گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
بازی های جدیدی که در آبان ۱۴۰۲ منتشر می‌شوند

بازی های جدیدی که در آبان ۱۴۰۲ منتشر می‌شوند

قسمت اول


زمان تقریبی مطالعه : ۳ دقیقه

بازی های جدیدی که در آبان ۱۴۰۲ منتشر می‌شوند

بازی‌های ویدیویی، یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های جهان هستند. هر ساله، بازی‌های جدیدی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید منتشر می‌شوند که تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود می‌بخشند. آبان ۱۴۰۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این ماه، بازی‌های جدید و هیجان‌انگیزی از استودیوهای مطرح جهان منتشر می‌شوند که می‌توانند پاسخگوی نیازهای بازیکنان با سلیقه‌های مختلف باشند.

در این مقاله در گیفت استاپ، به معرفی برخی از بازی‌های جدیدی که در آبان ۱۴۰۲ منتشر می‌شوند، می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با گیفت استاپ همراه باشید.

این بازی ها در کنسول پلی استیشن با گیفت کارت پلی استیشن و در پلتفرم استیم با خرید گیفت کارت استیم و در کنسول ایکس باکس با گیفت کارت ایکس باکس و در کنسول نینتندو با خرید گیفت کارت نینتندو در دسترس هستند

 

بازی‌های مورد انتظار

 

 

در ادامه برخی از بازی‌های جدید پلی‌استیشن که در نوامبر 2023 منتشر می‌شوند، را به شما معرفی می‌کنیم:       

 

Star Ocean The Second Story R

 

Star Ocean The Second Story R یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی است که توسط tri-Ace توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده‌است. این بازی یک بازسازی کامل از بازی اصلی Star Ocean The Second Story است که در سال ۲۰۰۰ برای پلی‌استیشن منتشر شد. Star Ocean The Second Story R برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد.

بازی در سال ۲۴۶۱ میلادی در یک جهان فانتزی علمی-تخیلی اتفاق می‌افتد. داستان بازی دربارهٔ دو جوان به نام‌های کلر ون فلیر و رینا لندفورد است که از سیارات مختلف به هم می‌رسند و با هم سفری را آغاز می‌کنند تا دنیا را از یک تهدید بزرگ نجات دهند. 

بازی دارای سیستم مبارزه‌ای نوبتی است که در آن بازیکنان می‌توانند از ترکیبی از حملات فیزیکی و جادویی برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند.

بازی همچنین دارای سیستمی به نام Battle Points است که بازیکنان می‌توانند از آن برای بهبود توانایی‌های شخصیت‌ها استفاده کنند.

Star Ocean The Second Story R با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از گرافیک بهبود یافته، سیستم مبارزه‌ای جذاب و داستان سرگرم‌کننده بازی تمجید کردند.

 

Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh

 

Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh یک بازی ماجراجویی نقطه و کلیک است که بر اساس اولین کتاب کمیک Tintin، Cigars of the Pharaoh ساخته شده است. این بازی توسط Pirouette Studio توسعه یافته و توسط Microids منتشر شده است. این بازی در تاریخ 21 اکتبر 2023 برای پلتفرم های PS4 و PS5 منتشر شد.

در این بازی، بازیکنان نقش تنتاین، یک خبرنگار جوان را بر عهده می گیرند که برای تحقیق در مورد یک سری قتل های مرموز به مصر سفر می کند. بازیکنان باید از هوش و مهارت های حل معمای خود برای حل این پرونده استفاده کنند و از خطرات مختلفی که در راه آنها قرار دارد جان سالم به در ببرند.

Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh یک بازی با گرافیک دو بعدی است که از سبک هنری کمیک های Tintin الهام گرفته است. این بازی دارای گیم پلی نقطه و کلیک است که بازیکنان را مجبور می کند تا با تعامل با محیط و حل معماها پیشروی کنند.

این بازی با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و به دلیل وفاداری به منبع خود، گیم پلی جذاب و گرافیک زیبا مورد تحسین قرار گرفت.

 

 The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone

 

این بازی، یک بازی اکشن-پلتفرمر است که توسط Microids توسعه و منتشر شده است. این بازی در تاریخ 2 نوامبر 2023 برای PlayStation 4 و PlayStation 5 عرضه خواهد شد. 

داستان بازی در دنیای Smurfs اتفاق می‌افتد، جایی که یک سنگ قدرتمند به نام Green Stone دزدیده می‌شود و در سراسر Cursed Land پخش می‌شود. بازیکنان باید کنترل یک تیم متشکل از چهار Smurf را بر عهده بگیرند تا قطعات Green Stone را پیدا کنند و آن را قبل از اینکه دیر شود، دوباره جمع کنند. 

بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های منحصر به فرد هر Smurf برای حل پازل‌ها، مبارزه با دشمنان و عبور از موانع استفاده کنند. برای مثال، Handy Smurf می‌تواند با استفاده از ابزارهای خود، اشیاء را بسازد و تعمیر کند، در حالی که Brainy Smurf می‌تواند با استفاده از هوش خود، معماها را حل کند.

بازیکنان همچنین می‌توانند از SmurfoMix استفاده کنند، یک دستگاه قدرتمند که به آن‌ها اجازه می‌دهد حملات ترکیبی و حرکات ویژه انجام دهند. SmurfoMix را می‌توان با جمع‌آوری مواد مختلف و ارتقاء آن در طول بازی، بهبود بخشید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone، همکاری با Gargamel، دشمن اصلی Smurfs است. بازیکنان می‌توانند از Gargamel برای کمک به خود در مبارزه با دشمنان و حل پازل‌ها استفاده کنند.

در کل، The Smurfs 2 - The Prisoner of the Green Stone یک بازی اکشن-پلتفرمر سرگرم کننده و خانوادگی است که دارای گرافیک رنگارنگ، گیم پلی متنوع و داستان جذاب است.

 

2 The Lords of the Fallen

 

The Lords of the Fallen یک بازی نقش آفرینی اکشن در سبک دارک فانتزی است که توسط استودیوی Deck13 ساخته و توسط CI Games منتشر شده است. این بازی در تاریخ 28 اکتبر 2014 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ 12 فوریه 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. ورژن 2 این بازی در 13 اکتبر 2023 منتشر خواهد شد.

داستان بازی در دنیایی خیالی به نام Adyr جریان دارد که توسط اربابان سقوط کرده به نابودی کشیده شده است. بازیکن کنترل یک زندانی سابق به نام Harkyn را بر عهده می گیرد که برای شکست دادن اربابان و نجات دنیا به سفری می پردازد. 

بازیکن در طول بازی می تواند از انواع سلاح ها و زره ها برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. سیستم مبارزه بازی بر اساس نوار استقامت تمرکز دارد و بازیکنان باید از نوار استقامت خود برای انجام حملات و جاخالی دادن استفاده کنند.

The Lords of the Fallen با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبرو شد. منتقدان از گیم پلی چالش برانگیز، گرافیک و طراحی هنری بازی تمجید کردند. با این حال، برخی از منتقدان از داستان بازی انتقاد کردند. ولی با تمام انتقادها، نسخه دوم این بازی به زودی برای طرفداران آن عرضه خواهد شد.

 

 Assassin's Creed Mirage

 

Assassin's Creed Mirage یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای PlayStation 4 و PlayStation 5 در تاریخ 5 اکتبر 2023 منتشر خواهد شد.

بازی در شهر بغداد در قرن 13 میلادی روایت می شود. بازیکن در نقش بسیم، یک دزد خیابانی، بازی می کند که وارد فرقه The Hidden Ones می شود. بسیم باید با تهدیدات جدیدی که از سوی تمپلارها و یک فرقه مرموز دیگر در بغداد مطرح می شود، مقابله کند.

بازی از یک زاویه دید سوم شخص اجرا می شود. بازیکن می تواند از یک شمشیر، چاقو و تیر و کمان برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کند. همچنین می تواند از قابلیت های مخفی کاری برای پنهان شدن از دید دشمنان و انجام حملات غافلگیرانه استفاده کند.

بازی Assassin's Creed Mirage با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از دنیای باز بزرگ و پر جزئیات، داستان جذاب و گیرا، گیم پلی اکشن و ماجراجویی و گرافیک خیره کننده بازی تمجید کردند.

 

Persona 5 Tactica

 

Persona 5 Tactica یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است که توسط P-Studio توسعه یافته و توسط سگا در 16 نوامبر منتشر خواهد شد. این بازی یک اسپین آف از سری Persona است که خود بخشی از فرنچایز بزرگتر Megami Tensei است.

بازی در یک دنیای موازی به نام Jails اتفاق می افتد که توسط یک گروه نظامی به نام Legionnaires اداره می شود. گروهی از افراد به نام Phantom Thieves وارد Jails می شوند تا با کمک یک انقلابی به نام Erina، مردم را از ظلم و ستم آزاد کنند.

بازیکنان کنترل یک گروه از شخصیت های قابل بازی را بر عهده می گیرند که می توانند در یک میدان نبرد شش در شش حرکت کنند. شخصیت ها می توانند از حملات فیزیکی، جادویی و Persona برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. Persona ها موجودات قدرتمندی هستند که می توانند توسط شخصیت ها احضار شوند.

Persona 5 Tactica دارای یک داستان اصلی است که حدود 30 ساعت طول می کشد. بازی همچنین دارای محتوای جانبی قابل توجهی است، مانند چالش های جانبی و ماموریت های فرعی.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !