گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
معرفی وی پی ان Exitlag برای گیمرها

معرفی وی پی ان Exitlag ؛ آیا این وی پی ان گیمینگ واقعا کار می کند؟

معرفی وی پی ان Exitlag برای گیمرها و بیان مزایا، معایب و قیمت آن.


زمان تقریبی مطالعه : ۳ دقیقه

با فراگیر شدن بازی های آنلاین و پرطرفدار شدن روز به روز این بازی ها اکنون کمتر کسی هست که حداقل یکبار این بازی ها را امتحان نکرده باشد. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی های آنلاین باشید حتما پیش آمده که در حین بازی با لگ در بازی مواجه شده باشید. این لگ می تواند دلایل بسیاری داشته باشد از باگ بازی گرفته تا سرعت اینترنت در ایران. و مشکل دیگری که گیمرها در ایران با آن مواجه هستند فیلتر بودن بعضی از بازی ها در ایران است. به همین دلایل اکثر بازیکنان با وی پی ان به این بازی ها دسترسی دارند ولی وی پی ان ها می توانند سرعت اینترنت را کاهش دهند و در نتیجه پینگ بازی بالا می رود و باعث لگ در بازی می شود.

اگر شما هم تمامی موارد بالا را تجربه کرده اید و به دنبال راهی هستید که این مشکل را برطرف کنید به سراغ مطلب درستی آمده اید. زیرا در این مطلب در گیفت استاپ می خواهیم به بررسی یک سرویس جدید به نام Exitlag بپردازیم که این مشکل را برای گیمرها برطرف کرده است و شما می توانید با استفاده از آن با پینگ پایین بازی های آنلاین را بدون لگ بازی کنید. اگر می خواهید که بیشتر درباره Exitlag بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

Exitlag چیست؟

 

 

اگزیت لگ سرویسی است که طراحی شده تا یک سرعت پایدار و متعادل برای اجرای بازی های آنلاین برای مناطقی که اینترنت های ضعیفی دارند و یا مکان هایی که از سرویس های بازی فاصله بسیار زیادی دارند ارائه دهد. مهم ترین قابلیت این سرویس دیتا روتینگ هوشمند و بهینه کردن پکت ها هست.

یکی از مشکلاتی که گیمرها همیشه با آن مواجه بوده اند، نزدیک بودن به سرورهای بازی بوده زیرا هرچه شما به سرورهای بازی نزدیک تر باشید پینگ پایین تری دارید و پکت هایتان را هم از دست نمی دهید. و این مورد باعث اجرای بهتر بازی و رابطه کاربری بهتر می شود. به همین دلیل است که بیشتر بازی ها در سرتاسر دنیا سرورهای مخصوص به آن ناحیه را دارند.

 

شما با نصب برنامه Exitlag بر روی سیستم ویندوز خود و وارد شدن به اکانتتان می توانید بازی هایی که اگزیت لگ ساپورت می کند را بدون لگ یا بهتر است که بگوییم لگ کمتر و پکت لاس های کمتر تجربه کنید.

چناچه به بازی های مختلف علاقه دارید با گیفت کارت استیم می توانید به دریایی از بازی ها دسترسی پیدا کنید و با معرفی ابزار جدید با سرعت و کیفیت بهتری بازی های خود را انجام دهید.

 

آیا اگزیت لگ یک vpn است؟

 

Exitlag کارآیی شبیه به وی پی ان ها دارد ولی با این تفاوت که اگزیت لگ یک وی پی ان بین شما و سرور بازی ایجاد می کند سپس روتینگ سرور بازی شما را بر روی سریع ترین روت سرورهای بازی قرار می دهد. بر خلاف بیشتر وی پی ان ها Exitlag همه جوانب اینترنت شما را کنترل نمی کند و فقط سرورها و بازی هایی را که پشتیبانی می کند را کنترل می کند. این به این معنی است که Exitlag برنامه های محبوب بازی های آنلاین مانند discord, Curse و غیره را پشتیبانی می کند و مرورگر، سرویس های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای، اپل موزیک و غیره را پشتیبانی نمی کند.

در ادامه برای شما لیسیتی از برنامه های و سرویس هایی که Exitlag پشتیبانی می کند را آورده ایم پس با ما همراه باشید.

 

اگزیت لگ چه بازی ها و سیستم هایی را پشتیبانی می کند؟

 

یکی از مشکلاتی که این سرویس دارد این هست که فقط بر روی ویندوز پشتیبانی می شود به همین دلیل کسانی که مک، لینوکس یا سیستم های دیگری دارند نمی توانند از Exitlag استفاده کنند. مورد بعدی این هست که از اگزیت لگ تنها می توانید برای بازی ها، سرویس ها و وبسایت های خاصی استفاده کنید و همه آنها را پشتیبانی نمی کند. در ادامه لیست این بازی ها را برای شما قرار داده ایم.

  • Valorant
  • DOTA 2
  • World of Warcraft
  • Guild Wars 2
  • Apex Legends
  • Lost ARK
  • Maplestory 2
  • Final Fantasy XIV
  • Black Desert Online

مزایای اگزیت لگ چیست؟

در ادامه می خواهیم که به بررسی مزایای Exitlag برای شما بپردازیم:

  • 3 روز اشتراک رایگان بدون نیاز به اطلاعات Credit card ارئه می دهد
  • قیمت به صرفه ماهانه دارد
  • پاک کردن نقطه اتصال کاربر که برای استفاده راحت تر است
  • اگر از Valorant beta در کنارش استفاده کنید پینگ های پایین با پکت های بالا رائه می دهد

معایب اگزیت لگ چیست؟

حالا که از مزایای اگزیت لگ برای شما گفتیم بد نیست که از معایب Exitlag هم بگوییم:

  • اشتراک رایگان آن تنها 3 روز است
  • فقط بر روی ویندوز کار می کند
  • بازی های محدودی را پشتیبانی می کند
  • همچنان با وجود پینگ پایین کمی لگ در بازی حس می شود

قیمت اگزیت لگ چقدر است؟

همانطور که تا کنون هم به آن اشاره کردیم Exitlag به صورت رایگان در دسترس شما قرار نمی گیرد. یا به بیانی دیگر تنها به مدت 3 روز به صورت رایگان قابل استفاده است. بعد از اینکه این بازه 3 روزه به اتمام رسید شما باید پلن پرمیوم آن را تهیه کنید که قیمت آن از 6.50 دلار به ازای هر ماه شروع می شود.

اگر شما برنامه دارید که از Exitlag به صورت طولانی استفاده کنید قیمت برای شما پایین تر می آید به صورتی که شما مبلغ 6.17 دلار برای یک ماه پرداخت می کنید و این قرار داد به صورت 4 ماهه است و هر ماه مبلغ 6.17 دلار از حساب شما کم می شود.

اگر می خواهید برای 6 ماه این حساب را تهیه کنید قیمت آن به صورت ماهانه 5.83 دلار می شود که از 2 پلن قبلی به طور قابل توجهی ارزان تر است.

اگزیت لگ برای پرداخت انواع کردیت کارت ها از جمله پی پال را قبول می کند و از این بابت شما مشکلی ندارید ولی متاسفانه در ایران همه افراد به این حساب های بین المللی دسترسی ندارند به همین دلیل شما می توانید از طریق وب سایت گیفت استاپ به طور مطمئن اقدام به خرید اکانت اگزیت لگ کنید و از بازی کردن بدون لگ لذت ببرید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بوده اید. امیدواریم که این مطلب توانسته باشه در حوزه توضیح Exitlag و نحوه کاربرد آن شما را به خوبی راهنمایی کرده باشد.

در انتها باید گفت برای افراد عاشق بازی و گیمرها خالی از لطف نیست که بدانند با گیفت کارت اپل میتوانند از بازی های بی نظیر این کمپانی لذت ببرند و یا اگر طرفدار دو آتشه ی ایکس باکس هستند، گیفت کارت ایکس باکس میتواند لذتتجربه ی جدیدترینبازیها را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

 

خرید گیفت کارت

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !