گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت eBay

هرآنچه باید درباره گیفت کارت eBay بدانید

گیفت کارت ebay یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت های موجود است این گیفت کارت که از بازه 10 دلار تا 500 دلار موجود است، می تواند برای خرید هرچیزی در ای بی مانند وسایل الکترونیک، لباس، اسباب بازی و غیره مورد استفاده قرار گیرد


زمان تقریبی مطالعه : ۵ دقیقه

گیفت کارت ebay یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت های موجود است این گیفت کارت که از بازه 10 دلار تا 500 دلار موجود است، می تواند برای خرید هرچیزی در ای بی مانند وسایل الکترونیک، لباس، اسباب بازی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر شما نیز یکی از طرفداران وبسایت ای بی هستید حتما خرید گیفت کارت eBay را در نظر بگیرید.

شما می توانید گیفت کارت های ای بی را به صورت دیجیتالی و فیزیکی خریداری کنید. یکی از ویژگی های خوب گیفت کارت ebay این هست که این گیفت کارت تاریخ انقضا ندارد به همین دلیل شما می توانید از این گیفت کارت به عنوان هدیه برای اعضای خانواده تان و یا دوستانتان استفاده کنید.

در ادامه به برسی بیشترگیفت کارت ebay ، نحوه خرید گیفت کارت ای بی و آموزش استفاده از گیفت کارت ebay می پردازیم.

چنانچه قصد خرید انواع گیفت کارت و همچنین گیفت کارت استیم را دارید، پیشنهاد میکنیم به بخش فروشگاه مراجعه و از انواع مدل های ما دیدن فرمائید.

سایت eBay چیست؟

 

سایت eBay چیست؟

 

ای بی (eBay) یک بازار خرید و فروش آنلاین برای اجناس کارکرده یا نو است. در واقع این سایت مکانی برای خریداران و فروشندگان جهت خرید و فروش اجناس بدون واسطه و به صورت مستقیم است. امروزه افراد زیادی هستند که در سرتاسر جهان به خرید و فروش و تجارت در eBay مشغول هستند. همچنین از این راه درآمد کسب می کنند. فروشندگان می توانند اجناس خود را برای فروش در این سایت به مزایده بگذارند.

 

به‌عبارت‌دیگر سايت eBay یک سایت تجارت الکترونیک است. این پلتفرم محصولات خود را به نمایش نمی‌گذارد و نمی‌فروشد، اما فضایی را برای فروشندگان فراهم می ‌کند تا اقلام خود را به نمایش بگذارند، با خریداران ارتباط برقرار کنند و فروشگاه‌ های خود را مدیریت کنند (تقریبا شبیه سایت دیوار). سیستم حراج منحصربفرد این سایت به خریداران این فرصت را می‌دهد که بر روی اقلام پیشنهاد دهند و اغلب آن‌ها را با قیمتی کمتر از قیمت خرده ‌‌فروشی دریافت کنند. در همان فضا، خریداران می‌ توانند محصولاتی را که به دنبال آن هستند، پیدا و مقایسه کرده، خرید کنند و کالاها به خانه یا محل کارشان تحویل داده شوند.

 

شرکت eBay دارای زیر مجموعه‌ های زیادی است که از مهم‌ ترین آنها می‌توان به پی پال و اسکایپ اشاره کرد. پی پال زیر مجموعه ای بی و شرکتی بزرگ برای پرداخت پول به صورت امن و مطمئن است. پی پال این امکان را برای پرداخت ‌کنندگان فراهم می‌کند که با داشتن یکی از کارت‌های اعتباری مشهور مانند ویزا یا مستر کارت به حساب خود پول منتقل کنند. تا به حال 100.000 سایت از پی پال استفاده می ‌کنند. از دیگر زیرمجموعه ‌های ای بی می ‌توان به Craigslist  اشاره کرد.

 

ازآنجایی که فروشگاه ای بی چیزی نمی ‌فروشد، با دریافت هزینه برای لیست اقلام و با پردازش تراکنش ‌های بین خریداران و فروشندگان، درآمد کسب می‌کند و از هر تراکنش کارمزدی را برای خود برمی ‌دارد. سايت اي بي با نام AuctionWeb  در سال 1995 توسط پیر امیدیار برای به حراج گذاشتن اشیا متفرقه خود مانند نشانگرهای لیزری راه‌ اندازی شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پیر امیدیار یک فرد ایرانی تبار است که در فرانسه متولد شده و به صورت خیلی اتفاقی این شرکت را تاسیس کرده است. امیدیار در سال 1995 یک اشاره‌ گر لیزری خود را به صورت آنلاین برای فروش گذاشت و آن را به فروش رساند. در این زمان او متوجه شد که فروش هر چیزی به صورت آنلاین می‌تواند امکان ‌پذیر باشد. او با گرفتن مبلغ ناچیزی از فروشنگان اجازه می‌داد تا اجناس خود را به مزایده بگذارند و درصدی از این خرید فروش به او می رسید.

چگونه از سایت eBay با استفاده از گیفت کارت ebay خرید کنیم؟

چگونه از سایت eBay با استفاده از گیفت کارت ebay خرید کنیم؟

 

ایرانی های زیادی در کشورهای دیگر دنیا زندگی می‌کنند که همگی حساب‌های خارجی دارند. تمام این افراد به ‌راحتی می‌توانند اجناس خود را در سایت ای بی بفروشند و یا کالاهایی را از این سایت خریداری کنند.  اما ایرانیانی که در ایران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند بدون استفاده از گیفت کارت ebay این کار را انجام دهند. اگر به فروشگاه ای بی مراجعه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بعد از انتخاب کالا به درگاه پرداخت انتقال داده می‌شویم. در این صفحه امکان پرداخت با انواع کارت ‌های اعتباری مانند ویزا کارت، مستر کارت، حساب‌های پی پال و دیگر امکانات است. که بیشتر افراد در ایران به این حساب ها دسترسی ندارند.

 

به همین دلیل افرادی که در ایران زندگی می کنند می  توانند از طریق سایت گیف استاپ اقدام به خرید گیفت کارت ebay کنند تا بتوانند با استفاده از آن به راحتی در این سایت خرید کنند. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برای خرید از ای بی نیاز به یک آشنا یا فامیل خارج از کشور دارید تا جنس خریداری شده توسط شما به آدرس آنها ارسال شود. زیرا ebay مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین خارجی ارسال به ایران ندارد.

سیستم حراجی اتوماتیک ebay چیست؟

 

روش ردیم کردن گیفت ای بی


گیفت کارت ای بی eBay که اغلب به عنوان "eBay Gift Card" شناخته می‌شود، یک کارت هدیه است که می‌توانید در وب‌سایت یا اپلیکیشن eBay برای خرید محصولات از این فروشگاه آنلاین استفاده کنید. برای استفاده از گیفت کارت eBay، مراحل زیر را دنبال کنید:

ورود به حساب کاربری: ابتدا باید یک حساب کاربری در وب‌سایت eBay داشته باشید. اگر حساب کاربری ندارید، می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

ورود به صفحه حساب کاربری: وارد صفحه‌ی حساب کاربری خود شوید و از بخش "مدیریت حساب" یا "حساب من" گزینه "اعتبار اضافه کنید" (Add funds) را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه گیفت کارت: در بخش اعتبار اضافه کردن، انتخاب کنید که می‌خواهید از گیفت کارت استفاده کنید و سپس یک گزینه برای "گیفت کارت eBay" یا "eBay Gift Card" خواهید دید.

وارد کردن کد گیفت کارت: کد گیفت کارتی که روی کارت وجود دارد را وارد کنید و سپس بر روی دکمه "اضافه کردن اعتبار" یا "Add funds" کلیک کنید.

تأیید استفاده از کارت: پس از وارد کردن کد گیفت کارت، تأیید کنید که می‌خواهید از اعتبار گیفت کارت استفاده کنید و مقدار مربوطه به حساب کاربریتان اضافه خواهد شد.

خرید محصولات: حالا که اعتبار اضافه شده به حساب شما، می‌توانید از آن برای خرید محصولات از فروشندگان مختلف در وب‌سایت eBay استفاده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که نحوه استفاده از گیفت کارت‌ها ممکن است با توجه به قوانین و مقررات مربوط به منطقه‌ی جغرافیایی شما، متفاوت باشد. همچنین، می‌توانید از دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های وب‌سایت eBay استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از گیفت کارت‌ها در این پلتفرم بدست آورید.

 

سیستم حراجی اتوماتیک ebay چیست؟

 

شرکت  ebayبه کاربران خود خدمات زیادی را از جمله سیستم حراجی اتوماتیک ارائه می‌ دهد. در سایت ای بی دو فهرست اصلی برای کالاها وجود دارد. لیست کالاهایی که قیمت ثابت دارند و کالاهایی که در حراجی قرار می‌ گیرند. کافی است بر روی گزینه دلخواهتان از این محصولات کلیک کنید تا به قسمت خرید هدایت شوید.

 

در حالت کلی اجناس سایت ای بی به دو دسته تقسیم می ‌شوند:

 

اجناس با قیمت ثابت:

برای خرید اجناسی که قیمت ثابتی دارند کافیست که دکمه (Buy it Now) را کلیک و قیمت کالا در کنار آن نوشته شده است را پرداخت کنید.

کالاهای حراجی:

برای رفتن به قسمت کالاهای حراجی باید به قسمت Place Bid بروید در کنار این دکمه یک باکس می ‌بینید که قیمت حراجی فعلی آن را نوشته است و قسمت دیگری در کنار آن وجود دارد که می ‌توانید قیمت پیشنهادی خود را وارد کنید. کالاهای حراجی برای زمان مشخصی و در یک بازه زمانی در دسترس شما خواهند بود. وقتی که زمان حراجی تمام شود آن کالا به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می‌ رسد.

 

آنچه باید درباره‌ سیستم حراجی به‌ صورت خودکار بدانید:

 

سیستم حراجی خودکار eBay برای تمامی کالاهای حراج‌ شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای استفاده از سیستم حراجی به‌صورت خودکار، حداکثر مبلغی را که حاضرید برای محصول بپردازید، پیشنهاد بدهید؛

اگر حداکثر مبلغی که وارد کرده‌اید از قیمت‌های ثبت ‌شده توسط سایر کاربران بیشتر باشد، شما به‌عنوان آخرین پیشنهاد دهنده شناخته می ‌شوید؛

اگر بالاترین پیشنهاد شما بالاترین پیشنهاد موجود نباشد، eBay  پیشنهاد شما را ثبت می ‌کند و به‌صورت خودکار کمترین مبلغی را که لازم است تا در حراجی باقی بمانید، اعلام می ‌کند؛

eBay  تا اتمام زمان حراجی به ‌صورت اتوماتیک به ارائه‌ی پیشنهادهای جدید از طرف افراد شرکت‌کننده در حراجی ادامه می ‌دهد.

چگونه در eBay ثبت ¬نام کنیم؟

چگونه در eBay ثبت نام کنیم؟

 

برای ثبت نام در ای بی شما می  بایست مراحل زیر را طی کنید:

 

1. وارد سایت آن به نشانی ebay.com شوید و به قسمت  (Sing In) سایت مراجعه کنید.

2. روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و مراحل آن را کامل کنید.

3. اطلاعاتی که سایت ای بی برای تکمیل فرم ثبت نام از شما می خواهد شامل: آدرس ایمیل، رمز عبور، نام شما و شماره تلفن شما است که باید این اطلاعات را پر کنید.

4. یک گزینه در این فرم وجود دارد که نحوه پراخت شما است که خودتان آن را انتخاب می‌کنید.

5. روش ‌های پرداختی که می ‌خواهید از یک خریدار دریافت کنید را انتخاب کنید.

6. گزینه Pay now را انتخاب کنید و در کادر کد خریداری شده را وارد و فعال کنید.

7. و در این مرحله شما یک عضو سایت eBay شده  اید و می توانید از گیفت کارت eBay خود استفاده کنید.

 

هنگامی که مراحل ثبت نام شما در ای بی به پایان رسید می ‌توانید برای خرید و فروش در این سایت اقدام کنید. دقت کنید برای استفاده از گیفت کارت eBay حتما باید یک حساب اعتباری مانند PayPal به حساب خود متصل کنید.

چگونه در حراجی¬های سایت eBay شرکت کنیم؟

چگونه در حراجی های سایت eBay شرکت کنیم؟

شما در هر لحظه میتونین گیفت کارت ای بی خود را از سایت گیفت استاپ تهیه کنین .

اگر کالایی که شما می‌خواهید، گزینه Place Bid را دارد (جزو کالاهای حراجی است)، و برای خریداری آن، شما باید برنده ‌ی حراج شوید. کاری که لازم است انجام بدهید این است که مبلغ پیشنهادی خود را در باکس موجود در صفحه کالا مورد نظر وارد و بر روی دکمه Place Bid کلیک کنید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید در حراجی شرکت کنید، موارد زیر را به‌ خاطر داشته باشید:

 

حراجی ‌های eBay مدت‌ زمان مشخصی دارند. در حراج سنتی روش کار کمی غیرمنصفانه است؛ به‌طوری‌که فروشنده، حراجی را تا زمانی که پیشنهاد بالاتر وجود دارد، ادامه می‌دهد و تنها زمانی که دیگر قیمت ‌های پیشنهادی بالاتر نمی ‌روند، حراجی را تمام می‌کند و کالا را می‌فروشد، اما در eBay فروشنده موظف است زمان مشخصی برای فروش کالای خود مشخص کند، مثلا ۱ روز یا ۱۰ روز. وقتی زمان حراجی به پایان رسید، بالاترین پیشنهاد برنده است حتی اگر بعد از آن قیمت‌ های بالاتری هم پیشنهاد شود.

 

مبلغ پیشنهادی شما باید بیشتر از مبلغ پیشنهاد شده‌ فعلی باشد. در زیر باکس پیشنهاد، متن (Enter some amount) را مشاهده خواهید کرد که حداقل مبلغی است که می ‌توانید برای شرکت در حراجی پیشنهاد کنید. اگر شما برنده شوید، ممکن است کمتر از پیشنهادی که در حراجی داده‌اید، پرداخت کنید. در واقع هنگامی‌ که شما در حراجی برنده می‌شوید، همیشه کمی بیشتر از مبلغ بالاترین پیشنهاد قبل از پیشنهاد خودتان را پرداخت می‌کنید، حتی اگر پیشنهاد شما هزاران دلار بیشتر از آن بوده ‌باشد.

 

اگر پیشنهاد شما برنده شد، باید کالا را بخرید. پیشنهاد شما در حراج به‌منزله‌ یک قرارداد قانونی است. زمانی که حراج خاتمه می‌یابد اگر پیشنهاد شما بالاترین پیشنهاد موجود باشد، شما کالا را خریده ‌اید و باید بهای آن را به فروشنده بپردازید.

برای کالاهایی که ظرف ۱۵ دقیقه‌ گذشته در حراجی آنها شرکت کرده ‌اید، می‌توانید از دکمه‌ی Click Bid – 1 استفاده کنید تا پیشنهاد قیمت جدید بلافاصله از طرف شما روی کالا اعمال شود.

 

سایر داوطلبان ممکن است از سیستم حراجی به‌صورت خودکار استفاده کنند. از آنجا که بسیاری از خریداران از سیستم اتوماتیک پیشنهاد قیمت eBay استفاده می کنند، حراجی ‌ها ممکن است خیلی برای‌تان قابل پیش ‌بینی نباشند.

ممنونیم که تا انتهای این مطلب با سایت گیف استاپ همراه بودید. امیدواریم که مطلب فوق درباره گیفت کارت eBay و نحوه خرید از سایت ای بی برای شما مفید واقع شده باشد.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !