گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
هرآنچه که باید درباره بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بدانید

هرآنچه که باید درباره بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بدانید

در این مقاله میپردازیم 


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

مدتی از انتشار آخرین بازی جدید منتشر شده توسط راکستدی ( Rocksteady ) توسعه دهنده سری بازی محبوب Batman Arkham می گذرد ولی طرفداران زیادی در انتظار بازی جدیدی هستند که قرار است توسط این کمپانی ارائه شود و این بازی چیزی نیست به جز بازی Suicide squad: kill the justice league !

پروژه جدید در دست توسعه ارکستدی یعنی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League  دارای عنوان  Co-Op  با پشتیبانی از حداکثر چهار نفر در سبک شوتر بوده که همین موضوع به معنی تفاوت بسیار زیاد این بازی با سری بازی اخیر اکشن تک نفره آنها است. البته از سوی دیگر این بازی احتمالا شباهت بسیاری با بازی ‌های Batman Arkham خواهد داشت، چون بازی Suicide Squad: Kill the Justice League‌ در دنیایی یکسان با دنیای سری بازی Batman Arkham رخ می ‌دهد.

 

در این بازی بازیکنان در نقش اعضای این گروه کنترل را بر دست می گیرند و باید با بهترین های دنیای DC یعنی سوپرمن و فلش روبرو شوند. در ادامه این مطلب در گیفت استاپ به بررسی جزئیات این بازی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

 

تاریخ انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

 

 

این بازی قرار بود که در سال 2022 اکران شود ولی بنا به دلایلی غیرمعلوم کمپانی راکستدی اکران این بازی را به عقب انداخت و در صفحه توویتر خود اعلام کرد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League‌ در بهار سال 2023 اکران خواهد شد. پس طرفداران این سری از بازی ها باید یک مدت دیگر نیز برای انجام این بازی صبر کنند.

 

 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای چه پلتفرم‌ هایی انتشار می ‌یابد؟

 

اینگونه که به نظر می ‌رسد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تنها برای کنسول‌ های نسل نهم پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/سری اس و همچنین رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد که پس از انتشار جهت استفاده از این بازی نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت استیم می باشد. باید به این نکته اشاره داشت که راکستدی هرگز خبری مبنی بر انتشار بازی خود برای کنسول‌ های نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نکرده است، با این حال برخی منابع ادعا دارند که استودیو راکستدی در ابتدا توسعه این بازی را برای کنسول ‌های نسل هشتم را نیز در دستور کار خود داشته ولی پس از مدتی این بخش از پروژه را لغو کرده و بازی را به طور انحصاری برای کنسول‌ های نسل نهم توسعه داده و به همین صورت نیز انتشار خواهد داد.

 

 

سیستم مورد نیاز برای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟

 

متاسفانه استودیو راکستدی هنوز از سیستم مورد نیاز بازی جدید خود رونمایی نکرده است و اگر به صفحه استیم مربوط به این بازی بروید، بخش سیستم مورد نیاز به طور کامل خالی است، با این حال از آنجایی که این بازی احتمالا تنها برای نسل نهم کنسول ‌ها عرضه خواهد شد، باید انتظار سیستم مورد نیاز قوی برای اجرای این بازی در رایانه‌ های شخصی داشت.

 

منظور از امکان بازی چند نفره در Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟

 

همانطور که پیش ‌تر به آن اشاره شد، این بازی بیشتر بر حالت Co-Op چهار نفره تمرکز دارد، با این حال راکستدی اعلام کرد که این بازی را می توان به راحتی به صورت تک نفره نیز بازی کرد. طبق شایعات منتشر شده این بازی از قابلیت Split-Screen پشتیبانی نخواهد کرد، با این حال باید تا انتشار خبر رسمی از طرف استودیو توسعه دهنده بازی در این زمینه منتظر ماند.

 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بدون شک یکی از بزرگ ‌ترین بازی ‌های سال ۲۰۲۳ خواهد بود که اگر مطابق با وعده ها، تریلرها و اطلاعات انتشار یافته عرضه شود، می ‌تواند جایگاه خود را در بین بهترین بازی ‌های سال آینده و همچنین سال ‌های اخیر بدست بیاورد.

 

 

داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟

 

تا به ‌امروز دو تریلر از روال داستانی بازی منتشر شده است که سرنخ‌ های بسیار زیادی از ماجراجویی ما در این بازی را دستگیرمان می ‌کند. در ادامه می خواهیم که به بررسی نکاتی که از این تریلرها بدست آورده ایم بپردازیم.

تریلر این بازی با یک نما از جاده‌ی آرکام آغاز می‌ شود. دقیقا همان نمایی که بازی بتمن:‌ آسایشگاه آرکام با آن آغاز شد و بازی بتمن: شوالیه آرکام با آن قاب وارد فاز پایانی شد. قرار دادن این شات در تریلر بازی سوساید اسکواد یک پیام واضح از سمت راکستدی به ‌طرفداران همیشگی و همراهان این استودیو است که با سری بازی های آرکام آن خاطرات بسیاری دارند.

در ادامه این تریلر به ‌‌محل استقرار سلول ‌ها در تیمارستان می ‌رویم. دقیقا در منطقه‌  Holding Cellsاینجا دقیقا همان مکانی است که جوکر در بازی Batman: Arkham Asylum دست‌ بند خود را باز کرد و دست به ‌فرار زد.

در ادامه‌ تریلر ظاهرا با بخش آغازین مرحله ‌ای روبه ‌رو هستیم که در آن، جوخه‌ی انتحار باید به‌ تالار عدالت (Hall of justice) حمله کند. تالارعدالت همان مکان لیگ عدالت است که قهرمانان‌ آن پیش از تسخیر شدن به ‌دست برینیاک، در‌ آنجا جمع می ‌شدند و برای حرکات خود برنامه‌ ریزی می‌ کردند.

 

در ادامه مشاهده می کنیم که اعضای جوخه‌ی انتحار در این بخش به ‌قسمتی از اسلحه‌ خانه‌ لیگ عدالت دسترسی پیدا می‌ کنند. در ابتدا هارلی کووین را می‌ بینیم که از تفنگ قلاب پرتاب‌ کن بتمن یا همان گرپنل‌ گان (Grapnel Gun) استفاده می ‌کند.

 

 

درکنار این موارد می ‌توانیم یک سری یادگاری که به ‌ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهای دنیای آرکام تعلق داشته ‌اند را مشاهده کنیم. ابتدا می‌ توانیم کلاه ادوارد نیگما (ریدلر) را ببنیم که جلب توجه می ‌کند. نیگما در بازی Batman: Arkham City با چنین کلاهی به ‌مبارزه با بتمن رفت. وسایلی که به ‌هارلی کووین وصل هستند نیز در نوع خود جالب هستند. در ابتدا می ‌توانیم یکی از گیاهان پویزن آیوی را رویت کنیم که در کوله ‌پشتی هارلی قرار دارد.

اما درکنار گیاه پویزن آیوی، ظاهرا دستکش مترسک (Scarecrow) نیز قابل دیدن است. همان سرنگ‌ هایی که به ‌دستکش او وصل بودند و محلول وحشت ‌آور دکتر جاناتان کرین را به ‌جریان خون قربانی‌ های او وارد می‌ کردند.

در صحنه‌ی بعدی دوباره کلاه ریدلر را می‌ بینیم که کینگ شارک آن را برمی ‌دارد و روی سرش قرار می دهد. ظاهرا بازی سوساید اسکواد یکی دیگر از بخش‌ های مدیوم ‌های جریان ‌اول است که در آن شاهد فتح شدن قلب مخاطبان توسط کینگ شارک خواهیم بود.

در صحنه‌ بعدی تریلر ‌شاهدیم که یک عروسک بامزه از بتمن روی پایین‌ ترین قسمت از دستگیره‌ چماق هارلی کووین نصب شده است. یکی دیگر از نشانه‌ های بتمن راکستدی در تریلر بازی سوساید اسکواد.

 

در ادامه با شخصیت گیزمو که یکی از دشمنان گروه Teen Titans در سری داستان ‌های ادبیات کامیک شرکت DC است آشنا می شویم. توانایی بالای گیزمو در ساخت تجهیزات مکانیکی، او را به ‌یک نخبه‌ خطرناک در بازی تبدیل می ‌کند. گیزمو احتمالا در بازی نقش فروشنده‌ آپگریدها و تجهیزات جدید را برای تیم بازی خواهد کرد؛ چیزی مثل نقش لوشس فاکس در سری بتمن آرکام که با لوازم جدید و آپگریدهای هیجان‌انگیزش شناخته می شد.

 

 

در ادامه یکی از مهم ‌ترین نماهای ظاهرشده در تریلر را مشاهده می کنیم. در این بخش از تریلر، جوخه‌ انتحار به ‌مرکز تالار عدالت رسیده‌ است. جایی که مجسمه‌ اعضای لیگ عدالت در آن قرار دارد. از چپ به ‌راست می ‌توانیم تندیس‌ های گرین‌ لنترن، واندروومن، سوپرمن، بتمن و فلش را ببینیم. نکته‌ جالب اینجا است که در بازی سوساید اسکواد، تالار عدالت حالا به یکی از پایگاه ‌های A.R.G.U.S (گروه پیشرفته‌ تحقیقاتی با هدف متحد کردن ابرانسان ‌ها) تبدیل شده است.

 گروهی که پیش ‌تر و در لحظات پایانی بازی Batman Arkham Origins و در طول انیمیشن Batman: Assult On Arkham  شاهد چگونگی شکل ‌گیری آن در جهان «بتمن آرکام» بودیم. تیمی که با فرماندهی آماندا والر مأموریت ‌های خود را انجام می ‌دهد. تالار عدالت احتمالا هاب مرکزی بازیکنان در بازی خواهد بود. جایی که آنها می‌ توانند مأموریت ‌های مختلفی را در آن ثبت یا تجهیزات خود را آپگرید کنند.

در ادامه شاهد رونمایی از ظاهر واندروومن در جهان آرکام هستیم. به‌ نظر می ‌رسد که واندروومن تنها عضو از لیگ عدالت باشد که قدرت فکر و اختیارش را هنوز تسلیم برنیاک نکرده است. در اولین لحظه‌ نمایش واندروومن مشاهده می کنیم که واندوومن با شمشیر خود،‌ یکی از نیروهای برینیاک را از وسط نصف می ‌کند. این موضوع درکنار نمایش قدرت‌ های واندروومن،‌ از محتوای خونین و خشن بازی خبر می ‌دهند. جلوتر هم شاهد ترکیدن سر یکی از اعضای شرکت لکس ‌کورپ هستیم که محتوا بزرگسالانه و خشن بازی را تایید می ‌کند. در یک لحظه‌ دیگر هم می ‌توانیم کمند حقیقت دایانا را ببینیم که کاپیتان بوم ‌رنگ را زمین‌ گیر کرده است. ظاهرا در قسمتی از بازی که اعضای جوخه به ‌تالار عدالت حمله می ‌کنند، باید با واندروومن مبارزه کنیم. مبارزه‌ ای که احتمالا در پایان، با صلح طرفین و اتحادشان برای مبارزه با اعضای لیگ عدالت به ‌پایان می ‌رسد و سپس نبرد با سوپرمن و رویارویی سوپرمن و واندروومن را داریم.

در ادامه شاهد ورود گرین ‌لنترن به ‌میدان مبارزه هستیم. به ‌نظر می ‌رسد که نسخه‌ «جان استوارت» از گرین ‌لنترن قرار است در بازی سوساید اسکواد گیمرها را به ‌چالش بکشد

.

 

پس از گرین لنترن از چهره‌ کاراکتر فلش در تریلر رونمایی می ‌شود. فلش نیز همچون گرین ‌لنترن و سوپرمن تسلیم برینیک شده و دیگر مانند یک ابرقهرمان عمل نمی کند و برده افراد ناخلف شده است. هنوز از هویت کاراکتر فلش خبر نداریم و نمی ‌دانیم که آیا بری آلن پشت نقاب فلش است یا والی وست. مخصوصا که در قسمت ‌های قبلی سری بازی‌ های آرکام نیز شاهد اشاره‌ های مختلفی به ‌شهر کی ‌استون (Keystone City) بوده ‌ایم و حالا زمان ورود رسمی فلش به‌ دنیا آرکام رسیده است.

در ادامه شاهد ورود شخصیت‌ های اصلی به ‌صنایع لکس ‌کورپ هستیم. اگر ادبیات کامیک شرکت دی‌ سی را دنبال کرده باشید احتمالا می ‌دانید که هرجا سخن از تسلیم کردن سوپرمن‌ باشد، نام صنایع لکس ‌کورپ در آنجا می ‌درخشد. در بازی سوساید اسکواد نیز گویا قهرمانان داستان برای مقابله با لیگ عدالت از لکس لوتر و صنایع او درخواست کمک کرده اند. این صحنه از بازی با نمایش ترکیدن سر یکی از خدمه‌ لکس کورپ، روی بزرگسالانه و خونین بودن محتوای اثر تاکید می ‌کند.

در ادامه یکی از تفنگ‌ های ساخته شده در شرکت لکس‌ کورپ را می ‌بینیم. تفنگی که هارلی کووین درحال استفاده از آن است. اینگونه به نظر می رسد که لکس لوتر یکی از شخصیت‌ های مهم این بازی خواهد بود.

در لحظه‌ مهم بعدی یک نسخه‌ خاص از بتموبیل را می ‌بنیم که شخصیت گیزمو که در بالا به معرفی آن پرداختیم درحال راندن آن است. هنوز نمی ‌دانیم که گردش در دنیای بازی به‌ چه شکل خواهد بود و آیا با یک شهر بزرگ و یکپارچه مثل گاتهام (در آرکام نایت) طرف هستیم که بتوان در آن با وسایل نقلیه جا به‌ جا شد یا نه ولی در آینده ای نزدیک حتما در این مورد هم توسط راکستدی خبرهایی می شنویم.

 

 

 

لحظه‌ مهم بعدی که درتریلر می ‌بینیم اما بسیار جالب است صحنه ای است که در آن ظاهرا بازگشت پویزن آیوی را شاهد هستیم ! رویش سریع و انفجاری یک گیاه بزرگ و شکل ‌گیری یک سازه‌ گیاهی باشکوه در مقابل جوخه‌ انتحار به ‌نظر می ‌رسد که بازگشت این شخصیت محبوب را تایید می‌ کند.

تریلر به ما گوشزد می کند که برای همراهی کامل با قصه‌ این بازی، لازم است که سه‌ گانه‌ آرکام را تمام کرده باشید و روی آن، بازی‌ ها و دنیاسازی جهان آرکام تسلط داشته باشید. به این دلیل که بازی سوساید اسکواد یک دنباله‌ کاملا مستقیم برای بازی ‌های بتمن آرکام به‌ حساب می ‌آید و اگر شخصی آن بازی ‌ها را تجربه نکرده باشد، احتمالا نتواند آنطور که باید، اتفاقات و محتویات داستانی سوساید اسکواد را دریافت و دنبال کند.

 علاوه‌ بر اشاره ‌های داستانی، اینطور به نظر می رسد که گیم‌ پلی بازی نیز ترکیبی از قدرت ‌ها و توانایی ‌های قهرمانان و ضد قهرمانان بازی‌ های قبلی آرکام باشد. علاوه‌ بر اینکه در این اثر می ‌توانیم از توانایی‌ های خاص و مختلف بتمن مثل استفاده از گرپنل بهره ببریم، مواردی مثل کمک خواستن از پویزن آیوی، استفاده از دستکش وحشت ‌ساز مترسک و مواردی مانند آن که ممکن است از مولفه‌‌ های خاص گیم ‌پلی این بازی باشند که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نداریم.

به صورت کلی این بازی می تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد ولی اگر هنوز بازی های سه گانه آرکام را انجام نداده اید بهتر است با خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت استیم قبل از آنکه این بازی اکران شود آنها را نیز تجربه کنید تا بتوانید بیشتر از این بازی لذت ببرید.

 

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بوده اید. امیدواریم که مطالب فوق درباره بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای شما مفید واقع شده باشد.

خرید گیفت کارت

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !