گیفت استاپ ، مرجع خرید انواع گیفت کارت
راهنمای خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن و ایکس باکس

راهنمای خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن و ایکس باکس

در صورتی که قصد خرید بازی فیفا 23 یا FIFA 23 در کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن را دارید، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید


زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه

در صورتی که قصد خرید بازی فیفا 23 یا FIFA 23 در کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن را دارید، می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. به جرات می توان گفت که بازی فیفا 23 یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ها در دنیای ورزش به حساب می آید. این بازی توسط کمپانی EA منتشر می شود و هرساله تعداد زیادی از گیمرها روی کنسول های مختلف و همین طور پی سی منتظر تجربه آن هستند.

نگاهی به بازی FIFA 23

نگاهی به بازی FIFA 23

 

FIFA 23 در 30 سپتامبر 2022 در بریتانیا و ایالات متحده برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، سری X/S، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شد.

اگر نسخه Ultimate را خریداری می کردید، 3 روز دسترسی زودهنگام داشتید. از 27 سپتامبر می توانید بازی کنید، یعنی همان روزی که مشترکین EA Play می توانند به نسخه آزمایشی 10 ساعته دسترسی داشته باشند. اگر هنوز در حال خرید FIFA 23 هستید و عضویت EA Play را دارید (که با Xbox Game Pass برای رایانه شخصی نیز ارائه می شود)، همچنان می توانید به نسخه آزمایشی 10 ساعته دسترسی داشته باشید.

 

هر مسابقه در FIFA 23 معتبرتر به نظر می رسد. این فناوری نوآورانه برای اولین بار در بازی سال گذشته ظاهر شد و به توسعه دهندگان این امکان را داد که هر 22 بازیکن را در یک مسابقه واقعی ضبط کنند. با ثبت هر دقیقه جزئیات و کنش های خاص در طول 90 دقیقه کامل و پیاده سازی آن در گیم پلی فیفا، تعداد زیادی انیمیشن جدید وجود داشت که شبیه سازی را به واقعیت نزدیک تر کرد. با HyperMotion 2، FIFA 23 به سادگی با به دست آوردن اطلاعات بیشتر از مسابقات کامل و جلسات تمرین با تیم های حرفه ای، نسخه قبلی خود را گسترش می دهد. این بدان معنی است که بازیکنان در سراسر زمین حرکت می کنند و با یکدیگر برخورد کرده و با سیالیت بیشتر و حس واقع گرایی بیشتر به توپ ضربه می زنند.

 

پیشرفت در مسیر تعالی

 

گیم پلی بازی، ستاره نمایش بی چون  و چرای شرکت توسعه دهنده FIFA 23 بوده و این سرگرم کننده ترین بازی فیفا در زمین در چند سال اخیر بوده است.

اضافه شدن یک موتور HyperMotion به روز شده، قابلیتی که اولین بار در سال گذشته معرفی شد که حرکت بازیکنان را بهبود می بخشد و به بسیاری از آنها احساسات و حرکت متمایز می دهد. انیمیشن ها بسیار متنوع تر از قبل هستند که منجر به حس واقعی تر مسابقات می شود.

 آموزش خرید بازی فیفا 23 روی کنسول ها

آموزش خرید بازی فیفا 23 روی کنسول ها

 

کنسول ها معمولاً بهترین پذیرنده از سری بازی های ورزشی بخصوص فیفا 2023 هستند. از این رو گیمرها ترجیح می دهند که این بازی را روی دسته و کنترلر ایکس باکس و پلی استیشن در وهله اول تجربه کنند. خرید این بازی به صورت آنلاین در حال حاضر برای کاربران ایرانی تنها راهی است که می تواند حلال مشکلات باشد. 

شما می توانید گیفت کارت را فعال کرده و با شارژ کردن حساب خود، بازی را دانلود کنید. مزیت مهم آن این است که خبری از نصب و استفاده از نسخه فیزیکی نیست و همین طور تمامی آپدیت ها و DLC ها نیز به راحتی در اختیارتان قرار می گیرد. از این رو شما می توانید به صورت ویژه ای از تخفیفاتی که کنسول ها برای خرید آنلاین در اختیار شما قرار می دهند هم استفاده کنید. خدا را چه دیدید، اگر خوش شانس هم باشید، در موعدهای مختلف زمانی تخفیفاتی برای خرید بازی فیفا در دسترس خواهند بود. می توانید از آنها استفاده کنید و حتی FIFA 2023 را ارزان تر نیز خریداری نمایید.

 نحوه خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن

نحوه خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن

 

نخست در مورد نحوه خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر چند روش عمده برای این کار وجود دارد:

 

خرید نسخه فیزیکی بازی FIFA 23 در پلی استیشن

 

 برای خرید نسخه فیزیکی عموماً باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید، چون این بازی ها به صورت رسمی وارد ایران نمی شوند. از طرفی نسخه فیزیکی قیمت فوق العاده بالایی دارد. اگرچه نصب آن بی دردسرتر است، اما به هر حال برخی مایل به خرید نسخه فیزیکی فیفا 2023 هستند. 

 

خرید با گیفت کارت پلی استیشن

 

 شما می توانید برای خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن نخست گیفت کارت پلی استیشن تهیه کنید. در واقع گیفت کارت در شبکه پلی استیشن به شما این امکان را می دهد که بازی ها را به راحتی خریداری کنید. اکانت شما به مقدار قیمت فیفا 2023 شارژ می شود و در نهایت امکان خرید بازی وجود دارد. 

نسخه استاندارد این بازی روی کنسول پلی استیشن 59.99 دلار و نسخه آلتیمیت 99.99 دلار قیمت دارد. به طور کلی هر دو نسخه بازی زیر 100 دلار هستند. شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن به راحتی آن را به صورت مستقیم خریداری کنید.

 

خرید از سایت های واسطه

 

 روش دیگر خرید بازی FIFA 23 در پلی استیشن، بهره گیری از امکاناتی است که سایت های واسط در اختیار شما قرار می دهند. آن ها بازی را روی اکانت شما فعال می کنند یا حتی می توانید یک اکانت به صورت مستقیم از آنها تهیه کنید. 

 خرید بازی FIFA 23 در ایکس باکس

خرید بازی FIFA 23 در ایکس باکس

 

کنسول محبوب دیگری که پذیرای نسخه جدید سری بازی های فیفا است، کنسول ایکس باکس شرکت مایکروسافت خواهد بود. قیمت بازی فیفا 23 روی کنسول ایکس باکس نیز درست مثل پلی استیشن در دو نسخه استاندارد 59.99 دلار و نسخه آلتیمیت 99.99 دلار است.

 البته که تفاوت ها در این دو ورژن مهم است؛ اما باز هم مثل خرید از پلی استیشن، شما می توانید از همان سه روش عمده استفاده کنید. از آنجایی  که تفاوتی میان نحوه خرید از سایت های واسط و نسخه فیزیکی وجود ندارد. ما صرفاً در مورد نحوه خرید بازی FIFA 23 در ایکس باکس از طریق گیفت کارت توضیح خواهیم داد.

 

نحوه خرید بازی FIFA 23 در ایکس باکس با گیفت کارت

 

 استفاده از گیفت کارت ایکس باکس یا استفاده از گیم پس ایکس باکس مایکروسافت، متداول ترین روشی است که به شما این امکان را می دهد که بازی را به صورت مستقیم روی اکانت و کنسول خود فعال کنید. با خرید گیفت کارت ایکس باکس روی کنسول محبوب شرکت مایکروسافت، عملیات ریدیم روی حساب انجام می گردد. پس از ریدیم کردن، حساب شما شارژ می شود و در نهایت می توانید از مبلغ گیفت کارت در استور برای خرید هر نوع بازی استفاده کنید.

 

در این بین می دانیم که کنسول ایکس باکس در سیستم گیم پس خود، برخی بازی ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد؛ اما آیا FIFA 23 در Xbox Game Pass رایگان است؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت که نه، FIFA 23 روی Xbox Game Pass نیست. با این حال از 27 سپتامبر 2022، یک آزمایش ده ساعته از طریق EA Play برای اعضای Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود بنابراین مشترکین باید بتوانند با یک دوره آزمایشی ده ساعته دسترسی زودهنگام به FIFA 23 داشته باشند.

 نحوه خرید بازی FIFA 23 در ایکس باکس با گیفت کارت

جمع بندی

 

FIFA 23 از انقلابی بودن فاصله زیادی دارد، اما در مقایسه با چند ورودی اخیر این مجموعه قطعاً گامی در مسیر درست است. مشکل این است که اگرچه ویژگی های جدید برجسته امسال واقعاً مفید هستند، اما همه آنها بر پایه  افکار قدیمی این شرکت و  با ذهنی محدود ساخته شده اند؟

 Ultimate Team همچنان یکی از غارتگرانه ترین حالت ها در فضای بازی اصلی است و شما مرتباً با گیم پلی و مسائل فنی روبرو خواهید شد که سال ها در بازی های فیفا وجود داشته است.

امیدواریم EA بتواند از FIFA 23 به عنوان نقطه عطفی استفاده کند. از آنجایی که ناشر مسیر خود را بدون مجوز فیفا طی می کند، فرصتی واقعی برای بررسی و پیشبرد با تاکید بر بخش های خوب فرنچایز وجود دارد. 

این بازی به هرحال ویژگی های مثبت زیادی در خود دارد و هنوز هم با وجود تمام این مشکلات، بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدئویی آن را به دیگر نسخه ها، PES و... ترجیح می دهند. واقع گرایانه بودن دقیقاً همان چیزی بوده که این بازی را نسبت به تمامی رقبای خود متمایز کرده است.برای خرید گیفت کارت می توانید از سایت گیفت استاپ اقدام کنید.

 

می توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید

امتیاز دهید
نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید !