گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش شارژ گیفت کارت روبلاکس

آموزش شارژ گیفت کارت روبلاکس

روبلاکس یک پلتفرم بازی آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های مختلف را ایجاد و تجربه کنند.


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

 

آموزش شارژ گیفت کارت روبلاکس

 

روبلاکس یک پلتفرم بازی آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های مختلف را ایجاد و تجربه کنند. این بازی به دلیل تنوع بالای بازی‌ها و امکان شخصی‌سازی، محبوبیت زیادی در میان کودکان و نوجوانان دارد.  واحد پول درون‌بازی روبلاکس، روباکس(Robux) است. روباکس‌ها برای خرید محصولات مختلف در بازی، مانند لباس‌ها، آیتم‌ها و بازی‌های جدید، استفاده می‌شوند.

در این مقاله در گیفت استاپ، به آموزش کامل و جامع شارژ گیفت کارت روبلاکس می‌پردازیم. با مطالعه این مقاله، شما می‌توانید به راحتی گیفت کارت روبلاکس خود را شارژ کنید و از بازی روبلاکس لذت ببرید.

 

خرید گیفت کارت روبلاکس

 

برای خرید گیفت کارت روبلاکس، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

 

 

خرید از سایت‌های فروش گیفت کارت 

 

سایت‌های مختلفی در ایران و سراسر جهان مانند گیفت استاپ وجود دارند که گیفت کارت روبلاکس را به فروش می‌رسانند. برای خرید از این سایت‌ها، ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید و سپس مبلغ گیفت کارت مورد نظر خود را پرداخت کنید. پس از پرداخت، کد گیفت کارت به ایمیل شما ارسال می‌شود.

 

خرید از فروشگاه‌های فیزیکی 

 

برخی از فروشگاه‌های فیزیکی نیز گیفت کارت روبلاکس را به فروش می‌رسانند. برای خرید از این فروشگاه‌ها، باید به فروشگاه مراجعه کنید و گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

خرید از طریق PayPal 

 

اگر حساب PayPal دارید، می‌توانید از طریق آن نیز گیفت کارت روبلاکس خریداری کنید. برای این کار، ابتدا باید به سایت Roblox مراجعه کنید و وارد حساب خود شوید. سپس، روی دکمه Buy Robux کلیک کنید و روش پرداخت PayPal را انتخاب کنید. پس از پرداخت، روباکس‌های شما به حساب شما اضافه می‌شوند.

 

قیمت گیفت کارت روبلاکس

قیمت گیفت کارت روبلاکس بر اساس دلار آمریکا تعیین می‌شود. با توجه به نوسانات قیمت دلار، قیمت گیفت کارت روبلاکس نیز ممکن است تغییر کند.

مزایای خرید گیفت کارت روبلاکس

خرید گیفت کارت روبلاکس مزایای زیر را دارد:

  • امنیت: گیفت کارت روبلاکس یک روش ایمن برای خرید روباکس است.
  • راحتی: گیفت کارت روبلاکس را می‌توانید از هر کجا و در هر زمان که بخواهید خریداری کنید.
  • تنوع: گیفت کارت روبلاکس در مبالغ مختلف موجود است تا بتوانید با توجه به نیاز خود، گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

آموزش فعال کردن گیفت کارت روبلاکس

 

برای فعال کردن گیفت کارت روبلاکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 

  1. یک حساب کاربری روبلاکس ایجاد کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. به سایت Roblox.com بروید.
  3. روی دکمه Get Premium در نوار سمت چپ کلیک کنید.
  4. روی دکمه Redeem Code کلیک کنید.
  5. کد 12 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید.
  6. روی دکمه Redeem کلیک کنید. 

گیفت کارت شما اکنون فعال شده است و اعتبار آن به حساب کاربری شما اضافه می شود. البته به این موضوع توجه کنید که ریجن گیفت کارت روبلاکس شما باید با ریجن اکانت شما همخوانی داشته باشد. در ادامه برای شما آموزش نحوه تغییر ریجن اکانتتان را آورده‌ایم.

نحوه تغییر IP سیستم با استفاده از VPN:

  • یک VPN را دانلود و نصب کنید.
  • VPN را روشن کنید و به یک سرور در ریجنی که گیفت کارت شما برای آن صادر شده است متصل شوید.
  • مرورگر خود را باز کنید و به سایت Roblox.com بروید.
  • مراحل بالا را برای فعال کردن گیفت کارت خود دنبال کنید.
  •  

نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید

 

  • گیفت کارت های روبلاکس در دو نوع اعتبار و روباکس عرضه می شوند. گیفت کارت های اعتباری را می توان برای خرید اشتراک پرمیوم یا آیتم های درون بازی استفاده کرد. گیفت کارت های روباکس را می توان فقط برای خرید روباکس استفاده کرد.
  • گیفت کارت های روبلاکس در ریجن های مختلفی عرضه می شوند. برای فعال کردن یک گیفت کارت، باید IP سیستم خود را به ریجن مشابه گیفت کارت تغییر دهید.
  • گیفت کارت های روبلاکس تاریخ انقضا ندارند.  

مشکلات رایج فعالسازی گیفت کارت روبلاکس

در هنگام فعالسازی گیفت کارت روبلاکس شما ممکن از با مشکلات زیر مواجه شوید که راهکارهای رفع این مشکلات را در زیر برای شما شرح داده‌ایم:

  •  اگر هنگام فعال سازی گیفت کارت خود با مشکل مواجه شدید، مطمئن شوید که کد گیفت کارت را به درستی وارد کرده اید.
  •  اگر مطمئن هستید که کد گیفت کارت را به درستی وارد کرده اید، ممکن است گیفت کارت شما منقضی شده باشد یا برای ریجن شما صادر نشده باشد.
  • اگر گیفت کارت شما برای ریجن شما صادر نشده باشد، باید IP سیستم خود را به ریجنی که گیفت کارت برای آن صادر شده است تغییر دهید. 

 

نتیجه گیری 

 

ممنون که تا انتهای این مقاله با گیفت استاپ همراه بودید. در این مقاله، به آموزش کامل و جامع شارژ گیفت کارت روبلاکس پرداختیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید به راحتی گیفت کارت روبلاکس خود را شارژ کنید.

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !