گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
گیفت کارت روبلاکس چیست؟

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

در این بخش میخواهیم به شما عزیزان در مورد گیفت کارت روبلاکس توضیحاتی را ارائه دهیم، همراه ما باشید...


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

روبلاکس (Roblox) یکی از محبوب ترین پلتفرم های اشتراک گذاری بازی های ساخته شده توسط کاربران است. در واقع هر بازی که توسط کاربران ساخته شده است، یک ساختار منحصر به خود دارد (برای اولین بار) و با دیگری تفاوت های زیادی خواهد داشت. شما می توانید به عنوان یک گیمر هرکدام از این بازی ها را به صورت جداگانه دانلود کرده و آن را روی دیوایس خود اجرا کنید.

روبلاکس در حال حاضر به صورت کراس پلتفرم منتشر شده است. مثل همه پلتفرم های بازی آنلاین، در حال حاضر امکان خرید گیفت کارت روبلاکس نیز وجود دارد. اما اگر در این مورد اطلاعات کمی دارید، شاید این سوال برایتان مطرح شود که اصلاً این گیفت کارت چه قابلیت و ویژگی دارد و چرا باید آن را خریداری نمود.

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی ها در اپلیکیشن روبلاکس حالت مولتی پلیر یا چند نفره است، این سیستم به شما اجازه می دهد که با دوستان خود بازی کنید و از سیستم چت، گفتگوی صوتی و... در آن استفاده نمایید. البته شما برای تجربه تعدادی بیشتر از این بازی ها باید اکانت خود را به حالت پریمیوم ببرید و از این ویژگی فوق العاده در قالب این بازی استفاده کنید.

 

روبلاکس چه امکاناتی دارد؟

 

در قالب این نرم افزار یکپارچه شما می توانید در یک محیط ایمن، اختصاصی و مدرن به گفتگو با دوستان خود پرداخته، بازی های زیادی که کاراکترسازی آنها توسط دیگر کاربران انجام شده را تجربه کنید، آیتم هایی چون کلاه، لباس، چهره، چرخ دنده و... را خریداری نمایید، از اسلحه و مهمات و... استفاده کنید و با میلیون ها بازیکن به رقابت بپردازید.

انجام بازی های چندنفره نیز یکی از قابلیت های ویژه و کلیدی در این محیط است. در واقع روبلاکس به خودی خود یک نرم افزار بازی نیست. بلکه بیشتر شبیه به یک استور است که با ورود به محیط آن می توانید از امکانات فوق العاده ای که دارد استفاده کنید و به بازی بپردازید.

البته باید دقت داشته باشید که در حال حاضر به هیچ عنوان امکان مود کردن، هک کردن و کرک کردن اکانت روبلاکس وجود ندارد و شما صرفاً می توانید با پرداخت مستقیم از طریق کارت های اعتباری ارزی، پی پال یا گیفت کارت نسبت به خرید از این مجموعه اقدام کنید. روبلاکس در حال حاضر یکی از پر دانلود ترین پلتفرم های بازی سازی و تجربه بازی های چندنفره و آنلاین در دنیا است.

 

گیفت کارت روبلاکس چه ویژگی هایی دارد؟

 

در صورتی که قصد استفاده از گیفت کارت روبلاکس را داشته باشید، می توانید از آن روی انواع سیستم عامل ها بدون محدودیت و حتی نسخه تحت وب استفاده کنید. یعنی عملیات ریدیم کردن از طریق نرم افزار موبایل اندروید، آیفون، ویندوز، مکینتاش و ایکس باکس قابل انجام بوده و می توانید از سیستم بیلدر کلاب روبلاکس نیز استفاده کنید.

مثل بیشتر گیفت کارت هایی که در دنیا عرضه می شوند، نسخه فیزیکی هم دارد؛ اما شما باید نوع دیجیتال آن را تهیه کنید و دقت نمایید که این گیفت کارت تاریخ انقضاء ندارد. ضمن این که امکان خرید آیتم های مختلف بازی پس از فعال نمودن این گیفت کارت تا رقم شارژ شما وجود دارد.

در نهایت می توانید انواع پرداخت های درون برنامه ای را نیز در قالب این گیفت کارت به راحتی انجام دهید. یعنی به جای این که شما هزینه را مستقیم پرداخت کنید؛ در ازای استفاده از این گیفت کارت ها که با ارقام مختلف و حتی تا چند ده دلار به فروش می رسند، می توانید به بخش پریمیوم اکانت های این سرویس اشتراک بازی بروید.

 

چرا نیاز به خرید rs در روبلاکس داریم؟

 

در واقع دلیل استفاده از این گیفت کارت، خرید rs برای بازی روبلاکس می باشد. با استفاده از آن شما می توانید تمامی کارها را بدون محدودیت انجام دهید و هر چیزی که فکر می کنید را تجربه کنید. افزایش تنوع در قالب و دسته بندی بازی ها و سطح دسترسی به آن ها، امکان دسترسی به امکانات و قابلیت های پریمیوم و پولی، استفاده از انواع کاراکترها در قالب این بازی و دسترسی به حالت های خاص توسعه از جمله اصلی ترین دلایلی است که پس از مدتی علاقمندان به این بازی را وادار به خرید اکانت می کند. در نتیجه اگر شما هم مدتی است که به بازی روبلاکس اعتیاد پیدا کرده اید، ناگزیر به خرید گیفت کارت روبلاکس خواهید شد.

در ازای خرید این گیفت کارت می توانید سه حالت اکانت پریمیوم را فعال کنید؛ در نظر داشته باشید که پرداخت های درون برنامه ای نیز نیاز به خرید rs یا همان واحد پولی روبلاکس خواهد داشت. پس از آن شما می توانید بازی های بیشتری را در قالب این نرم افزار فعال کنید. با ثبت سفارش گیفت کارت، پس از موعد مقرر و زمان تعیین شده کد ریدیم آن برای شما ارسال می شود. می توانید این کد 12 رقمی را در حساب کاربری خود ثبت نموده و سپس از شارژ آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد استفاده از گیفت کارت روبلاکس را دارید، حتماً یک سری سوالات برای شما مطرح خواهد شد؛ در ادامه قصد بررسی و توضیح در خصوص مهم ترین پرسش ها در مورد اکانت و گیفت کارت روبلاکس را خواهیم داشت.

خرید گیفت کارت

سوالات متداول

 

 

هزینه گیفت کارت روبلاکس چگونه محاسبه می شود؟

گیفت کارت های روبلاکس در ارقام 10، 20 و ... بر حسب دلار یا یورو در بازار ایران و وب سایت ها به فروش می رسند. در صورتی که قصد خرید آن را داشته باشید هزینه تمام شده بر حسب نرخ ارز محاسبه خواهد شد.

آیا گیفت کارت روبلاکس تاریخ انقضاء دارد؟

در نظر داشته باشید که گیفت کارت های پلتفرم و نرم افزار روبلاکس به هیچ عنوان تاریخ انقضا ندارند. چه زمانی که آن را خریداری کرده و هنوز عملیات ریدیم را انجام نداده اید و چه زمانی که ریدیم را انجام داده اید و حساب خود را شارژ کرده اید؛ می توانید در هر دو وضعیت بدون محدودیت زمانی از شارژ حساب خود هر زمانی که می خواهید استفاده کنید.

امکان تجربه چند بازی در روبلاکس وجود دارد؟

در حال حاضر شما قادر به خرید سه نوع اکانت پریمیوم در روبلاکس هستید، در یکی از آنها قابلیت فعال سازی 450 بازی، 1200 و در حالت سوم بیش از 2000 بازی وجود دارد. البته این امتیاز به صورت جداگانه و تحت عنوان rs نیز به فروش می رسد که البته برای شارژ نیاز به اطلاعات حساب شما خواهد بود.

گیفت کارت کدام ریجن بهتر است؟

معمولاً هیچ تفاوتی بین گیفت کارت ها وجود ندارد. اما در نظر داشته باشید که ریجن اکانت شما، آی پی اینترنتی که به آن متصل شده اید و گیفت کارتی که سفارش داده اید باید تحت ریجن یک کشور باشند. مثلاً اگر گیفت کارت شما امریکا است، با آدرس آی پی امریکا به اینترنت متصل شوید.

چرا نیاز به خرید rs در این نرم افزار داریم؟

روبلاکس پلتفرم به اشتراک گذاری و تجربه بازی های چندنفره و بازی هایی است که توسط دیگر کاربران ساخته شده، برای استفاده از این خدمات و یا ساخت بازی شما نیاز به دسترسی به حالت پریمیوم یا پولی آن خواهید داشت که در ازای پرداخت روباکس یا همان واحد پولی این پلتفرم انجام می شود.

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !