گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

آموزش استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

در این مقاله یاد میگیریم که چجوری باید از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنیم...


زمان تقریبی مطالعه : ۷ دقیقه

شارژ اکانت اسپاتیفای دغدغه کسانی است که اکانت مربوط به این سیستم استریم موزیک آنلاین را دریافت نموده اند اما به هر دلیل نمی دانند که چگونه و باید در چه بخشی آن را وارد و گیفت کارت را ریدیم کنند. موزیک بخش مهمی از زندگی هرکدام از ما را تشکیل می دهد. موجب سلامت روح و بهبود وضعیت فکری افراد در روزهای پرمشغله، لحظات سخت و موجب ایجاد حس آرامش می شود. در میان تمامی روش ها و سرویس های پخش موزیک و استریم آنلاین، اسپاتیفای در حال حاضر یکی از محبوب ترین، بهترین و قوی ترین سیستم ها است.

در طول چند سال اخیر بخش ایرانی اسپاتیفای نیز به خوبی آرشیو شده است. با جستجوی نام خواننده ها شما می توانید به فول آلبوم و فول آرشیو آن ها دسترسی داشته باشید و این یک امکان فوق العاده به حساب می آید. البته نسخه رایگان اسپاتیفای محدودیت هایی دارد که در ادامه قصد داریم آن را دور بزنیم و ریدیم کردن و شارژ اکانت اسپاتیفای را بیاموزیم.

 

نحوه شارژ اکانت اسپاتیفای برای ایرانیان

 

بسیاری از افرادی که اکانت اسپاتیفای فعال می کنند، پس از مدتی متوجه می شوند که امکانات نسخه رایگان محدود است و بهتر است به سراغ ورژن پریمیوم یا به اصطلاح رایج در بین ایرانیان پولی بروند. خرید گیفت کارت اسپاتیفای اولین قدم و در مرحله بعد ریدیم کردن گیفت کارت و شارژ کردن حساب دومین مرحله خواهد بود. برای ریدیم کردن و ارتقاء به نسخه پریمیوم شما می توانید یکی از طرح های سه گانه را انتخاب کنید. البته هزینه آن ها با هم متفاوت است. اما به طور کلی لازم است که براین اساس عمل کرده و این گونه پیش بروید:

 

  1. پیش از هر کاری از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید. این کار موجب می شود که به وب سایت اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. برای کاربران ایرانی این اختلال وجود دارد و حتی گاهی با تغییر آی پی نیز دسترسی میسر نمی شود. می توانید به سراغ پرداخت هزینه و خرید سرور اختصاصی بروید.
  2. در وهله بعدی وارد وب سایت اسپاتیفای به آدرس spotify.com بروید.
  3. اگر در گذشته اقدام به ساخت اکانت کرده اید می توانید با همان اطلاعات مجدداً وارد حساب خود شوید و نیازی به ساخت حساب جدید ندارید. برای ساخت حساب می توانید از نسخه های مود شده و اصلاح شده نرم افزار استفاده کنید.
  4. اگر حسابی ندارید با ورود به وب سایت یک اکانت بسازید. حتماً از یک ایمیل معتبر برای شارژ اکانت اسپاتیفای و استفاده از حساب استفاده نمایید.
  5. در مرحله بعدی روی log in  تپ یا کلیک نمایید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.
  6. با ورود به حساب یک منوی مشکی رنگ در سمت چپ صفحه در دسترس شما خواهد بود. روی گزینه ریدیم یا Redeem کلیک کنید.
  7. می توانید مستقیماً به این آدرس مراجعه فرمایید: www.spotify.com/redeem
  8. در صفحه پیش و رو از شما خواسته خواهد شد که کد گیفت کارت اسپاتیفای خود را وارد نموده و سپس روی گزینه ریدیم کلیک نمایید.
  9. در لیست کشورهایی که به نمایش درمی آیند به سراغ ایالات متحده امریکا بروید.
  10. در نهایت یکی از طرح های موردنظر خود را انتخاب کنید. این طرح از بین Individual، student و family قابل انتخاب خواهد بود.

 

انواع اکانت های پریمیوم اسپاتیفای

 

در مراحل شارژ اکانت اسپاتیفای شما با بخشی مواجه می شوید که در آن تعیین می کنید نوع حسابتان چیست و چگونه قرار است از آن استفاده کنید. انواع اکانت ها از نظر قیمت و شرایط با هم تفاوت های نسبتاً فاحشی دارند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

در خصوص تفاوت انواع اشتراک های رایگان و پولی اسپاتیفای قبلاً نکات زیادی را خاطرنشان شدیم. البته شما در قالب تنظیمات این نرم افزار نیز می توانند تغییراتی را در حساب خود اعمال نموده و سطح کیفیت پخش موزیک ها را نیز تغییر دهید.

 

  • اکانت فمیلی family
     

این اکانت یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. بخصوص اگر در ایران زندگی می کنید در نتیجه استفاده از این سرویس هزینه کمتری پرداخت کرده و می توانید به صورت اشتراکی از اسپاتیفای استفاده فرمایید. همان طور که از نام این اکانت مشخص است مناسب خانواده ها بوده و شما می توانید لینک دسترسی اکانت خود را با 6 نفر دیگر هم به اشتراک بگذارید. البته برای شما یک پیغام مبنی بر این که کسی قرار است در یک موقعیت جغرافیایی به حساب شما دسترسی داشته باشد ارسال خواهد شد. 

اما اگر والدین خانواده هستید می توانید دسترسی به برخی موزیک ها را در این سیستم پخش اسپاتیفای بلاک کنید. همین طور امکان شخصی سازی، دانلود و پخش آفلاین و گوش کردن به این موزیک ها در حالت پریمیوم وجود دارد. حتی می توانید به راحتی آهنگ ها را دانلود کرده و روی نرم افزار اسپاتیفای گوش کنید.

این نسخه یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین سطوح دسترسی است. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد شارژ اکانت اسپاتیفای را دارید از این حالت استفاده کنید که نسبتاً هزینه کمتری برای شما به همراه دارد.
 

  • اکانت اسپاتیفای اختصاصی یا Individual
     

این اکانت همان طور که از نامش مشخص است بالاترین سطح و بهترین حالت اشتراک خواهد بود. هزینه ای 9.99 دلاری دارد و می توانید با دستگاه های مختلف به حساب خود دسترسی داشته باشید. البته امکان پخش همزمان روی چند دیوایس در این حالت کنترل شده است و شما نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید. این اکانت مناسب کسانی است که می خواهند از فول امکانات اسپاتیفای استفاده کنند یا خود موزیسین هستند و میخواهند حساب خود را تایید و در نهایت موزیک های خود را نیز در قالب این نرم افزار به اشتراک بگذارند.
 

  • اکانت اسپاتیفای دانشجویی student
     

استفاده از این اکانت مناسب کسانی است که می خواهند نصف هزینه معمول را پرداخت کنند. رقم پرداختی برای اکانت استیودنت اسپاتیفای در حال حاضر و در زمان ویراست این مقاله 4.99 دلار است. همان طور که متوجه شده اید معمولاً مناسب دانشجویان خواهد بود و البته شما تحت شرایط خاصی می توانید آن را فعال کنید. اگر خاطرتان باشد گفتیم که در مراحل ساخت اکانت شما باید از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید. این آدرس ایمیل در این حالت باید تحت دامین edu باشد. edu مربوط به ایمیل مراکز آموزشی خواهد بود و در تمام کشورهای دنیا یک موضوع روتین است. البته در ایران و در دانشگاه های کشور، هیچ گاه اکانت ایمیل اختصاصی دانشجویی در اختیارتان قرار نمی گیرد.

نکات مهم حین فعال سازی گیفت کارت اسپاتیفای

 

در صورتی که قصد فعال سازی حساب پریمیوم را در قالب این نرم افزار دارید بهتر است که حتماً مشخصات کاربری و شخصی خود را در نرم افزار تغییر کنید. اگر این امکان برای شما فراهم است، از نرم افزارهای غیر رایگان تغییر آی پی با امکان استفاده از سیستم آی پی ثابت استفاده نمایید. همین طور تا جایی که می توانید دیوایس مورد استفاده برای اکانت اسپاتیفای خود را تغییر ندهید. بخصوص اگر قرار است به صورت مداوم آی پی شما تغییر کند حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید.

ضمن این که اسپاتیفای باید قانونی بودن کد شما را تایید کند که برای این کار به سرورهای پریمیوم متصل می شود. در این وضعیت از اینترنت پایدار استفاده کنید. حتی شما امکان استفاده از اکانت پریمیوم اسپاتیفای روی موبایل های اندرویدی، اپلی، دیوایس های دسکتاپ مانند ویندوز، مکینتاش و لینوکس را نیز خواهید داشت. در غیر این صورت شما می توانید از نسخه تحت وب و وب سایت اسپاتیفای استفاده کنید. در صورتی که قصد شارژ اکانت اسپاتیفای را دارید و می خواهید از قابلیت های پریمیوم این سرویس اشتراک گذاری موزیک استفاده کنید، لازم به ذکر است که احتمالاً سوالاتی در ذهنتان مطرح می شود، شما می توانید در ادامه دراین خصوص بیشتر بیاموزید.

 

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

تفاوت اکانت اختصاصی و دانشجویی چیست؟

دو اکانت دانشجویی و فردی از نظر سطح دسترسی با هم تفاوت دارند. نوع دانشجویی صرفاً با ایمیل های مربوط به ارگان های آموزشی و سازمان های دانشجویی فعال می شود. یعنی ایمیل شما باید پسوند edu داشت باشد. البته وب سایت های ایرانی از روش هایی برای دور زدن این محدودیت استفاده نموده و اکانت شما را در حالت دانشجویی فعال می کنند که هزینه آن به مراتب کمتر است.

آیا امکان لغو اشتراک پریمیوم وجود دارد؟

به طور معمول این اتفاق رخ می دهد، اما شرکت اسپاتیفای به عنوان یک ارائه دهنده محتوای موسیقی این حق را دارد که هر زمان حساب کاربری شما را به دلیل عدم رعایت قوانین مدنی از کار بیندازد. اگر از نرم افزارهای تغییر آی پی معتبر استفاده کنید خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

آیا امکان دانلود موزیک ها وجود دارد؟

شما در اسپاتیفای و سیستم های اشتراک موزیک به هیچ عنوان نمی توانید آهنگ ها را به صورت مستقیم دانلود و روی هارد خود ذخیره کنید. البته که در حالت اشتراک پریمیوم و با شارژ اکانت اسپاتیفای به راحتی می توانید حساب خود را به گونه ای تنظیم کنید که با هر بار شنیدن موزیک ها و یا انتخاب آن ها دیگر نیازی نباشد که دوباره بافرینگ انجام شده و آهنگ از اول دانلود و در حافظه نهان دستگاه شما ذخیره شود. این نوعی پخش و دانلود موزیک خواهد بود.

قیمت اشتراک پریمیوم اسپاتیفای چقدر است؟

در حال حاضر قیمت پایه و اصلی که برای اکانت پریمیوم اختصاصی و فردی اسپاتیفای در نظر گرفته شده است 9.99 دلار خواهد بود. البته شما می توانید از اکانت دانشجویی و حالت فمیلی نیز استفاده کنید که به طبع ارزان تر هستند. در حالت فمیلی می توان از یک حساب برای دسترسی 6 نفر استفاده نمود.

کیفیت پخش ویدئو و موزیک در حالت پریمیوم چیست؟

در صورتی که علاقه مند به گوش کردن موزیک با سیستم های صوتی و یا هدفون را دارید پیشنهاد ما این است که حتماً حالت پریمیوم را فعال کنید. در این صورت موزیک روی ریت 320 کیلوبایت بر ثانیه قابل دانلود خواهد بود. البته که در وضعیت رایگان موزیک ها با فرمتی متفاوت و کیفیت به مراتب پایین تر پخش می شوند. این روی ورژن رایگان اسپاتیفای 64 کیلوبایت بر ثانیه خواهد بود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !