گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
بهترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2023

بهترین بازی های نینتندو سوییچ در سال 2023 کدامند؟

لیستی از بهترین بازی های  نینتندو سوییچ در سال 2023 را در این مقاله مطالعه نمایید.


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

در سال 2023 همانطور که احتمالا شما هم در جریان هستید قرار هست که شاهد بازی های بسیار زیاد و جذابی باشیم. نینتندو سویچ هم از این قافله استثنا نیست و قرار هست که امسال بازی های زیادی را بر روی این سرویس شاهد باشیم. در ادامه این مطلب در گیفت استاپ می خواهیم باهم به بررسی 11 تا از بهترین بازی های نینتندو سویچ در سال 2023 بپردازیم و شما را بیشتر با این بازی ها آشنا کنیم تا دقیقا بدانید که در سال پیش رو چه بازی هایی را باید امتحان کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

Fire Emblem Engage

 

Fire Emblem Engage

 

بازی Fire Emblem Engage یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب نینتندو سویچ بوده و هست. نسخه جدید این بازی در 30 ام دی ماه سال 1401 منتشر خواهد شد.

 داستان این بازی به این صورت هست که هزار سال پس از آنکه چهار قلمرو اژدهای قدرتمند را زندانی کردند حالا Fire Emblem Engage در تصورات خود آینده را می بیند و مشاهده می کند که این اژدها دارد باز می گردد تا انتقام بگیرد. و حالا بر عهده اوست که دنیا را نجات دهد.

داستان Fire Emblem Engage در قاره‌ی خیالی Elyos جریان دارد و بازیکنان می ‌توانند پروتاگونیست‌ های بازی ‌های قبلی این سری را با استفاده از Emblem Ring احضار کنند. این سیستم Emblem Ring یکی از تغییرات اصلی این سری بازی نسبت به نسخه‌ قبلی خواهد بود که به بازیکنان اجازه خواهد داد تا از کمک قهرمانان قبلی این فرنچایز بهره ببرند.

 

قبل از مطالعه ادامه لیست بازی ها، چنانچه به بازی های موبایل نیز علاقه دارید، باید بدانید که با خرید گیفت کارت اپل می توانید به تمامی بازی های پولی اپل نیز دست پیدا کنید.

 

Little Nemo and the Nightmare Friends

 

Little Nemo and the Nightmare Friends

 

برای طرفداران بازی های ماجراجویی با کمی دنیای فانتزی پیشنهاد می کنیم که بازی Little Nemo and the Nightmare Friends را که یکی از بهترین بازی های نینتندو سویچ در سال 2023 هست را از دست ندهید.

این بازی یک ماجراجویی خاص در سرزمین خواب است. شما در این بازی به 4 کاراکتر دسترسی دارید تا شما را در طول بازی راهنمایی کنند. که این کارکترها به ترتیب magic wielding princess, mischievous clow flip, brave nemo و agile royal guard peony هستند.

در حین اینکه شما دارید دنیای بازی را جست و جو می کنید متوجه خواهید شد که دنیای خواب ها بسیار عجیب غریب است و دنیای بیداری هم رازهایی را در خودش مخفی کرده است که هرکدام از شخصیت های کمکی که در بالا به آنها اشاره کردیم اطلاعات خاصی را به شما درباره نحوه بازی ارائه می دهند. این بازی با موسیقی هایی که دارد محیط بازی را بسیار هیجان انگیزتر و جالب تر برای بازیکنان می کند.

 

Blanc

 

Blanc

 

بازی Blanc یک بازی دوست داشتنی سیاه و سفید است که محیط آن به گونه ای است که انگار با مداد طراحی به صورت سیاه و سفید طراحی شده است. این بازی داستان دوستی یک بچه گرگ با یک گوزن را تداعی می کند که می تواند به صورت تک نفره یا چند نفره بازی شود.

این بازی که در بهمن ماه سال 1401 منتشر خواهد شد یک داستان زیبا و تاثیر گذار برای تمامی سنین دارد و هرکسی با هر سنی می تواند این بازی را امتحان کند. و نکته دیگری که حائز اهمیت است این هست که مهم نیست مهارت بازی شما در حد مبتدی است یا حرفه ای این بازی می تواند شما را برای ساعتها سرگرم کند.

 

Gunbrella

 

Gunbrella

 

بازی Gunbrella یک بازی اکشن است که توسط سازنده بازی katana zero بر روی پلتفرم نینتندو سویچ عرضه شده است. و قرار است که این بازی در سال 2023 عرضه شود و از الان نام آن جزو بهترین بازی های نینتندو سویچ در سال 2023 قرار گرفته است.

بازی Gunbrella بازیکنان را در نقش یک مرد جنگلی قرار می ‌دهد که به دنبال انتقام در یک تجربه اکشن ماجراجویی پیکسلی با المان ‌هایی از noir-punk است. بازیکن مجهز به اسلحه‌ ای به‌ نام Gunbrella است. این سلاح همانطور که انتظار می ‌رود می‌ تواند به یک چتر نیز تبدیل شود و به‌ عنوان یک سپر جلوی شلیک گلوله‌ های دشمن را بگیرد. این سلاح چندکاره حتی به بازیکنان قدرت بیشتری در هنگام پرش و سر خوردن نیز می‌ دهد. این عنوان دارای مبارزات نفس ‌گیر و درگیر کننده نیز خواهد بود که بازیکنان را در چالش‌ های مختلف قرار خواهد داد.

بازی Gunbrella پر است از موجودات عجیب و غریب که بخشی از دنیای Gunbrella را تشکیل داده ‌اند. برخی از این شخصیت‌ ها دشمن شما خواهند بود، در حالی که برخی دیگر از آنها به شما در تلاش برای انتقام مرد جنگلی کمک می ‌کنند.

 

Advance wars 1+2 Re-Boot Camp

 

Advance wars 1+2 Re-Boot Camp

 

اگر از طرفداران بازی‌های تاکتیکال نوبتی باشید، احتمالا با سری  Advance Wars آشنایی دارید این بازی در قرار است که در 12 آذر ماه بر روی پلتفرم نینتندو سویچ عرضه شود. این بازی که یک بازی تکنیکی است جزو بهترین ها در حوزه خودش است.

در این بازی شما نقش یک سرباز را دارید که باید در میدان جنگ بجنگد و پیروز شود. با توجه به ارتشی که در آن قرار می گیرید نقش های متقاوتی ممکن است به شما داده شود و قدرت های متفاوتی را ممکن است بدست آورید که باید به بهترین نحو ممکن وظیفه خودتون را انجام دهید تا باعث پیروزی تیم خود شوید.

 

Loco Motive

 

Loco Motive

Loco Motive یک بازی اشاره و کلیک دوبعدی است که استودیو Robust Games آن را توسعه می ‌دهد و در جریان آن، بازیکنان باید پرده از قتل مرموز لیدی آنتروالد بردارند. در جریان بازی شما شاهد سه شخصیت آرتور آکرمن وکیل، هرمن مرمن کارآگاه و دیانا اوسترهاگن مأمور مخفی خواهید بود. نکته جالب داستان این است که هر یک از این شخصیت‌ها، خود جزو متهمین پرونده قتل لیدی آنتروالد به حساب می ‌آیند.

در جریان بخش ‌های مختلف، کاربران هدایت هریک از این شخصیت ‌ها را برعهده می‌ گیرند و با حل کردن معماهای مختلف و پیشروی در داستان، باید واقعیت را مشخص کنند. همچنین لحظات کمدی و ظاهر دهه ۳۰ میلادی Loco Motive، از دیگر موارد جالبی هستند که سازنده ازطریق آن‌ها سعی دارد کاربران را سرگرم کند. احتمال می رود که این بازی در اواسط سال 2023 منتشر شود.

 

Sport Story

 

Sport Story

 

بازی Sport Story  ادامه بازی Gold Story است که در سال 2019 منتشر شده بود. این بازی هم اکنون منتشر شده است و شما می توانید آن را تهیه کنید و بازی کنید.

این بازی ورزشی دربردارنده ورزش‌ های تنیس، فوتبال، BMX، مینی گلف، والیبال، کریکت و غیره است. علاوه بر این‌ها، بازی دارای دانجن، مأموریت و مکانیک ‌های شبیه‌ ساز زندگی گوناگون است.

 شما می‌توانید در بازی Sport Story محیط بازی را کاوش کنید. این بازی دارای ساختمان‌ های قابل گشت و گذار، خرابه ‌ها و حیات وحش است. شما این امکان را دارید که در این بازی با دیگران دوست شوید، برای خودتان دشمن بتراشید یا در دسیسه‌ های گوناگون دخیل شوید و به بازی های جاسوسی بپردازید.

 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

این بازی که ادامه سری بازی های پرطرفدار زلدا است انتظار می رود که در اردیبهشت ماه سال 1402 منتشر شود و طرفداران آن مشتاقانه منتظر سری جدید این بازی هستند.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان یا گیم‌ پلی این بازی منتشر نشده است، اما طبق اطلاعات قبلی می ‌دانیم که این بازی دنباله مستقیمی برای بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. ایجی آنوما، تهیه‌ کننده بازی می‌ گوید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازیکنان را در این سری از بازی به یک ماجراجویی فراتر از آسمان‌های سرزمین هایرول خواهد برد.

 آنوما همچنین تایید کرده است که داستان این بازی لحن و فضای Tears of the Kingdom نسبت به دیگر بازی ‌های این مجموعه اندکی جدی ‌‌تر خواهد بود و آثار محبوبی مانند Red Dead Redemption 2 نیز از منابع الهام ‌بخش اعضای تیم توسعه‌ بازی برای خلق دنیای این بازی بوده ‌اند.

 

Mineko’s Night Market

 

Mineko’s Night Market

 

اگر از طرفداران بازی Animal Crossing در نینتندو سوییچ باشید احتملا این بازی جدید نیز با تم گربه ‌ای خود، شما را راضی خواهد کرد. Mineko’s Night Market نام بازی جدیدی در مورد اکتشاف و تولیدکردن است که قرار است به زودی در اوایل پاییز به نینتندو سوییچ بیاید.

تیم سازنده اعلام کرده است که بازی در مورد ساختن اشیا، یافتن دوست و داشتن گربه است در حالی که بازی جزئیات بیشتری هم برای ارائه دارد. در این بازی شما در نقش مینکو بازی می‌ کنید که با دوستش که یک غول گربه ‌ای به نام آبه می ‌باشد به جزیره کوهستانی فوگو می ‌روند. شما در این بازی با همکاری همدیگر منابع موردنیاز برای ساخت اشیاء جدید را به دست آورده و در مغازه متعلق به خودتان می ‌فروشید. در عین حال با بچه ‌گربه‌ های دیگر نیز دوست شده و بازی‌ های کوتاه بیشماری نیز برای لذت بردن از بازی وجود دارد.

این بازی بیشتر از آنکه در مورد ساختن و کشف کردن باشد، بیانگر فرهنگ ژاپنی است و تصویر واضحی از این فرهنگ را برای ما ترسیم می ‌کند. هرچند بازی با محتویات مادی سروکار دارد، با این وجود مفاهیم عمیق ‌تری همچون اهمیت دوستی و پایبندی به آداب و سنت‌ ها را به ما منتقل می‌ کند.

البته ممکن است این بازی ‌ها با همه سلیقه‌ ها سازگار نباشد؛ بنابراین اگر این بازی برای شما زیادی بچگانه است، شما می توانید منتظر بازی Monster Hunter Generations Ultimate بمانید که قرار است در مرداد سال 1401 برای نینتندو سوییچ منتشر شود و آن هم جزو بهترین بازی های نینتندو سویچ در سال 2023 است

 

The Garden Path

 

The Garden Path

 

این بازی که به تازگی منتشر شده است یکی دیگر از بهترین بازی های نینتندو سویچ است که حتما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را امتحان کنید.

در The Garden Path با یک گیم ‌پلی سنتی و اهداف مشخص طرف نیستیم و از این مهم تر، زمان بازی با ساعت دنیای واقعی هماهنگ شده به گونه ‌ای که نشستن طولانی پای کار نهایتا باعث تمام شدن اعمال قابل انجام می‌ شود که سردرگمی بی پایانی را به همراه دارد و بهترین حالت تجربه کردن این بازی به صورت بازه‌ های کوتاه حداکثر نیم ساعته در زمان‌ های استراحت مخاطب در طول روز است.

کلیت فرمول این عنوان به پیدا کردن ساکنان این جنگل و دست‌ یابی به ابزار جدید به کمک آنها است تا از این طریق بتوانید به دیگران کمک کرده و این جنگلی که به نظر می ‌رسد رو به زوال است را مجددا زنده کنید اما این سفر قهرمانانه از آن دسته از بازی هایی است که مخاطب با حوصله پایان آن را خواهید دید. از سوی دیگر توضیح چندانی در مورد اجابت درخواست ها در اختیار شما گذاشته نمی‌ شود و در بیشتر مواقع باید با توضیحات مربوط به آیتم‌ ها، گشت و گذار در محیط و اکتشاف مناطق جدید، به راه حل نهایی دست پیدا کنید.

 

Star wars: Hunters

 

Star wars: Hunters

 

بازی محبوب استار وارز که همانطور که می دانید یک بازی مبارزه ای و جنگی است قرار است که به زودی در پلتفرم نینتندو سویچ منتشر شود. این بازی در پلتفرم های ios و اندروید هم منتشر خواهد شد. در این بازی شما می توانید به عنوان کارکترهایی از جمله jedi, Stormtroopers, Mandalorian و غیره نقش ایفا کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با گیفت استاپ همراه بوده اید. امیدواریم که توانسته باشیم در این مطلب برای شما بهترین بازی های نینتندو سویچ در سال 2023 را شرح داده باشیم.

خرید گیفت کارت

چنانچه از طرفداران کنسول های بازی هستید، خالی از لطف نیست که بدانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس نیزمی توانید به دنیایی از بازی هایاین دو کنسول دست پیدا کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !