گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نحوه فعال سازی اکانت ایکس باکس

نحوه فعال سازی اکانت ایکس باکس

در این بخش به آموزش فعال سازی اکانت ایکس باکس خواهیم پرداخت...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

در صورتی که قصد فعال سازی اکانت ایکس باکس لایو گلد را دارید، اگر کد آن را خریداری نموده و در حال حاضر دغدغه شما این است که بتوانید این کد را ریدیم کنید با ما همراه باشید تا این کار را به صورت مرحله به مرحله با هم انجام دهید. در درجه اول ما پیشنهاد می کنیم که این کار را حتماً با استفاده از یک اکانت ریجن آمریکا انجام دهید. 

اما چگونه می توان ریجن را تغییر داد؟ به شما آموزش خواهیم داد. در درجه دوم شما به دو روش کلی می توانید این کار را انجام دهید. بله ریدیم کردن اکانت ایکس باکس لایو گلد از طریق وب سایت و خود کنسول ایکس باکس انجام می شود. در نظر داشته باشید که برای استفاده از تمامی مزیت های ایکس باکس لایو شما نیاز به خرید این اکانت خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که این مراحل بر اساس آخرین به روزرسانی از روش اتصال به سایت و ریدیم کردن برای ایرانیان است. مقالاتی که در سراسر دنیا برای ریدیم کردن حساب کاربری و اشتراک ایکس باکس استفاده می شوند ممکن است کمی با چیزی که شما در ادامه می خوانید متفاوت باشند.

 

آموزش تغییر ریجن اکانت ایکس باکس لایو

 

به طور معمول پیشنهاد می کنیم که در صورت امکان برای ریدیم کردن اکانت و گیفت کارت در تمامی سرویس های بین الملل، از نرم افزارهای گذر از تحریم روی دیوایس ها و یا حتی مودم روترهای خود استفاده کنید تا در هر مرحله با مشکل برخورد نکنید. به هرحال شما قرار است در این آموزش از یک هویت و آدرس امریکایی استفاده کنید.

شما می توانید این کار را از طریق وب سایت و یا خود کنسول مایکروسافت انجام دهید. به هرحال آموزش کامل آن را می توانید در ادامه بخوانید. البته یک روش ثالث هم وجود دارد و آن هم با استفاده از کامپیوتر دسکتاپ ویندوزی شما خواهد بود. 

در وب سایت، شما باید وارد حساب کاربری خود شوید، My Microsoft Account یکی از زیر منوهای کاربری شماست، در منوی سمت راست روی اکانت خود کلیک نموده و روی گزینه Address Book کلیک نمایید. پس از آن add a new address را انتخاب نموده و سپس از منوی پیش و رو یک آدرس جدید برای خودتان تنظیم کنید. دقت کنید که پیشنهاد ما این است که این آدرس آمریکا باشد. برای این کار می توانید از سایت هایی که آدرس های غیرواقعی در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

 

در کنسول و نرم افزار دسکتاپ نیز با ورود به منوی Profile و از زیر منوی اطلاعات شخصی، کافی است که روی گزینه مربوط به تغییر اطلاعات کاربری کلیک کنید. در این صورت به راحتی می توانید از طریق همین روشی که شرح دادیم یک آدرس جعلی برای خود ایجاد کرده و آن را ثبت کنید.

 

آموزش ریدیم کردن اشتراک ایکس باکس لایو گلد

 

پس از آن که اشتراک ایکس باکس لایو گلد را تهیه کردید لازم است که آن را ریدیم کنید. برای این کار می توانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول به صورت مستقیم و از روی کنسول خواهد بود.

 

فعال سازی در کنسول

 

  1. برای وارد کردن کد کنسول بازی کافی است که وارد منوی کاربری شده و اکانت خود را انتخاب کنید. سپس روی Store کلیک کنید. 
     
  2. در منوی پیش و رو همان طور که مشاهده می کنید، کادری پیش و روی شما قرار می گیرد که قبل از شما می خواهد که کد ریدیم را ثبت کنید. در این بخش باید با استفاده از کیبورد مجازی که در لحظه اجرا می شود، کد 25 رقمی ریدیم کردن اکانت را وارد نمایید.
     
  3. پس از فعال شدن بسته به این که اکانت شما چند روزه است، می توانید اطلاعات کاملی در مورد مدت زمان استفاده و نوع استفاده را بررسی نمایید. در صورتی که در حال حاضر به اکانت خود، روی کنسول دسترسی ندارید، می توانید از روش دوم استفاده کنید.

 

فعال سازی در وب سایت ایکس باکس

 

  1. برای این کار باید نخست وارد وب سایت ایکس باکس به آدرس https://www.xbox.com/en-US شوید.
     
  2. حالا وارد حساب کاربری خود شده و روی عکس پروفایل خودتان کلیک کنید. می بینید که گزینه ای تحت عنوان Redeem Code در دسترس است. این گزینه مورد آخر است.
     
  3. مطابق چیزی که در روش فعال سازی اکانت ایکس باکس لایو در کنسول آموختیم، حالا در این منو لازم است که شما کد 25 کاراکتری را وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.
     
  4. در نهایت اگر هیچ مشکلی وجود نداشته باشد حساب کاربری شما در کمترین زمان ممکن فعال می شود و به راحتی می توانید از امتیازهای فوق العاده اکانت ایکس باکس لایو گلد استفاده کنید.
     

 در صورتی که قصد راه اندازی اشتراک ایکس باکس لایو گلد روی کنسول خود را دارید ممکن است سوالاتی داشته باشید که سعی کردیم با گردآوری داده هایی مرتبط با این موضوع، برخی از آن ها را مطرح کرده و به این سوالات پاسخ دهیم.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

آیا می توان با اکانت ایرانی ایکس باکس لایو را ریدیم کرد؟

در این مورد باید متذکر شویم که شما نمی توانید با مشخصات یک کاربر ایرانی اکانت خود را ریدیم کنید. پیشنهاد می کنیم که جهت حصول اطمینان از اجرای صحیح مراحل حتماً از یک نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید. در صورتی که بتوانید آی پی ثابت خود را تغییر دهید همه چیز بهتر می شود.

آیا امکان تغییر ریجن اکانت وجود دارد؟

درصورتی که می خواهید ریجن یا ملیت اکانت خود را تغییر دهید لازم است که از آموزش تغییر آدرس استفاده نمایید. البته در این مورد دقت داشته باشید که بهتر است ریجن شما روی کشور آمریکا تنظیم شود تا به راحتی و بدون دردسر بتوانید از اکانت های ایکس باکس لایو گلد با ریجن های گلوبال استفاده کنید.

مزیت های استفاده از اشتراک ایکس باکس لایو گلد چیست؟

مزیت های زیادی سبب می شود که عده زیادی در سراسر دنیا به دنبال دستیابی به اکانت ایکس باکس لایو گلد باشند؛ از جمله آنها می توان به امکان خرید بازی ها با تخفیف تا 75 درصد، دسترسی به 2 یا 3 بازی رایگان در هفته و تماشای فیلم و سریال های اختصاصی اشاره کرد.

آیا با خرید اکانت لایو گلد امکان چت در بازی ها فعال می شود؟

در صورتی که شما امکان چت در محیط برخی از بازی های تحت کنسول ایکس باکس را ندارید، باید بدانید که به جهت فعال سازی این قابلیت ضروری است که حتماً از اکانت ایکس باکس لایو استفاده کنید. در غیر این صورت بسیاری از بازی ها این قابلیت را از شما دریغ می نمایند و تنها تعداد کمی از بازی های آنلاین شرکت مایکروسافت دارای حالت گفتگوی آنلاین با دوستان هستند.

آیا اکانت ایکس باکس گلد تاریخ انقضا دارد؟

برخلاف گیفت کارت ایکس باکس برای اشتراک های ایکس باکس لایو گلد تاریخ انقضاء در نظر گرفته شده است. این تاریخ انقضا از طیف 48 ساعت تا یک سال خواهد بود. در واقع یکی از مزیت های کلیدی ایکس باکس نسبت به پلی استیشن و سرویس پلی استیشن پلاس همین مسئله خواهد بود که شما می توانید اکانت های کم تر از یک ماه را نیز خریداری کنید.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !