گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
نقد و بررسی Guild wars 2

نقد و بررسی Guild wars 2

Guild wars 2 از میان MMO های موجود در بازار، رایج ترین آنها می باشد. در این بازی محور داستان حول اژدها و آخرالزمان می چرخد.


زمان تقریبی مطالعه : ۶ دقیقه
Guild wars 2 یکی از قابل دسترس ترین MMO های موجود در بازار امروز است. یک بازیکن جدید می‌تواند در این بازی، در عرض چند هفته به حداکثر سطح برسد و تعدادی تجهیزات قابل اجرا در اواخر بازی را به ثمر برساند. تنها نقطه سیاه در دسترسی Guild wars 2 داستان آن بوده است. فصل اول بازی Living World که تعداد زیادی قلاب و شخصیت ‌های اصلی داستان را معرفی می‌کرد، تنها برای افرادی قابل بازی بود که در زمان انتشار سه الحاقیه پیش، فعال بودند. از آن زمان، بازیکنان مجبور شده‌اند به یک کات سین به شکل خلاصه، درون بازی بسنده کنند که با نسخه اصلی بازی برابری نمی کند. خوشبختانه، ArenaNet با انتشار مجدد فصل 1 محتوای Living World از Guild wars 2 به بازیکنان جدید امتیاز برخورداری از بازی اصلی را داده است. قسمت دوم، دزدان دریایی آسمان، در 24 می منتشر شد.
 
ArenaNet بیش از بیست سال پیش با یک مأموریت ساده و در عین حال جاه طلبانه تأسیس شد. Guild wars 2 در 28 آگوست 2012 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون، بیش از شانزده میلیون بازیکن از سراسر جهان به Tyria قدم گذاشته اند. در بازی Guild Wars 2 رویکردی مبتکرانه و برای اولین بار اتخاذ شده است، که کنوانسیون‌ها را به همان روحیه اصلی Guild Wars به چالش کشیدند. دنیایی همه جانبه که بر سرگرمی تمرکز می کند. این کار بدون پرداخت هزینه اشتراک انجام می شود. متأسفانه، بسیاری از نارضایتی های بازیکنانی که در طول توسعه نسخه اولیه Guild wars 2 مشاهده می شد، امروزه نیز وجود دارد. ArenaNet، به همان اندازه که توسعه‌دهنده بازی است، گیمر نیز می باشد و به همین دلیل برای این شرکت مهم است که به ارزش‌ ها و نظرات بازیکنان خود احترام بگذارد. 
چنانچه قصد تهیه این بازی را دارید میتوانید با خرید گیفت کارت از گیفت استاپ با گارانتی معتبر براحتی از آن لذت ببرید.
 
معرفی guild wars 2 
 

نکات مهمی که باید در مورد Guild wars 2 بدانید

 
اولین چیزی که باید در این بازی روشن شود این است که Guild wars 2 تنها به این نام نامگذاری شده است، که دنباله نسخه Guild Wars است. در واقع، بیشتر بازی صرف پرداختن به اژد ها و آخرالزمانی می شود که ظاهراً با بیداری مجددشان به وجود می آید.  این بازی یک زمین بازی PVP محور، نیست که بازیکنان بتوانند علیرغم نامش نبرد های عظیم صنفی در مقابل صنف مقابل داشته باشند. بلکه کاملاً برعکس است .Guild wars 2  یک بازی با همکاری بالا است و حتی چیزی مانند درگیری بین اصناف یا قبیله ای در این بازی انجام نمی شود.
 
Guild wars 2 حس پیشرفت را به بازیکنان خود می دهد اما مانند سایر MMORPG ها نیست. در حالی که شرکت‌ های بزرگ صنعتی مانند World of Warcraft مدام سطوح بالاتر یا تجهیزات جدید را معرفی می‌کنند که با هر به ‌روزرسانی جدید، تجهیزات قدیمی را منسوخ می‌کند، Guild wars 2 این کار را نمی‌کند. در این بازی بازیکنان نباید نگران باشند که سلاح‌ ها، زره ‌ها و ریزه کاری ‌های سطح 80 آن ‌ها با هر محتوای جدیدی که به بازی اضافه می‌شود، کارایی کمتری پیدا کند. Guild Wars صرفاً به بازیکنان نقشه‌ ها و امتیازات جدید مانند سوار شدن یا سر خوردن را پس از رسیدن به سطح حداکثر (80) ارائه  می دهد و انجام کارهای بیشتر را به بازیکنان القا می کند.
 
اگر بازیکنان بخواهند بر اثبات برتری مهارت های خود به دیگران تمرکز کنند، می توانند این کار را در یک محیط  جداگانه انجام دهند. در Guild wars 2 بهترین بخش این است که نیازی به بالا بردن سطح یا بازی در مراحل داستانی وجود ندارد. Guild wars 2 به بازیکنان این امکان را می دهد که بلافاصله در مرحله 1 وارد اکشن PVP (PVP و World-Versus-World) شوند. اگر به لابی PVP بپیوندید، شخصیت شما به طور خودکار در سطح 80 تنظیم می شود و تجهیزات مناسبی در اختیار شما قرار می گیرد. 
 
نکات مهمی که باید در مورد Guild wars 2 بدانید

 انتخاب جهان و ارتقاء سطح

 
در PVP، Guild wars 2 سرورها در یک مسابقه سه گانه با هم مبارزه می کنند. این بازی World-versus-World یا WvW نامیده می شود و بازیکنان را در یک جهان در برابر یکدیگر قرار می دهد.
 بهترین راه برای ارتقاء سطح در Guild wars 2، جستجو و کاوش است. در موارد دیگر MMORPG، احتمالاً این موضوع جذاب ترین جنبه گیم پلی است. بالا بردن سطح، خسته کننده و کسل کننده است، به خصوص اگر تنها راه برای انجام آن، خرد کردن سیاه چاله ها  یا کشتن هیولاها باشد.
 
خوشبختانه، لازم نیست در Guild Wars 2 چنین کاری انجام دهید. ارتقاء سطح در این بازی (برای تجربه عمومی غیر PVP) می تواند به گونه ای باشد که بازیکنان فقط باید ماموریت های داستانی را به پایان برسانند، در سراسر جهان بازی کاوش کنند و برخی رویداد های جهانی را انجام دهند.
Guild wars 2 علاوه بر دوستی با بازیکنان در زمینه سطح یا پیشرفت، یک MMORPG نادر است که به جای رقابت، بازیکنان را به همکاری تشویق می کند. نکته دیگر این است که شما می توانید این بازی را رایگان  انجام دهید. بیشتر چیزهای معمولی در Guild wars 2 به همراه PVP و WvW به صورت رایگان در دسترس هستند. فقط داستان گسترش بازی، نقشه‌ های جدید PvE، بازار معاملات درون بازی و برخی از اقلام آرایش پشت دیوار برای بازگشایی قفل، نیاز به پرداخت دارند.
 
یکی از اشتباهاتی که بسیاری از بازیکنان در Guild wars 2 مرتکب می شوند این است که جذاب ترین کلاس را برای شروع انتخاب می کنند. متأسفانه، توسعه دهندگان بازی هرگز اعلام نکرده اند که فرماندهی برخی از کلاس ها دشوارتر از بقیه کلاس ها است. بازیکنان جدید ممکن است در نهایت مجبور شوند بازی را مجددا شروع نمایند یا حتی به دلیل دشواری مربوط به یک کلاس خاص از کار بیفتند. بنابراین همیشه آسانترین کلاس را انتخاب کنید.
 
انتخاب جهان و ارتقاء سطح در Guild wars 2

 

 معرفی Guild wars 2 Sky Pirates Inspector 

 
یک کات سین در Guild wars 2 به سبک نوآر، بخش تحقیقاتی دزدان دریایی آسمان را معرفی می کند. قسمت جذاب از قسمت Sky Pirates Living World فرصتی است برای بازدید مجدد از نسخه قدیمی Lion’s Arch. شهر مرکزی Guild wars 2 از فصل اول Living World، در این نسخه تغییرات زیادی کرده است. داشتن فرصت دویدن در اطراف مکان قدیمی، به بازیکن حس نوستالژی می دهد. فراتر از نوستالژی، می‌توانید از پایه‌ ها و گلایدر ها در نسخه قدیمی Lion’s Arch نیز استفاده کنید که امکان دسترسی آسان‌ تر به نقاط روی نقشه را فراهم می‌کند.
 
 
ماموریت‌های دزدان دریایی آسمان شما را به چندین نقشه بازی پایه، که اخیراً استفاده نشده‌اند، مانند دریفت ‌های اسنودن و میدان ‌های ژاندارن هدایت می‌کنند. نقشه ای که بیشترین زمان را روی آن می گذرانید، ساحل Bloodtide است. در حالی که از پیمودن برخی مکان‌ های قدیمی آشنا لذت می‌برید، ماموریت ‌هایی که دزدان دریایی آسمان از بازیکن می خواهند در این نقشه‌ ها به پایان برسانند، بسیار پیچیده است. با توجه به اینکه این یکی از اولین نسخه‌ های Living World است، در مقایسه با گیم ‌پلی جذاب‌ Guild wars 2 که در نسخه‌ های اخیرش ارائه می‌شود، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. شما زمان زیادی را در نسخه دزدان دریایی آسمان صرف می کنید تا از مکانی به مکان دیگر منتقل شوید و در مورد NPC ها تحقیق کنید.
 
بررسی مظنونان در Guild wars 2

 

برای استفاده از این بازی با خرید اشتراک پلی استیشن و خرید اشتراک ایکس باکس در گیفت استاپ اقدام فرمایید.

 

تله ها و پازل ها در بزرگترین نمونه Sky Pirate 

 
بخش تحقیقاتی Sky Pirates از سیستم شخصیتی Guild wars 2 استفاده می کند. همانطور که در بازی NPC ها را بازجویی یا متقاعد می کنید، گزینه های دیالوگ متعددی دریافت را می کنید که با جذابیت، وحشی گری یا شخصیت شما مرتبط است. اینکه کدام گزینه را انتخاب ‌کنید می‌تواند بر نحوه واکنش NPC تأثیر بگذارد، اما داستان یکسان است و NPC ها بدون توجه به اینکه کدام گزینه را انتخاب می‌کنید، اقدامات مشابهی را انجام می‌دهند.
 
زمانی که به یک مخفیگاه حمله می‌کنید، دزدان دریایی آسمان در بازی Guild wars 2 وارد عرصه بازی می شوند. این بخش از بازی شامل کاشی هایی است که متصل به جریان برق است، شما باید از آن ها اجتناب کنید. علاوه بر این رایانه‌ هایی برای هک کردن و دو رئیس برای مبارزه نیز وجود دارد. هر دو رئیس یک مکانیک سرگرم کننده برای مقابله دارند. رئیس اول در میدانی با موانع الکتریکی چرخان با شما مبارزه می کند که باید در حین مبارزه از آنها اجتناب کنید. دومی یک جفت باس است که شما را ملزم می‌کند تا یکی از دشمنان را در مقابل حملات دیگری، طعمه بگذارید تا به آنها آسیب وارد کنید.
 
 طرح دزدان دریایی آسمان بیشتر، نمایشی برای محتوای آینده Guild wars 2 Living World است. Dragon Bash و تحقیقات متعاقب آن شکاف موجود بین پایان بازی پایه تا شروع یک داستان جدید را پر می کند. Sky Pirates همچنین چندین شخصیت کلیدی را معرفی می کند که برخی از آنها هنوز در داستان فعلی Guild wars 2 وجود ندارند.
 
Guild wars 2 Sky Pirates Inspector
 

بررسی مظنونان در Guild wars 2

 
در Guild wars 2 کارآگاه خصوصی که با آن کار می‌کنید، ابتدا به سبک نوآر ظاهر می‌شود که لحن شخصیت مورد نظر و ماموریت‌ های آینده را تعیین می‌کند. در مجموع، گیم ‌پلی Sky Pirates ترکیبی است، این بازی با قدرت تمام می‌شود و توسط یک داستان پلیسی خوب پشتیبانی می‌شود که بسیاری از شخصیت ‌های دوست ‌داشتنی Guild wars 2 را معرفی می‌کند. کل قسمت فقط چند ساعت طول می کشد و اگر بتوانید از ابتدا وارد داستان Guild wars 2 شوید، بازی بسیار جذابی است.
 
در Guild wars 2، داستان دزدان دریایی آسمان با دریافت نامه ای از طرف ماجراجوی معمایی "E" شروع می شود که هشدار می دهد شرکت کنندگان در جشن  Dragon Bash در خطر هستند. رفتن به Dragon Bash مجموعه‌ای از رویدادها را آغاز می‌کند که با تحقیق درباره یک قتل در کنار یک کارآگاه خصوصی و یورش به مخفیگاه دزدان دریایی در کنار یک بازرس Lionguard به پایان می‌رسد.
 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !