گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
اشتراک پلی استیشن نو (now ) چیست؟

اشتراک پلی استیشن نو (now ) چیست؟ چگونه اکانت PS NOW بخریم؟

توضیحات کامل در رابطه با اشتراک پلی استیشن نو(now) و خرید اکانت آن


زمان تقریبی مطالعه : ۲ دقیقه

پلی استیشن نو یک سرویس اشتراکی برای بازی های آنلاین شرکت سونی است که هزاران بازی را به صورت آنلاین بر روی پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4، PS4 Pro و بعضی از بازی ها را بر روی کامپیوتر ارائه می دهد. شما میتوانید با تهیه گیفت کارت پلی استیشن نو، اکانت ps now را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نیازی نیست که بیشتر این بازی ها را بر روی کنسول خود دانلود کنید، ولی بعضی از آنها را باید به صورت مستقیم بر روی کنسول شما دانلود شوند. در ادامه این مطلب از گیفت استاپ به بررسی هر آنچه نیاز است شما درباره پلی استیشن نو و خرید اشتراک پلی استیشن نو بدانید می پردازیم.

 

پلی استیشن نو چگونه کار می کند؟

 

 

پلی استیشن نو سرویسی از شرکت سونی است که برای اجرای بازی به صورت آنلاین و در بستر اینترنت از آن استفاده می شود. این بدان معناست که سرویس پلی استیشن نو به شما به عنوان یک گیمر این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود بازی ها، آنها را به صورت آنلاین بازی کنید

البته این محدودیت بی حد و مرز هم نیست و به عنوان مثال شما نمی توانید با کنسول ایکس باکس از سرویس PSN استفاده کنید. در واقع همانگونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم شما از این سرویس روی دستگاه‌ هایی می توانید استفاده کنید که از آن ها پشتیبانی می‌شود، اما اگر هر کدام از کنسول های پلی استیشن مثل  PS3،PSیا PS5 را دارید، از مزایای این سرویس نهایت استفاده را ببرید.

 شما با خرید اشتراک پلی استیشن نو می‌توانید وارد جهان بازی‌ های آنلاین شوید و حتی بدون داشتن پلی استیشن و با کامپیوتر خود، بازی‌ های جدید را اجرا کنید. لازم به ذکر است که در پلی استیشن نو تعداد بازی‌ ها کمی محدود است؛ از این رو نمی‌توان بازی‌ هایی مانند سایبرپانک را در آن اجرا کرد، اما بازی‌ های سبک‌ تری در این برنامه وجود دارند که به صورت آنلاین و با داشتن اشتراک psn می‌ توانید آنها را بازی کنید.

 برای استفاده از سرویس PlayStation now کافی است تا ابزار مورد نیاز که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را در اختیار داشته باشید تا به سادگی از بین تمامی بازی‌های موجود برای دو کنسول گفته شده انتخاب کنید و در هر دستگاهی توانایی بازی را داشته باشید.

 

 

چه زمانی پلی استیشن پلاس با پلی استیشن نو جایگزین شد؟

 

 

در اوایل 2022 پلی استیشن اعلام کرد که در حال ادغام پلی استیشن نو با پلی استیشن پلاس است که این اتفاق، اتفاق بزرگی در دنیای پلی استیشن بود. ولی این موضوع یک بخش منفی داشت؛ اینکه شما می بایست مبلغ بیشتری برای اجرای بازی های خود بر روی این آپدیت جدید پرداخت می کردید. ولی شرکت سونی در مصاحبه ای به اطلاع استفاده کنندگان خود رساند که اعضای قبلی نیازی به پرداخت بیشتر ندارند. این موضوع تا اکنون که انتهای سال 2022 است، صادق بوده است ولی انتظار نمی رود که در سال جدید نیز این سیاست پابرجا بماند.

 

آیا پلی‌استیشن پلاس با پلی‌استیشن نو تفاوتی دارد؟

 

شرکت سونی برای کاربران خود سرویس‌ های متعددی را در نظر گرفته است تا با توجه به نیاز‌های خود، آنها را خریداری کنند. سرویس‌ های پلی‌استیشن نو و پلی‌استیشن پلاس نمونه‌ ای از این سرویس ها هستند. تفاوت‌ های زیادی بین این دو سرویس پلی‌استیشن وجود دارد اما اگر بخواهیم به طور کلی تفاوت بین این دو سرویس را بررسی کنیم، بین این دو سرویس ارتباط چندانی نیست.

 شما برای انجام قسمت مولتی‌ پلیر بازی‌ های پلی‌استیشن نیاز به خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس دارید زیرا پلی استیشن پلاس به شما این امکان را می دهد که به صورت چند نفره به انجام بازی ها بپردازید، در صورتی که با خرید اشتراک پلی‌استیشن نو از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن آن، می‌ توانید بازی‌ های ارائه شده در این سرویس را بدون پرداخت هزینه‌، به صورت آنلاین بازی کنید.

یکی دیگر از مهمترین تفاوت‌های این دو سرویس پلی‌استیشن این است که سرویس پلی‌استیشن پلاس امکانات بیشتری نسبت به سرویس پلی‌استیشن نو در اختیار شما قرار می‌ دهد. البته با توجه به این که ماهیت این دو سرویس متفاوت است، نمی‌ توان گفت که این یک برتری برای پلی‌استیشن پلاس می‌ باشد.

اگر می‌ خواهید به عناوین بسیاری زیاد پلی‌استیشن با هزینه کم دسترسی داشته باشید، پلی‌استیشن نو انتخاب بهتری برای شما است اما اگر می‌ خواهید بازی‌ های خارج از سرویس پلی‌استیشن نو را به صورت مولتی‌ پلیر بازی کنید، پلی‌استیشن پلاس انتخاب مناسب‌ تری برای شما می‌ باشد.

 

مهمترین پیشنیاز پلی استیشن نو چیست؟

 

قبل از این که بخواهید به سراغ خرید اشتراک پلی استیشن نو بروید، باید در نظر داشته باشید که برای استفاده لذت‌بخش و بی‌دردسر از به یک اینترنت پرسرعت و پایدار احتیاج دارید. چرا که پلی استیشن نو یک سرویس تحت وب است و تمام چیزی که نیاز دارد اینترنت است. اگر نمی‌ توانید اینترنتی باکیفیت تهیه کنید، بهتر است به سراغ خرید این اشتراک نروید، زیرا کارایی پلی استیشن نو در صورت نبود اینترنتی پرسرعت بسیار کاهش پیدا می‌ کند و حتی در مواقعی بسیار آزاردهنده خواهد بود. از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که علاوه بر اینترنت باید یک بستر مناسب مثل رایانه شخصی و تلوزیون‌ های هوشمند برای استفاده از این سرویس در اختیار داشته باشید.

 

 

چه بازی هایی بر روی PS NOW در دسترس است؟

 

در حال حاضر بیشتر از 700 بازی بر روی این پلتفرم قابل استفاده و در دسترس است که از مهمترین و پرطرفدارترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

     God of war

     Grand theft auto 5

     Infamous second son

     Uncharted 4: A thief’s end

     Alienation

     Battleborn

     Brick breaker

     Clockwork tales: Of glass and ink

     Dark rose Valkyrie

     Fat princess adventures

     Homefront: the revolution

     Lords of the fallen

 

اجرای بازی‌های پلی استیشن در کامپیوتر

 

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد شما می‌توانید بدون نیاز به کنسول و دیسک بازی بر روی کامپیوتر خود بازی‌های پلی استیشن را تجربه کنید. اما شرکت سونی اخیرا دیگر این سرویس را بر روی دستگاه‌ های زیر پشتیبانی نمی‌ کند و نمی‌ توانید بر روی این دستگاه‌ ها از این سرویس استفاده کنید.

     پلی استیشن 3 (PlayStation 3)

     پلی استیشن تی وی و پلی استیشن ویتا (PlayStation Vita PlayStation TV and)

     سونی براویا تی وی (Sony Bravia TV)

     سونی بلوری دیسک پلیر (Sony Blu-ray Disc player)

     سامسونگ تی وی (Samsung TV)

پیشنهاد می شود که اگر کنسول پلی استیشن ندارید و قصد دارید تا با خرید گیفت کارت پلی استیشن و اشتراک psn بازی‌های آنلاین این کنسول را اجرا کنید، به دنبال سیستم قوی‌ تری مانند کامپیوتر باشید که بتوانید از بازی مورد نظر نهایت لذت را ببرید.

 

 

آموزش گرفتن ps now 7 روزه رایگان

 

بسیاری از افراد در سطح اینترنت به‌منظور کلاهبرداری، سوءاستفاده از اطلاعات کاربران و یا بازدید گرفتن اقدام به انتشار مطالبی درباره دریافت رایگان اشتراک پلی استیشن نو می‌کنند که بیشتر آنها جعلی هستند. تنها راه برای دریافت اشتراک ps now 7 روزه رایگان ، استفاده از اشتراک تریال پلی استیشن نو است. این اشتراک رایگان که 7 روز بیشتر تاریخ انقضا ندارد، به هر کدام از کاربران تنها یک‌ بار اهدا می‌ شود که برای دریافت این اکانت اشتراک psn باید به بخش پلی استیشن نو در وب‌ سایت پلی استیشن بروید و گزینه 7 days trial را فعال کنید.

 

 

مزایای استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن نو

 

استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن برای خرید اکانت ps now ظرفیتی دارای مزایای زیادی مانند کاهش هزینه‌ خرید این سرویس و سرعت بالای خرید است. افراد می‌توانند با تهیه این گیفت کارت بدون نیاز به کارت بانکی، حق اشتراک سرویس پلی‌استیشن نو را خریداری کنند. از مهمترین مزایای خرید گیفت کارت پلی‌استیشن نو برای خرید اشتراک این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    عدم نیاز به خرید اشتراک با کارت بانکی خارجی

  برای خرید مستقیم اشتراک سرویس پلی‌استیشن نو شما نیاز به یک حساب بانکی در خارج از کشور دارید تا با وارد کردن اطلاعات بانکی خود، هزینه خرید اشتراک را پرداخت کنید؛ اما با خرید گیفت کارت می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به حساب خارجی، اشتراک psn را خریداری کنید

2.    سرعت بالای خرید

خرید اشتراک سرویس پلی‌استیشن نو با گیفت کارت سرعت بالایی دارد و تمام مراحل در کمتر از پنج دقیقه به اتمام می‌رسد.

3.   کاهش هزینه خرید اشتراک سرویس

در برخی مواقع خرید گیفت کارت برای تمدید یا خرید اشتراک پلی‌استیشن نو، هزینه کمتری نسبت به خرید مستقیم  اشتراک psn را دارد.

 

خرید اشتراک پلی استیشن نو برای چه کاربرانی مناسب است؟

 

خرید اشتراک پلی استیشن نو می‌تواند برای بیشتر کاربران کارآمد باشد، اما در این میان افرادی که به کنسول‌ های سونی دسترسی ندارند، استفاده‌ های بیشتری از این اشتراک خواهند داشت. افرادی که کنسول‌ های سونی را به هر دلیل در دسترس ندارند، می‌ توانند با استفاده از پلی استیشن نو و ابزارهای آن برخی از بازی‌ های این کنسول را بر روی سیستم‌ های هوشمندی همچون رایانه‌ های شخصی و تلویزیون‌ های اندرویدی تجربه کنند.

خرید گیفت کارت

کلام پایانی

امیدواریم که مطالب فوق درباره اشتراک psn و راه های خرید اشتراک پلی استیشن نو برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی راهنمایی کرده باشیم. همواره می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !