاسیک گرفته تا سوپر اسپرت هایی که شاید نظیر آنها را صرفاً در مستندهایی مانند گرند تور با ایفای نقش جرمی کلارک سون، ریچارد هموند و جیمز می دیده باشید.

 اما این بار همه چیز در دنیای بزرگ و پهناور بازی Gran Turismo 7 روی واقعیت به خود گرفته است. از طرفی معمولاً بازی Gran Turismo 7 در لیست تخفیفات شرکت سونی قرار می گیرد که این یعنی در یک سری دوره های زمانی خاص می توانید آن را با قیمت کمتر تهیه کنید.

 

مهارت های خود را ارتقا دهید تا به دیوار اصابت نکنید!

 

مهارت آموزی و ارتقا سطح در بازی Gran Turismo 7 کار سختی است. این شاید یکی از بزرگ ترین نقدهایی باشد که می توان به این بازی وارد کرد. درست است که شرکت سازنده آن را به بهترین شکل ایده پردازی کرده و طوری طراحی شده که شما به همین راحتی قادر به تمام کردن مراحل نباشید، اما در نهایت این کمی پروسه کلی یادگیری بازی را پیچیده می کند.

 همه چیز در مسابقات و مراحل بازی Gran Turismo 7 سخت و طاقت فرسا است. اگر می خواهید همه چیز را درک کنید، باید بگوییم که این یکی از سخت ترین بازی های رانندگی است که شما در عمر خود انجام می دهید.

 

مشکلات پیچیده دخل و خرج

 

دخل و خرج در این بازی انگار به دلار و ریال وابسته است؛ یعنی مبلغی که شما در مسابقات به دست می آورید، به اندازه ای نیست که کفاف خرج خودروی شما را بدهد. همین طور معمولاً با چند خودروی محدود سر و کله می زنید و این می تواند صرفاً برای شما حس زندانی بودن در بازی ایجاد کند. اگر اهل بازی های خیلی پیچیده با گیم پلی نسبتاً سخت و همینطور روش های خرید طولانی و دور از انتظار نیستید، باید بگوییم که فورزا برای شما به مراتب انتخاب بهتری است.

 

نمره نهایی بازی گرند توریسمو 7

 

نمره نهایی بازی گرند توریسمو 7

 

به هر حال نمره دادن به چنین بازی با وجود کسانی که عاشقانه آن را می پرستند، مثل بازی کردن با دهان شیر است؛ اما ما ترجیح دادیم که خوش بینانه ترین حالت را در مورد بازی Gran Turismo 7 در نظر بگیریم. نمره 8 از 10 چیزی است که هم می تواند طرفداران این بازی را قانع کند و هم وجدان ما را آسوده سازد. 

 

در نهایت برخی آیتم ها آنقدر سخت، پیچیده و طاقت فرسا هستند که شاید شما نیاز به ضریب هوشی بالایی نیاز داشته باشید تا بتوانید آن را تمام کنید. پس اگر سنتان کمتر از 16 سال است، باید بگوییم که احتمالاً مهارت های لازم برای انجام تمام مراحل در بازی Gran Turismo 7 را نخواهید داشت.

 

آنها به معنای واقعی کلمه: واقع گرایانه کارکرده اند. اگر گواهینامه داشته باشید، همه چیز را بهتر در بازی Gran Turismo 7 درک می کنید. پیچیدگی آن زیاد بوده و این روزها چنین بازی هایی ممکن است در سنین پایین تر طرفداران کمتری داشته باشند. اما واقعیت این است که در نهایت بازی Gran Turismo 7 حتی کودکان زیر 7 سال را نیز به خود جذب می کند، چون آنها دوست دارند که چیزی شبیه به رانندگی واقعی یا حضور در مسابقات رانندگی را تجربه کنند.

برای خرید گیفت کارت و تجربه این بازی جذاب گیفت استاپ در خدمت شماست.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !