گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی کامل بازی Elden Ring

معرفی کامل بازی Elden Ring

بازی Elden Ring نمونه بارز یک بازی پر رمز و راز، جذاب و هیجان انگیز است که در حال حاضر با وجود دانجن های فرعی نامی شگرف در عرصه جهان باز به شمار می آید


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه

بازی Elden Ring نمونه بارز یک بازی پر رمز و راز، جذاب و هیجان انگیز است که در حال حاضر با وجود دانجن های فرعی نامی شگرف در عرصه جهان باز به شمار می آید. اگر قبلا تجربه بازی های این سبک را داشته باشید، شاید فکر کنید که با روندی تکراری مواجه هستید؛ در صورتی که باید بگوییم هیچ چیز در بازی Elden Ring تکراری نیست. آنها خارق العاده، هیجان انگیز، جذاب، شگرف و خاص کار کرده و توانسته اند ایده های خود را وارد دنیای شبیه به جهان ارباب حلقه ها کنند. این بازی در بسیاری از بررسی ها و نقدها امتیاز عالی را دریافت کرده است. از طرفی باس های اصلی بی تکرار مشابه هیچ نسل دیگری از بازی ها نیستند.

 

بازی Elden Ring توسط استودیوی فرام سافت ور طراحی شده است و همان ایده ای است که قبلا در دارک سولز توسط سازنده محبوب پیاده سازی شده بود. این بار شما وارد ژرفای یک دنیای عجیب می شوید. گشت و گذار در یک فضای بزرگ، رازهای بزرگ و پیچیده درون بازی و جلوه ای که با گذشت ساعت شب و روز را پیش چشم شما نمایان می سازد. در نهایت خلق اثری تحت عنوان بازی Elden Ring خواهد بود و می توانید آن را روی پلتفرم استیم تجربه کنید.

پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این بازی در کنسول های مختلف نسبت به خرید گیفت کارت از سایت گیفت استاپ اقدام نمائید.

 

داستان و جریان بازی Elden Ring

 

داستان و جریان بازی Elden Ring

 

می توان گفت که جلوه اصلی داستان بازی Elden Ring یک درام رازآلود از مرگ، خون، نفرت و خشم است. شما یک قدرت ماورایی در جریان بازی خواهید داشت. باید از آن استفاده کنید تا اشتباهات حکمرانی منفی را از دنیای پیرامون خود دور کنید. این حکمرانی غلط به مرور باعث شده است که اثری از زندگی انسان روی کره خاکی وجود نداشته باشد؛ در واقع شما آخرالزمان را در این بازی با حضور موجودات عجیب مشاهده می کنید. می توانید با توازنی که بین قدرت خود و دیگر موجودات به وجود می آورید کم کم به جنگ با آنها بپردازید.

بازی Elden Ring روی پی سی اجرا می شود و این یعنی عمومیت بیشتری نسبت به بازی های مشابه با عناوین اختصاصی برای سونی و ایکس باکس دارد. ظاهر کاراکتر شما در همان ابتدای کار به راحتی قابل شخصی سازی بوده و فضاسازی در بازی Elden Ring به شکلی عالی انجام شده است.

 می توانید ظاهر و شرایط فیزیکی او را به هر روندی که می خواهید پیش ببرید. در نهایت هم می توانید از اسلحه، مهمات و همین طور زره های مختلف هم روی شوالیه خود استفاده کنید. شوالیه شما در تاریکی و روشنایی روز می جنگد و رو به جلو حرکت می کند.

 

سیستم مورد نیاز اجرای بازی Elden Ring

 

سیستم مورد نیاز اجرای بازی Elden Ring

 

برای اجرای بازی محبوب Elden Ring شما در درجه اول نیاز به نسخه دهم سیستم عامل ویندوز خواهید داشت. (امکان تجربه آن روی کنسول ها نیز وجود دارد.)

علاوه بر آن پردازنده INTEL CORE I5-8400 or AMD RYZEN 3 3300X، رم 12 گیگابایت و کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 1060 3GB or AMD RADEON RX 580 4GB، جزو اصلی از سخت افزار پیش فرضی خواهد بود که شرکت توسعه دهنده برای این بازی در نظر گرفته است. علاوه بر آن حتما دایرکت ایکس ورژن 12 را روی سیستم خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که حافظه شما 60 گیگابایت فضای خالی دارد. 

 

البته سخت افزار پیشنهادی برای اجرای این بازی ویندوز ده یا یازده، رم 16 گیگابایت، کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 1070 8 GB or AMD RADEON RX VEGA 56 8GB و همین طور پردازنده INTEL CORE I7-8700K or AMD RYZEN 5 3600X خواهد بود. به طبع بازی روی سخت افزار های کمی ضعیف سخت تر اجرا می شود، اما کیفیتی که شما مد نظر خواهید داشت قابل تجربه نیست. در نتیجه برای حس بهتر جلوه های فوق العاده و اکشن بازی Elden Ring اجرای آن روی سخت افزارهای ضعیف و قدیمی را فراموش کنید.

 

چه چیزهایی در بازی Elden Ring انتظار ما را می کشد؟

 

چه چیزهایی در بازی Elden Ring انتظار ما را می کشد؟

با خرید اشتراک پلی استیشن و خرید اشتراک ایکس باکس میتونین از این بازی لذت ببرین .

اگر علاقه مند به تجربه بازی Elden Ring هستید، حالا وقتش فرا رسیده که یک چکیده کلی از آن بخوانید.

سوال مهم بعدی که مطرح می شود این خواهد بود که در جریان بازی Elden Ring چه چیزی در انتظار ماست و ما چه صحنه هایی را از این بازی بی نظیر می بینیم؟ تا به اینجا از تعاریف و همین طور لغاتی استفاده کردیم که شاید ذهن مخاطب را کمی سردرگم کند، اما باور کنید که این یک دهم چیزی که در مجلات تکنولوژی و بازی در مورد بازی Elden Ring صحبت می شود نیست. 

 

سوار بر اسب رو به جلو

 

شما می توانید از سوارکاری خود در این بازی با تجربه کمی که احتمالا در آن دارید، لذت ببرید. همه چیز در جریان است، اسب سواری لذت بخش خواهد بود. محل هایی خاص در نقشه وجود دارد که برای رسیدن به آنها وقت زیادی ندارید. ضمن این که شما می توانید با باس ها مبارزه کرده و شمشیر را از روی اسب بر دل آنها فرو کنید.

فصل مهم بازی در مورد ری اکشن هایی است که شما می توانید سوار بر اسب نسبت به دشمنان خود انجام دهید؛ در یک کلمه باید بگوییم که عالی!

 

گیم پلی خاص، جذاب و کلاسیک

 

اگرچه دنیای بازی Elden Ring با تمامی سبک های مشابه متفاوت است، اما آنها پایبند به یک سری اصول بازی سازی پیش رفته اند. قرار نیست که در عصر کلاسیک اتفاقات دور از ذهنی رخ دهد. در نهایت می توانید روی نقشه حرکت کرده مراحل را دنبال کنید و در نهایت برای بقا در مقابل دشمنان خود قد علم کنید. 

 

شما در این بازی با دشمنان زیادی مواجه خواهید شد، برخی از آنها بسیار پیچیده و برخی نیز عملیات از پای درآوردن فوق العاده ساده ای دارند. در کنار این موضوع ممکن است مدام مردن را در محیط بازی تجربه کنید، در نتیجه از این موضوع نهراسید. ضمن این که گاهی حضور باس ها باعث می شود که شما در همان ابتدای دوئل متوجه شوید که توان رقابت ندارید.

 

شخصیت فانتزی و دنیای جذاب و بزرگ

 

بزرگ بودن یک دنیای بازی واقعا در بازی Elden Ring خلاصه می شود. هر چیزی که تاکنون فکرش را می کردید و دوست داشتید در یک بازی اکشن و ماجراجویی حضور داشته باشد، حالا در Elden Ring حس می شود. علاوه بر آن، درام درست شبیه به آثار سینمای کلاسیک خلق شده است، اما خبری از نقص های گرافیکی نیست. شما می توانید شخصیت منحصر به خودتان را بی مثال و بی مانند خلق کنید. می توانید به او کاراکتر بدهید و حتی روی نوع مبارزه ای که انجام می دهد نیز تاثیر بگذارید. 

 

دلایل محکم برای تجربه بازی Elden Ring

 

دلایل محکم برای تجربه بازی Elden Ring

 

اگر به دنبال دلایلی محکمه پسند هستید تا بازی Elden Ring را تجربه کنید، در درجه اول و پیش از هر چیزی باید بگوییم که جهان پیرامون شما در بازی خارق العاده، جذاب و رازآلود است. از نظر ما پیش از هر چیزی داستان بازی نقطه عطف موفقیت است و حتی می توان گرافیک و جلوه های ویژه را در رده های دوم و سوم قرار داد. در مورد داستان جذاب باید گفت که سازندگان بازی Elden Ring سنگ تمام گذاشته اند.

موسیقی و گیم پلی در کنار گرافیک یک پیوند جدانشدنی با هم دارند.

 این دقیقا همان چیزی هستند که شما از این بازی می خواهید. حس واقعی زمانی به شما منتقل می شود که تک تک مراحل را با حوصله پیش بروید و مطمئن شوید که همه چیز را در بخش پرداخت درون برنامه ای، برای شخصیت خود فراهم کرده اید. حالا شما می توانید همان تجربه ای را داشته باشید که بارها در دارک سولز در مورد آن صحبت شد.

همین طور دانجن های فرعی و اصلی بازی به بهترین و موفق ترین شکل ممکن اجرا شده اند. آنها واقعا خارق العاده، جذاب، بی نظیر و هیجان انگیز هستند. می توان گفت که باس ها نیز در نهایت و بر اساس لیست ما آخرین نقطه عطف در این بازی هستند.

 

نقاط منفی بازی الدن رینگ: خط پایان!

 

نقاط منفی بازی الدن رینگ: خط پایان!

 

مثل هر بازی دیگری در تجربه بازی Elden Ring ما نقاط سیاهی دیدیم که البته تعدادشان واقعا کم است. اگر بخواهیم به این بازی نمره بدهیم باید در خوشبینانه ترین حالت امتیاز 9 یا 9.5 از 10 را در نظر بگیریم. این را گفتیم که کمی آن را نقد بی رحمانه کنیم در درجه اول و در مورد بازی Elden Ring باید گفت که آنها گاهی در نمایش سکانس ها ضعیف عمل کرده اند. زاویه ای که شما در بازی می بینید، ممکن است گاهی مزاحم کارتان شود. تقریبا چیزی شبیه به فارکرای که همیشه در مورد آن صحبت می شد.

 

حتی می توان پا را فراتر گذاشت و گفت که باس ها هنوز با چیزی که ما به عنوان یک گزینه عالی در ذهن داریم، فاصله دارند. آنها می توانستند در این مورد عالی تر کار کنند، اما ترجیح دادند که این کار را انجام ندهند یا حداقل فکر نمی کردند موضوع آنقدر جدی شود که بازی امتیاز منفی بگیرد.

به عنوان جمع بندی می توان گفت که در حال حاضر بازی Elden Ring یکی از بی نقص ترین، پر حس ترین و رازآلود ترین بازی هایی است که شما می توانید تجربه کنید! آنها شاهکاری ساخته اند که نمی توان مثالی مشابه برای آن آورد.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !