گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

در این مقاله در مورد گیفت کارت نتفلیکس اطلاعات کاملی را بدست می آوریم...


زمان تقریبی مطالعه : ۸ دقیقه

دنیای امروز وابسته به تکنولوژی است. برخلاف گذشته که صرفاً محتوا از طریق سیستم های آرشیوی نظیر نوارهای VHS و سی دی منتشر می شود. در حال حاضر می توانید با تهیه گیفت کارت نتفلیکس و یا اکانت شبکه های استریم به راحتی از محتوای تصویری استفاده نموده و برای ساعت ها سرگرم شوید. نتفلیکس را غول دنیای فیلم و سریال می دانند. شرکتی با ملیت آمریکایی که در زمینه انتشار محتوای تصویری فعالیت می کند. جالب است بدانید که نتفلیکس در ابتدا در زمینه پخش و اجاره سی دی در منطقه های محدودی خدمات ارائه می کرد. اما آنقدر وضعیت مالی این استارتاپ با رشد مواجه شد که پس از مدتی با دسترسی هر چه بیشتر کاربران به اینترنت تصمیم گرفت وارد این فضا و یک سرویس استریم آنلاین شود.

 

همین طور در پس این موضوع، گیفت کارت نتفلیکس را ارائه کرد که با استفاده از آن، شما می توانستید بدون استفاده از کارت های بانکی و مسترکارت و ویزاکارت، به راحتی اکانت خود را شارژ کنید. در واقع درآمد نتفلیکس نیز از همین طریق است. برای این که بتوانید محتواهای آن را تماشا کنید لازم است که با استفاده از گیفت کارت حساب خود را شارژ کنید. البته این گیفت کارت ها به صورت فیزیکی قابل خریداری هستند.

 

گیفت کارت نتفلیکس چگونه کار می کند؟

 

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزتان بدون فیلم و سریال سر نمی شود و از طرفی علاقه مند به تماشای جدیدترین فیلم ها و محتواهای رسانه هستید، باید به فکر تهیه یک اکانت نتفلیکس و در پس آن به جهت بهره گیری از امکانات این رسانه خرید گیفت کارت نتفلیکس باشید. سرویس پخش و فیلم آمریکایی در حال حاضر به شما اجازه استفاده از نرم افزار تحت وب، وب سایت، اپلیکیشن ها و همین طور اکستنشن ها و پلاگین های مختلف روی مرورگرها را می دهد.

 

به راحتی می توانید نرم افزار مربوط به این شرکت را از اپ استور و گوگل پلی، استور ویندوز، برای لینوکس به صورت آزاد از روی وب سایت و برای اندروید تی وی ها و تلویزیون های اسمارت دانلود کنید. حتی اگر از اندروید باکس هم استفاده می کنید محدودیتی برای بهره گیری از خدمات نتفلیکس نخواهید داشت. گیفت کارت نیز باید ریدیم شود. وارد وب سایت این مجموعه شده و کدی که روی گیفت کارت شما قرار گرفته است را ثبت یا اصطلاحاً ریدیم می کنید.

 

چطور در ایران از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنیم؟

 

به هر حال یک خبر بد هم در میان این همه اتفاق خوب برای شما خواهیم داشت. متاسفانه نتفلیکس ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است. قصد پرداختن به این موضوع را نداریم، اما به هرحال علاقه وافر کاربران ایرانی به محتواهای بروز دنیای نتفلیکس موجب شده است که مثل همیشه یک راهکار برای این مسئله و مشکل مطرح شود. برای استفاده از تمامی خدمات این مجموعه از جمله فعال سازی گیفت کارت نتفلیکس نیاز به یک نرم افزار تغییر آی پی که با نام برنامه گذر از تحریم نیز شناخته می شود نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن ها را می توانید به راحتی در فروشگاه های نرم افزاری دانلود کنید.

البته که برای ورود به حساب کاربری نیاز دارید که رمز عبور و نام کاربری خود را به یاد داشته باشید. اگر قبلاً حساب کاربری نساخته اید، این کار را با ورود به وب سایت نتفلیکس و بخش ثبت نام انجام دهید. نیازی به تایید دومرحله ای، شماره تماس و... نیست. به راحتی می توانید از طریق آدرس ایمیل این کار را انجام دهید. دقت کنید مهم است که اولین بار با آی پی چه کشوری ثبت نام و لاگین را انجام می دهید. مثلاً اگر آی پی روی کشور آمریکا تنظیم شده است، برای استفاده از گیفت کارت نتفلیکس نیز باید همین ریجن را استفاده نمایید.

 

منظور از ریجن در نتفلیکس چیست؟

 

ریجن در واقع کشور مبدا مورد استفاده خواهد بود. وقتی شما از نرم افزارهای گذر از تحریم بهره می گیرید، انگار از اینترنت کشوری دیگر استفاده کرده اید. در نتیجه سرورهای این وب سایت شما را شناسایی کرده و انتظار دارند که برای موارد دیگر مانند شارژ اکانت و خرید گیفت کارت نتفلیکس نیز همین رنج آی پی را مورد استفاده قرار دهید.

 

پس اگر اولین ورود شما به حساب کاربری تان و فعال سازی اکانت با کشور امریکا بود، حتماً از نرم افزار تغییر آی پی کشور امریکا استفاده کنید. دقت کنید که تغییر مداوم آی پی شما به کشورهای مختلف می تواند موجب بروز مشکل و یا حتی از کار افتادن اکانت و گیفت کارت شما شود. در نتیجه پیشنهاد می کنیم اگر قادر هستید از سرویس هایی با آی پی ثابت استفاده کنید که اکانت شما تحت الشعاع قرار نگیرد.

 

نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس در ایران

 

پس از آشنایی با مبحث نحوه استفاده از گیفت کارت نتفلیکس باید بدانید که شما حتی با هویت ایرانی امکان خرید مستقیم گیفت کارت را نیز نخواهید داشت. در این شرایط برخی از وب سایت ها به شما امکان بهره گیری از این خدمات را به صورت غیرمستقیم می دهند. آن ها از قبل گیفت کارت هایی را با روش های مختلف تهیه نموده اند و به شما می فروشند. برای خرید این گیفت کارت ها صرفاً نیاز به پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و شبکه بانکی ایران خواهید داشت. حتی نیازی به احراز هویت، اکانت پی پال و... نیز نخواهید داشت.

 

برای خرید مستقیم از طریق استورهای خارجی و نتفلیکس باید از مسترکارت، ویزا کارت، پی پال و حساب های بین المللی استفاده کنید که البته پروسه پر پیچ و خمی دارد و معمولاً برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت. بسیاری از وب سایت ها به شما امکان فعال سازی مسترکارت، پی پال و... را می دهند اما برای این کار باید هزینه چند میلیونی صرف کنید. در نهایت باید به سراغ سایت های فروش گیفت کارت نتفلیکس بروید.

 

هزینه اشتراک نتفلیکس

 

در نهایت شما برای تماشای فیلم ها و سریال های نتفلیکس باید یکی از اکانت های استاندارد، بیسیک و پریمیوم را فعال کنید. هزینه اشتراک بسته به مدت زمان استفاده از آن متفاوت است. برای این که بتوانید پرداخت را بدون دردسر، محدودیت زمانی و کارت بانکی و... انجام دهید گیفت کارت نتفلیکس به داد شما می رسد. گیفت کارت ها بسته به ریجن و کشور مورد استفاده در ارقام و واحدهای مالی مختلفی به فروش می رسند. مثلاً بر اساس دلار کانادا و امریکا شما می توانید به راحتی گیفت کارت های 15 تا 75 دلاری تهیه نمایید.

 

در نتفلیکس شما امکان مشاهده فیلم ها و سریال های هالیوودی، مجموعه های نمایش خانگی بین المللی، بیشتر محتواهای IMDb و... را خواهید داشت. حتی اگر کودک شما قصد استفاده از این سرویس را دارد می توانید محتوا را برای او سفارشی سازی کنید. دسته بندی محتوای خانوادگی، کودکان، ورزشی و... برای این سیستم در نظر گرفته شده است. شما با خرید اکانت پریمیوم می توانید به صورت همزمان روی چهار دستگاه از خدمات ویژه نتفلیکس استفاده نمایید.

 

مهم ترین مزیت های سرویس تماشای فیلم نتفلیکس

 

منطقاً برای شما مهم است که وقتی اکانت نتفلیکس را راه اندازی نموده و گیفت کارت نتفلیکس را تهیه می کنید. بتوانید از خدمات متنوع بسته به رنج سنی تمامی اعضای خانواده استفاده کنید.

یکی از مهم ترین موضوعات در مورد این شرکت پخش این است که به شما امکان تماشای فیلم و سریال حتی برای رنج سنی کودکان را می دهد. روی هر برنامه محدوده نمایش سن درج شده است، می توانید همه چیز را بر اساس نیاز و سلیقه خودتان شخصی سازی نموده و در نهایت اگر در استفاده از خدمات، گیفت کارت نتفلیکس و... به مشکل برخوردید، به راحتی با پشتیبانی تماس بگیرید. نگران نباشید. درست است که در تمامی کشورهای دنیا از نتفلیکس استفاده می کنند. اما پشتیبانی آنقدر سریع و دقیق است که در کمتر از چند ساعت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

شما می توانید از نتفلیکس در تمامی دیوایس های سیستم عامل ios، گوشی های آیفون، تبلت های ایپد، ویندوز فون، اندروید 5.0 و بالاتر و همین طور نسخه دسکتاپ استفاده کنید. بعلاوه این موضوع روی تمامی دستگاه های آمازون، کنسول های بازی مانند پلی استیشن و ایکس باکس و در نهایت تلویزیون های اسمارت نیز از این سرویس استفاده می کنند.

در صورتی که گیفت کارت نتفلیکس تهیه نموده اید یا در آستانه انجام این کار قرار دارید، احتمالاً سوالاتی برای شما مطرح می شود که سعی کردیم در ادامه به برخی از مهم ترین ها پاسخ دهیم. همچنین برای یادگیری نحوه استفاده از گیفت کارت نتفلیکس می توانید از قسمت آموزش استفاده از گیفت کارت نتفلیکس بهره مند شوید.

 

خرید گیفت کارت

 

سوالات متداول

 

 

تفاوت اکانت های نتفلیکس چیست؟

به طور کلی شما امکان انتخاب سه طیف حساب کاربری در این پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال را دارید.

1. پریمیوم: نمایش ویدیوها با بهترین کیفیت و رزولوشن 4K و قابلیت HDR انجام خواهد شد.

2. استاندارد: نمایش باکیفیت بهتر نسبت به حالت بیسیک و ساده و با رزولوشن 1080 می باشد.

3. بیسیک: این اکانت نیز قیمت پایه برای پرداخت ماهیانه می باشد که کمترین نرخ و کیفیت یعنی 480 را به شما ارائه می دهد.

گیفت کارت کدام کشور بهتر است؟

به طورکلی تفاوتی میان انواع ریجن های گیفت کارت نتفلیکس وجود ندارد. در نهایت می توانید از همه آنها برای پخش تمامی فیلم و سریال ها و انیمیشن ها استفاده کنید. تفاوت اصلی در قیمت گذاری و فرق بین واحد مالی کشور مبدا و واحد مالی کشور ایران خواهد بود.

روش های دیگر پرداخت نتفلیکس چیست؟

به طور کلی شما امکان پرداخت از طریق ویزا کارت، مستر کارت و کردیت کارت های مختلف، پرداخت مستقیم و پی پال را خواهید داشت. اما اگر مایل به پرداخت به غیر از این روش ها هستید، مجموعه نتفلیکس مانند بسیاری از سرویس های دیگر با ارائه تخفیفات ویژه به شما امکان استفاده از گیفت کارت نتفلیکس را نیز می دهد.

ریدیم کردن گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

برای این که بتوانید از خدمات و محتوای این مجموعه اینترنتی در دیوایس های مختلف استفاده کنید، نخست لازم است که گیفت کارت نتفلیکس تهیه کنید. پس از آن وارد حساب کاربری خود شده و در نهایت گیفت کارت را ثبت یا ریدیم می کنید که خود مراحلی دارد.

آیا می توان از امکانات رایگان نتفلیکس استفاده کرد؟

به طور کلی این سرویس دهنده اکانت یک ماهه رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد که البته محدودیت های زیادی دارد. در صورتی که مایل به تماشای محتوا با بالاترین کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم که حتماً اکانت های ویژه این سرویس پخش را خریداری کنید که این کار از طریق کارت های هدیه نتفلیکس نیز قابل انجام خواهد بود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !