گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی سرویس های پلی استیشن پلاس

معرفی سرویس های پلی استیشن پلاس | انواع پلاس در ایران را بشناسید

سونی برای این که کاربران خود را مجبور به خرید گیفت کارت پلی استیشن کند دست به هر کاری می زند سرویس های مختلفی معرفی می کند و اشتراک های پلی استیشن پلاس خود را هر روز بیشتر از قبل گسترش می دهد


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

سونی برای این که کاربران خود را مجبور به خرید گیفت کارت پلی استیشن کند دست به هر کاری می زند سرویس های مختلفی معرفی می کند و اشتراک های پلی استیشن پلاس خود را هر روز بیشتر از قبل گسترش می دهد. مشابه پلتفرم ایکس باکس و همینطور گیم پس، سرویس پلی استیشن پلاس نیز برای رقابت با پرداخت های درون برنامه ای و خرید بازی های دیجیتال ایکس باکس خلق شده است و انتظار می رود که در آینده نزدیک بیشتر از آن بشنویم.

در صورتی که می خواهید بازی ها را ارزان، سریع تر و همین طور بی دردسر تر خریداری کنید استفاده از گیفت کارت ها برای فعال سازی این اشتراک ها یک راه ساده پیش و روی شما خواهد بود. پیش از هر چیزی اجازه دهید که با پلی استیشن پلاس بیشتر آشنا شویم.

پلی استیشن پلاس سونی یک سرویس بسیار محبوب است که اکثر دارندگان کنسول پلی استیشن مشترک آن هستند اما پلی استیشن پلاس چیزی فراتر از یک سرویس اشتراک است. این سرویس منحصر به این برند دارای مزایای متعددی بوده که قطعاً می خواهید در صورت داشتن PS4 یا PS5 بتوانید از آنها استفاده کنید اما دقیقاً پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس چیست؟

 

پلی استیشن پلاس چیست؟

 

پلی استیشن پلاس سونی سرویسی است که برای کنسول پلی استیشن عرضه می شود و امکان دسترسی به سطح وسیع تری از بازی ها را می دهد. این امکان عالی برای خریداران PS4 و PS5 در دسترس بوده و به عنوان راهی برای دریافت بازی های رایگان هر ماه فقط برای اشتراک در این سرویس عمل می کند. یکی از مزایای دیگر آن بازی آنلاین است. PlayStation Plus برای بازی های آنلاین در PS4 و PS5 مورد نیاز است. به این معنی که اگر می خواهید برای بازی های چندنفره مانند Call Of Duty: Warzone، Fortnite و ... به اینترنت متصل شوید باید مشترک پلی استیشن پلاس باشید.

علاوه بر پیش نیاز دسترسی به قابلیت های بازی آنلاین، PlayStation Plus به صورت معمول و بر حسب امتیاز و سطح اکانت حداقل یک یا دو بازی رایگان در هر ماه برای شما در دسترس قرار می دهد که می توانید آن ها را دانلود کنید و تا زمانی که مشترک بمانید می توانید به آن بازی ها دسترسی داشته باشید.

مشترکین پلی استیشن پلاس نیز تخفیف های ویژه ای برای بازی هایی دریافت می کنند که غیر مشترکین دریافت نمی کنند. به طور کلی اگر می خواهید بهترین تجربه آنلاین پلی استیشن را داشته باشید در حال حاضر خرید اکانت پلی استیشن پلاس تنها راه پیش و روی شما است. این پلتفرم دارای سه حالت اشتراکی در دنیا است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال PlayStation Plus Essential

 

سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال PlayStation Plus Essential 

 

این اشتراک به عنوان پایه شناخته می شود و خدمات قبلی پلی استیشن پلاس را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

1. دو بازی رایگان اختصاصی در ماه

2. تخفیف ویژه برای خرید بازی های پلی استیشن

3. امکان ذخیره سازی بازی ها در فضای ابری

4. دسترسی به بخش مولتی پلیر یا چند نفره

 

شما برای دسترسی به این اکانت باید در ایالات متحده، اروپا، انگلستان و ژاپن مبالغ متفاوتی را پرداخت کنید که در بخش خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس در گیفت استاپ مشاهده می‌کنید.

سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا PlayStation Extra

 

سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا PlayStation Extra 

 

سرویس محبوب دیگر پلی استیشن پلاس، تحت عنوان اکسترا شناخته می شود. در این حالت شما:

 

● به ویژگی های پلی استیشن پلاس اسنشال دسترسی خواهید داشت.

● می توانید 400 عنوان از بازی های پلی استیشن 4 و 5 را به صورت ویژه دانلود کنید.

 

علاوه بر آن، رقم تخفیفات در نظر گرفته شده برای بازی‌ها به شکل ویژه تری است. برای اکانت پلی استیشن پلاس اکسترا در ریجن های مختلف، مبالغ متفاوتی در نظر گرفته شده است که با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس در گیفت استاپ به آن دسترسی خواهید داشت.

سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم PlayStation Plus Premium

 

سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم PlayStation Plus Premium

 

در نهایت آخرین سرویسی که به صورت معمول در دنیا توسط پلی استیشن روی پلتفرم پلی استیشن پلاس عرضه می شود نسخه پریمیوم و ویژه آن خواهد بود. در این حالت:

 

  • شما به تمام ویژگی های اکانت پلی استیشن اسنشال و پریمیوم اکسترا دسترسی دارید.
  • می توانید 350 عنوان از بازی های پلی استیشن 3 را دانلود کنید.
  • فهرستی از بهترین بازی های پلی استیشن 1، 2 و PSP نیز به صورت استریم ابری یا دانلود مستقیم روی هارد در دسترس است.
  • علاوه بر آن، امکان تجربه این بازی ها به صورت استریم روی پلی استیشن 4 و 5 وجود دارد.
  • نسخه آزمایشی بازی ها نیز به صورت محدود در اختیار کاربران اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار می گیرد.

 

قیمت این سرویس ها برای ریجن های مختلف را می‌توانید در بخش خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس گیفت استاپ مشاهده نمایید.

کاربران ایرانی امکان خرید این حساب ها با گیفت کارت پلی استیشن امریکا یا هر کشور دیگری را خواهند داشت. البته در مورد انتخاب گیفت کارت و ریجن آن لازم است که ریجن اکانت شما مورد بررسی قرار گیرد. دقت کنید که این موضوع هیچ ربطی به ریجن پلی استیشن شما به صورت فیزیکی نخواهد داشت.

 

اکانت پلی استیشن پلاس ظرفیتی چیست؟

 

یکی از سوالات متداولی که برای کاربران ایرانی که تازگی پلی استیشن خریداری کرده اند مطرح می شود، این خواهد بود که منظور از پلاس ظرفیتی یا همان اکانت پلی استیشن پلاس ظرفیتی چیست؟ می توان گفت که پلاس های ظرفیتی در حال حاضر ارزان ترین سرویس موجود هستند که هیچ خطری عموما برای کنسول شما ندارند، اما در اختیار چند کاربر قرار گرفته اند. 

این اکانت در دو حالت اکتیو و نات اکتیو در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورتی که اکانت شما اکتیو باشد می توانید در تمام حساب های خود، از بازی های رایگان استفاده کنید. البته که قیمت ارزان تر یکی از اصلی ترین مزیت هایی است که روی این سرویس وجود دارد و با توجه به قیمت دلار، کاربران ایرانی نیز از آن استقبال خوبی می کنند.

اکانت پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

 

اکانت پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

 

در مقابل ما با واژه اکانت پلی استیشن پلاس هکی مواجه هستیم که پسورد های آنها کرک شده است. در واقع گیمرها این اطلاعات را خریداری می کنند و این ریسک وجود دارد که حساب دوباره به کاربر قبلی بازگردد یا توسط سونی شناسایی و دی اکتیو شود.

می توان در این اکانت ها به بازی های شانسی دست یافت، علاوه بر آن امکان تمدید خودکار وجود ندارد و فروشندگان نیز هیچ ضمانتی در اختیار شما در مورد این سرویس ها قرار نمی دهند. اگر اهل ذخیره سازی مداوم بازی ها و طی مراحل و استفاده از قابلیت های خاص هستید، باید بدانید هیچ تضمینی وجود ندارد که حساب شما روز بعد و پس از روشن کردن کنسول قابل استفاده باشد. پلی استیشن پلاس هکی در نهایت یکی از پر ریسک ترین اکانت ها است.

 

پله آخر: بهترین اکانت پلی استیشن کدام است؟

 

در مورد انواع اکانت پلی استیشن پلاس سوال مطرح می شود که کدام یک گزینه بهتری محسوب می شود؟

 

اکانت Plus Essential دقیقاً همان چیزی است که با PlayStation Plus اصلی دارید. بازی های رایگان ماهانه، فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره بازی، بازی آنلاین و تخفیف بازی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر PS Plus Extra  را تهیه کنید، همه اینها و کاتالوگ 400 بازی از جمله عناوین پرفروش استودیو پلی استیشن و شرکای شخص ثالث را دریافت می کنید. این بازی ها را می توان برای بازی دانلود کرد.

PS Plus Premium در عین حال بیشترین ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما از مزایای هر دو طرح قبلی و همچنین 340 بازی دیگر در کاتالوگ برخوردار خواهید شد. این مجموعه جدید از بازی ها شامل بازی های PS3 برای استریم ابری و همچنین بازی های PS1، PS2 و PSP برای دانلود و استریم ابری می شود.

علاوه بر این، اعضای اکانت Premium پلی استیشن همچنین برای بازی های PS1، PS2، PSP و PS4 که PS Now در حال حاضر در دسترس است، استریم کلاد دریافت می کنند. استریم روی PS4، PS5، رایانه شخصی قابل استفاده خواهد بود. 

خرید گیفت کارت

جمع بندی

 

بحث قیمت اکانت پلی استیشن پلاس مطرح است که در این مورد تصمیم گیرنده نهایی خود شما خواهید بود. به مسئله امکان خرید این اکانت ها با گیفت کارت نیز توجه داشته باشید، همین طور اگر گیمر پر و پا قرص کنسول سونی هستید، باید به سراغ پرداخت های طولانی تر و بیش از یک ماه بروید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !